Zablokovaný gmail

Marek Z.

to GUG.cz - SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Dobrý den rád bych se zeptal české podpory google, jesli by se mi
nedal odblokovat meil kvůli chybnému zadání datumu narození, protože
je mi více jak 13 a je to určený pro projekt (web). Gmail potřebuji na
e-mail od hostingu a dotazů na web.

Gmail -> tw.pom...@gmail.com

Martin Bugner

to spoleens...@googlegroups.com
Dobrý den Marku,

Google nic bezdůvodně nezablokovává ani neodblokovává.
Nenapsal jste z jakého důvodu si myslíte, že máte e-mail zablokovaný.
Zkuste se podívat na https://mail.google.com/mail/help/intl/cs/terms.html jestli z toho vyčtete potřebné, a nebo napište konkrétněji kde je problém.

Pokud chcete používat Gmail pod jménem, které jej již obsazené, tak to nejde a musíte zvolit jiné uživatelské jméno. Pozor, [jannovak] a [jan.novak] jsou pro Gmail úplně stejné adresy ;-)

Martin Bugner

Marek Z.

to GUG.cz - SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
A, promiňte. Důvod je ten, že jsem si chtěl na účtě založit profil
abych měl kam ukládat nějaké obrázky např., ale při zadávání data
narození jsem zadal datum stvoření webu tudíž mi není ani rok podle
toho a to je ten důvod. A proto jsem to chtěl vyřešit touto cestou
protože ten Gmail používám čistě pouze pro potřebu webu a potřebuji ho
téměř denně.

Milan Znoj

to spoleens...@googlegroups.com
Dobrý den, přítelkyně má stejný problém - při registraci na plus.google.com uvedla chybné datum narození. Lze nějak účet odblokovat?

Observer

to spoleens...@googlegroups.com