Advarsel - Hold sikkerhedsafstand til ICC-efterlyste - Was: Sudans præsident kræves anholdt af ICC

"Jesus-loves-you" skrev ...

8532 <news:49ae94e7$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/02f3f7af09ab4adc>

> [...]
> Darfur.
>
> Bjørn Møller fra Institut for
> Internationale Studier vurderer dog
> over for TV 2 NEWS, at det bliver
> nærmest umuligt, at få Omar al-Bashier
> stillet for en dommer.
>
> 4. mar 15:03
>
> === citat slut ====
>

> And then I heard a voice said (perhaps ET):
> (2009-03-04, Wednesday, day no 63, CET 15:18:17, delay 0, GMT 14:18:17)
> - "Well done."
>
> Hmm ...
>
> For at sådanne sager ikke trækker ud i langdrag, foreslås det, at tiltalte

Interrupt return from ...

Sent: Thursday, March 05, 2009, CET 13:57, GMT 12:57
Subject: Cannibal-istan (China) er blevet bange -
Was: ... (ICC battlefield, Arrestordre på Sudans præsident) ...
8536 news:49afcc2b$0$90265$1472...@news.sunsite.dk

> [...]
>

> Hmm ... (memory on) ...
>
> ... 300.000 *already* killed ...
>
> Fordi vi svigtede dem ?
>

> More news:
>
> === citat start ===
>
> BBC WORLD (Thursday) 108 05 Mar (2009, CET) 09:46/17
>
> Arrest warrant draws Sudan scorn
>
> [ ... ]
>
> Hours after the ICC announcement, Sudan
> expelled 10 foreign aid agencies.
>
> === citat slut ====
>

> Så det vil - med andre ord - altså sige, at over 2,7 millioner mennesker i
> Darfur holdes som gidsler (af den *ulovlige* Sudanske regering) !!!
[ ... ]
> Jeg tror minsandten, at ET med denne tilkendegivelse opfordrer os alle
> (altså alle vi, Verdensborgerne, all over the globe) til *aktivt* at
> deltage i en pengeindsamling mhp. dusør !!!

More news:

=== citat start ===

DR1 s139 tor 05 mar (2009, CET) 14:28:58

10:29

Sudan smider nødhjælpsarbejdere ud

Tusindvis af mennesker demonstrerer i
Khartoum i protest mod en international
anholdelsesordre mod Sudans præsident
Omar al-Bashir. Han er nu efterlyst for
krigsforbrydelser og forbrydelser mod
menneskeheden i Darfur.

Samtidig meddelte ...

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on from) ...

8322 <news:gleuqt$22qp$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/1a6a4c55159559e9>

> Putin ville klynge georgiens præsident op
[ ... ]
> [...]
> om samtalen.
>
> Ritzau/TT
>
> === citat slut ====
>

> Derfor er der her direkte tale om *magtmisbrug* (fra Putins side); idet
> demokratiet i Georgien (hvor der IKKE findes udryddelseslejre osv.) med en
> *folkevalgt* præsident på ingen som helst måde kan sidestilles med det
> ækle, modbydelige diktatur, som det var i Irak under Saddam Hussein.
>
> (Desuden var det ikke amerikanerne, der hængte Saddam Hussein, men derimod
> den *folkevalgte* Irakiske regering. Processen var altså *lovlig*.)

Altså:

Hvis vi ser bort fra propagandaen (som styres af al-Bashir muligvis med
trusler om repressalier osv., hvis man ikke deltager i demonstrationer
m.m.) ...

Hvis vi altså ser helt bort fra selve propagandaen, så er det jo bl.a. heri
galskaben opstår, for ...

Man kan ikke (som Putin) gradbøje lov-og-ret efter for-godt-befindende !!!

Hvis et menneske har begået forbrydelser - *juridisk* set - da skal personen
også retsforfølges.

Om Koranen skal IKKE bruges som et skalkeskjul for diverse mordere...

And then I heard a voice said (perhaps ET):
(2009-03-05, Thursday, day no 64, CET 15:08, GMT 14:08)
- "Skulle jeg hilse og sige."

Hva' !!!

Betyder det, at du/I nu går ind for Koranen?...

CET 15:09
- "Nej."

CET 15:09
- "Men ... "

CET 15:09
- " ... (det skal den ikke) ... "

CET 15:10
- "Fredløs."

Aha !

Forbryderne er fredløse *overalt* på planeten.

Øh ... (memory on from) ...

8532 <news:49ae94e7$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/02f3f7af09ab4adc>

> Subject: Sudans præsident tæt på tiltale -
> Was: ... ( "Rykkerbrev" no 2, asteroid near impact) ...

Det minder mig for resten om, at man nok bør holde en passende
*sikkerhedsafstand(* fra uønskede kriminelle personer, af praktiske
grunde)...

CET 15:15
- "Yep."

Skide godt, "Egon" ... :-)

Hmm ...

Vil det så sige, ET, at man (som efterlyst kriminel) har en lille bitte
smule helle-for-delle bag tremmerne i Haags ICC-fængsel ?

Last OUTPUT: 8536 <news:49afcc2b$0$90265$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8537