Re: Spam i zloporaba djelatnika,Google-HR/YU, nova tema

Miroslav Rovis

to Croatian-News, Ivica Fonti, mar...@hrvatskiglas.net

Kratke natuknice prije glavnog sadržaja pisma, dopustite.
Naslov sam takav izvorno napisao kao u "Subject" redku ove poruke.
Izpravak bi bio:
"Spam i zloporaba djelatnika Google-HR/YU, nova tema"
(ne "djelatnika,Google-HR/YU" nego: "djelatnika Google-HR/YU")
Izpravak meni nemoguć (primjerice slikopis u staroj poruci, citiranoj
u ovoj, vidi "Lectio 8..." pri dnu. Zbilo se to oko 11h prije pet dana.).
Iskon mi inače, toliko im smetaju moji dokazi, a zašto, bahati i
lažljivi iz Iskona (tu se ne podrazumievaju pošteni iz istog), kojim
pravom?, nije izporućio, poruke s Google HR-a već oko dva dana, ili ih
Google HR nije poslao Iskonu već dva dana, koji pravom, bilo jedno ili
drugo? (Dobih samo na miro....@gmail.com adresu.)

Vrlo štovani Ivica Fonti, i čitatelji Croatian-News-a!

Molim svrnite pozornost malo niže u tekstu, na poveznicu na novi slikopis.

Prinuđen sam svrnuti tvoju pozornost, vlastniče Croatian-New Google
grupe, na kojoj puno pišem jer sam našao načina da uz pomoć tog malog
virtualnog Hrvatskog teritorija nadvladam cenzuru.... Avaj, premalo je
ljudi to razumjelo... No vjerujem da se kreće napried.

Ivice, kojeg istinski štujem, i čija jest zamisao bila pokretanja ove
grupe, još u doba zadnjeg dobrog Domagoja Margetića koji se pred našim
očima počeo kvariti te više nije onome sebi danas ni sličan...

Naime, za primatelje Croatian-News, podsjećam da je Ivica Fonti
pokrenuo ovu grupu, jer je Marga počeo, ukratko rečeno, kvariti svoju
Cro-News grupu.

Prinuđen sam svrnuti tvoju pozornost, Ivice, na način na koji to ovdje
činim, jer je to prije svega od cenzure teže oborivo. Također, već sam
ranije pokušao zamoliti za tvoju pozornost.

On 17/10/12 11:24, Miro wrote:
> Kako iz čudnih razloga, četno-skojevci Google HR (Hrvati, u vlasti
> vjerovatno i tamo u manjini izuzeti iz ovog epiteta) ne poštuju
> pravila uvriežena u svietu, logična, svuda obdržavana, u dopistnim
> grupama, te se dogodilo da ova poruka:
>
> https://groups.google.com/group/croatian-news/msg/430bbb532b535c57
>
> ne bude otvorena kao nova tema, provjerimo koliko daleko ti mali
> idu u zloporabama, i pokušajmo otvoriti novu temu, koja se nije
> otvorila, kako je trebala.
>
> Molim da se uvaži da gore povezana poruka spada pod prvu poruke s
> te teme.

U vezi sa sliedećim:

> Nema brisanja, molim ne činite to ni vi s Google HR-a, jer
> brisanja na dopisnim grupama nema, jer ga nikad nije ni bilo.
>
> Poruka koja se propisti, treba, kako i jesu pravila u Google,
> ostati, jednostavno ostati, dovieka, ili preciznije koliko daleko
> u vrieme naše smrtne oči vide...

pripravljam:

"Molba za: Ivica Fonti, Screen 2012-10-22, 19h"

http://www.youtube.com/watch?v=MHAhmuQcSos

Pripravljeno i postavljeno. Molim, posebno tebe, Ivice, za uvid, i
odgovor!

Unapried hvala!

