Cannibal-istan (China) er blevet bange - Was: ... (ICC battlefield, Arrestordre på Sudans præsident) ...

"Jesus-loves-you" skrev ...

8532 <news:49ae94e7$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/02f3f7af09ab4adc>

> [...]
> Darfur.
>
> Bjørn Møller fra Institut for
> Internationale Studier vurderer dog
> over for TV 2 NEWS, at det bliver
> nærmest umuligt, at få Omar al-Bashier
> stillet for en dommer.
>
> 4. mar 15:03
>
> === citat slut ====
>

> And then I heard a voice said (perhaps ET):
> (2009-03-04, Wednesday, day no 63, CET 15:18:17, delay 0, GMT 14:18:17)
> - "Well done."
>
> Hmm ...
>
> For at sådanne sager ikke trækker ud i langdrag, foreslås det, at tiltalte

More news:

=== citat start ===

BBC WORLD (Thursday) 108 05 Mar (2009, CET) 01:22/03

Arrest warrant draws Sudan scorn

Sudan has dismissed the arrest warrant
issued by the International Criminal
Court against its leader as a "neo-
colonialist" move to destabilise it.

President Omar al-Bashir is accused of
war crimes and crimes against humanity
in Darfur. It is the first such warrant
served against a serving head of state.

Hours after it was issued, Sudan
expelled several foreign aid agencies.

The US and EU welcomed the ICC ruling,
but some Arab and African nations said
it would hinder Darfur peace efforts.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

SVT Text 136 Tor 05 mar (2009, CET) 01:28:32

Sudans president ska gripas

[ ... ]

Ryssland och Afrikanska unionen ær
kritiska till ordern, som de anser
førsvårar en løsning av konflikten.

=== citat slut ====

and ...

=== citat start ===

TV4 TEXT (p123) tor 05 Mar (2009, CET) 09:31:08

Kina: Grip inte Sudans president

Kina oroar sig før internationella
brottmålsdomstolen ICC:s order att
gripa Sudans president Omar al-Bashir,
misstænkt før krigsførbrytelser i
Darfur. Pekingregeringen uppmanar
dærfør FN:s sækerhetsråd att upphæva
ICC:s beslut.

Regeringen i Peking befarar att
ICC-ordern kan støra førsøken att
åstadkomma fred i Darfur, sade
talesmannen før utrikesdepartementet i
Peking Qin Gang. Kina køper mycket olja
av Sudan.

=== citat slut ====

Nej, hvor lyder det artigt og fromt: Fred i Darfur.

Men sandheden her er en helt anden.

Input memory from:

8471 <news:go197p$24bf$1...@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/007de82c9202a6db>

[ ... ]
[ ... ]
> Kina lukker Tibet
[ ... ]
> Også de skal ha' røvfuld( disse onde kannibaler)...
>
> And then I heard the voice again (perhaps it came from ET):
> (2009-02-24, Tuesday, day no 55, CET 17:38, GMT 16:38)
> - "Amen."

(Kannibalernes forbrydelser er meget omfattende. Både i Tibet ...)...

And then I heard a voice said (perhaps ET):
(2009-03-05, Thursday, day no 64, CET 09:39:51, delay 0, GMT 08:39:51)
- "Und so weiter."

Kannibalerne er blevet bange!

Hvorfor ?

Mon ikke de har læst "skriften på væggen" (code 2009 DD45) ?

More news:

=== citat start ===

BBC WORLD (Thursday) 108 05 Mar (2009, CET) 09:46/17

Arrest warrant draws Sudan scorn

[ ... ]

China, a key ally of Sudan, urged the
ICC to suspend its case, saying it
risked destabilising Darfur.

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on) ...

... 300.000 *already* killed ...

Fordi vi svigtede dem ?

More news:

=== citat start ===

BBC WORLD (Thursday) 108 05 Mar (2009, CET) 09:46/17

Arrest warrant draws Sudan scorn

[ ... ]

Hours after the ICC announcement, Sudan
expelled 10 foreign aid agencies.

=== citat slut ====

Så det vil - med andre ord - altså sige, at over 2,7 millioner mennesker i
Darfur holdes som gidsler (af den *ulovlige* Sudanske regering) !!!

Compare with ...

Andagtstekst fra www.ucb.dk

((NB! Teksten i hæftet indtastet *før* 25. feb. 2008, CET 11:31)

=== citat start ===

Torsdag 5. marts

Glæden ved at give - 2

"enhver af jer skal give, hvad han formår, ..."
5.Mos 16,17

Den prisbelønnede film *Schindlers Liste* er fortællingen om en mands
anstrengelser for at få det bedste ud af en desperat situation.

Som direktør for en tysk fabrik, der fremstillede krigsmateriel, besluttede
Schindler at udnytte sin position til at redde andre menneskers liv.

Ved at ansætte dødsdømte jøder, var han i stand til at redde dem fra
gaskamrene.

Men det var bekosteligt, at beholde dem som ansatte, så lidt efter lidt
afviklede han sine personlige besiddelser for at holde foretagendet kørende.

Til sidst led nazisterne nederlag.

Det fulde omfang af Schindlers dåd fremgik klart, da de døde blev talt, og
de levende vaklede tilbage til friheden.

I én scene oplever Schindler en overraskende erkendelse, mens han knæler ned
ved det jernbanespor, som har ført tusinder af jøder frem til døden, Han
kunne have reddet lidt flere.

Overvældet af skyldfølelse, beder han om tilgivelse for den lille smule, han
stadig ejer.

Havde han bare vidst, hvornår krigen ville ende, havde han gjort mere; men
nu var det for sent.

Oskar Schindler er en helt.

Han har æren for flere frelste liv under Anden Verdenskrig end nogen anden
enkeltperson.

Men bemærkelsesværligt er det, at han kun tænkte på det han *ikke* havde
gjort.

Han ønskede, han havde gjort mere.

Denne mand kan virkelig lære os noget om at give.

For ligesom han, vil enhver glad giver se tilbage på sit liv og ønske, at
han/hun havde gjort mere.

Forestil dig at være en af dem, som aldrig ... (censur on pga. overføring af
(måske usund) skyldfølelse) ...

=== citat slut ====

This reminds me a "little" bit about the reward, apropos ...

1607 <news:7CI0c.102126$jf4.6...@news000.worldonline.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/940db3aa7db861dd>

> 96-05-21.TAI
[ ... ]
> Under henvisning til UDNs forfatning vedrørende alle menneskers ret
> til liv úanset herkomst (herunder køn, race, religion und so weiter)
> anmodes I derfor om støttebidrag til pengeindsamlingen. Formålet er jo
> som bekendt, at Den Internationale Domstols efterlysning af bl.a. Rado-
> van Karadzic og Ratko Mladic følges op med en dusør.

CET 09:58
- "Yep."

CET 09:58
- "Sir."

Øh ...

Jeg tror minsandten, at ET med denne tilkendegivelse opfordrer os alle
(altså alle vi, Verdensborgerne, all over the globe) til *aktivt* at deltage
i en pengeindsamling mhp. dusør !!!

Last OUTPUT: 8535 <news:49afbeef$0$90275$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8536