Serija upload-a o Bleiburgu, započinjem

Miro

to Croatian News
Promatrao sam komemoraciju na Plibeku (Beiburgu, ali koliko god
Slovenaca ima i neprijateljskih, zapamtio sam pri jednom prelazku
granice, od carinika Slovenca, očitog antikomunista, da je pravo ime
Pliberk, jer je taj kraj izvorno slovenski, ne austrijski).
Osobno me je više govornika vrlo dojmilo.
Najviše od njih dojmila me čestita rieč Imama, Hodže, iz Gunje, Idriza
Efendije Bešića.
Ne krivite nikako, ali nikako samo Muslimane za moguće, ali ne dao
dobri Bog, odcjepljenje Muslimaske grane istog, istog, jednog te istog
naroda, koji, ja bih pristao da se zovemo Borvati, ili Horsanci, ali
da budemo opet jedinstveni... nije moguće mienjati ime naroda,
naravno, i taj je priedlog šala iz duše...
Nije moguće mienjati ime naroda, ali narodi nastaju jedni iz drugih...
I narodi nestaju, a drugi nastaju.
Za dvadesetak minuta, ako Bog da, mogao bi upload biti dovršen, pa
ćete moći poslušati i pogledati plemenitog Imama, njegove rieči iz
duše, i njegovu molitvu.

Necenzurirana moja e-pisma možete se najviše uzdati da ćete ih naći,
ne u svom e-sandučiću, nego na:
http://groups.google.com/group/croatian-news/

Miro

to Croatian News
HTV, Bleiburg 2011., Imam Idriz Efendija Bešić
http://www.youtube.com/watch?v=OQYYAnXs7lM

On May 15, 2:35 pm, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:
> Promatrao sam komemoraciju na Plibeku (Beiburgu, ali koliko god
izpravak: Pliberk, kao malo niže
> Slovenaca ima i neprijateljskih, zapamtio sam pri jednom prelazku
> granice, od carinika Slovenca, očitog antikomunista, da je pravo ime
> Pliberk, jer je taj kraj izvorno slovenski, ne austrijski).
[...]

Yanko Galinac

to Miroslav Rovis
Da Slovenski narod je tesko ranjen podijeljen na 3 dijela jedan pod Austriju a drugi pod Italiju  te zale se na Talijane kako su Bezobrazni. Bilo bi mi drago da Mi Katolici se cvrsce stegnemo sa Bracom Muslimanima. Nego sto nasijedamo jedni i drugi na Kumunistjugoslavene veliko srbocetnike.Rat izmedju hrvata u B H je uspijeh Miloseviceve politike i katolicke i muslimanske nepromisljenosti umijesto da smo zaustavili CETNICKO KLANJE  i postavili konfederalnu Granicu na DRINI mi smo sa tudjincu dijelili svoje i bogu za plakat. A radije bi sa ponosom gledao DJAMIJU u Bijeli Zagreb negi Masonsku piramidu.Kako se kaze Jozek bi mirno spal dok Mujo stoji na strazi A Fata i Kata bi se mirno igrale u divnoj Lijepoj nasoj i pijevali bi kako Bog zapovijeda  SAVO DRAVO DRINO TECI NITI DUNAV SILU GUBI SINJE MORE SVIJETU RECI DA SVOJ NAROD HRVAT LJUBI.

> Date: Sun, 15 May 2011 05:35:30 -0700
> Subject: [Croatian News] Serija upload-a o Bleiburgu, započinjem
> From: miro....@gmail.com
> To: croati...@googlegroups.com
> --
> Croatian Radio Melbourne Australia
> 88.3 Southern FM Mondays 10pm
> 24 Hour Croatian Music Streaming
> Bog i Hrvati !
> Dok je srca bit ce i Kroacije
> AGM

Miro

to Croatian News
Neka bar netko od Braće Muslimana ovo čita, kao što mi čujemo vapaj
plemenitog Imama Bešića, pa nek se još negdje znade da ima želje za
zajedničkom Državom Karolika i Muslimana!
I ja radije gledam Džamije negoli masonerijske simbole.
A draži su mi Musimani negoli komunisti. Ako smo nekad, prije Turaka,
skoro svi bili Katolici (nije bilo puno, ali bilo je Bogumila i
drugih), ipak je neuzporedivo veće zlo komunizam, nego li je prelazak,
što je nesavršenstvo iz velike potlačenosti turskim jarmom, na Islam,
jednog diela Hrvata u, kojim stoljećima?, u stoljećima XXIV, XXV,
XXVI... ?
Mogu razumjeti da se nađe i pokoji dobar u današnjem neuhvatljivom,
ali jasno djelatnom i vrlo nazočnom (post)- ili (neo).- komunizmu, pa
ne odbacujem a priori ni današnje neokomuniste Hrvatske.
Ali Islam je dobra vjera koja se temelji na vjeri u istoga Boga kao
što i mi vjerujemo.
Nije kao naša Kršćanska Vjera podpuno izpravna, posebica Katolička,
ali je Vjera u kojoj može čovjek častno i plemenito živjeti.

A treba tržiti i zajedničke platforme djelovanja za dobrobit naroda
Slovenskoga i Hrvatskoga, kao dva dobra susjeda što moramo ponovno
postati.
Slovenci nam nisu u stoljećima poviesti neke probleme radili osim ovo
nedavno...

Miro

to Croatian News
"HTV, Bleiburg 2011., Imam Idriz Efendija Bešić"
http://www.youtube.com/watch?v=OQYYAnXs7lM
Možda je probilo cenzuru...
Jer se taj slikopis više gleda nego najnovija Izvidnica s gen.
Glasnovićem...
A kasnije je postavljen.

Yanko Galinac

to Miroslav Rovis
Puno ti hvala Cijenjeni Miroslave drago mi je da nas ima zrno po zrno Pogaca Kamen do Kamena Palaca Slozna braca grade KULE a naelozna razruse i ono malo msto imaju Janko Galinac SIRI DALJE

> [...]

> postati.
> Slovenci nam nisu u stoljećima poviesti neke probleme radili osim ovo

Miro

to Croatian News
On May 16, 2:00 am, Yanko Galinac <yanko...@hotmail.com> wrote:
> Puno ti hvala Cijenjeni Miroslave drago mi je da nas ima zrno po zrno Pogaca Kamen do Kamena Palaca Slozna braca grade KULE a naelozna razruse i ono malo msto imaju Janko Galinac SIRI DALJE

Bog i Hrvati!

Yanko Galinac

to Miroslav Rovis, Stjepan Tokic, Željko Tomašević, Zeljko Tomasic, Sime Tolic

From: yank...@hotmail.com
To: croati...@googlegroups.com
Subject: RE: [Croatian News] Re: Serija upload-a o Bleiburgu, započinjem
Date: Mon, 16 May 2011 00:00:59 +0000

Miro

to Croatian News
Bog i Hrvati!

On May 16, 2:02 am, Yanko Galinac <yanko...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Puno ti hvala Cijenjeni Miroslave drago mi je da nas ima zrno po zrno Pogaca Kamen do Kamena Palaca Slozna braca grade KULE a naelozna razruse i ono malo msto imaju Janko Galinac SIRI DALJE

Miro

to Croatian News
Slikopis naslova: "Nova, Bleiburg 2011."
i adrese:
http://www.youtube.com/watch?v=sNmC4lP7AX0
Nova, Bleiburg, 14. svibnja 2011.

