Fwd: FW: Sulejman Prvi Veličanstveni i hrvatski junak Nikola Jurišić

Miroslav Rovis

to Vibor Dadic, Croatian-News, anasc...@gmail.com, anita....@dhl.com, bosnjakov...@gmail.com, darko...@yahoo.com, didik...@gmail.com, domago...@gmail.com, elvira....@fsb.hr, fr.vr...@gmail.com, goran_...@net.hr, helena...@net.hr, ines.k...@gmail.com, iva...@net.hr, josip_...@net.hr, koks...@hotmail.com, Lib...@net.hr, majas...@yahoo.com, martin.k...@gmail.com, mod...@yahoo.com, n.ma...@gmx.at, onyx...@yahoo.com, rec...@recobot.hr, sanja_a...@yahoo.com, sloboda...@live.com, tomislav...@ka.t-com.hr, tvr...@nsk.hr, zeljk...@gmail.com, zivk...@irb.hr, Albert Pula nk, Aleksandar Vujisić, Ana Kozic, Andelko Preradović, Andjelka Rasic, Andjelko, Antonio - odg 8-e KK, August V. znak Miramarska, "Boris (od Bernarda) Iličić", Brane nk 9, Branimir Britvić, Branko Durdov nk 5. pohvale, Branko Tinodi, brat Luka Pavlović sa Ćokovca, Coordinacion Ventas, damir borovcak, Damir Buršić Koš PMF, Danny, Dario Pintaric nsk od Vrbanca, Darko Majdić, Davor, Filip Kovačić, Goran Botički Vel, Hrvoje iz sv. Jeronima nk, Igor Ther, Ivan Bete nk 2, ivi don, Ivica V. Gorica, Josip Novi nk, Josoljic M. legija - Miramarska, Jura Dugarezanac Grguric, Karlo Meczner, Kristina Buršić Koš PMF, Krivdić Čekolj Vesna, Lana Pekas, Lovro, Magdalena Mijakovic, Magdalena Soldo Novi Zg, Maja Škutor, Mama Palić, Mare Bulic, Marica Jerkovic nk sv. Josip 1, Marin Muzic, Maričić Zorana Novi, marko celan, Martin Sorsak Josipov Novi, Martina Vuletić 4nk, Mihaela Sas Gogina, Mikele nk Centar, Mirko Bižaca, Mladen J., Nives Mikelic Preradovic, Ozana 2. Miramarska, P. P. bpajo Vel, Pavo Dalmatin nk 2, Pegi, Petra Čelan St, Plava gospođa sa Mihaelovog vjenčanja, prof Zeljko Siranovic, Radoslav Pavlovic 9, Raseljka, Renato Zrnić nk Mir4 f, Robert Đuras, Sanda Blokar PMF, Sanda iz KKralja, Sanja od Ines Kresoja, St Josip Čelan Silvio, tadeana, Tajana Pervan, tea gerić, Tereza Ojdanić, Tresoglavic, valjevo jadranka, Vasilija Jergić, Vlado Therov kateh nk, Vlatka Dramalj Pazin, zvjezdana pehar

Ako je ovo kome promaklo, te ako je tko primatelj poruka s naše
nadzirane i donekle otuđene Croatian-News grupe, na koju također
proslieđujem (onakvo kakvo primih od štovanog Vibora Dadića), neka
dobro provjeri ovo proslieđeno pismo, o davnim Hrvatima Braniteljima i
davnom jednom okupatoru.

On 25/10/12 23:25, Vibor Dadić wrote:
> ---------- Forwarded message ---------- From: Martina Bošnjaković
> <bosnjakov...@gmail.com> Date: 2012/10/25 Subject: Fwd: FW:
> Sulejman Prvi Veličanstveni i hrvatski junak
> [...]

Napomena (Vibor Dadić):

> dakle - kad su svi toliko zadivljeni veličanstvenim Suljom, ajmo
> malo saznati nešto o njemu...