Miroslav Rovis

> A kako se dogodilo što se dogodilo s prvom porukom, koja je, pod
> krivom temom prikazana, možete vidjeti u slikopisu:
>
> "Lectio 8 dio 2, o spamu i zloporabi od strane djelatnika Google
> HR/ YU, 2012-10-17, 11h"
>
> http://www.youtube.com/watch?v=XbhOHx0iArg
>
> UNCUT!!
>
> Hvala! Miroslav Rovis

# Bez ovog redka i svih redaka izpod, su
# algoritamski zbrojevi koji jednoznačno identificiraju gornji tekst
# Prilikom slanja poruka, formatiranjem se tekst donekle mienja,
# ali je uz pomoć ovih zbrojeva moguće provjeriti je li taj formatirani
# tekst nastao iz onog koji ovjeravaju MD5 i SHA256 zbrojevi, što ja
# koristim.
# MD5
4fec807a3e470c172e173b3491f57667 Molba_za_Ivica_Fonti.txt
# SHA256
0978e37807fbf183671b88a3429b32b925d49f460b09f847b5167306535931c3
Molba_za_Ivica_Fonti.txt
# Molba_za_Ivica_Fonti.zip
# je PGP-podpisan u privitku.

Molba_za_Ivica_Fonti.zip
Molba_za_Ivica_Fonti.zip.sig

Miro

to croati...@googlegroups.com, Ivica Fonti, mar...@hrvatskiglas.net
Zloporaba se upravo dogodila.

Dečki iz Google-YU/Regija (nije vas stid, vi pošteni na Google-u, da vam ovi jadnici takve zloporabe čine?, nema li načina da se sprieče ova djelovanja?)

4e1a69d37cf3b2dc62759d063502f5b4  Screen_121023_1315_at8-g250-b.avi
1e467b28c6586b8ca33672d7e2cafe2f09ceaab40fc807bfc84b7bd47aeed892  Screen_121023_1315_at8-g250-b.avi

Odatle ide screencast kako se nova zloporaba dogodila, a sada doista trebam pomoć!

Tko ima onu staru poruku?

Ta stara poruka dade se, ako ne prevrše svaku mjeru u zloporabi, jasno vidjeti u dolje proslieđenim ranijim porukama.

Počinje riečima:
"Kako iz čudnih razloga"....

Nek je pošalje, i ovamo i na druge adrese, da se može dokazati.

Hvala!

Miroslav Rovis

Miroslav Rovis

to Pavao Vrdoljak, Yanko Galinac, Ivica Fonti, Karlo Meczner, Dejan Danuc, Davor Trbuha, Antun Ivanković, Zvonimir Kvaternik, Mirjana Majnarić, Marko Francišković, Pavković Mladen, Stjepan Mažar, Mile Pešorda, Marija Slišković, Renato Milić, Nihad Bašić, Miljenko Marić, Mile Prpa, Miro Rovis, Dubravko Krčmarek, Natko Kovacević, Nenad Piskač, Asaf Duraković, Majstorović, HKV -ADMIN, Ilija Ačkar, ad...@uhd91.com, autohtonahrvat...@gmail.com, anterokov...@net.hr, Andjelko Galić, Ante Lauc, Zvonimir Trusic, Damir Borovčak, Croatian-News

On 21/10/12 20:29, Yanko Galinac wrote:
> Cijenjeni u grupi Croatian News zelim biti ukljuce u grupi
> Hvala. Bog cujemose Vas Janko Galinac --

Tko ne bi htio biti primatelj, ma samo treba to reći!

(Nikakve uvrjede ne će biti kod mene!)

Molim vas učinite to, ako vas smeta što na više adresa pišem. Ali ne
računajte da će mi pouzdano stići, osim na način opisan ovdje:

"Screen, (V&P u izradi), e-poruke, nadigrati cenzuru, i drugo,
2012-10-21 10h"

http://www.youtube.com/watch?v=g8AgFwtdxk0

pri 12:00 su savjeti tičući se nadigravanja cenzure.

Dragi Ivica Fonti,

vlastniče Croatian-News, ima li nade da bi mi kako odgovorio?:

"Molba za: Ivica Fonti, Screen 2012-10-22, 19h"

http://www.youtube.com/watch?v=MHAhmuQcSos

Dragi Janko!

