Skal Fog være NATO's nye generalsekretær, og hva' mht. Tyrkiets eventuelle kommende medlemskab af EU ?

"Jesus-loves-you" skrev ...

Sent: Monday, October 03, 2005, CET 17:21, GMT 15:23
Subject: Tyrkiet har accepteret EU-rammeaftale
4572 <news:z0c0f.69702$Fe7.2...@news000.worldonline.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/78f7a0fcacc71987>

Tillad mig at sige min ærlige bramfrie mening, skønt jeg hverken er diplomat
(og for øvrigt overhovedet ikke bryder mig om spytslikkeri) og heller ej har
forstand på det:

1.
Hvis Fog vrages (af Tyrkiet) udelukkende på grund af nogle tegninger, som
han IKKE har tegnet (og derfor IKKE kan kræves til regnskab for, moralsk
set), da går der en ALARM-klokke igang i mit hoved!

Og ligeledes:

2.
Hvis Fog vrages (af Tyrkiet) udelukkende på grund af, at der her fra Danmark
sendes udsendelser på Kurdisk til kurdere i Tyrkiet af en tv-station, som
overholder dansk lovgivning, herunder terror-loven, og som Fog derfor heller
ej kan kræves til regnskab for, moralsk og juridisk set; idet det jo
ligeledes hører under domstolene, da går der også en ALARM-klokke igang i
mit hoved!

Hvorfor ?

Ganske enkelt fordi man jo i så fald IKKE benytter *demokratiske*
spilleregler (for at gennemtrumfe sin vilje)!

Og i så fald melder spørgsmålet sig også:

Ønsker vi, at et sådant land skal være medlem af EU ?

Hvad kan dette i værste tilfælde medføre ?

Hmm ... (memory on from) ...

8653 <news:49d08985$0$90276$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a6ed2ce82c9e3282>

> Sudans efterlyste president på møte
[ ... ]

+

Sent: Wednesday, April 01, 2009, CET 12:23
Subject: Afghanistan tillader voldtægt (indenfor ægteskabets fangenskab)
8657 <news:49d34091$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/700ab0c932994f7f>

Er det reelt set risiko for dette (eller noget lignende) ?

I så fald så siger jeg altså 'nej tak'!

Mit råd er derfor:

Lad det komme an på en prøve. Hvis Tyrkiet *respekterer* de demokratiske
spilleregler (herunder dét, at man IKKE må forfølge sine landsmænd på den
ene eller anden måde, apropos 3.Mos. 19,16), da - og KUN da - ér de egnet
til et kommende medlemskab af EU!

Last OUTPUT: 8660 <news:49d350d4$0$90270$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8661

Arne H. Wilstrup

"Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

> [...]
> mit hoved!
>
> Og i så fald melder spørgsmålet sig også:
>
> Ønsker vi, at et sådant land skal være medlem af EU ?

I ovenstående er vi faktisk enige. Nej, Tyrkiet skal ikke være medlem af
EU hvis de ikke vil respektere de demokratiske spilleregler om at man er
uskyldig til det modsatte er bevist, at man ikke kan forfølge folk man
er politisk uenige med etc. Men husk på at Danmark også har forfulgt
folk man er uenige med -oven i købet med Højesterets velsignelse:
Kommunistlovene

P.N

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse

> "Jesus-loves-you" <John...@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

Jeg husker tydeligt AFR fra min ungdom, dengang jeg og mine venner stod uden
for Amagercentret og samlede underskrifter ind til et politisk parti. AFR
der dengang kun var alm minister kom forbi og i spøg spurgte vi Anders om
han ville gi os sin underskrift, han svarede at "det sku da være for at
sprede stemmerne" herefter gik han ind i centeret og kort efter kom
centervagten og smed os ud, vagten fortalte os "at der er nogen der ikke kan
lide jer" hvilket uden tvivl var AFR.

