javnost razprave i internet na legalis.hr

6 lượt xem
Chuyển tới thư đầu tiên chưa đọc

Miro

chưa đọc,
12:26:06 31 thg 3, 201131/3/11
đến Croatian News
Upravo sam ovdje objavio:

http://www.legalis.hr/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=503347739&start=0#forumpost271621

ovaj tekst:

Vrlo štovani!
U nedostatku poznavanja zakona koji regulira utjecaj na sud, i radi
zloglasnosti utjecaja na sud i njegovoj fami u glavama običnih Hrvata,
nisam u stanju polučiti što mogu, a što ne u vezi s javnošću razprave.
Ponešto o problemu s kojim sam suočen nađite ovdje:
http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/fa1e1dd0b3b44234#
I pitam se, budući da:
Čl. 6 st. 1 Europske konvencije o ljudskim pravima, koje je Republika
Hrvatska podpisnica, glasi:
"Prilikom utvrđivanja građanskih prava i obveza ili osnovanosti bilo
kakve krivične optužbe protiv njega, svako ima pravo na pravičnu i
javnu raspravu..."
i budući da javnost postaje tajnost ako ne mogu bjelodano, bez ikakve
zadržke, objaviti sve informacije o takvoj javnoj razpravi...
a čuje se da je tajno ovo ili ono u raznim sudskim postupcima,
onda doista nije sasvim, ne-pravniku kao meni, jasno, na koji to način
ja kao građanin imam pravo na javnost...
Naime, ako je, prema Hrvatskim sudištima, javnost da smije ponetko
doći poslušati razpravu, ali onda o njoj ne smije poslije prozboriti,
ili smije samo tu i tamo šaptati o njoj, onda je to karikatura
javnosti, i onda je to, po zdravoj logici, kršenje Europske konvencije
o ljudskim pravima.
(Zdrava logika, međutim, prečesto je strana na našim sudištima.)
Ali, sve ovo gornje što sam naveo, ostavlja me u nejasnoći, i ne
rješava moju veliku dvoumicu što smijem, a što ne smijem prema
Hrvatskim zakonima, budući mi je poznato, iz svakodnevlja Hrvatskog,
koliko je i razbor i pravičnost i istina izvitoperena i prevarena i
pogažena i ukinuta u Hrvatskim sudištima...
Ja bih želio ostvariti podpunu javnost sudskih postupaka koji su se
protiv mene vodili ili vode.
U tom smislu, pripravan sam i riskirati, ali bih doista rado bio bolje
upoznat sa svim okolnostima i s veličinom rizika.
Naime, nepošteno rješenje kojim bi se, izvitoperenim tumačenjem
(navlačenjem izvjestnih aspekata, i podpunim zanemarivanjem drugih ZKP-
a):
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/206851_1644541239455_1414614756_31301361_1996141_s.jpg
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/208692_1644542719492_1414614756_31301362_5251330_s.jpg
http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/197039_1644544599539_1414614756_31301366_5895423_s.jpg
ne ostavlja mi puno opcija.
Razmišljam doista, podpuno otvoreno postaviti vrlo dobro prikazan,
mjeseci skeniranja, smišljanja koda, te prilagodbe za internet, sav
sudski progon kojem sam izložen.
Isti progon dajem na individualnoj osnovi, poznanicima i prijateljima,
bilo gdje u svietu, već sad.
Nije moja dvoumica samo radi straha od kazne za utjecaj na sud.
Nego i radi straha da tada ne bi i lokaciju moje Udruge Croatia
Fidelis zauviek ugasili, pa sam tada u još većem zlu.
Naime, ne bojim se ja previše reći istinu, i na pr., na više mjesta
(hm... koliko još nije stigla UDB-a RH filtrirati na tražilicima) naći
ćete kako Miroslav Rovis Tudurića i Horvatovića smatra dvama velikim
zlima Hrvatskih sudišta...
Naći ćete i pohvale nekih Hrvatskih sudaca, na pr. na mom Youtube
kanalu:
http://www.youtube.com/user/miroR2
Ali ne bih želio izgubiti i taj pristup javnosti koji još imam, po
okrutnosti izdajničkih sudaca Hrvatskih.
Pa ako je kome do zajedničke borbe za javnost, za bolju Hrvatsku, kroz
mali i sitni fragment te borbe koji jest moj predmet sudskog progona
kojem sam izložen, i ako taj jest pravno kvalificiran, i nije mu samo
do pljačke, kao tolikima koji na pr. pozatvarane a neužen Hrvatske
Branitelje pljačkaju, a slabu im pravnu pomoć pružaju... (nisam
Hrvatski Branitelj, ali sreo sam takve pravnike-pljačkaše takvih
Branitelja)...
Pa ako kome jest do zajedničke borbe za javnost kroz sitni fragment te
borbe koji jest moj predmet sudskog progona, pa ako mi o tome što
može, hoće i znade reći, stručno, i s referencama na mjerodavne
dokumente i zakone, propise, što li već...
Bit ću mu zahvalan, a Hrvatska će biti za sitni fragment čovječnosti,
poštenja i nade u mučnom svietu pravnih i političkih progona, toplija
i bolja...
Unapried hvala!
Miroslav Rovis
01/6602-633
www.CroatiaFidelis.hr

