[Wikipl-l] Pietras1988 - prośba o odblokowanie

http://pl.wikipedia.org/wiki/User"@go2.pl:Pietras1988

to wiki...@wikipedia.org
Dzisiaj zostałem zablokowany na wiki, mimo, że klnąłem na
IRCu, lecz jest to za sroga kara, a po drugie IRC jest
niezależny od wiki. Proszę o jak najszybsze odblokowanie,
tym bardziej, że za 2 dni chcę założyć moje kolejne (już
trzecie) PUA.

PSiczek, http://pl.wikipedia.org/wiki/User:Pietras1988

rad...@icpnet.pl

to Polish Wikipedia mailing list
Zapomniał dodać za co (uwaga bez cenzury):

<^nameless^> dalam mu ignora, jak przestanie to powiedzcie ;)
<VindicatoR> PSiczek: zlituj sie
<PSiczek> ^nameless^, "pocałuj mnie w dupę i jak gówno poczuj się"

Niestety to jedyny sposób na tego typa.
--------------------
Radomił "Radomil" Binek

Gemma

to Polish Wikipedia mailing list
> From:
<"http://pl.wikipedia.org/wiki/User"@go2.pl:Pietras1988pietras1988-08-23@tle
n.pl>

> Proszę o jak najszybsze odblokowanie,
> tym bardziej, że za 2 dni chcę założyć moje kolejne (już
> trzecie) PUA.

Wikipedia nie jest do zabawy. Jesli wrzucisz swoją kandydaturę, to zrobię
revert i dostaniesz bana na tydzień za wandalizowanie strony PUA.

Beno/GEMMA

krzycho

to Polish Wikipedia mailing list

Zapomniał dodać za co (uwaga bez cenzury):

..

[...]

Radomil, masz u mnie piwo :).
Jeśli Pietras nie przeprosi Nameless za te słowa, proponuję zablokować go
ponownie.

pozdrawiam :)
Wiktoryn

Juliusz

krzycho napisał(a):

> [...]
>

>Radomil, masz u mnie piwo :).
>Jeśli Pietras nie przeprosi Nameless za te słowa, proponuję zablokować go

Po raz kolejny mści się na wiki pobłażliwość i przymykanie oka na dzikie
występy troglodyty.
Spodziewam się, że administratorzy Wikipedii wezmą sobie tę moją uwagę
do serca i wreszcie bardziej zdecydowanie będą operować banicją.
Przypominam to, co jak mantrę powtaerzałem już wielokrotnie:
prawo do edytowania wikipedii nie jest prawem ludzkim (niezbywalnym) ani
obywatelskim (zbywalnym w bardzo rzadkich okolicznościach). Jest
PRZYWILEJEM, który bardzo łatwo stracić. Moim zdaniem osobnik o nicku
Pietras1988 przywilej ten stracił i nie ma najmniejszego powodu, aby mu
go przywracać.

Julo

Tomasz Maciejewski

Pietras1988 napisał:

> Dzisiaj zostałem zablokowany na wiki, mimo, że klnąłem na
> IRCu, (...)

Pisze się 'kląłem' od 'kląć' (rzeczownik: 'klątwa'). Naucz się ortografii.

--
Ponton

szwedzki

2006-02-24 (21:49:44) rad...@icpnet.pl wrote:

> [...]

> <VindicatoR> PSiczek: zlituj sie
> <PSiczek> ^nameless^, "pocałuj mnie w dupę i jak gówno poczuj się"

Nie zgadzam się. Naginanie zasad, rewertowanie PUA - to jest nie mniej groźne
od Pietrasowego chamienia. Zalecenia Wikipedii nie przewidują co prawda
przypadku rozrabiania w s z ę d z i e poza przestrzenią nazw, ale
logi z IRCa i WP w zupełności wystarczą, żeby Pietras - podobnie jak
wandal penisowy - przekonał się, że neostrada nie jest wcale takim
cudownym wynalazkiem.

szwedzki

Gemma

to szwedzki, Polish Wikipedia mailing list
> From: "szwedzki"

> Nie zgadzam się. Naginanie zasad, rewertowanie PUA - to jest nie mniej
groźne
> od Pietrasowego chamienia.

Niech zgadnę: Kwietnia też broniłeś?

Beno/GEMMA

Dorożyński Janusz

/
| Niech zgadnę: Kwietnia też broniłeś?

Oj Beno Beno, a nie lepiej sprawdzać przed próbą stygmatyzowania ludzi nawet
w postaci niewinnego retorycznego pytania?

Gdzie sprawdzać? Proszę uprzejmie panie kolego ;-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:G%C5%82osowania/Wykluczenie_Kwietnia

A w całej sprawie jeszcze coś napiszę.

Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

PSiczek@go2.pl," http://pl.wikipedia.org/wiki/User"@go2.pl:Pietras1988

to wiki...@wikipedia.org
Beno: "Wikipedia nie jest do zabawy. Jesli wrzucisz swoją kandydaturę, to zrobię revert i dostaniesz bana na tydzień za wandalizowanie strony PUA." - jak zrobisz to dostaniesz sam bana.

