Apró - számológép adás-vétel, csere, akciók III. (calculator buy and sell)

339 megtekintés
Ugrás az első olvasatlan üzenetre

Sanyi

olvasatlan,
2010. dec. 2. 0:39:372010. 12. 02.
– számológép
Gondoltam újranyitom az adás-vétel topikot, mert már nagyon nagyra,
majdnem 200 hozzászólásosra nőtt :)
És ZilogR tanácsának megfelelően adtam neki egy angol alcímet is ;)

Tegnap megszereztem a HP-19B II-t ;) Nagyon szép kis masina, külsőre
majdnem teljesen olyan, mint a 28C, külsőre lényegében csak a színében
és persze a gombok funkcióiban tér el (de a gombok elrendezése is
teljesen azonos).
És tényleg benne van a demo is ;)
Hamarosan írok majd róla részletesen a blogban.

tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 2. 11:35:162010. 12. 02.
– számológép
Sanyi, ismételten gratulálok a géphez, legyen sok örömed vele és
benne /tolosa csendben irigykedik:-)/ és majd várjuk a beszámolódat.

Pipás

olvasatlan,
2010. dec. 2. 12:32:352010. 12. 02.
– számológép
>és majd várjuk a beszámolódat.

Ja, ja. :-)

Sanyi

olvasatlan,
2010. dec. 3. 0:18:152010. 12. 03.
– számológép
Köszönöm ;) Szerintem vmikor a jövő hét elején fogok róla bővebben
írni.

Egy apró szépséghibája van egyébként a gépnek: az elemtartójánál
kicsit el van törve/repedve.
De annyira nem vészes, csak a így az elemtartó fedél egy picit mozog,
és a becsukásnál-kinyitásnál figyelni kell, hogy ne okozzunk nagyobb
kárt a gépben.
De úgy olvastam (lehet hogy épp itt a fórumon írta valaki), hogy a
HP-28C-nek is ez az Achilles-sarka, az elemtartó.

ext

olvasatlan,
2010. dec. 12. 12:31:002010. 12. 12.
– számológép

Pipás

olvasatlan,
2010. dec. 12. 14:36:572010. 12. 12.
– számológép
Ez is egy Casio, volt már szó róla.
http://edu.casio.com/products/cg_series/fxcg10_20/
Most jelent meg egy hozzászólás a gépről a HP fórumon, pozitív. :-)
http://www.hpmuseum.org/cgi-sys/cgiwrap/hpmuseum/forum.cgi?read=175817#175817

On dec. 12, 18:31, ext <e...@mailbox.hu> wrote:
> OFF
> Fel-fel tűnik ez az a vaterán...http://elektronika.vatera.hu/egyeb/casio_fx_9750g_tudomanyos_grafikus...
> :)

Sanyi

olvasatlan,
2010. dec. 13. 0:41:562010. 12. 13.
– számológép
Jó kis beszámoló, szerintem lefordítom majd ;)
Egyébként hamarosan hivatalosan is megjelenik a CG10 (vmikor
januárban, ha jól emlékszem).

On dec. 12, 20:36, Pipás <pipa...@gmail.com> wrote:
> Ez is egy Casio, volt már szó róla.http://edu.casio.com/products/cg_series/fxcg10_20/
> [...]

2010. dec. 13. 4:02:302010. 12. 13.
– számológép
A táblázatkezelőt és a színes kijelzőt elfogadnám a HP-ban is.
Tényleg Pipás: a mátrix-szerkesztőnkben nem lehet valamilyen trükkel
becsempészni hivatkozásokat, illetve műveleteket a cellákba?
Jó, tudom, a kész mátrix elemeivel lehet műveleteket végezni.

On dec. 12, 20:36, Pipás <pipa...@gmail.com> wrote:
> [...]

