התכתבות עם מצנע בעניין דרכה של מפלגת העבודה

Ouri Liberti

to yeru...@googlegroups.com

בהמשך למפגש עם מצנע ביום רביעי, אני משתף את הפורום בהתכתבות קצרה שהייתה לי איתו בעניין דרכה של מפלגת העבודה (והחברה הישראלית בכללותה). אשמח לתגובות ודעות. (השיתוף על דעתו של מצנע).

מי שכמוני מזהה במפלגת העבודה המתחדשת הזדמנות לשינוי פניה של החברה הישראלית, מוזמן להתפקד. נותרו עוד 11 יום עד לסיום המפקד. ניתן לעשות זאת במספר הקשות מקלדת באתר מפלגת העבודה או באתרי המועמדים. המתפקדים יכולים להצביע בפריימריז. הזדמנות לא מבוטלת להשפיע.

להשתמע,

אורי ל.

to Ouri Liberti, yeru...@googlegroups.com
היי אורי,
גם אני התפקדתי כדי לתמוך בשלי. אני חושבת שמפלגת העבודה, בראשותה של שלי, תשנה באמת את פניה של החברה הישראלית. שלי עושה את זה נאמנה בתור חברת כנסת.
אבל דבר אחד אני לא מבינה - מצד אחד אתה במחנה של שלי, מצד שני אתה מציע אפשרות שמצנע יוביל ושלי תהיה מס' 2 שלו??? אשמח להבין זאת.

ואני מוסיפה קישור של מאמר מהניוזלטר של שלי, שכתב רואי רביצקי, וקורא לחברי הציונות הדתית לתמוך בשלי. מעניין. http://www.shelly.org.il/node/5124

חני

בתאריך 27 במאי 2011 07:56, מאת Ouri Liberti <olib...@gmail.com>:

--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'Yerucham1' בקבוצות Google.
כדי לפרסם הודעות בקבוצה זו, שלח דוא"ל ל-yeru...@googlegroups.com.

חני בריגע-זרזינסקי,
מנהלת משרד וכ"א
עמותת עתיד במידבר, ירוחם
050-7563316

--
חני בריגע-זרזינסקי
ירוחם, 050-7563316

Ouri Liberti

to חני בריגע, yeru...@googlegroups.com

אני סובר שבהיבטים של מנהיגות, הובלה וניסיון מעשי בניהול מערכות רבות ומגוונות, מצנע הרבה יותר חזק.

החיבור של המנהיגות והניסיון של מצנע עם העומק, הרהיטות והנחישות האידאולוגית של שלי בתחום הכלכלי-חברתי, הוא בעיני חיבור אופטימלי.

אורי ל.