Miro

chưa đọc,
03:37:17 18 thg 4, 201118/4/11
đến Croatian News
Na istoj lokaciji kao i s početka ove teme, dakle ovdje:
http://www.legalis.hr/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=503347739
možete u vrieme objave teksta koji čitate,
vidjeti da odgovora dosad nije bilo, osim dvije intervencije dvaju
moderatora. Prva:
======= preslikavam ========
burn
Profil Profil
Pošalji PM Pošalji PM
Pošalji email Pošalji email
#3 Re: javnost razprave i internet
Moderator
Registriran: 28.2.2008
Mjesto: Zagreb
Broj objava: 347
Poštovani,
toplo savjetujem da bez pjesničkih sloboda kratko i jasno napišete što
želite, jer Vam predugačke postove neće baš čitati.
Lijep pozdrav!
======= preslikano ========

Na tu intervenciju sam ja odgovorio:
======= preslikavam ========
(Hvala moderatoru na uputi)
Pa iz prvog posta, sažetak sliedi:
Citat:
Ja bih želio ostvariti podpunu javnost sudskih postupaka koji su
se protiv mene vodili ili vode.
Želio bih podpuno otvoreno postaviti vrlo dobro prikazan, mjeseci
skeniranja, smišljanja koda, te prilagodbe za internet, sav sudski
progon kojem sam izložen.
Bi li mi to bilo zakonito činiti?
Citat:
Isti progon dajem [na uvid putem interneta] na individualnoj
osnovi, poznanicima i prijateljima, bilo gdje u svietu, već sad.
To vjerujem da jest zakonito činiti.
Ali je veliki napor, i nije mi dostatna ta kriškica javnosti.
Još jednom: Htio bih podpuno javno na internetu dati na uvid sve
materijale povezane sa sudskim progonom kojem sam izložen.!
Bi li mi to bilo zakonito činiti?
Ponešto više pojedinosti u prvom postu.
Hvala!
======= preslikano ========
Nakon više dana sliedi druga intervencija moderatora:
======= preslikavam ========
Utjerivaczakona
#5 Re: javnost razprave i internet
Moderator
Registriran: 24.8.2006
Mjesto: Dalmacija
Broj objava: 4046
Vaš upit je premješten u dio foruma gdje se traži pravna pomoć,
obzirom da Vaš upit nema sadrži nikakve pravne pojedinosti već
općeniti poziv za pravnu pomoć.
Drugarski Vas pozdravljam
======= preslikano ========
A na tu intervenciju ja sada odgovaram:
======= preslikavam ========
Štovani (druže) utjerivaču zakona!
sada sam dakle u rubrici "tražim odvjetnika", pa bih samo naveo da ja
*ne* tražim odvjetnika.
Naime, nemam tih sredstava, a upit je jednostavan.
Osnovna kvalifikacija moje pravomoćne osude je (u vrieme pisanja ovog
teksta) i dalje na:
http://www.CroatiaFidelis.hr/
Razprave su čitave i podpune bila javne (deklarirano u svim
zapisnicima svih razprava).
Navodim u prvom post-u čl. 6 st. 1 Europske konvencije o ljudskim
pravima i pravu na javnost.
Prema savjetu moderatorice burn pojednostavnio sam upit.
Treba li još kakva pravna pojedinost, spreman sam je navesti.
Za javnu dobrobit, i za uljuđenje naše pravničke klase,
s Božjom pomoću,
Miroslav Rovis
======= preslikano ========

Trả lời tất cả