2010. dec. 13. 12:12:092010. 12. 13.
– számológép

Pip?s

olvasatlan,
2010. dec. 27. 12:16:372010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 27. 12:32:562010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Hát ez nem szép Tőled, Pipás!:-(
Máris eladod azt a jó kis gépet, ráadásul álnéven?
:-)

Pip?s

olvasatlan,
2010. dec. 27. 12:35:222010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Hát még a gondolatát is...!
(Én még nem adom el. :-)

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 27. 12:36:362010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Az a vicc, hogy nagyon megérné annyiért, de szerintem mégsem fogja könnyen eladni, mert nagyon kevés a vájtfülű a világban, aki tudja értékelni.
Nem beszélve arról, hogy azoknak meg már van.:-)

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 27. 12:38:222010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Annak az egynek..:-)

Pip?s

olvasatlan,
2010. dec. 27. 12:43:512010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Bőven megérné, mert az Expansynál most 144 Euró+posta,
http://www.expansys.hu/hp-50g-grafikus-tudomanyos-szamologep-139834/
de még ez a "Svéd-Német" gép is 137.4 Euró+posta.
https://www.distrelec.hu/ishopWebFront/catalog/product.do?language=hu&shop=HU&series=1&id=01&node=DD-770&artView=true&productNr=854736

Szerintem ha valakit érdekel még alkudhat is rá. (?)

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 27. 12:52:222010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Tényleg, nem is néztem mostanában az árakat, hogyan áll a dolog, melyik a legdrágább: a HP-50G, a TI-Nspire CAS, vagy az új Casio, a Prizm?

Nem akarom elkiabálni, de valószínűleg hamarosan meglesz a TI-Nspire gépemhez a "touchpad".:-)

Pip?s

olvasatlan,
2010. dec. 27. 12:58:392010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Hát én se nézegettem, de azt tudom hogy az 50g tán 130 USD körül már kapható.
Taccspad? Honnan rendelted meg?

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 27. 13:00:572010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Nem én rendeltem, hanem egy jó ismerősöm.
Ebay.

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 27. 13:11:062010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Az a bizonyos TI-92 PLUS 25-ért még mindig nem kelt el.:-)

Pip?s

olvasatlan,
2010. dec. 27. 13:31:122010. 12. 27.
– szamo...@googlegroups.com
Annyiért nem is nagyon fog.

Sanyi

olvasatlan,
2010. dec. 28. 0:20:472010. 12. 28.
– számológép
Ez a HP-50g az én érdeklődésemet is felkeltette, köszi Pipás,
szemfüles Vagy ;)
Kicsit több pénzem lenne, nem is nagyon gondolkodnék rajta, hogy
megvegyem-e ;)

Sanyi

olvasatlan,
2010. dec. 28. 1:13:022010. 12. 28.
– számológép
Hm, eszembe jutott valami ;)
Ugyan számológép-vásárlásra fordítható készpénzzel most nem állok túl
jól, de van pár kalkulátorom....
Kicsi az esély arra, hogy a HP-50g-t eladó illető belemenne a cserébe,
viszont....

Ha valaki megvenné azt a HP-50g-t, én elcserélném vele több érdekes
kalkulátorra, megállapodás szerint ;)
A kínálat, amiből válogatni lehet:
Casio CFX-9850GB Plus színes kijelzővel, Casio ClassPad, HP-28C,
HP-19BII, régi Elektronika (szovjet) számológép, Saitek sakk-
számológép kombó fiókkal....
Na azért valószínűleg nem mindegyiket adnám oda érte, de párat
biztosan... ahogy megállapodunk ;)
Esetleg egy oda vagy vissza ráfizetés is lehetséges (részemről max pár
ezer Ft-ig)
Érdekel valakit? :)
...Pipás? :)

Sanyi

olvasatlan,
2010. dec. 28. 1:14:422010. 12. 28.
– számológép
Még azért filozofálok kicsit rajta én is, mert van egy-kettő, amitől
azért nehezebben válnék meg, de egy HP-50g azért mégis egy HP-50g...
Ha valakit érdekel, jelezzen, vagy írjon majd mailt ;)

Sanyi

olvasatlan,
2010. dec. 28. 1:17:162010. 12. 28.
– számológép
A cserében még ez az 1200 oldalas könyv is játszik ;)
http://www.typotex.hu/konyv/Matematikai%20k%C3%A9zik%C3%B6nyv

Pip?s

olvasatlan,
2010. dec. 28. 7:55:492010. 12. 28.
– szamo...@googlegroups.com
28C ügyben küldök egy mailt.

