Jan Pluszkiewicz, Tyg. Szerszen: STEFAN NIESIOLOWSKI, Michal Boni; Subscribe MyBlogLog; Dr.inz. Jan Czekajewski: Ratowanie Finansowego Topielca ; Jana Tutková (CBR); Peter Svec - ICEJ Slovakia: Modlitby za Izrael - 21.12.2008 o 15:00 v BA ; Communities Un

49 Aufrufe
Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

SOWA

ungelesen,
07.12.2008, 20:14:5507.12.08
an so...@yahoogroups.de, kultur...@yahoogroups.de, sowa-fr...@googlegroups.com, kulturz...@yahoogroups.de, kulturz...@yahoogroups.de

Shalom

Polnisches Kulturzentrum e.V. - Frankfurt am Main

poniedziałek, 8 grudzień 2008

Peter Svec - ICEJ Slovakia: Modlitby za Izrael - 21.12.2008 o 15:00 v BA

----- Original Message -----
From: Mojmir Kovar
Sent: Monday, December 08, 2008 12:25 AM
Subject: Fw: Modlitby za Izrael - 21.12.2008 o 15:00 v BA

Přeposílám, s přáním požehnaných Vánoc 2008: http://www.obrazovka.cz/vanocni/altan.html

Mojmír Kovář,
Forum angažovaných křesťanů ČR a SR
+421 907 50 99 46

----- Original Message -----
From: Peter Svec - ICEJ Slovakia
Sent: Sunday, December 07, 2008 7:25 PM
Subject: Modlitby za Izrael - 21.12.2008 o 15:00 v BA

Shalom,

Ďalšie modlitby za Izrael budú, pre zmenu, v nedeľu 21.decembra 2008 o 15:00 na Panenskej 10 v Bratislave v priestoroch Evanjelickej cirkvi metodistickej.

Prečo meníme zavedený deň - poslednú sobotu mesiaca - na nedeľu?
Lebo v nedeľu 21.decembra večer začína židovský sviatok Chanuka. Zhruba o 17:00, po skončení modlitieb, sa môžu záujemcovia presunúť na námestie medzi Dómom sv.Martina a Bibianou. Tam bude bratislavský rabín slávnostne a verejne zapaľovať prvú sviečku na nadrozmernom chanukovom svietniku.

Mení sa aj miesto, nebudeme v Effathe ako zvyčajne na Panenskej 12...

Effatha je totiž v nedeľu obsadená, preto som požiadal o možnosť prenájmu priestorov, ktoré sú od Effathy vzdialené asi 10 metrov. Ide o modlitebňu a priestor, kde má zhromaždenia Evanjelická cirkev metodistická. Pri vstupe do dvora na Panenskej 10, treba ísť schodami hore na prvé poschodie.
Okrem toho chystá ICEJ Slovensko už na sobotu 20.decembra popoludni, spolu s niektorými bratislavskými zbormi, spoločné zhromaždenie, na ktorom by mal slúžiť jeden z pastorov Kijevského mesiánskeho zboru. Podrobnosti vám ešte oznámim najneskôr do jedného týždňa. Zatiaľ si len pre istotu rezervujte čas.

Na stretnutie sa teší

Peter Švec
ICEJ Slovensko
+421 908 78 55 77
+421 911 977 007
Autor: magazyn europejski o 00:50
0 komentarze

