Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

news.xs4all.nl problemen?

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Bellende Belhamel

ongelezen,
16 okt 2011, 10:35:3816-10-2011
aan
Ik krijg wel nieuwe berichten (headers) binnen maar de tekst komt maar niet.
En als ik newszilla even probeer met dezelfde groepen dan komt de header en
tekst direkt binnen???

Wouter Smaal

ongelezen,
16 okt 2011, 11:52:4016-10-2011
aan
On Sun, 16 Oct 2011 16:35:38 +0200, Bellende Belhamel <bellen...@m.el>
wrote:

> Ik krijg wel nieuwe berichten (headers) binnen maar de tekst komt maar
> niet.

Inderdaad....

Arlé Mooldijk

ongelezen,
16 okt 2011, 11:57:4416-10-2011
aan
"Wouter Smaal" <nos...@devnull.invalid> schreef in bericht

> Inderdaad....

Kan iemand bij Xs4All de server een 'schop' geven? Dit is wel vervelend.

--
Mvg,
Arlé

Arlé Mooldijk

ongelezen,
16 okt 2011, 12:00:3416-10-2011
aan
"Arlé Mooldijk" <re...@to.newsgroup.please> schreef in bericht
Hmm, net via newszilla in xs4all.announce gekeken en staat een melding in
dat het bekend is en al van 12:30 aan de gang. Dus het zal wel meer zijn dan
een 'schop'... :-(

--
Mvg,
Arlé

Bellende Belhamel

ongelezen,
16 okt 2011, 12:07:2316-10-2011
aan
Vanaf 12:30 al? hadden ze niet eens wat eerder kunne berichten dan?
Ik had namelijk gekekjen eerder en toen stond er niets vanaf hoe laat is dat
dan
die melding?

Arlé Mooldijk

ongelezen,
16 okt 2011, 12:19:2616-10-2011
aan
"Bellende Belhamel" <bellen...@m.el> schreef in bericht
Van 13:48, maar via news.xs4all.nl zie ik 'm niet eens.

--
Mvg,
Arlé

Wouter Smaal

ongelezen,
16 okt 2011, 12:32:5716-10-2011
aan
On Sun, 16 Oct 2011 18:07:23 +0200, Bellende Belhamel <bellen...@m.el>
http://tinyurl.com/4xonqbv

Sylvester

ongelezen,
16 okt 2011, 14:35:5316-10-2011
aan
Op 16-10-11 18:19, Arlé Mooldijk schreef:
Dat kan kloppen :)

Rudolpho

ongelezen,
16 okt 2011, 14:52:0316-10-2011
aan
Op 16-10-2011 16:35, Bellende Belhamel schreef:
> Ik krijg wel nieuwe berichten (headers) binnen maar de tekst komt maar niet.
> En als ik newszilla even probeer met dezelfde groepen dan komt de header en
> tekst direkt binnen???

newszilla voelt zich ook al niet lekker. Nieuwe berichten worden even
getoond en verdwijnen meteen met de vautmelding dat het artikel mogelijk
verlopen is.
--

Met de vriendelijke groeten van
Rudolpho

Bellende Belhamel

ongelezen,
17 okt 2011, 01:45:2317-10-2011
aan
Rudolpho wrote:

> newszilla voelt zich ook al niet lekker. Nieuwe berichten worden even
> getoond en verdwijnen meteen met de vautmelding dat het artikel mogelijk
> verlopen is.

Tja, ik denk dat ie nu dus dubbel moet werken en het ook niet aankan?

Bellende Belhamel

ongelezen,
17 okt 2011, 02:10:4017-10-2011
aan
Net egge gekeken, nogsteeds niets die newsserver van xs4all.
Gelukkig hebben ze nog de experimentele binairies server als
backup.

Bellende Belhamel

ongelezen,
17 okt 2011, 02:11:3817-10-2011
aan
Eerst BlackBerrie, nu wij weer, zit er niets achter?

Rudolpho

ongelezen,
17 okt 2011, 04:31:2117-10-2011
aan
Op 17-10-2011 8:11, Bellende Belhamel schreef:
Daar zit vast een hersenloze organisatie achter :-)
--

Groetjes,
Rudolpho

Dirk T. Verbeek

ongelezen,
17 okt 2011, 05:34:3017-10-2011
aan
Op 17-10-11 08:11 schreef Bellende Belhamel:

> Eerst BlackBerrie, nu wij weer, zit er niets achter?

Brein.

Siert Wolters

ongelezen,
17 okt 2011, 05:43:4617-10-2011
aan
Op 16-10-11 20:35 uur, Sylvester schreef:
Vervelend zoiets: daar zaten jullie niet echt op te wachten denk ik ...
Veel suc6 met de reparatie (en neem afentoe een pauze).

Operator

ongelezen,
17 okt 2011, 17:12:5717-10-2011
aan
In article <4e9bf6a6$0$4474$e4fe...@dreader18.news.xs4all.nl>,
LOL :-)

Bellende Belhamel

ongelezen,
18 okt 2011, 05:13:5018-10-2011
aan
Nee ik denk dat die de binairies zou hebben lamgelegd, maar
ja, misschien hebben ze wel de verkeerde server getarged, kan zomaar. ;o)

0 nieuwe berichten