Molim svrnite pozornost na ovaj proslieđeni tekst Mile Prpe!

> [...]
> Predziđe kršćanstva. Nažalost ni danas u hrvatskim povijesnimn
> čitankama nema ni riječi o takvom junaku kao što je bio Nikola
> Jurišić, nema ni riječi o herojima Gvozdanskog i brojnim drugim
> velejunacima iz ratova sa Turcima. Nastavlja se prešućivanje naše
> slavne povijesti i u samostalnoj hrvatskoj državi, kao što je to
> bilo za vrijeme obje Jugoslavije. Obje su propale, ali njihov
> mentalitet još je itekako živ i žilav u Hrvatskoj.
>
> Priredio Mile Prpa
>

> -- - Preferisco il Paradiso! - Mlado ludo voli da se šminka.

# bez ovog i svih redaka izpod
# tekst je ovjereno ovih algoritamskih zbrojeva:
# MD5
6b37a056f27775183fe85aa910856e3c
Sulejman_sultan_i_Branitelj_Nikola_Jurišić.txt
# SHA256
95e60ffba9db57bcdf53f0478c5ec7939ae9412e9e360491336483d87c53068c
Sulejman_sultan_i_Branitelj_Nikola_Jurišić.txt

# Uz poruku morali ste dobiti i:

Sulejman_sultan_i_Branitelj_Nikola_Jurišić.zip

# Naime pri slanju i primanju e-poruka u zemljama snažne cenzure poruke se
# prerađuju, ne šalju, skraćuju... Poruka ova, međutim, mora biti u vaš
# sandučić e-pošte izporučena istovjetna onoj koja treba izpravna stići na

Croatian-News Google grupu
( http://groups.google.com/group/croatian-news/ -- uviek u mom podpisu ...
puno gubim i ja ako taj prostor, koji je Ivice Fontija koji ili na
poruke ne
odgovara ili ih ne dobiva... podpuno otuđe... )

Miroslav Rovis
m.r...@inet.hr
miro....@gmail.com
091 266 0202
#=== osuđen: ===#
http://www.croatiafidelis.hr/Miroslav_Rovis_politicki_progon/
#=== pravomoćno! ===#
http://www.exDeo.com
http://groups.google.com/group/croatian-news/
http://www.youtube.com/user/miroR2
nije moj profil, ali do siečnja 2012., a i kasnije, tamo postavljah:
http://www.youtube.com/user/prosvjednikkrcmarek
Ima nešto i ovdje:
http://vimeo.com/user9621785
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/
Sulejman_sultan_i_Branitelj_Nikola_Jurišić.zip
Sulejman_sultan_i_Branitelj_Nikola_Jurišić.zip.sig

Miroslav Rovis

to Croatian-News, MAGDA...@vip.hr
Dear Google,

(Dear Magdalena!, allow me to make a complaint upon the censorship
by Google HR of your e-mail, actually you repeated e-mails to me and to
the group, two e-mails.)

This respectable girl from my part of town, in Zagreb, Croatia, sent
this e-mail, that you can find forwarded, along this complaint of mine,
to:
Croatian-News <croati...@googlegroups.com>

and also to:
Miroslav Rovis <m.r...@inet.hr>

She sent this message to Croatian-News and also to me.

I'm not writing so much to those who do their pranks on me, as much as
to those who are supposed to make them behave and not offend people
like me!

These censorship pranks happen far too often on and upon
the Croatian-News Google Group and the people who write to the group.

This has in no probability whatsoever been an isolated incident of
censorship, let alone that it is just not likely for this to have been
a mistake (other than intentional "mistake").

Can you pls. reddress this issue?

Thanks in advance!

