zostawienie samochodu

Marynarz

Witam

Taka myśl mi po głowie chodzi - jeżeli bym wyjeżdżał np na tydzień i na ten
czas zostawił samochód na parkingu w tesco gdzie parking jest darmowy, a
samochód mam w pełni opłacony - to czy mogą mi zgarnąć ten samochód albo
założyć bokade czy raczej nie ?? Problem jest bo zostawić samochód na 2 tyg
na płatnym parkinku to trochę kosztuje tym bardziej że w większości to i tak
parkinigi nie strzeżone.

matt128

> samochód mam w pełni opłacony - to czy mogą mi zgarnąć ten samochód albo
> założyć bokade czy raczej nie ??

w mojej okolicy pod na kazdym 'supermarketowym' parkingu jest napisane
drobnym drukiem ze parking jest darmowy do max 2-3 h.

Matt

danj...@googlemail.com

On 29 Mar, 16:52, matt128 <matt...@poczta.onet.pl> wrote:
> w mojej okolicy pod na kazdym 'supermarketowym' parkingu jest napisane
> drobnym drukiem ze parking jest darmowy do max 2-3 h.

zgadza sie. U mnie jest do 5h, ale to i tak za malo ;)
Marynarz: A dlaczego nie zostawisz go w miejscu gdzie pakujesz
codziennie?

Dan

Marynarz

Uzytkownik <danj...@googlemail.com> napisal w wiadomosci

Otoz wyjazd mam z nie swojego miasta tylko miasta obok no i nie ma kto tym
samochodem wrocic - przeciez ubezpieczenie mam tylko na kierowce, a ze
cholera pociag na lotnisko mam akurat o 5 rano zadnego transportu tam nie
ma - no i teraz tak moge jechac na wieczor no i co spac na lotnisu a
samochod bedzie sie gzil na parkinku pod domem ?? Zostawil bym gdzies bestie
na ten tydzien ale nic zobacze cos moze wymysle jeszcze.

Michal Lukasik

Dnia 29.3.2009, Marynarz napisał(a):

> [...]
> samochod bedzie sie gzil na parkinku pod domem ?? Zostawil bym gdzies bestie
> na ten tydzien ale nic zobacze cos moze wymysle jeszcze.

Zawsze możesz zadzwonić do ubezpieczyciela i rozszerzyć je na dodatkowego
kierowcę na czas wycieczki. Ostatnio tydzień kosztował mnie ~25 funtów
(Zurich).
--
_____ __________________________
\` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

bulba

"Marynarz" <sala...@interia.pl> wrote in message

> [...]
> samochod bedzie sie gzil na parkinku pod domem ?? Zostawil bym gdzies
> bestie na ten tydzien ale nic zobacze cos moze wymysle jeszcze.

przy ubezpieczaniach comprehensive, inna osoba, ktora ma comprehensive na
swoj moze prowadzic twoj i jest wowczas ubezpieczona od third party.

qqq666

"bulba" <sr...@tata.com> wrote in message

> "Marynarz" <sala...@interia.pl> wrote in message

opcję taxi rozważałeś?

> przy ubezpieczaniach comprehensive, inna osoba, ktora ma comprehensive na
> swoj moze prowadzic twoj i jest wowczas ubezpieczona od third party.

to trzeba dokładnie w papierach sprawdzić; albo łatwiej zadzwonić do TU

Klaudiusz "gALL"

"Long stay parking" przy lotniku, rezerwowany z 30 dniowym wyprzedzeniem.
Zero problemow, od ponad roku tak robie, jak policzysz czas dojazdu
pociagiem na lotnisko, cene biletu za pociag to wcale sie nie opalca
"oszczedzac".

Chyba, ze lecisz z Luton to wspolczuje, sk.... zdzieraja tam za parkingi na
maksa.

Pozdrawiam
KL

"Po co mi mozg? Mam cyfrowke!"
www.fotogalleria.info

Cezar

> Chyba, ze lecisz z Luton to wspolczuje, sk.... zdzieraja tam za parkingi
> na maksa.

Na Luton jest bardzo tani parking... nazywa sie "Airparks"
Za 5 dni zaplacilem 16 funtow.
Jest troche dalej niz longstay ale warto.

c.

Konrad Anikiel

Potwierdzam, autobusy co 20 minut w cenie parkingu, bardzo sprawna
organizacja. Autobusik nie podjeżdża tam gdzie National Express, tylko
na drop zone osobówek, 20 metrów dalej (zaleta: bliżej wózków na
bagaże). Trochę się można pogubić z dojazdem na ten parking- mapy są
popieprzone, dopiero wikimapia rozwiązała mój dylemat. Ale polecam.
Konrad