Google Групи більше не підтримують нові дописи або підписки Usenet. Наявний контент можна переглядати.

zostawienie samochodu

2 перегляди
Перейти до першого непрочитаного повідомлення

Marynarz

не прочитано,
29 бер. 2009 р., 11:23:3329.03.09
Кому:
Witam

Taka myśl mi po głowie chodzi - jeżeli bym wyjeżdżał np na tydzień i na ten
czas zostawił samochód na parkingu w tesco gdzie parking jest darmowy, a
samochód mam w pełni opłacony - to czy mogą mi zgarnąć ten samochód albo
założyć bokade czy raczej nie ?? Problem jest bo zostawić samochód na 2 tyg
na płatnym parkinku to trochę kosztuje tym bardziej że w większości to i tak
parkinigi nie strzeżone.

matt128

не прочитано,
29 бер. 2009 р., 11:52:5929.03.09

> samochód mam w pełni opłacony - to czy mogą mi zgarnąć ten samochód albo
> założyć bokade czy raczej nie ??

w mojej okolicy pod na kazdym 'supermarketowym' parkingu jest napisane
drobnym drukiem ze parking jest darmowy do max 2-3 h.

Matt

danj...@googlemail.com

не прочитано,
29 бер. 2009 р., 12:28:2629.03.09
Кому:
On 29 Mar, 16:52, matt128 <matt...@poczta.onet.pl> wrote:
> w mojej okolicy pod na kazdym 'supermarketowym' parkingu jest napisane
> drobnym drukiem ze parking jest darmowy do max 2-3 h.

zgadza sie. U mnie jest do 5h, ale to i tak za malo ;)
Marynarz: A dlaczego nie zostawisz go w miejscu gdzie pakujesz
codziennie?

Dan

Marynarz

не прочитано,
29 бер. 2009 р., 15:37:2829.03.09

Uzytkownik <danj...@googlemail.com> napisal w wiadomosci

Otoz wyjazd mam z nie swojego miasta tylko miasta obok no i nie ma kto tym
samochodem wrocic - przeciez ubezpieczenie mam tylko na kierowce, a ze
cholera pociag na lotnisko mam akurat o 5 rano zadnego transportu tam nie
ma - no i teraz tak moge jechac na wieczor no i co spac na lotnisu a
samochod bedzie sie gzil na parkinku pod domem ?? Zostawil bym gdzies bestie
na ten tydzien ale nic zobacze cos moze wymysle jeszcze.

Michal Lukasik

не прочитано,
29 бер. 2009 р., 16:30:4929.03.09
Кому:
Dnia 29.3.2009, Marynarz napisał(a):

> [...]
> samochod bedzie sie gzil na parkinku pod domem ?? Zostawil bym gdzies bestie
> na ten tydzien ale nic zobacze cos moze wymysle jeszcze.

Zawsze możesz zadzwonić do ubezpieczyciela i rozszerzyć je na dodatkowego
kierowcę na czas wycieczki. Ostatnio tydzień kosztował mnie ~25 funtów
(Zurich).
--
_____ __________________________
\` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

bulba

не прочитано,
29 бер. 2009 р., 20:43:2829.03.09

"Marynarz" <sala...@interia.pl> wrote in message

> [...]
> samochod bedzie sie gzil na parkinku pod domem ?? Zostawil bym gdzies
> bestie na ten tydzien ale nic zobacze cos moze wymysle jeszcze.

przy ubezpieczaniach comprehensive, inna osoba, ktora ma comprehensive na
swoj moze prowadzic twoj i jest wowczas ubezpieczona od third party.

qqq666

не прочитано,
30 бер. 2009 р., 10:48:5830.03.09

"bulba" <sr...@tata.com> wrote in message

> "Marynarz" <sala...@interia.pl> wrote in message

opcję taxi rozważałeś?

> przy ubezpieczaniach comprehensive, inna osoba, ktora ma comprehensive na
> swoj moze prowadzic twoj i jest wowczas ubezpieczona od third party.

to trzeba dokładnie w papierach sprawdzić; albo łatwiej zadzwonić do TU

Klaudiusz "gALL"

не прочитано,
30 бер. 2009 р., 16:03:2930.03.09

"Long stay parking" przy lotniku, rezerwowany z 30 dniowym wyprzedzeniem.
Zero problemow, od ponad roku tak robie, jak policzysz czas dojazdu
pociagiem na lotnisko, cene biletu za pociag to wcale sie nie opalca
"oszczedzac".

Chyba, ze lecisz z Luton to wspolczuje, sk.... zdzieraja tam za parkingi na
maksa.

Pozdrawiam
KL

"Po co mi mozg? Mam cyfrowke!"
www.fotogalleria.info

Cezar

не прочитано,
31 бер. 2009 р., 04:14:4931.03.09
Кому:
> Chyba, ze lecisz z Luton to wspolczuje, sk.... zdzieraja tam za parkingi
> na maksa.

Na Luton jest bardzo tani parking... nazywa sie "Airparks"
Za 5 dni zaplacilem 16 funtow.
Jest troche dalej niz longstay ale warto.

c.

Konrad Anikiel

не прочитано,
1 квіт. 2009 р., 09:26:4201.04.09

Potwierdzam, autobusy co 20 minut w cenie parkingu, bardzo sprawna
organizacja. Autobusik nie podjeżdża tam gdzie National Express, tylko
na drop zone osobówek, 20 metrów dalej (zaleta: bliżej wózków na
bagaże). Trochę się można pogubić z dojazdem na ten parking- mapy są
popieprzone, dopiero wikimapia rozwiązała mój dylemat. Ale polecam.
Konrad

0 нових повідомлень