Ugrás az első olvasatlan üzenetre

Sanyi

olvasatlan,
2009. márc. 27. 5:03:462009. 03. 27.
– számológép
A hagyományos számológépek, vagy inkább az RPN (reverse polish
notation - fordított lengyel jelölés) híve Vagy?

kisse...@freemail.hu

olvasatlan,
2009. márc. 28. 2:20:012009. 03. 28.
– számológép
én az rpnre szavazok, hewlett packard rulz

tolosa

olvasatlan,
2009. márc. 30. 14:28:242009. 03. 30.
– számológép
Mióta szert tettem a HP gépeimre, azóta az a véleményem, hogy
programozni kellemesebb RPN logikával. Vagy legalábbis sokkal
helytakarékosabb. Amúgy szinte mindegy nekem, mert az ezt megelőző
gépeim szinte mindegyike algebrai logika szerint működött. Ezzel is,
azzal is megbírkózom. A HP 49G+ meg úgyis átváltható egyik, vagy másik
üzemmódra.

Sanyi

olvasatlan,
2009. ápr. 10. 1:31:252009. 04. 10.
– számológép
Texas Instruments és RPN? Igen:

TI-59 programozható számológép (1970-es évek), RPN modullal bővíthető
volt:
http://szamologep.blogspot.com/2009/04/ti-59-vilag-egyik-legjobb-programozhato.html

TIRPN - RPN program TI-89 grafikus számológépre:
http://szamologep.blogspot.com/2009/04/tirpn-rpn-alkalmazas-ti-89-szamologepre.html

És végül egy hoax, egy elképzelt retro TI RPN számológép, dedikált RPN
gombokkal:
http://szamologep.blogspot.com/2009/04/kesz-atveres-ti-rpn-hoax-neten.html

Mummy

olvasatlan,
2009. jún. 6. 3:43:282009. 06. 06.
– számológép
nem hasznátalm még rpn száímológépet de érdekel.

ZilogR

olvasatlan,
2009. júl. 3. 11:14:392009. 07. 03.
– számológép
:D Soha nem is volt és nem is lesz kérdés: RPN (bár azért valljuk be,
egyetemi éveim előtt én is ALG gépeket használtam csak - merthogy nem
is volt más elérhető)
Az is érdekes, hogy egy ős-HP-s srác aki 28C-n és 48GX-en nőtt fel,
nem tudta elsajátítani a kis 32SII-m stack-jának működését. Tény és
való, a két gépen máshogy működik az ENTER
Válasz mindenkinek
Válasz a szerzőnek
Továbbítás
0 új üzenet