Вікіпедія: нараховано більш ніж 50 000 статей

Victor

to ukw...@googlegroups.com
Вітаю всіх!

Здається, через активізацію ElimBot-а, та появу нової порції (близько 5000, за моїми
спостереженнями) зоряних статей, офіційний лічильник нарахував більш ніж 50 000 статей.

http://uk.wikipedia.org/wiki/Спеціальні:Statistics

Якщо врахувати приблизно 9 000 статей про об'єкти NGC (зоряні статті), то маємо приблизно
від 14 до 16 тис статей про зоряні об'єкти (~ 30% від загальної кількості).

З повагою,
Віктор

-- реклама -----------------------------------------------------------
http://freehost.com.ua - хостинг в UA-IX, домен бесплатно во всех пакетах!

Taras Galkovsky

to ukw...@googlegroups.com
13600 подібних статей. (8400 NGC + 5200 IC)

27.1% статей галактичних стабів.

Але, вважаю, необхідність заливки стабів повинна бути зрозуміла. Без цього нам складно будувати гарну енциклопедію. Це як піар, нехай і чорний ;)

Галактики, то не французькі міста, які залили останнім часом румуни. Власне і російська база з 9000 фільмостабів також не вражає інформативністю. Все-таки з галактиками прийшлося помучитися.
--
Best regards,
Galkovsky Taras                                 mailto:galk...@gmail.com

GM

to Taras Galkovsky

> [...]

> румуни. Власне і російська база з 9000 фільмостабів також не вражає
> інформативністю. Все-таки з галактиками прийшлося помучитися.

До речі, чи планується заливка інфи по фільмах?.

Taras Galkovsky

to ukw...@googlegroups.com
є астероїди.

я подивився у поляків, словаків (чи словенців) вже є. Їх не 200 тищ, набагато менше.

і ще є українські села. Без цього ні як. Думаю, саме по селах ми маємо продвинутися до весни.

скільки їх, точно не скажу, але точно

Victor

to ukw...@googlegroups.com
> [...]
> набагато менше.
>
> і ще є українські села. Без цього ні як. Думаю, саме по селах ми маємо

Краще по селах. Вони ближче. І роботи там вистачить, і складної також.

> --
> Best regards,
> Galkovsky Taras mailto:galk...@gmail.com

Petro Bato

to Victor
Хай.

Що робити з хамством адміністраторів української вікіпедії?

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96%2C_%D1%89%D0%BE_%D0%BD%D0%B5%D0%BE%D0%B1%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%BE_%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8#.D0.92.D0.B0.D0.BD.D0.B4.D0.B0.D0.BB.D1.96.D0.B7.D0.BC_-_.D0.B2.D0.B8.D0.B4.D0.B0.D0.BB.D1.96.D0.B7.D0.BC

Власне задав питання, а у відповідь почув
"Сам ти вандалізм. Це просто збіг+копіпаст--Oleg Marchuk?!/©~№? 18:32,
10 січня 2007 (UTC)"

Здається я з паном Марчуком не знайомий, щоб чути звернення на "ти",
та ще й у конфліктній ситуації.

То ж що робити у таких випадках? Чи є якісь методи впливу?

--
С уважением,
Petro

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
> То ж що робити у таких випадках? Чи є якісь методи впливу?

Методи впливу є, звичайно (хоча вони, наразі, детально не описані -
можемо якраз зараз такий опис розпочати).

А робити у таких випадках треба саме те, що почали і Ви - починати
впливати, а саме розпочинати з дискусії про проблему, яку, в свою
чергу, починати з наведення точних посилань на те, де, хто, і коли
"зробив щось «не те»" (Ви зробили достатньо, як на мене, точні
посилання).

> Що робити з хамством адміністраторів української вікіпедії?

А оцього (таких «узагальнень») - не треба.
Ви навели факт, що один окремий адмін один раз повівся некорректно, а
робите узагальнення до цілого явища, в якому приймають участь усі
адміни.

> Здається я з паном Марчуком не знайомий, щоб чути звернення на "ти",
> та ще й у конфліктній ситуації.

А це окрема тема - є така «погана звичка» в Інтернеті загалом (тобто
далеко не лише у Вікіпедії і не лише у різноманітних адмінів) -
звертатися один до одного на "ти". Я цього теж не люблю і намагаюся
сигналізувати спеціальним банером на своїй сторінці користувача.
Це - одна з багатьох таких звичок - нарівні зі звичкою, наприклад,
розпочинати україномовний текст неукраїнським словом "Хай" ;)

> "Сам ти вандалізм. Це просто збіг+копіпаст--Oleg Marchuk?!/(c)~№? 18:32,

none_smilodon

to ukw...@googlegroups.com
Це не звичка, це одне з правил "мережевого етикету". Існує це правило
багато десятків років, і його історія ніжками росте ще у АРПА та ФІДО.

Alexey

to none_smilodon
Привіт, none_smilodon.

> Це не звичка, це одне з правил "мережевого етикету". Існує це правило
> багато десятків років, і його історія ніжками росте ще у АРПА та ФІДО.

Спори точаться до сих пір правильно це, чи ні:)))
--
З повагою,
Alexey (Sfajrat)

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
> Це не звичка, це одне з правил "мережевого етикету". Існує це правило
Якщо виходити з того, що Вікіпедія є одним з об'єктів мережі, то можна
і пристати на таке правило (що походить з того, що у мережі домінували
(і домінують) англомовні люди (або такі, що їх мавпують), а в
англійській мові нема окреми форм "ти" і "ви").

Якщо ж виходити з того, що (україномовна) Вікіпедія є феноменом
суспільного життя україномовних людей, то тоді варто не змінювати
правил спілкування, що визначаються загальними правилами ввічливості.
З іншої сторони, не можна не враховувати того, що дописувачі, що є
експертами у тій чи іншій ділянці знань (і, відтак, вони є
найціннішими дописувачами у Вікіпедії) не є ні завсідниками мережі, ні
(часто) за віком не відносяться до "молоді" (тобто є старшими).
Відповідно вони очікують спілкування за загальними правилами
ввічливості, а не за специфічно молодіжно-мережевими.

Цікаво було б проаналізувати, що відбувається у обговореннях у
франкомовній Вікіпедії (та/або італомовній та інших, де мова
передбачає дві окремі форми для "ти" і "ви", а етикет передбачає не
звертатися на "ти" до малознайомих людей).

Petro Bato

to Pavlo Shevelo
Здравствуйте, Pavlo.

Вы писали 16 January 2007, 20:59:25:

> [...]

> звертатися один до одного на "ти". Я цього теж не люблю і намагаюся
> сигналізувати спеціальним банером на своїй сторінці користувача.

Ну, власне, я до звички ще так-сяк ставлюся. Але тут діло, більше в
тому, що сказав, та ще й хто (адміністратор - офіційна особа).

> Це - одна з багатьох таких звичок - нарівні зі звичкою, наприклад,
> розпочинати україномовний текст неукраїнським словом "Хай" ;)

> [...]

Андрiй Бондаренко

to Victor
V> Краще по селах. Вони ближче. І роботи там вистачить, і складної також.

І для життя пристосованіше. Села звичайно краще ніж астероїди.

--
Sierdecznie pozdrawiam,
АiБ mailto:bondar...@fm.com.ua