Fwd: Вікіпедія e-mail

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
---------- Forwarded message ----------
From: Гуцул [mailto:guts...@googlemail.com]
Sent: Tuesday, May 15, 2007 2:42 PM
To: Ahonc
Subject: Re: Вікіпедія e-mail

Привіт!
Якщо чесно, то Алекс К мене вже також достав. Він провокує всіх
підряд. Зараз він почав перекладати правила йменування топонімів.
Боюсь, що дискусія про ці правила пересварить всю спільноту.

Робити щось треба. Найкраще якось йому пояснити, що краще нічого не
робити, чим робити те чим він зараз займається. Але як це зробити
коректно я не знаю.

10.05.07, Ahonc <ahonc...@ukr.net>:

Алекс К знову відзначився. Тепер у нього конфлікт з Ірпенем. Див.
[[Обговорення Вікіпедії:Адімінстратори]]. Треба щось із цим робити.

Анатолій Гончаров

<mailto:Ahon...@gmail.com> mailto:Ahon...@gmail.com, ICQ: 364-176-156

--
Анатолій Гончаров
mailto:Ahon...@gmail.com

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
Анатолію,

Що ти цим хотів сказати?
Розпочати обговорення особистості Алекс К? [Я не плутаю - йдеться про
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Alex_K
? ]

У тебе з ним (судячи по двох записах на його персональній сторінці)
особистий конфлікт і ти вирішив довести, що він є взагалі конфліктною
особою?
Чому я (як і всі інші) мушу здогадуватись - повертаюся до свого
запитання: Про що йдеться?

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
Не те щоб він не подобався. Просто він вважає, що він головний у
Вікіпедії і підлаштовує під себе правила.

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
І що?
Залишається в силі моє питання - що ти маєш на думці, розпочинаючи цю
"гілку" форуму?

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
Обговорити, якби йому, що краще нічого не робити, чим робити те чим
він зараз займається.

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
Обговорити план, як притишити (якщо не призупинити) його (занадто, як
на тебе) бурхливу активність?

... а потім знайти "добровольця" (...ців), щоб реалізувати цей план
(якщо він народиться)? :)

А давай почнемо з того, хто і як голосував, коли (до речі, як давно то
було?) його обирали адміном.

Будьласка, знайди де зараз зберігається те голосування.

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
[[Вікіпедія:Адміінстратори/Архів#Alex K]]

голосування тривало кілька тижнів (тиждень після згоди кандидата)

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
Так, сьтало ясно, що саме ти висував цю людину, а тепер, виходить,
навіть втратив можливість номально з ним спілкуватися?

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
а я й не заперечував, що я

Андрiй Бондаренко

to "Анатолцй Гончаров"
АГ> а я й не заперечував, що я

Я передчував такий розвиток і тому тоді проголосував проти.

--
Sierdecznie pozdrawiam,
АiБ mailto:bondar...@fm.com.ua

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
Панове,

Якщо ми зараз почнемо серед нас сортування за принципом "а я
попереджав" (варіант "а щоб то мені тоді бути такому розумному, як моя
теща тепер" :) ) то ми не туди зайдемо.
Мені більше йшлося про те, щоб нам бути більш зваженими при обранні
адмінів у майбутньому. Тобто обирати якнайменше адмінів, але дуже...
прискіпливо.
Для опрацювання "прискіпливості" я навіть запропонував "накласти
мораторій" (з очевидних причин до нас усіх липне політична риторика)
тобто тимчасово (!) призупинити обрання нових адмінів.

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
Він знову поперейменовував статті, як йому подобається...

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
Аанатолію,

1) Я ще раз (уклінно) тебе прошу, якщо згадуєш (у будь - якому
обговоренні, хоч всередині Вікіпедії, хоч поза нею, як оце зараз)
будь-які факти, то наводь точні дані (якщо не вичерпні, то хоч
приклади, бажано "найбільш яскраві").

2) В пошуках прикладів, я "зачепився" за "повітову війну" (початок її
- http://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%82_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B0_%28%D0%A5%D1%96%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B0%29&diff=next&oldid=711341)

У зв'язку з цим:

2.1) Підрахуй, будьласка, самостійно, скільки разів ви сьогодні
відміняли це виправлення один в одного. Прошу повідомити точне число.