Radi posrbljenog naglaska ove "reporterke", koja, za razliku od
izvjestitelja Borisa Miševića koji je, po dolazku u Novu TV imao
jednako težak i naporan posrbljeni naglasak, ali je odlučio i uvelike
uspio taj naglasak izpraviti, ovaj slikopis možda ne će trajnije
ovakav ostati...
Curo, kad ćeš ti taj nepodnošljivi naglasak promieniti?
Cura je navodno Hrvatica iz Sriema.
Pa je li to doista govor Hrvata iz Sriema?
Ti si doad jedino uspjeh posrbljivanja kojim bi se i najžešći
velikosrbski radikali mogli ponositi! Hrvatica zadržati takav
naglasak, i to širiti ga govorom u medijima u jednoj respektabilnoj TV
kao što bi trebala biti Nova TV?
Gdje ti je pamet, gdje ti je osjećaj za rod svoj i za Domovinu svoju,
bar nekakav osjećaj, curo?
Ali velim, ovaj slikopis možda ne će trajnije ovakav ostati, jer tih
dvadesetak sekundi što posrbljenica govori, dostatno je da upropasti
gledivost.
Pa je li ovo Hrvatska ili je ovo srbohrvaska?

Četiri (4) milijuna Hrvata izvan Domovine, a oni, umjesto da se svog
roda drže, moraju se putem ovakvih posrbljenica i posrbljenika
ulagivati velikosrbskoj manjini, pored što uvoze dodatno Srbe, a
izseljene Hrvate ne zovu natrag! Kako to možete mirno podnositi,
Hrvati koji ovo čitate?

http://groups.google.com/group/croatian-news/
http://www.CroatiaFidelis.hr
http://www.exDeo.com

Miro

to Croatian News
Ovo naricanje nad glupošću jedne posrbljenosti koja traje u medijima i
čuje se u svim domovima u Hrvatskoj, jer ta posrbljenica priča na
dalekovidnicama u glavnima viestima Nove TV, pokadkad, a nije valjda
nikad čula za vježbe dikcije osim, valjda, kod velikosrba, posvećeno
je "reporterki" Ivani Paradžiković. Opameti se, curo, već jednom!
> http://groups.google.com/group/croatian-news/http://www.CroatiaFidelis.hrhttp://www.exDeo.com

Miro

to Croatian News

Slikopis, 1h 5min (65 minuta), naslova:
"HTV, prienos Bleiburžke komemoracije 2011., dio prvi"
i adrese:
http://www.youtube.com/watch?v=oL4vkKGwmco

Uvodni govori, govor štovanog Krešimira Miletića, Dragovoljca i
ponajboljeg izmed mladih Hrvatskih političara.
Govor ministra unutrašnjih poslova Republike Hrvatske Tomislava
Karamarka (jednom zgodom rekao mi je Ilija Ačkar da je oženjen za
Muslimanku i to mi je drago, dao im Bog pokoljenju blagostanje kroz
duga stoljeća!).
Govor osnivača HDZ-a, ratnog ministra Republike Hrvatske, Andrije
Hebranga, nekorumpiranog političara, koji nije imao, a i dalje, možda
radi nedostatka poštenja u članstvu HDZ-a, možda i radi vlastite
pomirljivosti protivno načelima, koji nije imao snage zaustaviti
Kosoričino paktiranje sa velikosrbima posljednjih godina, ali koji
Hrvatski diše, i srce mu za svoj narod bije. Njegov otac,jednakog
imena, jedan od najpoštenijih među Hrvatskim komunistima, toliko da je
riedka iznimka, se može častno pribrojiti žrtvama Bleiburga, jer je,
gradaći, po svojoj iskrenoj koliko i zabludjeloj saviesti (biti
komunist nije dobro nego je to lutanje duše), stradao od Hrvatskog
izroda Josipa Broza koji je, da u paktu sa velikosrbima vlast svoju
učvrsti, vlastiti narod u stotinama tisuća dao pobiti, te je, jer
Andrija Hebrang stariji nikad nije savio šiju pred srbskom
hegemonijom, ubio i njega kao i ove stotine tisuća.

I govor koji mene najviše doima, i koji je Kršćanskiji (u smislu
krjeposti) nego kasniji govori nekih naših Svećenika, govor
Muslimanskog Imama, Hodže (Svećenika može se prjevesti) koji se pred
istim Bogom našim, Bogom svih živih, ne će posramiti, govor Efendije
Idriza Bešića (zaseban na adresi: http://www.youtube.com/watch?v=OQYYAnXs7lM
).

Ovom prilikom pozivam sve Katolike da podrže Muslimane koji za
zajedničtvom s nama teže, i preko svih uvrjeda, jer neke su uvrjede,
naglaskom na Hrvate kao jedino Katolike, vrlo uvijeno, kasnije
izrečene, i u samoj Bleiburžkoj komemoraciji, desetak minuta kasnije,
od strane fra Josipa Bebića, ravnatelja Hrvatske inozemne pastve,
Josipa koji nije od onih Josipa pored kojih Jusufima može dobro biti,
čini se...

Ne! Uvrjeda nije malena! Ona možda nije hotimična, ali nije malena.
Jer ne čuti govor Imamov pored zdravih ušiju, može samo zatvorena i
sebična duša. Pričati samo o Hrvatima Katolicima, a žrtve Beliburga
uključuju više nego proporcionalan broj Hrvata Muslimana (tada su se
Muslimani smatrali Hrvatima, ne izmišljajući neke svoje različite
koriene), i govoriti kao da ih tamo nema, ravno je izdaji. Kažem, kao
da ih tamo nema, jer poslije smrti vidimo bolje, i naši pobijeni
djedovi Bojovnici, i obitelji njihove, gledaju ovu komemoraciju bolje
nego je mi vidimo. I Katolici i Muslimani. Duše su naime bezsmrtne, i
po Islamu i po Kršćanstvu. A što bi kritičari ove moje tvrdnje htjeli?
Da su s one strane smrti duše sliepe i gluhe?

A zašto u Hrvatskoj imamo tako spor pristup svjetskoj mreži (spor
internet), to saznajte u jednom od priloga hrabrog i čestitog
Hrvatskog zviždača Mislava Šutala. I širite te materijale, kao i
materijale o mojem suđenju, jer i ja se borim protiv loših strana
režima! (Uzput, loše strane režima nisu u nazočnim ministru iz vlade a
ni i nazočnom prvaku vladajuće stranke.)
Jedno (dvostruko), pa drugo.
Jedno.
"OTV Bujica: Mislav Šutalo o kaznenoj odgovornosti Ivice Mudrinića":
http://www.youtube.com/watch?v=AfIuh2iwlPo
"OTV Bujica: Mislav Šutalo o Mudriniću, Balkanskoj Mafiji, Deutsche
Telekomu i Ivi Josipoviću": http://www.youtube.com/watch?v=kj_PuXJbjYI

Pa drugo, *nova* privrjemena adresa:
http://www.croatiafidelis.hr/POZOR_privrjemeno_POZOR_36f728_POZOR_2acff0
ili preuzmite da trajno imate (303MB, manje od pola CD-a, ISO slika):
http://www.croatiafidelis.hr/POZOR_privrjemeno_POZOR_36f728_POZOR_2acff0.iso

Što se Mislava tiče, tko pregleda može nam onda ovdje reći, da svi ne
traže, jer ja se ne sjećam, u kojem je od dva zapisa objašnjen razlog
sporog, zastarjelog, pristupa mreži u Hrvatskoj (ukratko, za to
zahvalimo Mudriniću, a posrjedno, samo posrjedno, i Josipusi-Crvenusi,
"bogami", posrjedno jer pokriva suučesnika u korupciji Mudrinića, pa
se pristup ne da poboljšati).