Sanyi

olvasatlan,
2010. dec. 28. 10:53:522010. 12. 28.
– számológép
Köszi Pipás, rögtön nézem és válaszolok ;)

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 28. 11:39:032010. 12. 28.
– szamo...@googlegroups.com
Te Pipás!

Múltkor már -azt hiszem- kérdeztem, de most újra megkérdezem.

Nézegetem a HP-50G speckóját és ott azt írja, hogy USB-n keresztül is lehet táplálni. Sőt, a hálózati adaptere egy kép szerint USB-n csatlakozik hozzá.
Most akkor hogyan van ez? Ha normál USB-portra dugod, lehet, hogy akkor is kapja a táplálást az USB feszültségből?

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 28. 11:40:092010. 12. 28.
– szamo...@googlegroups.com
Sanyi, nagyon drukkolok, hogy meg tudd szerezni ezt a gépet!

Sanyi

olvasatlan,
2010. dec. 28. 13:23:242010. 12. 28.
– számológép
Köszi Tolosa, még gondolkodom rajta.. ;)

Pip?s

olvasatlan,
2010. dec. 28. 13:27:382010. 12. 28.
– szamo...@googlegroups.com
 Úgy van. Ha USB-re dugod, akkor a számítógépből kapja a tápfeszültséget. Így lehet spórolni az elemen ha számítógép mellett használod a gépet. Vagy ha hosszú számítást végzel vele (PL.: 999^999), akkor is csak rá kell dugni az USB-re.

Küldök is két képet. A Batstatus program mutatja  hogy az első képen elemről megy, a másodikon USB-n van.

Batstatus:

http://www.hpcalc.org/details.php?id=6585

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 28. 14:18:272010. 12. 28.
– szamo...@googlegroups.com
Sajnos nálam valamiért nem működik a dolog.:-(

Pip?s

olvasatlan,
2010. dec. 28. 14:46:512010. 12. 28.
– szamo...@googlegroups.com
Asszem ez csak az 50g-től van. Merhogy nagyobb az étvágya. Azér van benne 4 elem is. :-)

Tolosa

olvasatlan,
2010. dec. 28. 15:16:092010. 12. 28.
– szamo...@googlegroups.com
Attól tartok, tényleg így van.
Pedig jó lett volna.
Mondjuk az én gépem  nagyon sokáig bírja egy töltettel még így is, hogy mostanában azért többet nyüstölöm.

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 7. 4:01:382011. 01. 07.
– számológép
Pipás, küldtem e-mailt ;)

Pip?s

olvasatlan,
2011. jan. 7. 12:29:092011. 01. 07.
– szamo...@googlegroups.com
Kösz, megvan.

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 7. 14:57:452011. 01. 07.
– számológép
Csak most lettem újra netközelben kicsit.
Olvastam, és azért örülök is neki ;)

On jan. 7, 18:29, "Pip?s" <pipa...@gmail.com> wrote:
> Kösz, megvan.

ZilogR

olvasatlan,
2011. jan. 11. 5:18:102011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
:'-((((

Ha esetleg valaki itt vette meg az egy szem HP35S-t az Expresszről 9eFt-ért, szálljon magába és adja el nekem! Tegnap reggel first buyer-ként lecsaptam rá, mire a srác elolvasta (?!???!? nem értem amúgy, h hogyan, biztos nem volt neki szimpi a levelem...) addigra valaki megvette. Nem tudom, h hogyan, mivel csak emailt adott meg, tehát az én levelemet kellett először megkapnia!

