Holocaust Remembrance Day marked

"Jesus-loves-you" skrev ...

News:dk.videnskab.religion
News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Monday, April 20, 2009, CET 21:36, GMT 20:36
Subject: Re: Danmark blåstempler had mod Vesten -
Was: Flere lande boykotter FN-racismekonference (Durban 2)
8669 <news:49ecced1$0$90265$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/81a3a049e1df5d83>

> Han tilføjer, at det internationale
> samfund efterhånden er vant til at høre
> Ahmedinejad "skabe sig".
[ ... ]
> ... Det viser, at nogle
> ikke tager ved lære, ...
[ ... ]
> I BLÅSTEMPLER jo anti-semitismen (som er første skridt i denne sygelige
> Endlösnung-processe), ...

News:

=== citat start ===

BBC WORLD 119 (Tuesday) 21 Apr (2009, CET) 15:53/43

Holocaust Remembrance Day marked

The wail of sirens brought Israel to a
standstill this morning for a two
minute silence to remember the victims
of the Holocaust.

At a memorial ceremony Prime Minister
Netanyahu said Holocaust deniers would
never be allowed to carry out another
Holocaust of the Jewish people.

Six million Jews were murdered in the
Nazi Holocaust after 1942.

Ceremonies of remembrance are planned
across the world, including in Germany
and the Auschwitz in Poland.

=== citat slut ====

Keywords:...
(Holocaust deniers would never be allowed to carry out another Holocaust of
the Jewish people.)

And then I heard a voice said (perhaps ET):
(2009-04-21, Tuesday, day no 111, CET 16:59, GMT 14:59)
- "Keep that in mind."

CET 16:00
- "Sir!"

Hmm ... (memory on from) ...

8666 <news:49e30d90$0$90275$1472...@news.sunsite.dk>
<http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/1bbc644f6fa4bb9f>

[ ... ]
[ ... ]
> Teoretisk set er der faktisk også opstået en helt anden mulighed, som jeg
> indirekte tilkendegav i mit indlæg, idet der her stod bl.a. følgende:
[ ... ]

(Is this a *promise*, Sir ?)...

CET 17:10
- "Yep."

CET 17:11
- "NEVER."

CET 17:11
- "More."

CET 17:11
- "(Udryddelse).", means: extermination

Last OUTPUT: 8670 <news:49edbdfe$0$90276$1472...@news.sunsite.dk>
Info <http://groups.google.com/group/dk.test/msg/0c2acbb0aa88edf8>
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8671

"Jesus-loves-you" skrev

8671 <news:49ede449$0$90269$1472...@news.sunsite.dk>

More news:

(download from <http://jp.dk/udland/mideast/article1669190.ece>)

=== citat start ===

Offentliggjort 21.04.09 kl. 15:07

[ ... ]

... Den israelske vicepremierminister, Silvan Shalom, ...

[ ... ]

- Israel kan aldrig leve med idéen om, at Iran får en atombombe, for vi har
hørt, hvad den iranske præsident og andre ledere har sagt: At Israel ikke
har ret til at eksistere. Det Iran er i gang med lige nu ligger ikke langt
fra, hvad Hitler gjorde mod det jødiske folk for bare 65 år siden, siger
Shalom.

Ritzau

=== citat slut ====

Last OUTPUT: 8672 <news:49ede581$0$90262$1472...@news.sunsite.dk>