Wiktoryn: "Radomil, masz u mnie piwo :). Jeśli Pietras nie przeprosi Nameless za te słowa, proponuję zablokować go ponownie." - to się nazywa nagonka na mnie, która była już od moich pierwszych chwil na wiki

Julo: "Przypominam to, co jak mantrę powtaerzałem już wielokrotnie: prawo do edytowania wikipedii nie jest prawem ludzkim (niezbywalnym) ani obywatelskim (zbywalnym w bardzo rzadkich okolicznościach). Jest PRZYWILEJEM, który bardzo łatwo stracić. Moim zdaniem osobnik o nicku Pietras1988 przywilej ten stracił i nie ma najmniejszego powodu, aby mu go przywracać." - a myślałem, że na stronie głównej jest napis "Witamy w Wikipedii &#8211; wolnej encyklopedii, którą każdy może redagować."...

Ponton: "Pisze się 'kląłem' od 'kląć' (rzeczownik: 'klątwa'). Naucz się ortografii." - ślepy człeniu jesteś? Mam napisane na swojej stronie usera "Ten użytkownik zna ortografię, ponieważ dwukrotnie wygrywał powiatowe konkursy ortograficzne", więc mnie nie denerwuj analfabeto.

szwedzki: "Logi z IRCa i WP w zupełności wystarczą, żeby Pietras - podobnie jak wandal penisowy - przekonał się, że neostrada nie jest wcale takim cudownym wynalazkiem." - wiem to

Piotr "Derbeth" Kubowicz

Dnia Sat, 25 Feb 2006 12:01:30 +0100, wikitroll napisał(a):

> Beno: "Wikipedia nie jest do zabawy. Jesli wrzucisz swoją kandydaturę, to zrobię revert i dostaniesz bana na tydzień za wandalizowanie strony PUA." - jak zrobisz to dostaniesz sam bana.

A tu zgadzam się ze szwedzkim i uważam, że "kreatywne" używanie pojęcia wandalizmu jest niczym innym jak nadużyciem i zgłoszenie na PUA w cywilozowanej formie za wandalizm uważane być nie może. Jeśli ktoś by kogoś innego zablokował na tydzień za normalne zgłoszenie na PUA, straciłbym zaufanie do takiego sysopa.

> Wiktoryn: "Radomil, masz u mnie piwo :). Jeśli Pietras nie przeprosi Nameless za te słowa, proponuję zablokować go ponownie." - to się nazywa nagonka na mnie, która była już od moich pierwszych chwil na wiki

A tu nawet nie będę odpisywał, bo obawiam się Pietras, że i tak masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.

> Julo: "Przypominam to, co jak mantrę powtaerzałem już wielokrotnie: prawo do edytowania wikipedii nie jest prawem ludzkim (niezbywalnym) ani obywatelskim (zbywalnym w bardzo rzadkich okolicznościach). Jest PRZYWILEJEM, który bardzo łatwo stracić. Moim zdaniem osobnik o nicku Pietras1988 przywilej ten stracił i nie ma najmniejszego powodu, aby mu go przywracać." - a myślałem, że na stronie głównej jest napis "Witamy w Wikipedii &#8211; wolnej encyklopedii, którą każdy może redagować."...

Te same gadki robił K. Tak, każdy może redagować i dostaje na starcie czystą kartę. Ale jeśli nadużywa naszej otwartości, to możemy po prostu zamknąć mu możliwość edycji - nie jest to kompletna banicja, bo możliwości czytania przecież nie zamykamy, a jedynie nasze zabezpieczenie przez ciągłym użeraniem się z delikwentami, którzy nie są psychicznie dostosowani do pracy w grupie na otwartych projektach. Wikipedia to nie demokracja, nie anarchia, nie jesteśmy po to, by przynieść ludowi wolność i sprawiedliwość, jesteśmy po to, by stworzyć dobrą encyklopedię. Nie musimy być sprawiedliwi, wystarczy, że będziemy dostarczali dobry produkt.

--
Piotr 'Derbeth' Kubowicz
Derbeth Site <http://derbeth.glt.pl>

Pomóż Wikibooks stworzyć największy zbiór otwartych podręczników! http://pl.wikibooks.org/

Opera - the fastest browser on Earth! http://www.opera.com/

Juliusz

=?iso-8859-2?Q?PSi...@go2.pl napisał(a):

>Julo: "Przypominam to, co jak mantrę powtaerzałem już wielokrotnie: prawo do edytowania wikipedii nie jest prawem ludzkim (niezbywalnym) ani obywatelskim (zbywalnym w bardzo rzadkich okolicznościach). Jest PRZYWILEJEM, który bardzo łatwo stracić. Moim zdaniem osobnik o nicku Pietras1988 przywilej ten stracił i nie ma najmniejszego powodu, aby mu go przywracać." - a myślałem, że na stronie głównej jest napis "Witamy w Wikipedii &#8211; wolnej encyklopedii, którą każdy może redagować."...

Jeśli w ogóle jeszcze w przerwach między zachowaniami głupimi a
chamskimi zdarza ci się myśleć - to dobrze myślałeś.
Tylko że ty nie jesteś "każdy". Ty jesteś już poza marginesem.

Julo

Tomasz Maciejewski

Pietras1988 napisał:

> [...]
> usera "Ten użytkownik zna ortografię, ponieważ dwukrotnie wygrywał
> powiatowe konkursy ortograficzne", więc mnie nie denerwuj analfabeto.

Właśnie widać, jak znasz. ;p

--
Ponton

Juliusz

Tomasz Maciejewski napisał(a):

>Właśnie widać, jak znasz. ;p

Mógł nawet i wygrać, widocznie w tym powiecie jest tylko jedna książka
na każdą gminę, w dodatku telefoniczna...