Előre is köszi!
ZR

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 11. 5:42:382011. 01. 11.
– számológép
Csak rákeresve esett le hogy melyik is ez a gép - nem semmi masina ;)
Nem én voltam az elkövető, de nem tudom meglesz-e...
(már csak amiatt is, mert a napokban biztosan a gépbe ássa magát :)

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 11. 6:19:392011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Sajnos én sem voltam elég szemfüles.:-((

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 11. 7:16:422011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Na és egy HP-17B II nem érdekel valakit?:-)

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 11. 7:17:242011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Vagy egy kicsit kopottas HP-12C?

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 11. 7:21:502011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Sanyi, mi újság a HP-50G-vel?
Még mindig fent van a hirdetés.
/azannya: én azt gondoltam, a "hirdetés" hosszú "í"-vel írandó, de nem.:-)/

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 11. 7:29:582011. 01. 11.
– számológép
Ami a hirdetés szót illeti, sokáig én sem tudtam ;)
Nos, újra eladó az 50g, de most nincs nagyon sok befektethető pénzem,
így marad a vágyakozás :)
(de azért egyszer biztosan veszek egyet, vagy ezt, vagy egy másikat ;)
Beszéltem az eladóval, ha pár hónap múlva még eladó lesz, lehet hogy
megveszem.

A 12C is érdekel - akár csere is, de ezt még átgondolom -, ha még
később eladó lesz ;)
(de nyugodtan add el másnak Tolosa, ha valaki lecsap rá)

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 11. 7:50:442011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Á, nekem egyik sem sürgős ám, csak most úgy eszembe jutott.:-) Igaz, minap a 12C-ből kiszedtem az elemeket, nehogy baj legyen, ha kifolynának -de még működött.
A másik- a HP-17B II - meg itt árválkodik mellettem a fiókomban, éppen nézegettem, olyan, mint ha új lenne.
/érdekes, a "12C-ből" kifejezést is hibásnak véli a helyesírás ellenőrző és ugyanakkor a context-menüben  felajánlja helyette ugyanazt./

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 11. 7:51:342011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Amúgy azért lenne jó, ha most megvehetnéd a HP-50-et mert bizony ez nem egy rossz ár érte.

Pip?s

olvasatlan,
2011. jan. 11. 14:26:562011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Sajnos én is ártatlan vagyok.

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 11. 14:56:282011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Nem mondod!:-)
Ennyi évesen???:-)

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 11. 14:58:312011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Viszont, ha valaki a HP-32S II-t kívánta volna meg, azt elvállalom, hogy én vagyok a ludas a megvételében!:-)

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 11. 14:59:462011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Persze mentségemül szolgál, hogy csak ZilogR bejegyzése hívta fel rá a figyelmemet.:-)

Pip?s

olvasatlan,
2011. jan. 11. 15:23:362011. 01. 11.
– szamo...@googlegroups.com
Hát csak bizonyos dolgokban vagyok ártatlan, na. (Há, de meg kell magyarázni...:-)

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 12. 0:33:162011. 01. 12.
– számológép
Na igen, az a HP-32S II sem rossz ;)
kíváncsi vagyok, ki csap le rá végül ;)

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 12. 0:34:462011. 01. 12.
– számológép
"Amúgy azért lenne jó, ha most megvehetnéd a HP-50-et mert bizony ez
nem egy
rossz ár érte."

Igen, ezt tudom... azért megpróbálom megszerezni majd ;)

ZilogR

olvasatlan,
2011. jan. 12. 2:50:242011. 01. 12.
– szamo...@googlegroups.com
Jah, láttam ott egyet!
Ezek szerint megvetted?!?!?
Jó masina! Formás, okos és pics@gyors!

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 12. 2:56:442011. 01. 12.
– számológép
Most nézem, hogy félreolvastam / félreértettem, akkor ezek szerint
Tolosa cmár le is csapott a 32S II-re ;)
Gratulálok, tényleg nagyon jó gép!

