Modoverføring

En klient kommer i konsultation hos dokter Freud.

Og netop som vedkommende skal til at fortælle doktoren om sit liv, afbryder
denne "navlebeskueren" med spørgsmålet:

- "Og hvorfor* er du så til ?"

Last OUTPUT: 8614 <news:49c681d2$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8615

"Jesus-loves-you" skrev ...

8615 <news:49c6db81$0$90262$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.dk/group/dk.videnskab.psykologi/msg/3c24a57789661c6f>

> En klient kommer i konsultation hos dokter Freud.
>
> Og netop som vedkommende skal til at fortælle doktoren om sit liv,
> afbryder denne "navlebeskueren" med spørgsmålet:
>
> - "Og hvorfor* er du så til ?"

Hmm ...

Compare with ...

7674 <news:g5n28o$ijg$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/43f31f8dc6bea3ba>

+

http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/30079abf736d60b3

> Ved mindre man selvfølgelig er *kunstig* og derfor forsker i livets
> opståen i Universet for herigennem prøver at finde en art selvforståelse;
> ja måske ligefrem en eksistensberettigelse.

Bist "Freud" einem robot ?

Last OUTPUT: 8616 <news:49c749ee$0$90271$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8617

JOB

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg taler også med mig selv, men kun derhjemme....JOB