Hvala za:

https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!topic/croatian-news/hXnzTk8EbSQ

(na koju poruku i odgovaram) kao i:

https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!topic/croatian-news/Z4MndRAxUW0

Pisao si mi, bez da si na neka ponovljena pitanja odgovorio, osim ovim
gornjim djelima, na neka od istih. Hvala! Odgovorit ću ti na tvoje
priedloge kad i koliko stignem. Ukratko, složenije je nego misliš.

S druge strane, možda će nekog ipak zanimati.

Janko, premda sam naslov promjenio (bio je "K pozornosti: Janko
Galinac, Screen 2012 10 23, 08h" u

"Lectio 8 dio 3, o spamu i zloporabi od strane djelatnika Google
HR/YU, 2012-10-23, 08h"

http://www.youtube.com/watch?v=qC6CIpVvYfU

tu govorim tebi! Molim te vidi što su Google-HR-YU/Regija dečki
podmetali kao da sam ja slao, i nekima tovarili poruke, a drugima po
svoj prilici ne slali.

Google HR nije prostor kojim smiemo dopustiti da gospoduju izrodi i
okupatori, dragi Hrvati! Trebam pomoć, pa makar i da razumijete koliko
ih razotkrivam!

"Lectio 8 dio 4, o spamu i zloporabi od strane djelatnika Google
HR-YU, 2012-10-23, 13h"

http://www.youtube.com/watch?v=7nJk_8G9nFI

Ovdje trebam da, ako tko ima poruku o kojoj govorim, da je pošalje...

Imaš ti, Janko?

Na tome sam utrošio većinu dana.

Ima li itko da želi pokušati naći pomoć za Dejana Danuca?

Slikopisi su tu, i dalje:

Dejan Danuc je bolestan 1 (uz izsječke iz "Prosvjed protiv zagrebačkih
velikosrba pred SNV-om"), te 2

http://www.youtube.com/watch?v=h-HB5286JUY

http://www.youtube.com/watch?v=F0ELKgWJwws

Ako mi netko da e-adresu Kutine ili brzoglas, mogu i njega pokušati
pitati... Dosta bi bilo da ovo pismo i slikopisi dođu do njega, međutim...

Toliko....

Bog i Hrvati!
ZDS!
Miroslav Rovis
m.r...@inet.hr
miro....@gmail.com
091 266 0202
#=== osuđen: ===#
http://www.croatiafidelis.hr/Miroslav_Rovis_politicki_progon/
#=== pravomoćno! ===#
http://www.exDeo.com
http://groups.google.com/group/croatian-news/
http://www.youtube.com/user/miroR2
nije moj profil, ali do siečnja 2012., a i kasnije, tamo postavljah:
http://www.youtube.com/user/prosvjednikkrcmarek
Ima nešto i ovdje:
http://vimeo.com/user9621785
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

[...]
835fdb045c9703063d7d748bf9b18a9b Yes_Croatian-News.txt
# SHA256
7d7701d6d50ff7f7e47adf3922e9ea68a01179c4a9cfc1f0fe67fbdd11e77ae1
Yes_Croatian-News.txt
# Yes_Croatian-News.zip
# je PGP-podpisan u privitku.

Yes_Croatian-News.zip
Yes_Croatian-News.zip.sig

Miroslav Rovis

to Yanko Galinac, Croatian-News

Poruka koju ti šaljem, mora biti ista u tvojoj pošti i na Croatian-News-u.

Štovanje!

Što dolje pišeš, Janko, prouči što sam tebi pisao i slikopise
izrađivao barem s toliko truda koliko ja uložih da izradim, onog
jednog, primjerice, za tebe.

Evo, sada, gledaj kome pšem, na koga ide e-pismo.

I ako ne uspije, onda se piše na još, pa još više *različitih* adresa...

Ja ću tako sa svima. Vidjet ćemo što će se dati...

Ti hoćeš posebne savjete, a ono što sam tebi pisao i slikopise
izrađivao posebno za tebe, jesi li bar s toliko truda proučio, koliko
truda sam ja uložih da ih izradim, neke izvorno prvenstveno za tebe?