Bog - Alah i Hrvati (ili/i Bošnjaci), Katolici i Muslimani!

Miro

Miro

to Croatian News

Miro

to Croatian News
Slikopis, 1h 14min (74 minute) naslova:
"HTV, prienos Bleiburžke komemoracije 2011., dio drugi"
i adrese:
http://www.youtube.com/watch?v=l6BMwXvCxjE

Nakon ulazne pjesme, govori fra Josip Bebić, ravnatelj inozemne
pastve, separatističko-Katolički, kako već opisah, a potom je Sveta
Misa, koju predvodi i propovieda Križevački Vladika Nikola Nino Kekić,
i koja propovied je iznimno... politički korektna, da bi ga i
Josipuso pohvalio.
Naime, naglasak je na: apolitičnosti.
Bleiburg je po njemu simbol svih logora, pa i, dade se shvatiti da
tako tumači, Ustaškog Jasenovca...
A one stotine tisuća Hrvata nisu valjda pobili četno-komunisti nego
možda marsovci.
Ako niste zamietili, postadoh zajedljiv, jer propovied je, naime, malo
bljutava.
Hvala dragom Bogu - Alahu, da su bolje "propoviedali" istoga dana,
malo ranije, Tomislav Karamarko i Andrija Hebrang, čiji govori doista
imaju više Božje rieči nego ovog vladike i onoga ravnatelja pastve!
Još jednom, najviše me se doimlje u prvom dielu izrečen govor Idriza
Efendije Bešića, kojeg prvog i postavih izdvojeno (izrezano) na
gledanje.

Snimak vriedi ipak pogledati, da se uvjerite u gore izloženu koroziju,
i još više, da vidite liepih Hrvata koje kamera snima, poneki stari
ali srca čistog i lica koje svietli od žrtve i bojeva dugoga života
njihovog, ponekih mladih i plemenite krvi, koji će junačtvo tek u
budućnosti izkazati, ponekih uglednih i javno dobro poznatih, i
drugih. Znamenja na barjacima, i znamenja na odjeći su također vriedna
gledanja! Jedino meni bolno nedostaju Muslimanska znamenja.

Naravno, nedostaje posebice i Ustaško znakovlje, koje je uviek
uljepšavalo Bleiburg, jer Ustaše su bili ogromnom većinom častni i
plemeniti Bojovnici, ali, ovdje ukratko ću izložiti, a više ako Bog da
i kako i kada da, to je podmukli plod novog izdajničkog udbaškog
vodsta u Počastnom Bleiburžkom vodu, kojem je na čelu, ni manje ni
više, nego, kako sam obavješten od boljih poznavatelja od mene,
dokazani udbaš Bože Vukušić.

Zar nas tako malo ima da ne bismo mogli nedvojbeno javno dokazati da
on jest udbaš (ja prenosim što vjerujem, ne mogu navedeno dokazati,
usudim se međutim javno misliti), pa da ga do sliedeće Komemoracije
Bleiburžke Tragedije ne bismo iz vodstva Počastnog Bleiburžkog Voda,
te iz članstva, odpustiti a da vodstvo preuzme drugi, koji bi istinski
Hrvat bio?

Ono što se usudim javno i odgovorno tvrditi jest da ne može biti plod
zdravog i čestitog uma, progoniti unuke Ustaške što svojih djedova
Ustaška znamenja nose, toliko ih progoniti da se u susjednoj zemlji,
gdje ne postoje ni zakoni koji bi takva znamenja zabranjivali,
postigne postavljanje prenosivih ćelija u koje bi se oni koji bi
Ustaška znamenja nosili, privrjemeno zatvarali.

A dade se zaključiti da bi iza tog velikog političkog "postignuća"
mogao stajati upravo Bože Vukušić.

Hrvati, ustajte, nije oružani, duhovni je sukob! Onoga ili one koji su
to organizirali, za što molim da se provjeri i dokaže, jer ja mogu
iznosti samo sumnju da je to navedeni Bože, onoga ili one izrode koji
su takvo što organizirali, treba iz vodstva plemenite ustanove
Počastnog Bleiburžkog Voda, kao i iz članstva, izbaciti!

Bog i Hrvati, i pripadnici svih grana obitelji Hrvatskoga koriena,
prvenstveno vjere Kršćanske i Islamske, i svi koji su prijatelji
Hrvata!
> ili preuzmite da trajno imate (303MB, manje od pola CD-a, ISO slika):http://www.croatiafidelis.hr/POZOR_privrjemeno_POZOR_36f728_POZOR_2ac...
>
> read more >>

Miro

to Croatian News
> ili preuzmite da trajno imate (303MB, manje od pola CD-a, ISO slika):http://www.croatiafidelis.hr/POZOR_privrjemeno_POZOR_36f728_POZOR_2ac...
>
> read more >>

Miro

to Croatian News
Od drugog Youtube koristnika (ja ne vidim OTV):
"TV Bujica Bleiburg 2011"
http://www.youtube.com/watch?v=aaC-mGFkeg0

> read more >>

Miro

to Croatian News
Imam Idriz Efendija Bešić spominje Ibrahima Pjanića, pa evo,
pročitajte o njemu:

http://hr.wikipedia.org/wiki/Ibrahim_Pjanić
ili, ako ne prikaže radi Hrvatskog (i Bošnjačkog) znaka "ć" iznad,
prikazat će onda:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Ibrahim_Pjani%C4%87

Bog i Hrvati (i/ili Bošnjaci)!

Miro

On May 17, 5:29 am, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:

> read more >>

Miro

to Croatian News
Pišući svoja razmatranja uz članak vrlo štovanog Rudija Tomića,
potražih, da bih mogao citirati, govor Imama Idriza Efendije Bešića,
koji i dalje možete na mome Youtube kanalu čuti

On May 16, 1:55 am, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:
To je ovaj govor, u ovome slikopisu dokumentiran:
> "HTV, Bleiburg 2011., Imam Idriz Efendija Bešić" http://www.youtube.com/watch?v=OQYYAnXs7lM

Tražeći, kasnije, reference da bolje razumiem neke pojedinosti iz
govora ovog imama kojeg su vrline, skromnost, čestitost i pravičnost,
liepe i uzvišene kao i kod naših slugu Božjih, iz naše Katoličke
tradicije, nađoh da je prenesen govor u tekst, dakle transkribiran
(naknadna napomena: ne baštako... proučavanjem ustanovih i dodatno
opisah niže u tekstu, pa čitajte samo napried), na ovoj lokaciji na
mreži:

http://www.viktimologija.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=904&Itemid=1

Najbolje je uviek provjeriti izvornik, pa kliknite na poveznicu iznad.
S druge strane, uviek je dobro, posebice u vrieme naše razhrvaćene i
posrbljene, četno-partizanske države, koja se izrodila od početne
barem kakve takve sloge, temeljnog Katoličkog Hrvatskog korpusa
nastale u ratnim vihorima djelomičnog preporoda i obnove Domovine
1990-tih... s druge, velim, strane, uviek je dobro, u doba sve goreg
režima što postaje Republika Hrvatska, imena sve nedostojnija, imati i
pričuvni preslik ("kopiju").

