złodzieje

1 view

BAKTERRIA

Taka sama manipulacja - 500 000 do wygrania - kazdy dzwoni, a za tydzien
podają ze aby dowiedziec sie wynikiów trzeba im zabulić 9 zł + vat!

Przeciez to takie zlodziejstwo, ze sie nie miesci w głowie
:-////////////////

Marcin Data

Przyszło od osóbki zwanej "BAKTERRIA" <bakt...@wp.pl> pięknego dnia,
konkretnie był to 29 maj 2001...

> Taka sama manipulacja - 500 000 do wygrania - kazdy dzwoni, a za
> tydzien podają ze aby dowiedziec sie wynikiów trzeba im zabulić 9 zł +
> vat!

Po pierwsze - nikt nikomu nie każe dzwonić (matko, przez czytanie postów na
tej grupie już chciałem napisać "karze" ;-). Po drugie - o ile się
orientuję, to od początku informacje o konkursie są takie same - że dotyczy
on tych osób, które zasubskrybowały BB News i, aby dowiedzieć się o
"nominacji" do nagrody, wyślą (za kolejne 9 zł + VAT) SMSa pod podany
numer. Dla mnie żadna manipulacja, powiem więcej, jestem już naprawdę pod
wrażeniem sposobów na jakie TVN zarabia (jeszcze raz powtarzam - przecież
nikt NIE MUSI dzwonić, esemesować itd. itp.) Ciekawe, czy coś jeszcze
wynajdą w tej edycji, a także jakie nowości spotkają nas za dwa miesiące.

A tak nawiasem mówiąc do wygrania jest 50 tys. zł (500 tys. to dostanie
zwycięzca z Domu BB)

Pozdrówka

Marcin

--
Marcin Data
dat...@poczta.onet.pl # http://www.bonjovi.prv.pl

Lato, lato wszędzie... Co to będzie? Fajnie będzie...

Olka

a spodziewaliście się czegoś innego? przecież to gorsze niż audiotele i 0700
Użytkownik BAKTERRIA <bakt...@wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9f0rbb$iur$2...@news.tvn.nn.pl...