11.sınıflar II.Dönem II.GEOMETRİ Yazılı Soruları

52 görüntüleme
İlk okunmamış mesaja atla

DNZKRDG

okunmadı,
27 May 2011 12:17:2127.05.2011
alıcı TMOZ
11.sınıflar, 20 soruluk A-B gruplu + Cevap Anahtarlı

--
Tek korkusu paradokslar olan bilim dalı.Matematik tek doğru yanıt ister.
11Geo2yzlTST20[A].pdf

DNZKRDG

okunmadı,
27 May 2011 12:18:4727.05.2011
alıcı TMOZ
11Geo2yzlTST20[B].pdf

DNZKRDG

okunmadı,
27 May 2011 12:19:0927.05.2011
alıcı TMOZ
Cevap[AB].pdf

Alaattin ŞEKER

okunmadı,
27 May 2011 12:20:1927.05.2011
alıcı tm...@googlegroups.com

Word dosyası formatı yok mu deni,z hocam onuda paylaşabilir misiniz acaba.

DNZKRDG

okunmadı,
27 May 2011 12:24:3827.05.2011
alıcı tm...@googlegroups.com

Alaatin Hocam geometrileri word de hazırlamıyorum maalesef .

Alaattin ŞEKER

okunmadı,
27 May 2011 12:29:3227.05.2011
alıcı tm...@googlegroups.com

Peki tşklr hocam.

ersoy acar

okunmadı,
28 May 2011 13:18:1228.05.2011
alıcı tm...@googlegroups.com
hocam şekiller yokkk
sadece yazılar görünüoo

KUNER

okunmadı,
29 May 2011 14:55:3429.05.2011
alıcı TMOZ
hocam nasıl hazırlıyorsunuz bilgi verirseniz sevinirim

ferdi cengiz

okunmadı,
31 May 2011 06:44:5331.05.2011
alıcı tm...@googlegroups.com
sanırım adobe ullistrator.Ben beceremiyorum fazla.Deniz hocam güzel kullanmış

29 Mayıs 2011 21:55 tarihinde KUNER <mehme...@gmail.com> yazdı:
hocam nasıl hazırlıyorsunuz bilgi verirseniz sevinirim

--
Ferdi CENGİZ
Matematik Öğretmeni
Zafer Sabancı Anadolu Lisesi
Pozantı/Adana

Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse
uğraşmaz, doğru insan olmak için.

Tümünü yanıtla
Yazarı yanıtla
Yönlendir