Zar stvarno ne možeš barem Enter početi koristiti? A ako je tvoje
pismo obrađeno da bi bilo upropašteno od strane Google YU-Regija
djelatnika, pogledaj kakvo mi je stiglo, alil...

Ali mi iskreno reci, jesi li ili nisi uobće rabio "Enter" pri pisanju?
Vjeruj mi, ovog puta te molim da mi to odgovoriš, pa ću onda
podrobnije pročitati što pišeš.

Hvala!

Miroslav Rovis

On 24/10/12 03:56, Yanko Galinac wrote:
> Miro ja sam ti slao i uvijek sam stavio> Reply ili Reply all ali
nije islo vracalo se natrag da probam opet ili da sam previse
stavio.Ekad sam kliknio da ti saljem pokazalo se ovo >We've updated
Hotmail, so please refresh your browser or close it and sign in again.
If you are composing a message, make sure you save it as a draft.
Sevam na Draft i zelim da ti posaljem i opet internet kaze da je er da
neide a kliknem na Croatia news odma ode.Znaci postoji blokada.poslao
sam ti hrpu matrijala te vidim da nisi dobio jer kad kliknem naSent
poruka je od e mail da nije primljena da saljem opet.evo jos mi
INTERNETZMIGA NESTO NIJE UREDU NA LINIJI.oni sad sve kontroliraju kazu
da imaju neke kvaroveda ce uskoro ih ukloniti.Evo sto da ti drugo
kazemvGladao sam tvoju borbu sa udbom sto te cenzuiraju zalosno sto
smo dozivijeli od Hrvatski Vodja osp JUDA.

ivica...@bigpond.com; kmec...@net.amis.hr; ddan...@gmail.com;
zdrugz...@gmail.com; aivank...@gmail.com;
ka570...@online.de; mirjana....@zg.t-com.hr;
marko.fra...@zg.t-com.hr; mladen....@podravka.hr;
stjepa...@gmx.de; mile.p...@zg.t-com.hr; mari...@net.hr;
renato...@zd.t-com.hr; nba...@net.amis.hr;
miljenk...@zd.t-com.hr; mile...@zg.t-com.hr;
miro....@gmail.com; dubrav...@gmail.com; drna...@gmail.com;
ddan...@gmail.com; nenad....@zg.t-com.hr;
asafdu...@yahoo.com; admini...@hrvatski-fokus.hr;
ad...@hakave.org; udruga....@gmail.com; ad...@uhd91.com;
autohtonahrvat...@gmail.com; anterokov...@net.hr;
andjel...@hotmail.com; la...@efos.hr; zvonimi...@zg.t-com.hr;
damir.b...@zg.t-com.hr; croati...@googlegroups.com
Groups "Croatian News" group.
croatian-new...@googlegroups.com
http://groups.google.com/group/croatian-news?hl=en

Miroslav Rovis

to Yanko Galinac, Croatian-News

Miroslav Rovis

[...]

Vrlo štovani prijatelji, Branitelji Hrvatski, Uglednici, Hrvati!

koji ćete, nadam se, ovo pismo čitati, primivši ga s Croatian-News
grupe, istovjetnog na samim stranicama Croatian-News grupe, ili drugim
putovima.

Prepisujem, uz napomene (oznaka "Nota", latinski za napomena), ma ako
je i gdje-gdje nedostatno povezano (naprosto nemam vrjemena), što s
polovičnim uspjehom poslah na dvadesetak adresa prije desetak dana.

Oni kojima se ja ovim pismom obraćam...
(Nota: obraćao sam se nadzornicima, cenzorima mojih poruka, slanih s
Iskon poslužitelja elektorničke pošte, pod očitim uplivom tajnih
službi, pokazano s velikom jasnoćom na Croatian-News uz slikopise na
Youtube-u, ali možete li do njih? ili su nedostupni već)
..., a koje ćete ponaosob od jednog do drugog vi možda prije slanja
pregledati (, pa ne poslati ponekima od primatelja, a mom programu u
moj e-poštanski sandučić vratiti obavjest da ste svima odposlali, kao
što postoji opravdana sumnja da ste to znali činiti, su sve adrese s
kojima sam se ja već dopisivao.

