Pomozite tko može! Vrlo težka pravna zaprjeka

Miro

to Croatian News
Hitno! Svim prijateljima. Trebam pomoć kako da odgovorim na ovo
rješenje! Pregledajte http://www.CroatiaFidelis.hr/ jer jedino može
više razumjeti onaj tko hoće dobiti uvid, u širi kontekst. Samo uvod
je javno izložen na http://www.CroatiaFidelis.hr/ a prijateljima
(dosad petnaestak na taj način internetom ali blizu stotinu CD-a
podij...eljeno) izrađujem poveznicu, za uvid u sav materijal, bilo
gdje u svietu bili!
Hitno, velim, jer mi je sudac ostavio samo tri (3) dana da riešim ovu
pravnu kvaku...
(Nadam se da će vam se, na klikanje, otvoriti ove slike koje sam
postavio na Facebook)
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/206851_1644541239455_1414614756_31301361_1996141_n.jpg
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/208692_1644542719492_1414614756_31301362_5251330_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/207553_1644542999499_1414614756_31301363_3209272_n.jpg
Svakako, i na Facebooku, i telefonom (samo fiksni 01/6602-633, ništa
mob.) možemo komunicirati, bude li tko bio u stanju/znao/htio/mogao
pomoći kakvim savjetom.
Za ne-pravnika,što ja jesam, ovo je ogromna pravna zaprjeka, i
bolestno malo, nehumano malo, birokratski i udbaški podvaljeno malo
vrjemena ostavljeno mi za smišljanje, sricanje i pisanje Prigovora
(žalbe) na to rješenje...
Moje pitanje glasi također.
U ovakvoj situaciji, u kojoj su moja građanska prava zapravo ugrožena,
bih li se smio pozvati na Čl. 6 st. 1 Europske konvencije o ljudskim
pravima, koje je Republika Hrvatska podpisnica, a koji glasi:
"Prilikom utvrđivanja građanskih prava i obveza ili osnovanosti bilo
kakve krivične optužbe protiv njega, svako ima pravo na pravičnu i
javnu raspravu..."
i objaviti sasvim javno čitav dosadašnji sudski proces, koji će se
onda moći vidjeti na internetu iz čitavog svieta, bez posebnih uvjeta
koje sam do sada tražio, da svatko samo za sebe ima pravo te
materijale pregledavati.
Tako sam do sada činio jer nisam uspio razumjeti do koje mjere zakon
koji zabranjuje pod oštrim kaznama tzv. utjecaj na sud, dopušta ili ne
dopušta takvo objavljivanje...
Pa trebalo bi mi valjda tjedan dana bavljenja samo time pa da taj
zakučasti zakon uobće razumiem...
++++++++
Ima li tko tko dovoljno zna da može toliko savjetovati o gornjem?
++++++++
Moja sredstva su minimalna.
Ovakvim, kakvo proizlazi pregledate li bar letimično http://www.CroatiaFidelis.hr
, onemogućenjem zakonite i od Ureda za Udruge RH odobrenom djelatnošću
moje Udruge Croatia Fidelis, podpuno sam onemogućen ostvarivati pa i
minimalne prihode koje sam do suđenja bio ostvarivao bezplatnih
dieljenjem video materijala, ali naplaćivanjem članarine...
...A da i ne spominjem da sam od početnih oko 300,000 kn nasljedstva
otca i majke (prije čega su moja sredstva bila od mirovine do
mirovine, i od sajma do sajma, odprilike), spao na manje od 30,000
kn.... Pravnici su nešto već ragrizli, i doista ne pomogli... Bog im
naplatio!
Ne znam što dalje reći...
Budući je hitno, pišem samo:
Treba se nastaviti. Prekidam za sada...