Pa, dio gornje stranice, ali samo dio koji je transkript (naknadna
napomena: o tome točnije u daljnjem tekstu) Imama Bešića govora,
postavljam i izpod.

> Možda je probilo cenzuru...
> Jer se taj slikopis više gleda nego najnovija Izvidnica s gen.
> Glasnovićem...
> A kasnije je postavljen.

Provjeravajući, međutim, upravo sada, stoga oprostite što to tek na
ovome mjestu u svome uvodnome tekstu navodim, tekst sa gornje
stranice, nađoh da se donekle razlikuje tekst sa te stranice, od
teksta koji je dobri Imam izgovorio na Bleiburgu.
Pa najavljujem u sliedećoj e-poruci postaviti vam na razpolaganje
pravi transkript.
Nije da nije izvornik, tekst sa lokacije viktimologija.hr Ne! Taj
tekst jest izvornik, ali ne i transkript! (Transkript je transkripcija
govora, zapis nastao kao izpis govora, na temelju govora. Taj tekst to
nije.) Ali ja bih predpostavio da je to tekst koji je dobri Imam dao
organizatorima, kako su po svoj prilici, svi govornici bili zamoljeni,
ili kako je uredniku viktimologija.hr Imam Bešić darovao svoj pisani
tekst!
Razlike nisu velike. Ipak, radi načela poviestne istinitosti, u
sliedećoj poruci postavit ću transkript, dakle doslovce prema govoru
izrečenom, kako lako možete provjeriti iz slikopisa:
"HTV, Bleiburg 2011., Imam Idriz Efendija Bešić"
http://www.youtube.com/watch?v=OQYYAnXs7lM

Jednako možete provjeriti i iz ukupnog prvog diela Bleiburžkog
prienosa:
"HTV, prienos Bleiburžke komemoracije 2011., dio prvi"
http://www.youtube.com/watch?v=oL4vkKGwmco

A sliedi dakle pričuvni preslik sa gornje poveznice stranice na
viktimologija.hr
(a u sliedećoj poruci, sliedi transkript u doslovnom smislu rieči)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Govor glavnog imama u Gunji hadži Idriza ef. Bešića

Uime Islamske Zajednice u Hrvatskoj,tj. skupu se obratio osobni
izaslanik Predsjednika Mešihata Muftije Ševke ef. Omerbašića u RH,
glavni imam u Gunji, hadži Idriz ef. Bešić:

Uzoriti biskupe Kekić!
Cijenjeni članovi Počasnog Blajburškog voda!
Drage majke i sestre! Dame i gospodo! Dragi i štovani prijatelji!

ESSELAMU ALEJKUM!

Okupili smo se i danas ovdje na Blajburškom polju na 66. obljetnicu da
obilježimo važan i tužan događaj tragediju i jedan od najvećih
zbjegova našeg naroda, što je imalo za posljedicu na tisuće nevino
stradalih žrtava čiji broj na žalost ni do danas nije utvrđen.

Došli smo na Blajburško Polje, da odamo počast i pomolimo se za, na
prevaru od saveznika razoružane i nepravedno pobijene, pozdravimo
preživjele i nazočne, a podsjetimo odgovorne da se konačno odužimo
žrtvama, tako da odgovorno i znanstveno utvrdimo broj stradalih, a za
nas posebno važno broj muslimana žrtava Bleiburga.

Ja sam i danas, kao i do sada ovdje zahvaljujući Islamskoj Zajednici u
Hrvatskoj i njenom predsjedniku našem uvaženom muftiji gospodinu Ševki
Omerbašiću. Ovo nije stvar Islamske zajednice, ovo je nadležnost i
dužnost, danas dviju država. Pitam ovdje zašto se muslimanske žrtve
prešućuju, zašto se danas od muslimanskih žrtava Bleiburg svi
distanciraju. Jedni ih se odriču, drugi ih ne ističu.

Oni koji danas pišu i koji su u posljednje vrijeme pisali o
Blajburškoj tragediji, nisu pomenuli niti jednog muslimana. U filmu
''Četvorored'' također nije nitko spomenut, iako je od ta četiri,
jedan red bio muslimana.

Isto ko i u Domovinskom ratu, broj muslimana žrtava na Blajburgu je
bio više nego proporcionalan broju stanovništva i značajan što sam i
osobno slušao od direktnih aktera i sudionika Blajburške tragedije, i
što često i ponosno ističu članovi Počasnog Blajburškog voda.

Bilo bi nepravedno i ne pošteno prema žrtvama doći ovdje a ne kazat da
je to bilo vrijeme kako je jednom prigodom ovdje jedan od sudionika
kazao, kada su zajedno rame uz rame išli Josip i Jusuf, David i Davud,
i kada je Josip bio na straži Jusuf je mogao mirno spava i obratno.

Blajburško polje je pravo mjesto, da spomenemo i analiziramo naše
odnose danas, i konstatiramo da su se ti odnosi nažalost promijenili,
Bleiburg je pravo mjesto da pitamo, zašto i gdje je naše mjesto u
Hrvatskoj danas?
Relevantni (Ranković) izvori bivše države su tvrdili da je na Križnom
putu učestvovalo samo pripadnika muslimanske vjeroispovijesti do
50.000 (pedeset tisuća). Blajburg je uz Potočare kod Srebrenice,
najveća grobnica muslimana u Evropi. Blajburg je naša rana i sudbina,
Blajburg je naša činjenica i opomena, on je u veliko odredio naš
status u bivšoj državi, što je posebno osjetila moja Gračanica i moje
rodno selo Soko iz kojeg je zajedno sa Hrvatskim Vitezom Ibrahimom
Pjanićem, kako su nama djeci govorili, ''odstupilo'' na desetine
osoba.

Naše pamćenje i sjećanje na žrtve Bleiburga je naše pravo, naš zavjet
i naša obveza, mi na slučaju Bleiburg testiramo našu nacionalnu i
ljudsku svijest. O Bleiburgu se trebamo jasno odrediti, objaviti
Blajburšku rezoluciju kao moralno politički akt i uputiti je
našoj i svjetskoj javnosti.

Oživljavajmo sjećanje na Bleiburg tako što ćemo objektivno govoriti
i pisati o Blajburškoj tragediji, Ne dozvolimo da blajburške žrtve
padnu u zaborav i ostanu same. Blajburška tragedija nam treba biti
spoznaja da saveznik nužno ne znači i prijatelj.

Nije slučajno ovaj skup i komemoracija vezana za majčin dan, jer teška
je suza majčinska, a još je teža i njeno srce se ne može smiriti,
jer se istina ne zna - pravda nije zadovoljena.

Hrvatska majka sa Blajburškog polja je postala i ostala simbolom
stradanja.

Oplakivale su istovremeno i Mara i Mejra, i Fatima i Katarina, i neka
njihove majčinske suza budu molitva da se nikada i nikome i nigdje ne
ponovi rat, jer rat stvara, uvjetno kazano heroje, a herojstvo se
nažalost mjeri mrtvima.

Bleiburg nije i ne smije biti samo godišnjica, on jeste i mora biti
naša svakodnevnica, jer ovdje je nepravedno stradala i ostala naša
mladost.

Bleiburg je uz Srebrenicu i Drinu najveće stratište muslimana u
Evropi, pa dozvolite da se i ovdje na Bleiburgu svemogućem Bogu
obratimo dovom koju je uvaženi Reis ulema uči u Srebrenici.

