DEVAMI Yeni 12. geometri Uzay giriş Anlatım yaprakları Etkileşimli Tahta için UMARIM BEĞENİRSİNİZ. SAYFA2

465 görüntüleme
İlk okunmamış mesaja atla

suleyman ozcelik

okunmadı,
23 Eyl 2012 14:24:3323.09.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
uzay giriş 2 TESTLER.rar

süleymanözçelik

okunmadı,
23 Eyl 2012 15:43:0723.09.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
GEÇEN SENE BU ŞEKİLDE BÜTÜN 11 GEOMETRİYİ HAZIRLADIM HER KONUDAN 3-4 SAYFA KONU ANLATIM YAPRAKLARI MEVCUT. HATTA ÇEMBER ANALİTİĞİ 8 SAYFA TUTMUŞTU  11 GEOMETRİDE KAYNAK İMKANI FAZLA KONULARDA ZEVKLİ
12 GEO İÇİN AYNISINI SÖYLEYEMİCEM İLK KONULAR ÇOOK SIKICI  ŞUANDA UZAYDA VEKTÖRLERİ HAZIRLIYORUM BİTİNCE YAYINLICAM SALI GÜNÜ FALAN OLUR...
TÜM ARKADAŞLARA DERSLERİNDE KOLAYLIKLAR DİLERİMMM

23 Eylül 2012 Pazar 21:25:24 UTC+3 tarihinde süleymanözçelik yazdı:

savas temizisler

okunmadı,
23 Eyl 2012 15:01:1123.09.2012
alıcı tm...@googlegroups.com

EMEİNİZE TEŞEKKÜRLER

İYİ ÇALIŞMALAR

savas temizisler

okunmadı,
23 Eyl 2012 15:01:3923.09.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
EMEĞİNİZE TEŞEKKÜRLER

İYİ ÇALIŞMALAR

ayem

okunmadı,
23 Eyl 2012 16:24:2723.09.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
Hocam 11. sınıf çalışmanızı paylaşabilrmisiniz lütfen. şimdiden çok teşekkür ederim

23 Eylül 2012 Pazar 22:43:07 UTC+3 tarihinde süleymanözçelik yazdı:

Mehmet Arslan

okunmadı,
23 Eyl 2012 16:52:5123.09.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
teşekkürler hocam

23 Eylül 2012 23:24 tarihinde ayem <kilic...@gmail.com> yazdı:
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

nusret sabri eyüboğlu

okunmadı,
24 Eyl 2012 03:10:2924.09.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
teşekkürler eline sağlık

23 Eylül 2012 22:43 tarihinde süleymanözçelik <suleyman...@gmail.com> yazdı:

saban derya

okunmadı,
24 Eyl 2012 03:27:0524.09.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
Hocam 11. sınıf çalışmanızı paylaşabilrmisiniz lütfen. şimdiden çok teşekkürler

24 Eylül 2012 10:10 tarihinde nusret sabri eyüboğlu <nseyu...@gmail.com> yazdı:

Mehmet AKSU

okunmadı,
24 Eyl 2012 06:11:1024.09.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
çok sağolun.elinize sağlık hocam

24 Eylül 2012 06:49 tarihinde Tika <kart...@gmail.com> yazdı:

Emeğiniz için çok teşekkürler. 9. ve 10.sınıf için geometri varsa onu da yayınlayabilirseniz çok seviniriz.

Serkan Yılmaz

okunmadı,
2 Eki 2012 17:02:082.10.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
hocam ellerine sağlık

2 Ekim 2012 00:48 tarihinde muratborekci <muratb...@hotmail.com> yazdı:
Teşekkürler hocam

23 Eylül 2012 Pazar 21:25:24 UTC+3 tarihinde süleymanözçelik yazdı:

ilkay önen

okunmadı,
3 Eki 2012 17:31:263.10.2012
alıcı TMOZ
elinize sağlık tesekkurler

On 3 Ekim, 00:02, Serkan Yılmaz <yilmaz...@gmail.com> wrote:
> hocam ellerine sağlık
>
> 2 Ekim 2012 00:48 tarihinde muratborekci <muratbore...@hotmail.com> yazdı:

KayrahaN

okunmadı,
4 Eki 2012 16:28:074.10.2012
alıcı tm...@googlegroups.com
11.  geometri notlarınızı isterüüüüükkk :D

Hocam emeklerinize sağlık..
Tümünü yanıtla
Yazarı yanıtla
Yönlendir