Пошук на Вікіпедії в Firefox 2

1 view

Victor

to ukw...@googlegroups.com
Вітаю всіх,

Щойно помітив, що під час перегляду сторінки спостереження, в Firefox 2, в кнопках біля поля для пошуку (в самому правому куті вікна, поруч із адресою сторінки) там де, зазвичай, є кнопки Google, Yahoo, тощо, з'явився пункт «додати Вікіпедію». Я його клацнув, і тепер пошук на Вікіпедії в мене прямо під рукою.

Така от корисна можливість є в цьому Вогнелисі.

Бажаю удачі,

Віктор

-- реклама -----------------------------------------------------------
Новая Эра. Твоя новая жизнь. Не теряй времени - присоединяйся! http://www.nura.biz

yuridm

to ukwiki
Привіт!

http://mycroft.mozdev.org/ -- сайт пошукових модулів файрфокса.

Victor

to ukw...@googlegroups.com
> Привіт!
>
> http://mycroft.mozdev.org/ -- сайт пошукових модулів файрфокса.

Ого, так там солідний такий перелік інформаційно-довідкових ресурсів.

Дякую,

Anatoliy Grishin

to ukw...@googlegroups.com
Вітаю!

Взагалі то в другому Файрфоксі є можливість самостійно додавати пошуковики з сайтів де є відповідне поле.

Анатолій

Victor

to ukw...@googlegroups.com
> Вітаю!
>
> Взагалі то в другому Файрфоксі є можливість самостійно додавати пошуковики з
> сайтів де є відповідне поле.

Ну так, саме про це я, виходить що, використав аби додати Вікіпедію до переліку відомих пошукових машин.

Віктор

Yuriy Novostavskiy

to ukw...@googlegroups.com
Добридень,

у вогнеличі серед пошукових двигунців є кнопка (точніше пункт меню)
Manage Search Engines, який, при натисканні (вибравши у наступному
вікні Get more serch engines) перенаправляє на сторінку
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:4
звідки можна добавити потрібні, включно і з Wikipedia, чим сам користуюсь :)

--
Yuriy Novostavskiy
http://novostavskiy.kiev.ua