2.2) Поясни, будьласка, яку мету ти мав, "втягуючись" сьогодні ("в
черговий раз!" :( ) у війну правок з Алексом К? Чи ти все зберігаєш
сподівання показати, що ти впертіший за нього? Що повинні думати
дописувачі, коли два адміна (публічно) виробляють отаке? :(

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
1) Див. http://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96:Log&type=move&user=Alex+K&page=&pattern=&limit=60&offset=0

Він переклав [[Вікіпедія:Іменування статей (топоніми)]] (правила з
-ен-вікі, які до нашої вікіпедії не завжди підходять) і тепер під них
робить перейменування

2.1) 5 разів. Я припинив відкочувати, бо він би все одно не зупинився
(треба б заблокувати за правилом трьох відкотів, але я не можу,
оскільки я зацікавлений адмін)
2.2) Як автор статей про ті повіти, я намагався відстояти їх назви і
зміст, але Алекс невгамовний.

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
Зрозуміло, дякую.

Щодо "намагався відстояти" - тобі, як дописувачу і як адміністратору
Вікіпедії невідомо інших засобів "відстоювання" крім 5-ти кратного
повторювання однієї і тієї самої дії? І як тепер, після ваших з ним
(двох адміністраторів! :( ) 5-ти повторів вимагати від кого б то не
було виконання правила трьох "відкотів"? ... а невиконання одного
правила означає, що можна порушувати будь-яке правило :( і, виходить,
усі правила загалом.

З іншого боку, чи не час тобі (!) припинити діяти в тому самому
"стилі", який ти почав публічно оскаржувати? Ти сам себе питав, у
скількох деталях ти робиш те саме, що і Алекс? :(

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
Ми з Алексом на помилках вчимося: не блокуємо один одного, вже не
блокуємо статей підчас війни правок, я намагаюсь обговорювати зміни в
його статтях перед тим як їх зробити і т.д.

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
1) Так, ви ще ні разу не заблокували один одного. Але не бачу, чи тут
можна пишатися? Це так само, як люди, що свряться будут пишатися, що
"зате не повбивали один одного".

2) Вибач, якщо ви так добре вчитеся, то (вкотре вже питаю!) чого ж ти
розпочав це обговорення? Хіба не тому, що Алекс не проявляє майже ні в
чому, що він хоч чогось (доброго) навчився? А я від себе додаю, що і
ти занадто мало чому та/або занадто повільно вчишся, а якщо і вчитеся
ви один в одного - то лише негативних рис :( Вибач (ще раз), але чим
глибше я занурююсь у багнюку, яку ви обидва (!так!) створили, то тим
більше я передсвідчуюся в сказаному вище :(

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
> [...]
> глибше я занурююсь у багнюку, яку ви обидва (!так!) створили, то тим
> більше я передсвідчуюся в сказаному вище :(

Так я з Вами погоджуюся.

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
так.
До речі. Він іще з Irpen не помирився

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
:)

З Irpen - окрема історія (дійде час і до неї).

Albedo

to ukwiki
Алекс не так давно став Адміном. Дещо довше адміном Анатолій. Це мало
б, навіть за рації, спонукати до триманих дій. Зараз я доперекладую
статтю Вікіпедія:Ознаки поганого тону
http://www.google.com/custom?hl=uk&cof=&domains=uk.wikipedia.org&q=%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE&btnG=%D0%9F%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%BA
й дам на розгялд Спільноти. Серед иншого, у цій та подібних статтях є
чимало про те, про шо йдеться.

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
Якщо прослідкувати це обговорення, то, сподіваюся, помітно, що до
Анатолія я сталюся достатньо критично.
Переклад та опублікування українською "Ознак поганого тону" я
назвичайно схвалюю та буду підтримувати, чим зможу.

Андрiй Бондаренко

to "Анатолцй Гончаров"
Доброго дня!

АГ> Ми з Алексом на помилках вчимося: не блокуємо один одного, вже не
АГ> блокуємо статей підчас війни правок, я намагаюсь обговорювати зміни в
АГ> його статтях перед тим як їх зробити і т.д.

Оце доречі на мій погляд абсолютно недозволений прийом.