Miroslav Rovis

--
This e-mail, if there be no further abuse by Google HR-YU pranksters
will appear in this thread:

# Bez ovog redka i svih redaka izpod, su
# algoritamski zbrojevi koji jednoznačno identificiraju gornji tekst
# Prilikom slanja poruka, formatiranjem se tekst donekle mienja,
# ali je uz pomoć ovih zbrojeva moguće provjeriti je li taj formatirani
# tekst nastao iz onog koji ovjeravaju MD5 i SHA256 zbrojevi, što ja
# koristim.
# MD5
8ca7dc6a5296423cfd5bad7bd965821f
Google_HR-YU_scraps_Croatian-News_Magdalenas_email.txt # SHA256
97c6796632710be3b6fe9074b1d2ec69a19aeae937fb0de67fece978a8c47927
Google_HR-YU_scraps_Croatian-News_Magdalenas_email.txt #
Google_HR-YU_scraps_Croatian-News_Magdalenas_email.zip # je
PGP-podpisan u privitku.
signature.asc

Miroslav Rovis

to Croatian-News, MAGDA...@vip.hr
Google_HR-YU_scraps_Croatian-News_Magdalenas_email.zip
signature.asc

Miroslav Rovis

to croati...@googlegroups.com, MAGDA...@vip.hr
On Thu, 15 Nov 2012 23:56:53 +0100
Miroslav Rovis <m.r...@inet.hr> wrote:

> Dear Google,
>
> (Dear Magdalena!, allow me to make a complaint upon the censorship
> by Google HR of your e-mail, actually you repeated e-mails to me and
> to the group, two e-mails.)

This screencast, connected to this post, should be of some value, when
it, this or some other way, reaches the destination, don't you think?,
viewers, Magdalena, pranksters, friends, Google peopls?!

Have a look:
Complaint to Google Central about Google HR Censorship, Screen
2012-11-15, 23h
http://www.youtube.com/watch?v=XagBbgR75h4
[...]
b6baad81fe2e3cbde0b3467252a1146e
Google_HR-YU_scraps_Croatian-News_Magdalenas_email_2.txt # SHA256
0acc352d8c9ba76dd7aa437a4dfda5a013b16c0f6f6ca3120f98b1bae99e6353
Google_HR-YU_scraps_Croatian-News_Magdalenas_email_2.txt #
Google_HR-YU_scraps_Croatian-News_Magdalenas_email_2.zip # je u
privitku, a sve je ovjereno mojim PGP podpisom.
Google_HR-YU_scraps_Croatian-News_Magdalenas_email_2.zip
signature.asc

Miroslav Rovis

to MAGDA...@vip.hr, Croatian-News, ab...@vip.hr
Štovani VIP! (i drugi primatelji)
Liepo molim,
budite ljubazni i provjerite jesu li s vaših poslužitelja e-pošte,
e-poruke štovane Magdalene Soldo kako k meni, tako i na adresu:

croati...@googlegroups.com

Naime, iz e-poruka koje ja primih (jednu vam prosljeđujem), ne proizlazi
nikakva grješka, s obzirom na adresu croati...@googlegroups.com

Unapried hvala!
On Fri, 16 Nov 2012 15:25:06 +0100
<MAGDA...@vip.hr> wrote:

> Veoma mi je drago što sam saznala nešto o Jurišiću, a takvih Hrvata
> je još bilo i možemo se ponositi što smo i mi Hrvati iako ne tako
> požrtvovni i zaslužni za Hrvatsku. Opera Nikola Šubić Zrinski mi je
> najdraža opera. Danas smo postali svjesni, po ne znam koji puta, da
> smo složni kad je u pitanju Hrvatska pri molitvama, iščekivanju
> presude i reakcijama na presudu našim herojima generalima Anti i
> Mladenu.Neka nam i dalje dragi Bog pomaže i vodi nas u ovim teškim
> vremenima. Neka tebe i ostale dragi Bog blagoslovi i čuva. Vaša
> sestra u Kristu - Magdalena -.
Bog i Hrvati, Magdalena. Hvala od srca! Imaš ti, i imaju svi, sve
slikopise od presude Sudca Merona do Sv. Mise u Katedrali ovdje:

