Den Arabiske Liga begår SHIRK, i Allahs, den *lovløses* navn

"Jesus-loves-you" skrev ...

Sent: Saturday, March 28, 2009, CET 13:45, GMT 12:45
Subject: Re: Egyptisk (I Allahs, den *lovløses* navn) SHIRK -
Was: Bashir har vovet sig til udlandet
8649 <news:49ce0dfb$0$90276$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/8579699e3d0ff9b7>

[ ... ]

[ ... ]
> Og det var Jer, der gerne ville gå foran med et godt (islamisk) eksempel?
>
> Det var da noget af et *selvmål*, mine herrer!...

News:

=== citat start ===

SVT Text 136 Søn 29 mar (2009, CET) 18:21:51

Sudans efterlyste president på møte

Sudans president Omar al-Bashir anlæn-
de i dag till Qatar før ett arabiskt
toppmøde.

[ ... ]

... FN:s generalsekreterare Ban-Ki
Moon deltar också i møtets invigning.

=== citat slut ====

I denne weekend holder Den Arabiske Liga møde i Qatar. Og her mandag er de
netop samlet (ifølge TV2 News 10), hvor også al-Bashir deltager.

Det vil sige, at *samtlige* lande, der deltager siger:

I Allahs, den lovløses navn...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
(2009-03-30, Monday, day no 89, CET 10:33, GMT 08:33)
- Amen."

Sikke nogle *hyklere*! ... :-(

Og sikke en hykler-religion ... :-(

Føj for den lede!

CET 10:38
- "Ve den."

CET 10:39
- "Der begår uret."

CET 10:39
- "Han dømmes skyldig."

CET 10:39
- "For domstolen."

CET 10:39
- "Heroppe."

CET 10:39
- "I himlen."

Hmm ...

Det må være Øvrigheden-2, der her udtaler sig!

Last OUTPUT: 8652 <news:49ce5b7b$0$90265$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8653

"Jesus-loves-you" skrev
8653 <news:49d08985$0$90276$1472...@news.sunsite.dk>

[ ... ]

> [...]

> netop samlet (ifølge TV2 News 10), hvor også al-Bashir deltager.
>
> Det vil sige, at *samtlige* lande, der deltager siger:

[ ... ]

> Sikke nogle *hyklere*! ... :-(
>
> Og sikke en hykler-religion ... :-(
>
> Føj for den lede!

More News:

(Kristeligt Dagblad, Mandag den 30. marts 2009, Forsiden)

=== citat start ===

Den Arabiske Liga støtter Sudans præsident

[ ... ]

Egyptens præsident, Hosni Mubarak, har meldt afbud til topmødet, hvilket er
med til at så tvivl om mødets slagkraft, da Egypten anses for at være
verdens førende sunni-muslimske nation.

[ ... ]

... Alle de andre lande vil rette sig ind efter den egyptiske og
saudi-arabiske tone, siger Jamal Khashoggi (own: Saudi-Arabisk avisredaktør,
red.).

=== citat slut ====

Hmm ...

8649 <news:49ce0dfb$0$90276$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/8579699e3d0ff9b7>

[ ... ]

> CET 12:44
> - "Coming in."
>
> CET 12:44
> - "Worldnews."

Gad vide om Hosni Mubarak har læst skriften-på-væggen ?

I så fald: Clever guy ... :-)

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):

(2009-03-30, Monday, day no 89, CET 13:31, GMT 11:31)
- Yep."

Okay. Der er givetvis noget under optræk!

Let's find out ... :-)

Last OUTPUT: 8655 <news:49d09a2a$0$90266$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8656