İlk okunmamış mesaja atla

Yasin Temizkan

okunmadı,
14 Ara 2006 09:43:4114.12.2006
alıcı tm...@googlegroups.com
-(pi)<x<2(pi)

x+tanx=0 denkleminin kaç kökü vardır?

cevap:4
kaynak belirsiz

--
Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez...

eylem

okunmadı,
14 Ara 2006 10:02:5614.12.2006
alıcı tmoz
y=tanx ile y=-x denklemlerinin grafiğini çizerseniz 4 noktada
kesiştiklerini görürsünüz. Ya da (-180,-90) (-90,90) (90,270)
(270,360) aralıklarında birer kökü vardır da denebilir.

Yasin Temizkan

okunmadı,
15 Ara 2006 00:42:5515.12.2006
alıcı tm...@googlegroups.com
hocam peki cebirsel olarak o köklere nasıl ulaşabiliriz?

ibrahim kuscuoglu

okunmadı,
15 Ara 2006 02:37:0115.12.2006
alıcı tm...@googlegroups.com
Newton teğetler yada kirişler yöntemiyle.Nümerik analiz dersinde görülmüştü.

Yasin Temizkan

okunmadı,
15 Ara 2006 13:34:4815.12.2006
alıcı tm...@googlegroups.com
bu soruyu lise 2 öğrencilerine okullarında dağıtılan bir dökümandan aldım ama üzerinde hangi yayın olduğuna dair bir bilgi yoktu :((

resul guven

okunmadı,
15 Ara 2006 13:41:5215.12.2006
alıcı tm...@googlegroups.com
soru nerde??

15.12.2006 tarihinde Yasin Temizkan <borcha....@gmail.com> yazmış:

Yasin Temizkan

okunmadı,
15 Ara 2006 13:55:0515.12.2006
alıcı tm...@googlegroups.com
soru bu mail dizisinin ilk mailinde...sanırım silmişsiniz :) ben bir daha yazayım...

-(pi)<x<2.(pi)  ise  x+tanx=0  denkleminin kaç kökü vardır?  cevap:4

alper cay

okunmadı,
17 Ara 2006 17:00:4017.12.2006
alıcı tm...@googlegroups.com
tri.gif

mustafa yiğit

okunmadı,
18 Ara 2006 07:39:4318.12.2006
alıcı tm...@googlegroups.com
X=0 ,X=pi/2, X=2pi rahatlıkla sağlar.

2006/12/18, alper cay <alperc...@gmail.com>:

alper

okunmadı,
18 Ara 2006 07:46:1318.12.2006
alıcı tmoz
Öyle ama başka kök olmadığını da göstermek zorundayız.
Tümünü yanıtla
Yazarı yanıtla
Yönlendir
0 yeni ileti