Molimo te Bože Svemogući, neka tuga postane nada, neka osveta bude
pravda, neka majčina suza bude molitva, da se više nikada, nikome i
nigdje ne ponove Bleiburg i Srebrenica, a mi bismo dodali niti Žepa ni
Foča, Jazovka ni Manjača.

Ili kako je ovdje pozvao uvaženi muftija Ševko ef. Omerbašić da se
obratimo Svemogućem Bogu dovom - molitvom, da nam da snage da ne
zaboravimo, da praštamo i da se ne svetimo, jer osveta vodi u novo
nasilništvo.

Svemogući Bože primi naše dove - molitve jer ih Ti najbolje čuješ, i
najbolje znadeš što govorimo i što mislimo. Oprosti grijehe umrlim,
nepravedno umorenim i ubijenim, a i nama živima jer Ti si vrhunac
pravde i istine i jedino Ti Uzvišeni Bože imaš pravo i mogućnost
konačnog oprosta.

Stvoritelju naš, skrušeno te molimo, da sve žrtve ovoga svijeta i
ovoga mjesta nađu mir u Tvojoj milosti. Osposobi nas snagom Ademovog
pokajanja, Ibrahimovog pravovjerja, Musaove pravde, Isaove ljubavi da
se svi nađemo na Nuhovoj lađi spasa.

Bože Svemogući, ujedini naša srca u vjeri i ljubavi. Učvrsti nas u
istini i pravdi. osnaži nam volju za mir i toleranciju!

Bože Sveznajući, pouči nas međusobnoj ljubavi! Udruži misli naše u
domu i domovini.

Bože pomozi nam da drugima praštamo kako bi i mi zaslužili Tvoj
oprost. Bože, ne dopusti da s nama vladaju oni koji se Tebe ne
boje i koji nisu milostivi prema nama.

EL FATIHA
ESSELAMU ALEJKUM I HVALA NA PAŽNJI!<<

Miro

to Croatian News

On Jun 24, 5:15 am, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:

> On May 16, 1:55 am, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:
> To je ovaj govor, u ovome slikopisu dokumentiran:
Provjerom onog što je izgovoreno ovdje:
> http://www.viktimologija.hr/index.php?option=com_content&task=view&id...
(koji tekst je po svoj prilici pisani predložak za kasniji govor)
u stanju sam vam, nakon nekoliko provjera preslušavanjem govora, dati
transkript (u doslovnom značenju rieči, nesavršen u rjeđim, manje
jasnim dielovima).

uzglavlje preuzeto sa viktimologija.hr
> [...]

glavni imam u Gunji, hadži Idriz ef. Bešić:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Štovani izaslaniče vlade gospodine Karamarko!
Uzoriti biskupe Kekić!
Cijenjeni članovi Počasnog Blajburškog voda!
Drage majke i sestre! Dame i gospodo! Dragi i štovani prijatelji!

ESSELAMU ALEJKUM!

Okupili smo se i danas ovdje da na Blajburškom polju na 66. obljetnicu
obilježimo ovaj važan i tužan događaj i tragediju, jedan od najvećih
zbjegova našeg naroda, što je imalo za posljedicu na tisuće nevino
stradalih žrtava.

Došli smo na Blajburško Polje, da odamo počast i pomolimo se za, na
prevaru razoružane i pobijene, pozdravimo preživjele i nazočne, a
podsjetimo odgovorne da se konačno odužimo žrtvama, tako da odgovorno
i znanstveno utvrdimo broj stradalih, a za nas posebno važan broj
muslimana žrtava Bleiburga.

Ja sam i danas ovdje, kao i do sada, zahvaljujući Islamskoj Zajednici
u Hrvatskoj i njenom predsjedniku našem uvaženom muftiji Ševki
Omerbašiću. Ovo nije stvar Islamske zajednice, ovo je nadležnost i
dužnost, danas dviju država. Pitam ovdje zašto se muslimanske žrtve
prešućuju, zašto se danas od muslimanskih žrtava Bleiburga svi
distanciraju. Jedni ih se odriču, a drugi ih ne ističu.

Oni koji danas pišu i koji su pisali u posljednje vrijeme o
Blajburškoj tragediji, nisu pomenuli niti jednog muslimana. U filmu
"Četvorored" također nema nijednog muslimana, iako je, po pričanjima
svih, od ta četiri reda, jedan bio muslimana. Pitamo ovdje zašto?

Isto kao i u Domovinskom ratu u Hrvatskoj, broj muslimana žrtava na
Blajburgu je bio više nego proporcionalan broju stanovništva. To sam
često slušao ja i svi mi od preživjelih žrtava Blajburga.

Bilo bi nepravedno i nepošteno prema žrtvama doći ovdje a ne kazati da
je to bilo vrijeme kako je jednom prilikom rekao jedan od govornika,
kada su zajedno rame uz rame išli Josip i Jusuf, David i Davud, i kada
je Josip bio na straži Jusuf je mirno spavao i obratno.

Blajburško polje je pravo mjesto, da spomenemo i analiziramo naše
odnose danas, i konstatiramo da ti odnosi nažalost nisu na nivou
Bleiburga i pitamo zašto i gdje je danas mjesto muslimana u priči
zvanoj Hrvatska?
Relevantni izvori bivše države, Ranković, kaže da je ovdje stradalo, i
on se hvalio, među, kako je rekao, kvislinzima, oko 50.000 (pedeset
tisuća) samo muslimanske vjeroispovijesti. Bleiburg jeste uz Potočare
kod Srebrenice, najveća grobnica muslimana u Evropi. Blajburg je naša
rana, naša činjenica i opomena, on je uveliko odredio naš status u
bivšoj državi, što je osjetilo svako naše mjesto, i moj rodni Soko iz
kojeg je zajedno sa Hrvatskim Vitezom Ibrahimom Pjanićem, "odstupilo"
na desetine momaka.

Naše pamćenje na Bleiburžke žrtve naše je pravo, naš zavjet i naša
obveza, mi ovdje testiramo našu nacionalnu i ljudsku savijest. O
Bleiburgu se trebamo jasno odrediti.

Oživljavajmo uspomene na Bleiburg tako što ćemo objektivno govoriti
i pisati o Blajburškoj tragediji.

Jer nije slučajno ovaj skup i ova komemoracija vezana za majčin dan,
jer teška je suza majčinska, a još je teža kada se ne zna, i srce
tišti kada se ne zna broj žrtava, kad nisu sve identificirane, niti
pronađene.

Žrtve Beliburga su zajedno oplakivale i Mara i Mejra, i Fatima i
Katarina, i neka njihova majčinska suza bude molitva da se nikada više
i nikome i nigdje ne ponovi rat, jer rat stvara heroje, a kod nas se
nažalost herojstvo mjeri mrtvima.

Bleiburg nije i ne smije biti [samo] naša godišnjica, on jeste i mora
biti naša svakodnevnica. Ovdje je sada naša mladost.

Bleiburg je uz Srebrenicu najveće stratište muslimana u Evropi, pa
dozvolite da se i ovdje na Bleiburgu svemogućem Bogu obratimo dovom
koju učimo u Srebrenici.

Molimo te Svemogući Bože, neka tuga postane nada, neka osveta bude
pravda, neka majčina suza bude molitva, da se više nikada, nigdje i
nikome ne ponove ni Bleiburg ni Srebrenica.