Jeg så senere AFR på løbe tur på Amager strandpark og han osede langt væk af
social vinder og arrogance. Jeg vil sgu tillade mig at grine min røv i laser
hvis røvhullet ikke får den post, det ville glæde mig ud over alle grænser.
Erdogan har da også al mulig god grund til at blokere for AFR, hvilket vil
være helt ok ikke mindst pga af de umenneskelige indvandringslove som AFR
har indført imens han var statsminister. Så er der også de mange rygter om
at Anders Fogh er homoseksuel!!. Hvilket signal vil det sende til de stærkt
mandsdominerede kulturer hvis selveste Nato vælger en mand med den slags
tilbøjeligheder.

Steen A.Thomsen

On Sat, 4 Apr 2009 10:11:16 +0200, P.N wrote:

> kort efter kom
> centervagten og smed os ud, vagten fortalte os "at der er nogen der ikke kan
> lide jer" hvilket uden tvivl var AFR.

LOL. Typisk venstreorienteret bortforklaring: Det er ALTID de andres skyld.

> Jeg så senere AFR på løbe tur på Amager strandpark og han osede langt væk af
> social vinder og arrogance.

Hvordan kan man se det på en kondiløber.??? :-))

> [...]
> være helt ok ikke mindst pga af de umenneskelige indvandringslove som AFR
> har indført imens han var statsminister.

Du vil altså straffe AFR for at redde Danmark ud af et kæmpe problem. :-(

IGEN: Typisk venstreorienteret holdning at ødelægge Danmark for enhver pris
i deres kamp for deres utopiske "solidariske paradis". :-(

>Så er der også de mange rygter om
> at Anders Fogh er homoseksuel!!.

Tja. Når venstreorienterede ikke har argumenter, så opfinder de bare nogle
løgne. :-(

>Hvilket signal vil det sende til de stærkt
> mandsdominerede kulturer hvis selveste Nato vælger en mand med den slags
> tilbøjeligheder.

HVILKE "tilbøjeligheder".???

Først digter du en løgn, for derefter at bruge den som et faktum. :-(

YNKELIGT.!!!

Morten Stæhr

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
Kommunismen var og er en udemokratisk politisk bevægelse, der som mål havde
at indføre diktatur og opløse den Danske nationalstat. Så selvfølgelig var,
og er det Højesterettens ret og pligt, at beskytte sig mod kommunismen.

Pnic

"P.N" <p...@tmail.dk> skrev i meddelelsen

> Så er der også de mange rygter om at Anders Fogh er homoseksuel!!.

Ligesom Bin Laden!
Så kan allesammen blive venner og synge YMCA eller hvad?

/Pnic

Michael Meidahl Jensen

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> [...]
> uskyldig til det modsatte er bevist, at man ikke kan >forfølge folk man er

Skal vi ikke lige have med , at mangel på rekspekt for demokratiske
spilleregler nærmest er synonym med Islam

Eller hvad med forfølgelse af folk man er religiøs uenig med ? .

Så nu skal Tyrkiet lige med et ikke være medlem af NATO pga de selv samme
ting der kendetegner Islam
den Islam du normalt så nidkært forsvarer !!

>Men husk på at Danmark også har forfulgt folk man er uenige med -oven i
>købet med Højesterets >velsignelse: Kommunistlovene

Lær dog din Danmarkshistorie mand . Du forvansker sandheden og historien
blot for at score et billigt point i en
diskusion hvor du aligevel bliver sat til vægs.

Det var med kniven for struben at Kommunistlovene skulle vedtages , der var
intet andet valg Danmark var besat ! og aligevel lykkedes det at redde mange
kommunister fra KZ lejre ved en fælles indsats fra den brede befolkning.

Men det næste vi vel skal høre om er Tvind sagen Arne Herløv-sagen o.s.v
alle sage der igen og igen bliver brugt som et martyrium af dit håbeløs
forældede politiske ståsted.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

"Jesus-loves-you" skrev ...