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 12. 4:43:252011. 01. 12.
– szamo...@googlegroups.com
Igen, megvettem, de még csak virtuálisan.
Elméletileg ma adja fel az illető utánvéttel.
Egy picivel azért olcsóbban a hirdetett árnál.
Remélem, olyan lesz, mint aminek írta az illető: újszerű.
Úgy nézem, a memóriája csak pár száz bájt, viszont rengeteg beépített funkciója van.
A HP 17B II gépemet cserélném le vele, mert az kimondottan pénzügyi gép és általános függvények alig vannak benne. Viszont  több kB-os a memóriája.

Mostanában nem olyan bonyolultak a pénzügyeim, hogy speciális gép kellene hozzá.:-)
Az üzenetet töröltük.

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 12. 4:45:132011. 01. 12.
– szamo...@googlegroups.com
Majd akkor gratulálj, kérlek, ha kezemben lesz a gép és nem lesz vele semmi gond!:-)

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 12. 4:47:352011. 01. 12.
– szamo...@googlegroups.com
Ja és a HP-17B II-t nem lehet a hagyományos értelemben vett módon programozni, ezt viszont igen.
A 17-B II-nek viszont nagyon jó a SOLVER-módja.

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 12. 4:49:392011. 01. 12.
– szamo...@googlegroups.com
Ja. Neked van ilyen géped, ZilogR?
Persze hülyeséget beszélek: hát milyen HP-géped nincs Neked??:-)

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 12. 4:54:452011. 01. 12.
– számológép
Rendben Tolosa, akkor a gratulációt visszavonom - de remélem hamarosan
gratulálhatok ;)
Szerintem ilyen HP gépe még ZilogR-nek sincs ;)
http://www.rskey.org/detail.asp?manufacturer=Hewlett-Packard&model=HP+Xpander

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 12. 5:18:292011. 01. 12.
– szamo...@googlegroups.com
Gondolom, vagy 10db  HP-50 kitelne az árából!

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 12. 5:35:472011. 01. 12.
– számológép
Főleg, hogy még az is rá van írva, hogy "NON-COMMERCIAL PROTOTYPE" ;)
Nem tudom, hány darab készülhetett belőle, de nyilván nem túl sok, ami
szintén emeli az értékét.
És bár a projekt "meghalt", de a lelke még köztünk van, ahogy az
rskey.org-on olvasom:
http://www.saltire.com/xpander.html
Itt letölthető (ingyen!) a szoftvere pocket PC-re, lehet hogy a Te HP
PDA-don is futna Tolosa ;)

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 12. 6:05:172011. 01. 12.
– szamo...@googlegroups.com
Nem műxik az a letöltő link. Eladták az oldalt.
Egyébként nem HP-PDA gépem van, hanem csak egy snassz Fujitsu PocketLoox 720.

ZilogR

olvasatlan,
2011. jan. 12. 7:54:572011. 01. 12.
– szamo...@googlegroups.com
Nos, ilyenem valóban nincs - ellenben HP32SII az egyetlen és legelső HP-m, amit boltban, hivatalosan a Hewlett-Packard Magyarországtól vásároltam, amikor elkezdtem az egyetemi felvételire való felkészülésemet. Mentségemre szóljon, hogy akkor én már dolgozó ember voltam, így össze tudtam szedni az árát, ami az akkori viszonyok közt majdnem elérte a havi fizetésem felét! (Háát, igen, bizony - egy kis technikus a 90-es évek végén épphogy kapott némi alamizsnát ;) egy HP gép pedig már akkor is rohadt drága volt...!)

Az is igaz, hogy visszakanyarodjak Sanyi írásához, hogy van otthon egy HP95LX-em, amire szépen rá van vésve, hogy "Prototype Unit" - vagy valami hasonló. Szóval csak van olyanom, ami valamiben olyasmi... :) ;)