Ili, kako je rekao uvaženi muftija Ševko Omerbašić da se obratimo
Svemogućem Bogu dovom, da nam da snage da ne zaboravimo, da praštamo i
da se ne svetimo, jer osveta vodi u novo nasilništvo.

Svemogući Bože primi naše dove - naše molitve jer ih Ti najbolje
čuješ, i najbolje znaš što govorimo i što mislimo. Oprosti grijehe
umrlim, nepravedno umorenim i ubijenim, a i nama živima jer Ti si
vrhunac pravde i istine. Jedino Ti, Uzvišeni Bože, imaš pravo i
mogućnost konačnog oprosta.

Stvoritelju naš, skrušeno te molimo, da sve žrtve ovoga svijeta i
ovoga mjesta nađu mir u Tvojoj milosti. Osposobi nas Ademovim
pokajanjem, Ibrahimovim pravovjerjem, Musaovom pravdom, Isaovom
ljubavi da se nađemo svi zajedno na Nuhovoj lađi spasa.

Bože Svemogući, ujedini naša srca u vjeri i ljubavi. Učvrsti nas u
istini i pravdi. i osnaži nam volju za mir i toleranciju!

Bože Sveznajući, pouči nas međusobnoj ljubavi! Udruži misli naše u
Domu i Domovini.

Bože pomozi nam da drugima praštamo kako bi i mi zaslužili Tvoj
oprost. Bože, ne dopusti da nama vladaju oni koji se Tebe ne boje i
koji nisu milostivi.

[Arabski ne znam, pa ne mogu molitvu na Arabskom zapisati. Zna li tko
gdje se može naći ta molitva, nek me uputi, pa ću ovu nit poruka
dopuniti postavljanjem i te molitve... Transkribirane u latinično
pismo, što predpostavljam da bi bilo najviše što bismo mogli ovdje
postići.]

Miro

to Croatian News
Preslikavam sa Facebook-a. Pitanje je koliko vriedi dati i adresu s
tog pieska, na kojem što pišeš, udbašima je na razpolaganju čitava
arhiva, a tvoje materijale uposlenici Facebook Hrvatska i/ili BiH (za
potonje ne znam pouzdano) po volji kompromitiraju... ali evo adrese:

http://www.facebook.com/notes/srebrenica-dan-sjecanja/hrvatski-predsjednik-ivo-josipovi%C4%87-najavio-dolazak-u-srebrenicu-11-jula/234439979914649
Ako gornja adresa bude mrtva kroz neko vrieme, možda još bude živa ova
adresa:
To je adresa grupe imena:
Srebrenica Dan Sjecanja (Pridruzite Nam Se)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sliedi preslik, a kasnije i novi, današnji tekst, kojeg ću prvo na
Croatian-News objaviti
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Miroslav Rovis
Dragi Muslimani,pogledajte na mom kanalu, imate, tko voli, Imame
Efendiju Bešića na Jazovki, uz ostalo...
Samo bih trebao potražiti...
Ali sam preumoran...
Na mom Youtube kanalu. Tko zna, dosta je da nađete kanal, ako znate
kako se koristnik zove.
Ja imam koristničko ime:
miroR2
Imate tamo i otvaranje međlisa u Zadru, što je Katar država
financirala (ona u kojoj je najčestitija internacionalna TV danas, a
to je Al Jazeera -od koje ja gledam često- English, jer arabski znam
samo "Esselamu aleykum!" reći...)
Imate možda još ponešto, ali sam jako umoran...
Samo vam želim reći, zapamtite si taj kanal, jer ako Bog (Allah, i naš
i vaš je isti Bog, nisu nam vjere tako jako različite, nego su blizke)
dade, onda ću sve što FTV prikaže 11. srpnja, postaviti na moj kanal,
tako da pegledate, primjerice tko ne bude mogao gledati zato što bude
u samoj Srebrenici.
Ja Srebrenicu nosim u duši, jer bezkrajno poštivam sve žrtve i vaše,
od srbokomunista, od silne partizanije 1945. i 1990-tih...
Pa da jeste kako neki velite drugi neki narod, ili da niste nego smo
isti narod i mi Katolici i vi Muslimani kako eto i Efendija Bešić, a
ne samo neki Katolici poput mene, vele...
Dakle moj kanal je:
http://www.youtube.com/user/miroR2#g/u
i, budući sam ja Katolik, ipak ima više Katoličkih slikopisa (Hrvatska/
Bošnjačka rieč za čudnu stranu rieč "video"), ali ima, a i bit će, i
Muslimanskih.
Ali recite i koju dovu za mene, jer ja mrdnem krivo i Udb-a će me u
zatvor srtpati.
Pogledajte:
Privrjemena adresa:
http://www.croatiafidelis.hr/POZOR_privrjemeno_POZOR_36f728_POZOR_2acff0/
ili preuzmite da trajno imate (305MB, manje od pola CD-a, ISO slika):
http://www.croatiafidelis.hr/POZOR_privrjemeno_POZOR_36f728_POZOR_2acff0.iso
Pogledajte i:
http://www.croatiafidelis.hr/
Pa dakle velim, recite i koju dovu za mene, jer jedino ako Bog Allah,
dade, moći ću biti slobodan činiti...
a ne već uskoro, tamnovati...
Bog - Allah i Hrvati (ili i Hrvati i Bošnjaci)!

July 3 at 8:57pm · Like
Alen Sarajlic Nisveta Tiro: Oni su davno pomeli ispred svoje kuce
Olujom 1995 god Nama Bosancima niko nije dobar. Ostali smo mali kao
makovo zrno i opet izgleda nismo dosli pameeti. Kontaktiracu Admine
ove stranice da takve kao sto ste vi udalje sa ovog casnog mjesta.
Nismo ovdje da pametujemo nego da odamo pocast Srebrenickim
Zrtvama..Toliko
8 hours ago · Like