(Nota: Evo sliedeće nam je ovdje bitno!)

Ponekad se radi o osobama koje su trpjele nemogućnost da sa se mnom
dopisuju, jer njihova e-pisma ne bi bila primana od Iskona za moju
adresu m.r...@inet.hr Primjerice vrlo štovani Zvonimir Kvaternik,
bratić Slavka Kvaternika, proglasitelja NDH (Nezavistne Države
Hrvatske, one koju navodi i Ustav Republike Hrvatske), inače velikog
protivnika progona Židova, i branitelja Židova, dok je bio u vrhuncima
vlasti u NDH. Postoji o tome dokumentarac HTV-a, ovo je provjerena istina.

Molim vas da gornje više ne činite! Nemate na to pravo! Ni s jednom
adresom. Hvala! ...

...Kršite moja prava, i kršite vlastiti Pravilnik jer ste urednim
koristnicima poput mene dužni nesmetan pristup Mreži, koji obuhvaća i
e-dopisivanja s kime god ja hoću, ako pritom ne kršim Zakone RH.

Postoji naprotiv, opravdana sumnja da ste vi cenzurom mojih e-poruka,
prekršili važne dokumente kojima je RH podpisnica, poput Europske
Konvencije o ljudskim pravima i Povelje Ujedinjenih Naroda o pravima
čovjeka.

Još jednom vas da to više ne činite! Hvala!

Vraćam se pisati vama, vrlo štovani prijatelji, Branitelji Hrvatski,
Uglednici, Hrvati!

(Nota: gornje je pisano prije 10-tak dana.)

Sliedi tekst koji danas (u vrieme pisanja ovog redka):

Sub Stu 3 01:24:20 CET 2012

Molim da se širenjem istine da postoji Hrvat, koji živi u Njemačkoj,
kojemu je ime Zvonimir Kvaternik, i koji želi vratiti se u Hrvatsku,
na svoje, koje natrag nikako da mu Crvena Banda vrati (ili u tome
smislu, ne znam osobno pojedinosti), pomogne tome Hrvatu!

Kako ponekad, samo ponekad dospiju njegove poruke do mene, i vidim da
je pomoć njemu vrlo potrebna, i ne sastoji se nužno u materijalnome,
kako se neki bogatiji boje kad se pita za pomoć...

A kako sam već toliko puta pokušavao pisati štovanom Zvonimiru
Kvaterniku, te pisati i Janku Galincu koji se, jedan od riedkih, trsi
pomoći mu, te sam im objašnjavao (uglavnom uzalud) što trebaju činiti
da bi što bolje izbjegli cenzuru...

(Nota: sliedi izvadak iz pisma prije desetak dana poslatog na
dvadesetak adresa)

Ovo svakog od vas molim. Ne dajte da vam bude težko vratiti poruku...
Ništa baš ne govori nekakav "Sve sam primio"... Poruka se uviek vraća
sa "Odgovori"/"Reply" tipkom/klikom (u ovom slučaju treba je vratiti,
kako dolje opisujem, sa "Odgovori svima"/"Reply to All", zapravo). Da
se vidi što je tko primio... Ako mi odgovarate s dodatnim tekstom,
umjesnim i povezanim s ovim, najbolje je da mi također javite
SMS-porukom da ste mi e-porukom odgovorili. Ako u SMS-u navedete tko
ste, jer želim sa što više Hrvata suobraćati i primam nove
korespondente, moći ću i ja rabiti i brzoglasni ("telefonski") i
žičani (Mrežom) kanal komunikacije u odgovoru vama. Dakle dajte što
više vaših kontakata prilikom odgovaranja!

Najučinkovitije bismo povezani bili, ako bismo svi odgovarali svima.
To se postiže sa "Odgovori svima"/"Reply to All". Ako to ne učinite,
nego samo meni, koji sam prečesto u realnom vrjemenu cenzuriran, dok
svi nikako ne možemo biti cielo vrieme tako i toliko cenzurirani, kako
možeš očekivati da ću primiti tvoju poruku... Ako pak poruka ide i k
onim osobama s kojima jesam u kontaktu, pa i u realnom prostoru (s
kojima se viđam, rukujem i razgovaram, susjedima, poznanicima,
prijateljima), onda se može postići da se cenzura našim nadglednicima
ne izplati sprovesti.

