З приводу статті на Майдані

Yametazamwa mara 0
Ruka hadi kwenye ujumbe wa kwanza ambao haujasomwa

Victor

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 09:57:3225/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
Добридень,

Адміністратори Майдану погодились розмістити наш лист-спростування до
статті В. Степаненка «Без мови у нас знову не буде Батьківщини».

Будь ласка, хто вміє красиво викладати свої думки (вести полемічні
дебати), напишіть відповідь на закиди (наклепи) щодо шовіністичності
представників спільноти:

ВС> А українською тематикою вільно редагованої Інтернет-енциклопедії
ВС> “Вікіпедія” (uk.wikipedia.org) наразі опікується якась група
ВС> шовіністично налаштованих "ура-патріотов", які безжально
ВС> “вимарують” зі статей все, що не вписується в їхнє тлумачення
ВС> "єдінствєнно правільнаго взгляда на історію".

Надсилайте відповідь мені (або прямо в спільноту), я передам її
адміністраторам.

Або, висловлюйте в кого є які ідеї, будемо творити разом.

З повагою,
Віктор Анякін

P.S.:

Посилання по темі:

Стаття:
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1169050592

Дискусія:
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1169221614

Дискусія в Кнайпі:
http://uk.wikipedia.org/wiki/Вікіпедія:Кнайпа_(політики)#Ми_-_група_шовіністично_налаштованих_"ура-патріотов"

-- реклама -----------------------------------------------------------
http://www.x-host.ua - профессиональный хостинг, домены в подарок! Любой трафик-бесплатно!

Pavlo Shevelo

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:00:5625/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
А у нас є розуміння, чи є/був той Степаненко дописувачем (який його логін тощо).

Pavlo Shevelo

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:03:0825/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
Це було питання :)

Victor

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:03:3425/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
> А у нас є розуміння, чи є/був той Степаненко дописувачем (який його логін тощо).

Здається, Якудза мав підозри.

Тут ще справа в тому, що стаття тривалий час знаходилась на головній сторінці досить відвідуваного ресурса. Тож, розголос був за межі спільноти дописувачів.

З повагою,
Віктор

http://znaete.org.ua

-- реклама -----------------------------------------------------------

none_smilodon

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:09:3125/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
Можу відповісти просто: єдиний радикальний націоналіст в спільноті - я.
І я не маю адміністративного доступу, щоб провадити такі дії.

Судячи з стилю, це стандартна ображена міна лусєра. Щось з циклу "Ми,
українські радянські письменники засуджуємо...".

Pavlo Shevelo

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:06:3425/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
Щодо розголосу мені було зрозуміло з самого початку.

Якщо у когось є "підозри" щодо того, під яким ніком працює/працював
Степаненко (чи хтось з його приятелів/колег), прошу поділитися
інформацією.

Yakudza

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:15:1825/01/2007
kwa ukwiki
Зкопіюю своє повідомлення з Вікіпедії.

Здається я зрозумів, що мав на увазі
автор. Якщо у фразі "''українською
тематикою вільно редагованої
Інтернет-енциклопедії "Вікіпедія"
(uk.wikipedia.org)...''" замість '''uk''' написати
en.wikipedia.org, а також взяти до уваги, що пан
Степаненко, начальник якогось там
відділу якогось дуже великого банку
міг забути, що він це читав рік тому не
на "Оглядачі", а на "Майдані", то тоді все
стає на свої місця. Справді більше року
тому, АндрійК розпочав активну
дискусію на сайті "Майдан", щодо групи
шовіністично налаштованих
користувачів у англійській вікіпедії,
які опікуються українською тематикою.
--Користувач:Yakudza

Pavlo Shevelo

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:21:3125/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
Пане "єдиний радикальний націоналіст в спільноті", то може Ви
пригадуєте якісь епізоди, що можуть мати стосунок до пана Степаненка?

Pavlo Shevelo

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:34:5725/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
> http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1169050592

+ тут (здається слово в слово те саме)
http://forum.gala.net/?page=read&tt=276162&ff=1004&pagen=all

On 1/25/07, Victor <bob...@ua.fm> wrote:

Yakudza

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:40:5325/01/2007
kwa ukwiki
А ось його сторінка
http://www.geocities.com/swf_ua/index_u.htm

Можна зателефонувати і спитати, що він
мав на увазі. :) Мабуть таки, він ніколи
не писав до Вікіпедії. Просто "чув
дзвін, та не знав де він..."

До речі, якщо я не помиляють, то 30 січня
- українській Вікіпедії виповнюється 3
роки. Тобто рівно три роки тому була
створена перша стаття Атом.