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dovde preslikano sa Facebook-a.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Odavde novo pišem, i zato prvo postavljam na Croatian-News
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Što se Oluje tiče, upoznaj poviest. Zajedno smo vratili vaše i naše
teritorije Olujom 1995., budući smo, Armija BiH i Hrvatska Vojska,
bili saveznici, nakon, ako se dobro sjećam, Splitskog sporazuma,
između predsjednika BiH Alije Izetbegovića i predsjednika Republike
Hrvatske Franje Tuđmana.
Bez Oluje, došlo bi do još jedne Srebrenice, još veće, u Bihaću, koju
bi, prvenstveno Muslimanskom stanovničtvu u Bihaću zatočenom, najveći
Koljač Europe nakon II svj. rata, general sa petokrakom na čelu
(petokrakom ljubljenom o mojega jadnoga Josipuse), general
Jugoslavenske Armije Ratko Mladić priskrbio iz sve svoje "srbske"
duše. Stavljam "srbske" pod navodnike, jer poštujem čestite Srbe, a
nekima se divim: Žene u Crnom Srbije, Daniel Senkić, zagrebački Veljko
Đorđević, i mnogi drugi (ali u našim krajevima vlast ne drže takvi,
nego velikosrbi).
Da je sloga između Katolika i Muslimana (ili ako se hoće, imena su
manje bitna, Hrvata i Muslimana, premda je nejasno i jedno i drugo,
jer odcjepljenje vaše od nas, jedno: postoji, drugo: nije podpuno, i
ne daj dragi Bože, dragi Alahu, da bude!)...
Da je sloga između, nomina sunt odiosa, vas i nas, bila veća, ili
točnije da krv složnih Muslimana i Hrvata nije potocima počela teći,
odkad je UDB-a, po svoj prilici UDB-a RH (ali u dosluhu s vašom), po
dečkima Tute Naletilića, pobila krvnički, bez milosti, bez
ljudskosti, neljudski, Blaža Kraljevića i njegove HOS-ovce Muslimane i
Katolike...
Da je sloga između vas i nas bila veća, stari moj...
Da je sloga između vas i nas bila veća, dragi Muslimani i dragi
Katolici koji ovo čitate (ovaj tekst ću postaviti i na Google grupu
Croatian-News)...
Da je sloga između vas i nas bila veća, draga braćo, ne bi bilo ove
okrutne međunarodno priznate, od Tadića mudrog (ali koji je čuvao
Mladića do nedavno u svome susjedstvu, pod svojim nosom; nije Tadić
Đinđić, kome svaki blagoslov od Boga i od naroda, pokojnome!), do
mojeg udbaša Josipuse koji diše jugoslavenski svakim dahom svoje
manekenske osobe umjetne duše...
Da je sloga između vas i nas bila veća, draga braćo, ne bi bilo
republike srbske, iz koje su i Muslimani i Katolici hametice očišćeni.
Što se mudrovanja tiče, ne znam želite li se tući po očima ili po
ušima sjećanja... ii samo tvrdite a da niste upoznali neke činjenice.
Naime, primjerice, džamije građene po Kanadi ili Australiji nakon II
svj. rata, financijska sredstva pribavljale su, gradeći se, te
promičbom, kao Hrvatske Džamije. I to vam može posvjedočiti vrlo
štovani Asaf Duraković, kojega iznimno cienim, koji i danas živi u
Kanadi. Dakle u gradovima, ako se dobro sjećam, Torontu (ali mogao bi
biti i Montreal, jer govorim po sjećanju, podatci se, uvjeren sam,
mogu naći i provjeriti), te možda Canberra ili Sydney (tog podatka se
doista ne sjećam pouzdano), džamije su imale imena: "Hrvatska
Džamija..." a pod tri točke sliedio je ostatak naziva.
Te su Džamije nakon vašeg i našeg, ili u tieku vašeg i našeg
Domovinskog rata preimenovane u Bošnjačke Džamije. Do tada su se zvale
Hrvatske Džamije.
Planiram postaviti na moj Youtube kanal još slikopisnih ("video",
liepe li rieči Hrvatske/Bošnjačke, "video") materijala koji će sa
svetom mi Srebrenicom biti povezani.
Islam kao vjeru poštujem, a Bosanske Muslimane posebno, jer sam kao
diete živio u Kaknju, pa Bosanskoj Krupi, pa Sarajevu, i volim Bosnu.
Predivna mi je u sjećanju.
Već postoje slikopisi na mom kanalu koji su s Bosnom, a posebice
Srebrenicom, povezani. Ne znam što ću naći, a što ne (imam
dvjestodvadesetak slikopisa dosad):

"FTV / Al Jazeera 2011-06-01"
http://www.youtube.com/watch?v=KZDDJh9-alc

"FTV, Srebrenica, bezpravna gradnja crkve i Pop zaslužan za genocid"
http://www.youtube.com/watch?v=Uee7t280qX8

"FTV, Vlasenica, dženaza (ukop) novih žrtava iz 1992., godina 2011."
http://www.youtube.com/watch?v=DIkQtDcbLOU

ovdje je ugledna minutaža (u uzporedbi s mojim inače separatističkim
Katolicima, prosječno gledajući) posvećena Imamima Idrizu Efendiji
Bešiću, te Ademiru ef. Muhiću: "TV Bujica, Jazovka 2011., Jabuka TV"
http://www.youtube.com/watch?v=-qQAWqOVEuw
(označeno poveznicom u popratnom tekstu, želi li tko preskočiti i
odmah Imame poslušati)

Osobno sam najviše svojih analiza, koje bih rado i nastavio, jer kod
Imama Bešića osobno za sebe kao čovjeka nalazim veliku mudrosti, kao i
krjepost (vrlinu), u svezi TV prienosa s Bleiburga, posvetio njemu,
Imamu vukovarsko-sriemskom, Imamu iz Gunje. Jer je mene duboko taknulo
njegovo čestito ponašanja, a ne samo govor.
O tome, pa onda tamo možete pronaći i povezane slikopise, ako se kojeg
ne budem sjetio gdje je, možete čitati ovdje i u poveznicama odavde:

(čitava tema)
http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/e88396fdd598b5df

(Ili odavde)
http://groups.google.com/group/croatian-news/msg/c4ecd233c0b9ca45
gdje je:
"HTV, Bleiburg 2011., Imam Idriz Efendija Bešić"
http://www.youtube.com/watch?v=OQYYAnXs7lM

Kao što sam presretan kad moji Katolici dođu pokloniti se žrtvama
Srebrenice, tako ću biti presretan bude li sliedeće godine na
Bleiburgu i Jazovki, sve to više Muslimana!

Zaposlen sam, a malo i bolestan, pa napuštam daljnje pisanje ovog
teksta.

Nemojte me tjerati od sebe, a ja pak ne ću pred poviestću oči
zatvarati!
Ne ću prestati djelovati da se pomire i inače Islam i Kršćanstvo (isti
nam je Bog!), ali posebice, Katolici i Muslimani Hrvatskih (ili
Hrvatskih i Bošnjačkih) teritorija.

Bog - Alah i Hrvati (i Bošnjaci)!
Esselamu aleykum!
Hvaljen Isus i Marija!

Miroslav Rovis
http://www.youtube.com/user/miroR2#g/u

Ako Bog dade, sliedi, u skoroj budućnosti, još slikopisa u vezi sa
zbivanjima oko Srebrenice, koliko uspijem snimiti na FTV-u, a nešto i
na Al Jazeera English, na mom Youtube kanalu.
(uzprkos mogućoj represiji režima RH koji me protuzakonito osudio na
uvjetnu zatvorsku kaznu --još sam u roku kušnje, još traje uvjet--
kako naći možete u poveznici u predhodnome mome postu!)

Miro

to Croatian News
Kako post izgleda u ovo doba i sat, na podtemi o najavi dolazka
manekena Josipuse na Srebrenicu, teme "Srebrenica Dan Sjecanja
(Pridruzite Nam Se)"
http://mirorovis.blogspot.com/2011/07/tema-sa-srebrenica-dan-sjecanja.html

Miro

to Croatian News
Nisam otjeran sa grupe, nađite u predhodnim porukama, evo tek neka
poveznica, najbliža, baš sam umoran:
http://www.facebook.com/notes/srebrenica-dan-sjecanja/neka-im-je-vje%C4%8Dni-rahmet/238943842797596
gdje, ili negdje u blizini, upravo ostavljam ovaj komentar:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Na mom kanalu, najnovijih pet (5) slikopisa, dugih, jest s FTV-a 11.
srpnja 2011.:

http://www.youtube.com/mir​oR2#g/u

Primjerice, ako, tko je bio na dženazi, želi vidjeti i što su kamere
koje ponekad i dublje i šire gledaju za nas, snimile, a nije mogao
biti uz FTV ili Hayat, jer je bio na dženazi, možda se može naći u
nekom od tih slikopisa (video-a).
Postavio sam te duge zapise, ne provjeravajući predhodno je li netko
drugi što od njih postavio, jer nemaju svi koristnici Youtube-a
mogućnost postavljanja do 2 sata zapisa slikovno-zvučnih, a ja imam...
Nadam se da sam bio od koristi da se Katolici i Muslimani što prije i
što podpunije pomire, i da vrate oteto od strane istinskog okupatora
na našim zemljama!
Nadam se da je bar nekome drago!
Bog i Hrvati i Bošnjani!
Esselamu Aleykum! A nek i vam Svetica Božja Mirjama, koju mi zovemo
Marija, takne srdca na pomirenje svih nas, pa i sa onom uglavnom
šutljivom manjinom čestitih Srba, a posebice s iznimkama koji glastno
optužuju krvnike iz svojih redova, poput Žena u crnom Srbije, ili
drugih poštenih Srba, kod vas i kod nas, i kod njih što djeluju za
istinsku pravdu, ili koji su rat pokušali sprječiti, ali nisu mogli,
ili koji poput Danijela Senkića, pokušavaju urazumiti svoje sebične i
okrutne sunarodnjake...
Sve njih od srdca štujem i jako su mi dragi!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Miro

to Croatian News
Čudno, ovo je prečudno!