Vrlo napadnut na Mreži prostor, ali koji ne mogu po sili logike,
jednostavno zatrti, pa se poruke tamo moraju pojavljivati, i ne mogu
baš sve jednostavno brisati, kao u ovom slikopisu:

Lectio 8 dio 4, o spamu i zloporabi od strane djelatnika Google HR-YU,
2012-10-23, 13h
https://www.youtube.com/watch?v=7nJk_8G9nFI

Ono što bih najvolio, jest da pokušate prosliediti moje pismo, kako
najbolje uspiete (hvala vam i na minutici truda, ali ovdje bi trebalo
veće razumievanje, nego samo letimično... može li tko toliko od
vas?)... No, ono što, velim, bih najvolio, jest da prosliedite ovo
moje pismo, kakvo jest, i na adresu:

croati...@googlegroups.com

naravno, s privitcima! S privitcima, s privitcima! Kako su redovito
popisani! Ako biste toliko razumjeli i toliko upjeli uspješno učiniti,
dosta bi bilo! Jer bih ja mogao, na Croatian-News pristiglo od nekog
od vas proslieđeno moje pismo provjeriti, i bude li trebalo,
izpraviti, uz pomoć tih privitaka, ako tekst negdje ne odgovara onome
koji sam ja poslao na adrese koje ovom prilikom jesu sve vidljive i u
pismu kakvo ja tek trebam poslati, a sada razumiete i da trebaju biti
vidljive i u pismu koje biste vi poslali! Te, bih, nakon što netko
drugi, od vas, nakon što sam to ja učinio, probije blokadu nad grupom
Croatian-News koja je dio Hrvatskog teritorija, Branitelji Hrvatski!,
koje je teren koji pripada nama Hrvatima, na svjetskoj Mreži, i ne
možemo je ostaviti onima koji bi jugoslaviju/regiju, što li već,
obnavljali.

Te, bih, velim, nakon što i netko još drugi, od vas, nakon što sam to
ja učinio, probije blokadu nad grupom Croatian-News, ja s većom
lakoćom i manjom mogućnošću objeda i prietnji te s manje zloporabe
nada mnom, ja dalje mogao pisati na Croatian-News-u.

Jer, sjetite se, ostaje priča o čovjeku imenom Bože Vukušić:

https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!topic/croatian-news/EI0aukfZA94

koju nisam, a vidite jasno zašto je nisam, još uspio dovršiti! Na
Croatian-News Google grupi! Ciela još iniciativa ima koju treba
sprovesti, a za koju sam dobio podporu od velikih Hrvatskih Branitelja
i Uglednika, da podsjetim na samo neke: Zvonimir Trusić, Damir
Borovčak, Asaf Duraković, Ante Rokov Jadrijević, te mnogih malih
Hrvata poput mene. Spomenuh samo neke, jer se samo nekih i sjetih,
budući mi u šestom desetljeću života pamćenje nije žustro.

Ali, velim, ako prosliedite i na croati...@googlegroups.com još
uviek vriedi da tu adresu samo trebate, nakon što ste odabrali
"Odgovori svima"/"Reply to All" dodati svima ostalim primateljima.

Ne znam što više učiniti da se pokrenu Domoljubi te da bratić, velikog
Hrvata Slavka Kvaternika, dođe na svoje i na Hrvatskoj grudi ostavi
kosti kako mu je velika želja, na svoje se vratiti zadnje godine svoga
života...

Sve gornje, Janko, primjerice, ti si čak čitao, ali kao da nisi čitao,
jer nisi tako napravio, i onda niti ja tvoje poruke dobivam, niti ti
moje možda...

I svi drugi, dajte netko nek uzme za ozbiljno da se ne može dopuštati
da jednostavno e-poruke između nas koje si dopisujemo, niti čitaju, a
čitaju, a kamo li ne dostavljaju (uobće niti ne dostavljaju!), kako im
je već ćef!