Nova, 2012-11-16 9h 30m, Presuda, Haag: Generali Gotovina Markac
oslobođeni!
https://www.youtube.com/watch?v=THU-YOGCf2A

Nova, 2012-11-16 10h 40m, Presuda, Haag: Generali Gotovina Markac
oslobođeni!
https://www.youtube.com/watch?v=dcsYoyQ3LcU

HTV, 2012-11-16 9h 30m, Presuda, Haag: Generali Gotovina Markac
oslobođeni!
https://www.youtube.com/watch?v=G0DIDjyV_JM

HTV, 2012-11-16 10h 40m, Presuda, Haag: Generali Gotovina Markac
oslobođeni!
https://www.youtube.com/watch?v=2DUQJ6wNrbo

POZOR, vidi tekst izpod, Nova, 2012-11-16 14h 30m, Zagreb:
Generali Gotovina Markac, povratak!
https://www.youtube.com/watch?v=1lPbAWRvOeQ

HTV, 2012-11-16 17h, Zagreb: Generali Gotovina Markac, Sv. Misa
https://www.youtube.com/watch?v=DMXrO3YRCLg
signature.asc

Miroslav Rovis

to MAGDA...@vip.hr, Croatian-News
Dragi čtioci,
oprostite na ponovnom slanju, no Google HR-YU (oni po svoj prilici,
ali...) su doista tvrdokorni.
Predhodna naime poruka nije prikazana čitava.
Stoga po svom običaju odnedavna kojeg počeh provoditi, šaljem i
algoritamske identifikacije u zip-privitku, na dnu.
Sliedi teks kakav je poslan, iz kojeg će se vidjeti da jesam poslao i
na ab...@vip.hr predhodno e-pismo za koje, da sam ga poslao, može,
primjerice pred sudom, posvjedočiti moj PGP podpis.

From: Miroslav Rovis <m.r...@inet.hr>
To: <MAGDA...@vip.hr>
Cc: Croatian-News <croati...@googlegroups.com>, ab...@vip.hr
Subject: Re: Sulejman Prvi Veličanstveni i hrvatski junak Nikola Jurišić
Date: Wed, 21 Nov 2012 17:17:11 +0100

[...]

3f43d1dd0143fcc1869d2ac4d2606f34
cenzura_MagdalenaS_VIP_Sulejman_vs_Jurišić.txt # SHA256
68da039aeaf254e6a3d262eeab942c2fd493d51dd5de2fc390ffac411d877110
cenzura_MagdalenaS_VIP_Sulejman_vs_Jurišić.txt #
cenzura_MagdalenaS_VIP_Sulejman_vs_Jurišić.zip # je u privitku, i to je
zip cjelokupne ove poruke # također, podpisana je cjelokupna ova poruka.
cenzura_MagdalenaS_VIP_Sulejman_vs_Jurišić.zip
signature.asc

Miroslav Rovis

to Josip Petrovic, ab...@vip.hr, croati...@googlegroups.com, MAGDA...@vip.hr
Štovani Josipe Petroviću iz VIP abuse službe!
Hvala na odgovoru.
Razumiem, pa koliko do vas, više nemam o ovom predmetu pitanja...

ali sve proslieđujem, s molbom,
vama:
Štovana Magdalena!

bi li bilo kako moguće da prosliedite e-poruke (bar jednu) koje ste
slali na Croatian-News, ali, kako je vidljivo iz priloženog na istoj
grupi pod istim ovim naslovom, pod kojim istim naslovom se i ova poruka
treba pojaviti (ne bude li zloporabe od istih Google HR, kao već
višestruko puta)...
možete li, štovana Magdalene, prosliediti e-poruke (bar jednu), od
gore navedenih, na uvid VIP abuse službi?:
ab...@vip.hr

Ili izravno na adresu štovanog Josipa, kako u ovome e-pismu:
J.Pet...@vipnet.hr

(najbolje na obje adrese, uz sve ostale na koje sad ja šaljem ovo
e-pismo, što se postiže odabirom iz menu-ja vašeg programa za slanje
e-poruka, opcije "Odgovori svima" ili "Reply to all".

