Saudi-Arabien hindrede angreb i USA - Was:: Durban 2-konferencen (+ ve-råb over massemordere) ... Ytringsfrihed og blasfemi

"Jesus-loves-you" skrev
8104 news:gd4rhc$23ej$1...@newsbin.cybercity.dk
8099 news:gcsjn0$22s7$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

[ ... ]
> Durban 2-konference
[ ... ]
> Det minder mig "lidt" om Jesu ord ...
>
> 6710 news:84bii.56$G2...@news.get2net.dk

> [ ... ]
>
> Mennesket er heller ej til for en-eller-anden religions skyld.
>
> Hvor "smukt" at *forråde* menneskerettighederne( til fordel for en *død*
> helle-for-delle-afgud)...
[ ... ]
> Øvrigheden-1 (Rom. 13,1-7) *har* allerede svigtet.
>
> Jeg *indanker* sagen for Øvrigheden-2 (Rev. 21,2) mhp., at de skyldige
> bliver straffet.

News:

=== citat start ===

DR1 s136 man 03 nov (2008, CET) 00:22:03

00:05

Saudi-Arabien hindrede angreb i USA

Saudi-Arabien forhindrede et
terrorangreb mod USA for fem år siden,
sagde kilder i Riyadh søndag.

Et planlagt angreb i 2003, som blev
omtalt for første gang i den
regeringsstyrede avis al-Watan søndag,
var et af 160 forhindrede terrorangreb,
som myndighederne i Saudi-Arabien
siger, at de har forhindret.

Der er ikke blevet oplyst detaljer om
de angivelige terrorplaner.

Det er uklart, hvorfor Saudi-Arabien
ikke tidligere har offentliggjort
oplysningerne om de påståede
angrebsplaner i 2003[.]

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Når en såkaldt Guddom blander sig (i Skaberværket), oder was ? -
Was: ... (Dyrekredsen, version 3) ...
In the beginning ... Fælles-orienteringspunktet ...
The main-program (message from ET, Aliens)
8146 news:geeve5$epj$1...@newsbin.cybercity.dk

> Man "fristes" derfor (også som amatørvidenskabsmand) til at tænke:
>
> Gad vide om en såkaldt Guddom medvirkede til dette ?
> (apropos et "dyr" som har efterladt sig et fodaftryk)
>

> På den baggrund opstilles en ny hypotese gående ud på, at den udenjordiske
> civilisation (ET), har kendskab til dette "dyr"s eksistens (og forsker i
> det, apropos 1.Pet. 1,12b) !

samt ...

Subject: Re: Iran siger, at Ahmadinejad er udsplattet ... øh udmattet -
Was: ... (Når engle dømmer) ...
8138 news:ge4rd5$1vp2$1...@newsbin.cybercity.dk

[ ... ]

Just relax(, Saudi-Arabia). Jeg tror ikke , at de er tyranner. (Blot
væsener, der ønsker, at de og vi behandler hinanden anstændigt,
apropos Jesu Ord fra Lukas-evangeliet kapittel 6 vers 31)...

ET-Break:
(2008-11-03, Monday, day no 308, CET 00:19:19, delay 0)
(2008-11-02, Sunday, day no 307, GMT 23:19:19)
- "Nemlig."

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Re: Saudi-Arabisk pige myrdet for at konvertere til den kristne tro
8039 news:gbi1pc$lr6$1...@newsbin.cybercity.dk

Men det religiøse *diktatur* (hos Jer) må selvfølgelig AF(VIKLES)...

CET 00:27
- "Nu."

Fine (for me, ET) ... :-)

Mennesket er ikke til for en-eller-anden religions skyld...

CET 00:55
- "Skulle jeg hilse og sige."

-

Coming up:

Subject: ET *Copyright*, Gudstallet 111-
Was: Fælles-orienteringspunktet i Baggrundsstrålingen ...
The main-program (message from ET, Aliens)
8124 news:gdpqgl$7e1$1...@newsbin.cybercity.dk

Last OUTPUT: 8150 news:gelera$3c5$1...@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8151