Bog i Hrvati
[...]

# Moj PGP podpis ovjerava da sam određenu poruku ja poslao
# MD5
4d3f3dcad0b8bf62811717db56c2c4c9 Zvonimir_Kvaternik_pomoć.txt
# SHA256
8ae6ea599c9a8db158d2b512afdec903588c4a021e39847b17dbd2fdc2559c56
Zvonimir_Kvaternik_pomoć.txt

# PGP-podpisane ovjere su u privitku:

Zvonimir_Kvaternik_pomoć.zip

# Poruke u vašem e-sandučiću istovjetne trebaju biti onima koje možete
naći na:

http://groups.google.com/group/croatian-news/

Zvonimir_Kvaternik_pomoć.zip
Zvonimir_Kvaternik_pomoć.zip.sig

Miroslav Rovis

[...]
Zvonimir_Kvaternik_pomoć_2.zip
Zvonimir_Kvaternik_pomoć_2.zip.sig

Miroslav Rovis

to Ico Bastjancic, Croatian-News

Yanko Galinac

to Miro [Croatian News], ico.bas...@gmail.com
Janko Galinac Dragi prijatelji javio sam vam da sam opet sa vama.Izgleda da neki nestrucan radnik u glavnoj baksi pomijesao zice tako su mi bar reklitako da sam bio neklilko dana hendikapiran jedno vrijeme posta nije dolazila na mene. Onda ja nisam mogo pa da vama posaljem natrag. Ja sam postupao uporno i agresivno zatrazio da iskusni instaliter dodje i sve uredi a to su skupo platili ako su dozvolili sabotazu.Sad izgleda da sam opet sa vama kako treba.  Htio bi se zahvaliti Miroslavu na iscrpnim INF. dosta puta mi mislimo da smo mi pogrijesili ali je nesto drugo po srijedi CENZURA sto bas Miroslav uvijek strucno ulovi i otkriva.Za sada sam sa vama dokle ? Vas Janko Galinac Prijatelji nemojte se umoriti Snama Bog.

> Date: Sun, 11 Nov 2012 20:05:49 +0100
> From: m.r...@inet.hr
> To: ico.bas...@gmail.com; croati...@googlegroups.com
> Subject: Re: Fwd: [Croatian News] Re: Za bratića Hrvatskog velikana i humanista Slavka Kavternika, Zvonimira Kvaternika, vaša pozornost!

Miroslav Rovis

to Croatian-News, Zvonimir Kvaternik, Janko Galinac, Miroslav Rovis, Pavao Vrdoljak, Ivica Fonti, Karlo Meczner, Dejan Danuc, Davor Trbuha, Antun Ivanković, Mirjana Majnarić, Marko Francišković, Mladen Pavković, Stjepan Mažar, Mile Pešorda, Marija Slišković, Renato Milić, Nihad Bašić, Miljenko Marić, Mile Prpa, Dubravko Krčmarek, Natko Kovacević, Nenad Piskač, Asaf Duraković, Majstorović, HKV-ADMIN, Ilija Ačkar, ad...@uhd91.com, autohtonahrvat...@gmail.com, anterokov...@net.hr, Andjelko Galić, Ante Lauc, Zvonimir Trusic, Damir Borovčak
[...]

Nakon još desetak dana, a sa samo jednom izmjenom, i to u naslovu
(bilo: "Kavternika", sada je "Kvaternika"), test i algoritmi teksta
isti, ponovno šaljem ovo e-pismo. Šaljem Claws-mail-om, ne postoji
razlog na svietu da se ne bi pojavilo i ostalo kao zasebna tema na
Croatian-News (poveznica na grupu pet redaka iznad).

Radi toga jer ne znam da je još išta postignuto u predmetu Zvonimira
Kvaternika. A pogledajmo i dokle možda seže izrodska mržnja režima
prema meni...

Ista ova tri posljednja odjeljka naći ćete u poruci koja će ovoj
sliediti, trebaju biti istovjetna (tri posljednja odjeljka, ponavljam).
Zvonimir_Kvaternik_pomoć.zip
signature.asc