De az a HP-35S nagyon bosszant azóta is, hogy a fene egye meg! De leszek én még pi..agazdag és veszek egy vödörrel. Tokostúl. :)

ext

olvasatlan,
2011. jan. 13. 9:28:062011. 01. 13.
– szamo...@googlegroups.com

ext

olvasatlan,
2011. jan. 13. 9:45:242011. 01. 13.
– szamo...@googlegroups.com

ext

olvasatlan,
2011. jan. 13. 9:49:592011. 01. 13.
– szamo...@googlegroups.com

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 13. 13:29:472011. 01. 13.
– számológép
Hú, az a HP-41CX nem semmi....
Nem vagyok otthon nagyon az árakban, de 212 dollárért nem is tűnik
annyira drágának.
(na jó, plusz postaköltség, stb... - meg most nekem még ez is drága
lenne :)
Érdekes kalkulátor egyébként, 14 szegmenses kijelzővel és ezáltal
"alfanumerikus forradalommal":
http://en.wikipedia.org/wiki/HP-41C

On jan. 13, 15:49, ext <e...@mailbox.hu> wrote:
> Meg...http://cgi.ebay.com/Texas-Instruments-89-Titanium-Business-Scientific...

ext

olvasatlan,
2011. jan. 13. 15:49:162011. 01. 13.
– szamo...@googlegroups.com
A TI 89 Titán,meg fölöttébb olcsó...:)

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 13. 23:59:392011. 01. 13.
– számológép
Azt már bevallom nem is figyeltem, lemaradtam a HP-41CX-nél :)
De tényleg nagyon jó vétel (az is).

ZilogR

olvasatlan,
2011. jan. 14. 3:19:332011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Próbálok nyomozni egy hiba után, ami nem egyértelmű .
Postoltam a kis telefonomról ide, erre az üzenetre egy választ ("Haha, kérdezzetek meg erről engem vagy Dextert (bocs, Dexter, de ezt ki nem lehetett hagyni)...")
de úgy fest, hogy ott a gmail kliensnek a "Post reply" mást jelent, mint itt a post reply (itt a szamologep at googlegroups.com-ra küld választ, míg ott a feladónak, azaz Sanyinak)
Régebben is volt ilyen, azt hittem, az a baja, hogy a metrón nem volt térerő - bár ott tényleg az lehetett a baj.
Ráadásul ott újra kell szinkronizálni is, ami zavaró, ahelyett, hogy azonnali post lenne (de ezt biztosan be lehet állítani)

Csak ennyi, ha valaki belefut ilyenbe, jó lenne ha írna ez ügyben, mert kicsit gyanús a dolog, hogy tényleg így van, vagy én bénáztam...

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 14. 3:31:082011. 01. 14.
– számológép
Én még nem írtam ide mobilnetről.
Bár épp nemrég lett egy wifi-s mobilom, lassan itt az ideje kipróbálni
majd a fórum-hozzáférést, stb ;)

On jan. 14, 09:19, ZilogR <csaba.tize...@gmail.com> wrote:
> [...]
> lehetett hagyni)...")*
> de úgy fest, hogy ott a gmail kliensnek a *"Post reply"* mást jelent, mint

2011. jan. 14. 3:54:502011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Pedig jó lenne, ha már tudnál valamit a wifis mobilodról, mert éppen tegnap kért a fiam egy ilyen telefonhoz segítséget, dehát nekem csak PDA-m van wifis. Állítólag nem ugyanaz a használati mód.
Szóval, ha tudsz valamit a beállításokról, mesélhetnél róla levélben valamit.:-)

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 14. 4:01:332011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Azért egy kicsit mégis OFF leszek ezzel a kérdéssel, mert ez sem tiszta előttem. Szóval:
Az ún.: WIFI-képes mobilok a wifi-képességet csak internet alapú telefonálásra használhatják, vagy lehet velük mind közönségesen rákapcsolódni egy akármilyen acces pointra és a mobilhálózattól függetlenül internetezni?
Például van ezekben valamilyen böngésző is?