Гадаю, що з цього приводу варто
влаштувати свято. Тобто дати
інформацію про це в ЗМІ. І
лист-спростування на Майдан можна
поєднати з ювілеєм. Спочатку сказати,
що ми не верблюди, а потім що у нас
ювілей. Навіть подвійний - ще й 50 тис.
статей.

Бажано було б якусь інформацію дати і у
інші джерела. Як показала практика
минулих розсилок, бажано це робити
через особисті контакти, бо інакше
листи (прес-релізи) просто ігнорують.
Якщо хтось має якісь особисті "виходи"
на ЗМІ, це було б дуже корисним.

Petro Bato

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:46:1325/01/2007
kwa Yakudza
Здравствуйте, Yakudza.

> Гадаю, що з цього приводу варто
> [...]

Думаю, що поєднувати не треба. Як мінімум буде два інформ-приводи, що
добре для піару.

> Бажано було б якусь інформацію дати і у
> [...]

Ми маємо вихід у ЖЖ :)

Тільки, непогано було б закинути прес-реліз сюди, щоб не було , як
минулого разу, коли мешканці цієї спільноти довідалися про зміст
прес-релізу вже після того, як він вийшов.

--
С уважением,
Petro

Yakudza

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 10:50:4825/01/2007
kwa ukwiki
Ось це повідомлення, яке могло збити з
пантелику автора допису
http://maidan.org.ua/static/viol/1129124074.html

none_smilodon

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 11:05:4725/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
По пам'яті мається на увазі Ірпень&co. На сібірський віці ця група
здорово спалилась, тому має зміст почати контр-наступ.

none_smilodon

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 11:08:1325/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
В українській вікіпедії, я ще жодного разу не пробував протягнути своє
"радикальне" розуміння історії. Тому, напевне, навряд ви знайдете тут
спогад про "помісь угро-фінів з татаро-монголами", й відповідні висновки. :)

Yakudza

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 11:26:3225/01/2007
kwa ukwiki

Petro Bato написав:

> Тільки, непогано було б закинути прес-реліз сюди, щоб не було , як
> минулого разу, коли мешканці цієї спільноти довідалися про зміст
> прес-релізу вже після того, як він вийшов.

Мені зручніше на Вікіпедії

Але ось ця стаття більше тижня
редагувалась різними користувачами,
хоча й не дуже активно
http://uk.wikipedia.org/wiki/Вікіпедія:Прес-реліз/30К

Якщо бажаєте можете започаткувати
щось на зразок
http://uk.wikipedia.org/wiki/Вікіпедія:Прес-реліз/30К
http://uk.wikipedia.org/wiki/Вікіпедія:Прес-реліз/30
січня 2007

Анатолий Гончаров

hayajasomwa,
25 Jan 2007, 16:27:3025/01/2007
kwa ukw...@googlegroups.com
* none_smilodon <none.s...@gmail.com> [Thu, 25 Jan 2007 17:09:31
+0200]:

> Можу відповісти просто: єдиний радикальний націоналіст в спільноті -
я.
> І я не маю адміністративного доступу, щоб провадити такі дії.

А який твій нік у вікіпедії?
--
Анатолій Гончаров.

--
Рамблер-Объявления - прямой доступ к базе газеты Из Рук в Руки!
http://irr.rambler.ru/

Андрiй Бондаренко

hayajasomwa,
29 Jan 2007, 05:43:4329/01/2007
kwa Анатолий Гончаров
Моя відповідь Валерію, чекаю на "премодерацію" форуму Майдана.

Пане Валерію, як Ви вважаєте, чи це добре копіювати матеріали "здається" "Оглядача", навіть не намагаючись розібратись в тому, чи відповідають ці матераіли дійсності? Чи не здається Вам, що помістивши відвертий наклеп на українську вікіпедію, Ви не тільки обурюєте тих людей, що самовіддано та безкорисливо працюють над чи не єдиним в україномовному інтернеті енциклопедичним ресурсом, не тільки плямуєте честь шанованого нами сайту "Майдан", але й плямуєте свою власну гідність, подаєте співвітчизникам ганебний приклад безпардонного маніпулювання брехнею, безвідповідального ставлення до Слова?

Звертаю Вашу увагу також і на те, що Ви не спромоглися навести жодного прикладу "ура-шовінізму" в українській вікіпедії ані в статті, ані в обговоренні. Вважаю, що саме Ваша практика безвідповідального оперування "фактами", Ваша практика розповсюдження брехні є якнайбільшим злом для України та україномовного інтернет-простору зокрема. Безпідставно обливаючи брудом українську вікіпедію, саме Ви руйнуєте і без того слабкий україномовний сектор електронного простору, підриваєте майбутнє української мови та культури в глобалізованому інформаційному суспільстві.

Андрій, дописувач Вікіпедії.

--
Sierdecznie pozdrawiam,
АiБ mailto:bondar...@fm.com.ua