On Jul 14, 4:14 am, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:

> http://www.youtube.com/mir​oR2#g/u

Preslikavam ponovno ovu poveznicu koja se u tekstu iznad, radi
sabotaže ili drugog nepoznatog mi razloga, neizpravno prikazuje:

http://www.youtube.com/miroR2#g/u

Miro

to Croatian News
Ponuđeno mi je prijateljstvo o Bošnjana koji je na Youtube ovaj
koristnik:
http://www.youtube.com/user/TheWedabest
Pa sam mu ovako napisao
Evo provjeri prvo!
Sanjam čvrstu konfederaciju BiH i RH u budućnosti.
Pomirenje Katoličkih separatista (kako moje takve ja zovem) i
Bošnjanskim separatistima (kako vas zovem kad se odcjepljujete), i
ujedinjenje, radi povrata, ako može, mirno, ako ne može, silom, otetih
teritorija Katolika i Muslimana...
Zločine i vaša i naše, između dakle Katolika i Muslimana kazniti,
priznati i oprostiti (Ahmići itd., Jablanica, Uskoplje itd...).
Početi razmišljanja o ujedinjenju od Blaža Kraljevića i njegovih...
Mir sa poštenim Srbima, također.
Ali to ne znači ostaviti im "republiku srbsku". Pošten Srbin takva što
ne traži, nego bar potiho priznaje da je na otetom teritoriju!
Smatram Bošnjane zapravo iste krvi, istog roda s nama Katolicima
Hrvatima...
Ne smatram da ste odvojen narod, ali ako neki od vas na tome
inzistiraju, a dopuštaju moje mišljenje meni, nije mi bitno.
Najdraži su mi velikani poput Asafa Durakovića i Idriza Efendije
Bešića, koji također smatraju Bošnjane, Bošnjake, Bosanske Muslimane,
Hrvatima.
Ako ti to prolazi, budimo prijatelji!
Islam poštujem ali se nemam nakanu obratiti na Islam, jednako kao što
nemam namjeru nikoga ni obraćati na Kršćanstvo, odlučuje svatko sam, u
slobidi misli, odlučivanja i duhovnih putova, jer sam, proučivši
koliko mi ljudske moje sile dopuštaju, razumio koliko jer s jedne
strane Islam velika i čista religija, kao i zato jer, s druge strane,
vjerujem da je bezkraj još većeg i čišćeg svjetla u Kršćanskoj vjeri u
kojoj je Katoličanstvo korien i glavni stup, da je taj bezkraj težko
proniknuti i samima Kršćanima radi zlog i tamnog vrjemena u kojemu svi
živimo.
Neka u pomirenju naših vjera, i sjedinjavanju naših putova, svima nama
pomogne Svetica Mirjama, Isina Majka, ako sam dobro zapamtio da je vi
Muslimani tako zovete, a koju mi Kršćani zovemo Marija, majka velikog
Proroka Isusa, kojega i vi za Proroka priznajete!
Ja s druge strane ne sumnjam da je Muhamed Prorok, i poštujem ga,
premda nisam istina njegov vjernik.
Ako je toliko dostatno za obnovu onog jedinstva kakvo smo imali kad
smo za istu Državu ratovali i ginuli, sve do Bleiburga, i po čitavoj
tamnici naroda jugoslaviji, kad je teror crvenih, teror komunista,
krvlju naših djedova zacrvenio tla naših krajeva, a i krajeva
udaljenih ciele te komunističke države koja je terorom i prievarama
nastajala u ratu u kojem smo, u vihorima obće mržnj, obćih sukoba, i
obćih zločina, ne samo naše svjetske strane, ne samo naše!, bili na
strani gubitnika...
Ako je sve gornje izneseno, kao stav iz duše, dostatno za obnovu onog
jedinstva koje su imali toliki koji su 1945., Muslimani i Katolici,
umirali sanjajući Hrvatsku Državu u kojoj ih neće Srbin tračiti...
Ako je to, iz moje duše, a misleći na duše stotine tisuća naših
pobijenih, dostatno, onda budimo prijatelji!
Bog i Hrvati, Katolici i Muslimani (ili Hrvati i Bošnjani!)
Miroslav Rovis

Yanko Galinac

to Miroslav Rovis
Miro Pozdravljam i podrzavam u potpunosti ovaj tvoj Zamisao Tako bi trebao mislit svaki Hrvat bez razlike na vijeru.Bog i Hrvati .Janko Galinac

> Date: Thu, 14 Jul 2011 12:30:38 -0700
> Subject: [Croatian News] Re: Serija upload-a o Bleiburgu, i najbitnija pitanja ciele Hrvatske
> From: miro....@gmail.com
> To: croati...@googlegroups.com

Yanko Galinac

to Miroslav Rovis
MIRO AKO MOZES STAVI OVO NA Janko's News and Comments (Vjesti i komentari) DA SLAZEM SE DA JE ANDRIJA HEMBRANG U HDZ 'ju Najposteniji i cudime sto jos tamo radi.Uzdrman sam i nemogu Dalje da komuniciram.misli mi jure 100 m. na sat BOLESNA BRANITELJA  GENERALA STAVIT U ZAATVOOOR DOBRO DA NISAM DOSAO DOMA ???????? jANKO GALINAC

> Date: Wed, 13 Jul 2011 19:19:52 -0700
> Subject: [Croatian News] Re: Serija upload-a o Bleiburgu, započinjem
> From: miro....@gmail.com
> To: croati...@googlegroups.com

Miro

to Croatian News

On Jul 15, 4:11 am, Yanko Galinac <yanko...@hotmail.com> wrote:
> MIRO AKO MOZES STAVI OVO NA Janko's  News and Comments (Vjesti i komentari) DA SLAZEM SE DA JE ANDRIJA HEMBRANG U HDZ 'ju Najposteniji i cudime sto jos tamo radi.Uzdrman sam i nemogu Dalje da komuniciram.misli mi jure 100 m. na sat BOLESNA BRANITELJA  GENERALA STAVIT U ZAATVOOOR DOBRO DA NISAM DOSAO DOMA ???????? jANKO GALINAC

Evo postavio sam.
Trebalo bi se vidjeti (ja vidim) na:

http://www.facebook.com/groups/114674985270726

(iz nekih razloga tvoja poruka se tek jutros meni prikazala ovdje na
Croatian-News Google grupi)