Izričito zatražite os VIP abuse provjeru je li poruka od VIP-a uspješno
poslata na navedenu Croatian-News Google grupe adresu, molim vas!
(kao i ostalo, prema uputi iz odgovora št. Petrovića)

A slanje na više releventnih adresa radi :-)
Kao i mnoge druge moje metode (pretražiti Youtube kanal mene,
koristnika miroR2 na cenzura, censorship, abuse, Iskon, Google i
prepoznati i zaobići cenzuru bude li je u nalaženju istih slikopisa!)

To radi :-)

Google domaći crveni mudraci bili su ipak uglavnom prisiljeni, možda ne
toliko radi lokalnog šefa, koliko radi odjeka, ili budueg odjeka
(promislite koliko neki takvi odjeci nekima danas smetaju, ako
pregledate podrobnije www.CroatiaFidelis.hr ...)

A čitatelji Croatian-News grupe, ako ste uz nas, i ako tko od vas bude
u kontaktu s Magdalenom Soldo (budući da kod naših idolopoklonika
crvenih i četno-poklonika (po mržnji na Hrvatsko vrlo ih se dobro
razabire i potonje i prve), nikad ne znate što će poslati što ne će...

Pa dragi čtioci, ako ste uz nas, i ako tko od vas bude u e-kontaktu s
Magdalenom Soldo, preporučite joj da pomogne te da razotkrijemo kako
Croatian-News na objavljuje e-pisma koja Domoljubi šalju.

Ne bude li ovdje radilo slanje e-poruka, jer kao što već s ogromnom
sigurnošću znamo, Iskon, tvrdka iz Republike Hrvatske, nije više puta
poslala nikamo poruke koje je u mojem poštanskom sandučiću, ili prilikom
slanja, njihov poslužitelj za slanje i primanje pošte, označio kao
poslate.

Bog i Hrvati!
Za Dooomm!!

On Sun, 25 Nov 2012 18:25:58 +0100
Josip Petrovic <J.Pet...@vipnet.hr> wrote:

> [...]
>
> Navedene informacije moze iskljucivo dobiti vlasnik email adrese
> upitom na sluzba.za...@vipnet.hr ili pozivom Sluzbi Za
> Korisnike na broj 0917700.
>
> Ukoliko je rijec o prijavi zlouporabe email adrese, molimo da nam
> dostavite zaglavlje (header) poruke i obrazlozite razlog prijave
> (nezeljena poruka ili sl.)
>

> S postovanjem,
>
> Sluzba za korisnike
> Telefon: 091 77 00
> Faks: 091 77 09
> e-mail:ab...@vip.hr
>
> Pozivi upuceni Sluzbi za korisnike iz 091 mreze su besplatni VIPnet
e5804ed6a48429a61029793692ffda71 cenzura_MagdalenaS_VIP_Sulejman_vs_Jurišić_2.txt
# SHA256
d89d339f01fc810fb13b788e9dfd988087a0c25c8abc555b0f689f2c448d4fec
cenzura_MagdalenaS_VIP_Sulejman_vs_Jurišić_2.txt
# cenzura_MagdalenaS_VIP_Sulejman_vs_Jurišić_2.zip
# je u privitku, a sve je mojim PGP-podpisom ovjereno.
cenzura_MagdalenaS_VIP_Sulejman_vs_Jurišić_2.zip
signature.asc

Miroslav Rovis

to croati...@googlegroups.com, Josip Petrovic, ab...@vip.hr, MAGDA...@vip.hr
Poslato e-pismo,
meni nevidljivo iz prve (premda bi najnoviji postovi morali uviek biti
pri vrhu), nego jedino nalazivo potragom, a ne s prve strannice je:

https://groups.google.com/group/croatian-news/msg/0d7c077d7780dee3

Tek za uzporedbu...
Hvala svima na pozornosti!
signature.asc