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 14. 4:18:072011. 01. 14.
– számológép
Igen, netre is lehet vele csatlakozni, vagy rss híreket olvasni, stb.
Sok beállítással még magam sem vagyok tisztában, elég összetett, de
lassan azért kiismerem :)
Arra kell főleg figyelni, hogy a wifi-vel csatlakozzon, és ne a
fizetős mobilnettel :)

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 14. 4:23:022011. 01. 14.
– számológép
Ilyenem van egyébként (T-Mobile Vairy Text II )
http://webshop.t-mobile.hu/webapp/wcs/stores/ProductDisplay?catalogId=2001&storeId=2001&productId=242045&langId=-11
(úgyhogy hamarosan már csak az új telefonszámom él, amit majd mailben
megírok azoknak, akik a régit ismerték;)
Igen, böngésző is van benne, Opera, de az nekem vmitől nem működik
(vmi beállítással gáz van), de a többi beépített cucc, elérés jó.

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 14. 4:28:182011. 01. 14.
– számológép
Nem egy márkás darab (Alcatel gyártmány), de eddig jónak tűnik.
Jó, hogy szabványos a fülhallgató-csatlakozója pl, így jó bele a
hagyományos fülhallgató, nem kell speciálisat venni, ha elromlik.
+ Wifi, apró qwerty bill, érintőképernyő, stb.

On jan. 14, 10:23, Sanyi <cs...@freemail.hu> wrote:
> Ilyenem van egyébként (T-Mobile Vairy Text II )http://webshop.t-mobile.hu/webapp/wcs/stores/ProductDisplay?catalogId...

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 14. 4:33:242011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Köszi, Sanyi.

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 14. 4:38:042011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Hatalmas egy jószágnak tűnik, de biztosan nem rossz!
Jól használható a billentyűzet?

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 14. 4:42:342011. 01. 14.
– számológép
Nem olyan óriási, kb 12 cm x 5,5 cm x 1 cm
A billentyűzete apró, de jól használható
(és pl. telefonáláshoz van elég nagy képernyű-billentyűzete is)

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 14. 16:08:482011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
ELADÓ HP-12C, kissé aranyárban.:-)

Pip?s

olvasatlan,
2011. jan. 14. 16:12:582011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Hát nem tudom tényleg el akarja-e adni? Legfeljebb a Ebay-en tudná ennyiért.

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 14. 16:32:352011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Hát igen, van néhány az Ebay-en hasonló árban, de amire licitáltak is, azok 10-30 $ körüli árban mozognak.
Nem mondom, ha egy HP-15C lenne, akkor megérteném.

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 14. 16:37:062011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Hát igen.Ahogy nézem, a 15C gépek három licit után 100$ fölé mennek, sőt, van olyan, amelyik 9 után közel 200$ !

Pip?s

olvasatlan,
2011. jan. 14. 16:43:122011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Régebben valahol találtam egy olyan linket ahol követelik hogy kedjék újra gyártani a 15C-t.

Pip?s

olvasatlan,
2011. jan. 14. 16:43:572011. 01. 14.
– szamo...@googlegroups.com
Mármint hogy kezdjék. :-)

ZilogR

olvasatlan,
2011. jan. 15. 9:04:042011. 01. 15.
– szamo...@googlegroups.com
a hp15c.org volt az

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 16. 9:58:022011. 01. 16.
– szamo...@googlegroups.com
Valakit esetleg nem érdekel egy HP-10B??

VATERA

Ha regisztrálva lennék a Vaterán, bizony mondom, ennyiért megvenném annak ellenére, hogy már van egy pénzügyi HP gépem.

ZilogR

olvasatlan,
2011. jan. 17. 3:04:332011. 01. 17.
– szamo...@googlegroups.com
Ez egy alap butuska gép, semmi értelme, azon kívül, hogy legyen egy ilyen is.
Ellenben a kijelzőn a SHELLOIL figyelemreméltó guru-szintet jelez...
Ez két négyzetszám összegeként felírható és volt anno egy ilyen játékos kérdés, hogy ki a győztese a ....nemtomminek? A válasz a ... és a ... számok négyzetösszege... Lehet utánaguglizni :)