ПШ> Якщо ми зараз почнемо серед нас сортування за принципом "а я
ПШ> попереджав"

Я не попереджав, я лише віддав голос проти :)

Доречі давно ми не бачилися, а в мене на суботу 26-го назріває чудовий для
того привод. Чекайте на рекляму на сторінках "Вікізустрічі"!

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com

> Оце доречі на мій погляд абсолютно недозволений прийом.

??? Що саме, поясніть, будьласка, докладніше

> Доречі давно ми не бачилися, а в мене на суботу 26-го назріває чудовий для
> того привод. Чекайте на рекляму на сторінках "Вікізустрічі"!

Радий буду побачитися (майже ;) ) з будь-якої нагоди, але у "суботу
26-го" (як і в 27-го і, мабуть, 28-го) мабуть буду поза містом (в
Тернополі та Дубровиці) - родичи запросили побачитись та навідати
могили предків (пояснили, що в неділю, 27-го "зелена неділя" і це дуже
підходящийчас (зокрема) для того, що вони (мої родичі) запропонували)

Андрiй Бондаренко

to Pavlo Shevelo

PS> ??? Що саме, поясніть, будьласка, докладніше

Мав на увазі блокування адміном адміна. Нащастя наші адміни від такого
утримуються (в тому числі я ;)

PS> Радий буду побачитися (майже ;) )

Як це майже?? ;) Шкода, що не зможете в суботу. Власне мова про це -
http://classicmusic.org.ua/kontsert-satyrychnoji-muzyky-20-21-stolit/
, доречі прецедент такого роду зустрічі вже був у Донецьку і дуже
вдалий (тоді був концерт із серії "Нова музика в Україні"). Зараз кину посилання на сторінку Вікізустрічей.

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
> Як це майже?? ;)

Ну, я мав наувазі, що бувають зустрічі з негативних причин -
обговорювати нагальні гострі (конфліктні тощо) проблеми.
Зустрічатися (зрештою, як і листуватися) ж краще з приємних причин, чи
не так? ;)

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
Сподіваючись, що у тебе період (чи "вікно") самокритики ще не
скінчилося, хочу навести ще приклад з (недалекого) минулого, який
цікавий (сподіваюся, і повчальний для тебе) тим, що там приймаєш
участь ти і зовсім непричетний АлексК

Мова про атакування (в обговореннях) тобтою пана Wanderer], наприклад:
http://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F%3A%D0%9A%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%BF%D0%B0_%28%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%97%29&diff=565158&oldid=565144

Мені йдеться і про стиль твоєї "аргументації" (присікування до
Мінпросвіти/МОН, спекуляційні "жарти" щодо кольору шкіри китайців), і
про, найголовніше, заборону (чи спроби такої заборони) тобою
дописувачу відстоювати свою точку зору, допоки він не вивчить
українську мову (до речі, я б не звернув уваги на недоліки української
у пана Wanderer, якби не його особисте згадування, що йому нелегко
пишеться українською).

Тепер про пояснення, як "сплило" минуле з березня цього року: я
отримав інформацію, що пан Wanderer припинив участь у проекті
Вікіпедія через АлексаК і почав досліджувати ті події. І що я побачив?
Побачив (див. вище приклад), що ти там теж добряче доклався, настільки
добряче, що годі і визначити, хто тоді геройствував більше - ти, чи
АлексК, але й до того, що ти діяв заодно з Алексом щодо атакування
пана Wanderer :(((

То ж прошу робити висновки

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
Але Вондерер на це реагував доволі спокійно

Pavlo Shevelo

to ukw...@googlegroups.com
Анатолію, ти мене "просто вражаєш" :(

І це все, що ти можеш сказати з приводу?

Спілкування з Алексом (мабуть, і не лише з ним одним) привчило лише
реагувати на крик/образи/матюки?

Я теж "реагую спокійно", але це не означає, що все нормально. Чи ти
порадиш і мені перейти на "крик" з образами&матюками& ^)

Він культурна людина, стримувався зазвичай, хоча і у нього були
винятки - див. "У пацана ломка..." щодо Minia " в
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0:Yakudza/%D0%90%D1%80%D1%85%D1%96%D0%B2_4#.D0.9F.D0.B8.D1.82.D0.B0.D0.BD.D0.BD.D1.8F
та принаймні раз на адресу АлексаК.

Так ось він собі стримувався, а потім (так само СПОКІЙНО) залишив проект :(
... ти навіть і не помітив