Sent: Saturday, April 04, 2009, CET 08:50, GMT 06:50
Subject: Skal Fog være NATO's nye generalsekretær, og hva' mht. Tyrkiets
eventuelle kommende medlemskab af EU ?
8661 <news:49d7034a$0$90264$1472...@news.sunsite.dk>

More news:

=== citat start ===

TV2 TTV s137 lør 04 Apr (2009, CET) 21.15.18

Kvindelov under lup i Afghanistan

Afghanistans præsident, Hamid Karzai,
afviser fortsat den vestlige kritik af
en afghansk lov, der pålægger kvinder i
landet Tabiban-agtige restriktioner.

I dag siger præsidenten imidlertid, at
han har iværksat en nøje gennemgang af
loven. Karzai forsikrer desuden, at
nødvendighede skridt vil blive taget, hvis
det viser sig, at noget strider mod
Afghanistans forfatning eller
sharialovene.

"Hvis der er grund til bekymring, vil
vi sende loven tilbage til vores
parlament," bekræfter Karzai.

4. apr 13:38

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 TTV s139 Lør 04 Apr (2009, CET) 21.24.43

EU: Tyrkiet har skudt sig i foden

Tyrkiet har skudt sig i foden i forhold
til EU-medlemskabe ved at blokere for
Anders Fogh Rasmussen som den næste
generalsekretær for NATO.

Det siger EU's udvidelseskommissær,
Olli Rehn, og den konservative tyske
CDU-politiker Elmar Brok.

"Jeg må sige, at Tyrkiet begår en fejl-
tagelse ved ikke at støtte og påskønne
den bredt værdsatte europæiske stats-
minister Anders Fogh Rasmussen som den
næste generalsekretær i Nato," siger
Rehn til Finsk tv i dag.

4. apr 14:09

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV2 TTV s142 lør 04 Apr (2009, CET) 21.34.00

Anders Fogh har fået NATO-post

... sagde Anders Fogh Rasmussen ...

"... vi fejrer 60 års
jubilæum for den mest succesfulde
forsvarsalliance, som verden har set."

opd. 4. apr 15:55

=== citat slut ====

DR1 s141 lør 04 apr (2009, CET) 22:11:40

15:33

Anders Fogh er ny NATO-chef

... 1. august ...

=== citat slut ====

Og det *profetiske* (?) ord lød (og lyder fortsat) <www.ucb.dk>:

(NB! Teksten i andagtens indtastet i hæftet *før* 25. feb. 2009, CET 11:31)

=== citat start ===

Lørdag 4. april (2009)

Det rette sted; de rette mennesker

"... i denne alvorlige situation!" Est 4,14

Ester havde vundet en skønhedskonkurrence, var blevet gift med en konge,
boede i et slot, afslørede en sammensværgelse, der skulle udrydde jøderne,
og reddede dem. Hendes historie viser os betydningen af at være på dette
rette sted og under indflydelse af de rette personer. Vi skal vide dette,

1) Det er ingen tilfældighed, at vi er, hvor vi er, i dag. ...

2) Gud sender særligt udvalg[te] mennesker for at lede os. Hvis Est...

=== citat slut ====

Keep that in mind...

And then I heard a voice said from Heaven (perhaps ET):
(2009-04-04, Saturday, day no 94, CET 21:15:42, delay 0, GMT 19:15:42)
- "Sir!"

Hmm ... (memory on from) ...

8492 <news:go758j$15ek$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/fe8a36703379fad3>

> De kom, de så (og tilkendegav deres mening) og sejrede ... :-)

Vi ved ikke, hvad morgendagen bringer, men tanken er nærliggende (apropos
dronning Ester), at mennesker bliver placeret på centrale nøgle-poster med
et formål, og at netop dette får en afgørende betydning i alvorlige
situationer!

Last OUTPUT: 8661 <news:49d7034a$0$90264$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8662