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 17. 3:21:292011. 01. 17.
– számológép
A SHELLOIL nekem is rémlik, egy régi középiskolai vetélkedőn volt egy
ezzel kapcsolatos feladat, sok-sok éve :)
(számológépen kellett kiszámítani valamit, aminek persze 71077345 volt
a megoldása - és a közeli Shell kúthoz kellett kimenni, mert ott volt
elrejtve valami, vagy ott volt a következő feladat, már nem tudom)

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 17. 3:28:282011. 01. 17.
– számológép
Mondjuk ezzel, hogy négyzetszámok összege, nem voltam tisztában (vagy
már elfelejtettem).
Apropó, még több, hétszegmenses kijelzőn megjeleníthető szó:
http://www.eduqna.com/Words-Wordplay/2851-words-4.html

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 17. 4:21:572011. 01. 17.
– szamo...@googlegroups.com
Itt egy oldal , ahol van néhány ilyen "trükk".

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 17. 4:37:382011. 01. 17.
– szamo...@googlegroups.com
Igen, valóban nem egy nagy tudású gép.

Reggel ismét nézegettem az Ebay-árakat és kínálatot. Nagyon sok HP-gépet kínálnak Németországból, USA-ból és az Egyesült Királyság-ból.

A régebbi kisgépek közül legdrágább -még mindig- a kis HP-15C /sajnos.:-(/, olyan 40-60000 forint körüli áron /átszámítva/.
Az én HP 17B II gépemet olyan 17-25000 Ft körüli áron kínálják.
Láttam több HP-35S gépet is, 17-19000 Ft körüli áron.
A HP-12C eléggé vegyes árakon jelenik meg: 10-25000 FT-nak megfelelő összegért kínálják.
Viszont láttam HP-35S gépet,  98 $ az ára USA-ban, persze erre még szállítási költség is rakódik.
A HP-32S II-nek /az új szerzeményemnek/, szintén elég húzós ára van, valahol az újabb grafikus gépek közelében /HP-49G+, HP-50G/.

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 17. 5:01:482011. 01. 17.
– szamo...@googlegroups.com
Ha valakinek megvan Csákány Antal: Mit tud a zsebszámológép c. műve, rémlik, mintha abban benne lenne ennek a "ShellOil"-dolognak a leírása.

ZilogR

olvasatlan,
2011. jan. 17. 5:21:082011. 01. 17.
– szamo...@googlegroups.com
Bizony, abban benne van!
Én is ott találkoztam vele!

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 17. 5:29:162011. 01. 17.
– szamo...@googlegroups.com
Akkor jól emlékeztem. Sajnos nekem már nincs meg az a könyvem, valahova elkeveredett, pedig kedveltem a stílusát, meg a tartalmát is.

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 17. 7:29:442011. 01. 17.
– szamo...@googlegroups.com

Az eddigi csúcs egy használt /ez érthető/ HP-19C számológép, amelyet 595 $-os áron kínálnak megvételre.

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 19. 5:39:572011. 01. 19.
– szamo...@googlegroups.com
Te Sanyi!

Ha EZ ITT nem kamu, akkor nagyon megérné neked!
Ne tévesszen meg a szöveg, az nem HP45, hanem HP49G+, mint az enyém!

Sanyi

olvasatlan,
2011. jan. 19. 5:57:372011. 01. 19.
– számológép
Köszi Tolosa!
megpróbáltam, de úgy látom, már elvitték:
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1436913202
(a link, amit írtál egy Google tárolt változat, azóta már sajnos
lejárt, és le is csapott rá valaki... de tényleg nem lett volna
rossz ;)

On jan. 19, 11:39, Tolosa <tol...@freemail.hu> wrote:
> Te Sanyi!
>
> Ha EZ ITT<http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:f1nLZvvlfD0J:ele...>nem kamu, akkor nagyon megérné neked!

Tolosa

olvasatlan,
2011. jan. 19. 6:02:292011. 01. 19.
– szamo...@googlegroups.com
Igen, azt láttam, hogy a Google webcache-ben van, de a lejárati időpont alapján azt gondoltam, még él.

Affenébe, pedig milyen jó lett volna!:-(
További üzenetek betöltése van folyamatban.
0 új üzenet