ogólnopolskie i ogólnonarodowe zjednoczenie ugrupowań pod historyczną nazwą - vo...@o2.pl  - Listy na adres: 65906 Frankfurt am Main - Postfach 800 626 RFN
Kategorie: Wszystkie | Klub Inteligencji Katolickiej | Andrzej Łazowski | Bogusław Maśliński | Bohdan Poręba | Bolesław Tejkowski | Dr Leszek Skonka | Dr inż. Jan Czekajewski | Eugeniusz Kościesza | Eugeniusz Skrobocki | Grzegorz Niedźwiecki | Ignacy Jan Paderewski | Instytut Edukacji Narodowej | Jacek Andrzej Rossakiewicz | Jan Pawł II | Jan Łopuszański | Janusz Górzyński | Jerzy Pistelok | Jerzy Skoryna | Józef Bizoń | Kazimierz Józef Styrna | Kazimierz Switoń | Krzysztof Cierpisz | Krzysztof Zagozda | Lech Klekot | Lech Wałęsa | Marek Rudnicki | Marszałkowski Andrzej | Polityka Narodowa | Polski Komitet Narodowy | Polski Komitet Słowiański | Prof. dr hab. inż Zbigniew Dmochowski, | Prof. dr inż. Jan Szarliński | Ryszard Majewski | Stanisław Bulza | Stanisław Tymiński | Stefan Kosiewski | Stowarzyszenie "Nasza przyszłość - POLSKA" | Stowarzyszenie Narodowe | Stowarzyszenie SZCZERBIEC | Stronnictwo Narodowe | Witold Filipowicz | Wojciech Papis | Zbigniew Nowak | Zygmunt Jankowski | do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka | manowce, margines polityczny | na intencję odzyskania Polski dla Polaków | o. Vitold Yosyf Kovaliv
niedziela, 07 grudnia 2008
Jan Pluszkiewicz, Tyg. Szerszeń: Kapuś Kanalia, STEFAN NIESIOŁOWSKI Bohatrem III RP - czy Michał Boni romansuje z Mossad?
sowa europäisches magazin - european magazine - magazyn europejski
Marek Mrozowski - żydokomuna - Zbigniew Szaleniec - hołota - Czeladz - gurka - złoczyńcyzoom

Stefan Myszkiewicz Niesiołowski (Nussbaum), Zbigniew Szaleniec (Tollmann), Grzegorz Dolniak, (Niederman), Marek Mrozowski (Lentner)

< Previous | View all | Next >

send as e-card

TYGODNIK SZERSZEN JAN PLUSZKIEWICZ

                                         KAPUŚ  KANALIA, CZYLI STEFAN NIESIOŁOWSKI  BOHATEREM III RP

Nie wiem, dlaczego nikt z obrońców kanalii nie ocenia jego zachowania w III RP; obrońcy podobni do niego roztrząsają li tylko, czy kapowanie Niesiołowskiego było kapowaniem, czy jego usprawiedliwioną obroną? Aresztowany i przesłuchiwany jako pierwszy, Stefan Niesiołowski wydał wszystkich i wszystko co wiedział, wydał narzeczoną i rodzonego brata. To dzięki jego zeznaniom wielu ludzi poszło do wiezienia!  Wielu ludzi siedziało kilka lat! Bohaterem został ten, co ich wydał! I można by- w jakiś pokrętny sposób,  usprawiedliwić jego tchórzostwo, młodością, strachem przed biciem, przed wieloletnim więzieniem , etc, etc, etc.  Nie oceniam jego postępowania z lat 70-tych, powiedzmy dlatego, że nie byłem na jego miejscu i nie mam gwarancji jak ja bym się zachował! Na pewno nie gorzej, choćby dlatego, że gorzej nie było można! Podłość Niesiołowskiego polega nie na tym, że wydał wszystkich, bo nawet to można usprawiedliwić powodami, które podałem. Jego podłość ,natura kanalii bez zasad, wstydu i moralności ,objawiła się w III RP! Otóż gdy jego ofiary, które wydał, którym zafundował wieloletnie wiezienie , ujawniły jego zachowanie z lat 70-tych, zaciągnął ich przed sąd III RP za naruszenie jego dóbr osobistych! Doskonale wiedział, ze jego ofiary mówią prawdę, nie zdobył się na to, by publicznie się pokajać, by ich przeprosić . Pozwał ich do sądu i dzięki kłamstwom, a zwłaszcza braku dowodów jego kapowania , sad uznał winę jego ofiar i nakazał ofiarom przeproszenie kanalii!  Nakazał ofiarom wpłacenie dziesięciu tysięcy złotych na cele społeczne! Kanalia nie tylko tryumfował, kanalia chełpi się do dziś wygranymi procesami ze swoimi ofiarami!  Kanalia znalazł obrońców podobnych do siebie, za cenę dostępu do koryta ,Czuma publicznie stwierdził, że Stefan Niesiołowski nikogo nie wydał. Jak widać wart Pac pałaca. Opublikowane dokumenty z przesłuchań Niesiołowskiego nie pozostawiają cienia wątpliwości kogo wydał! Tak sobie myślę, jak czuje się zgwałcona ofiara, gdy sąd nakazuje przeproszenie sprawcy za pomówienie o gwałt! Tak postąpił sąd III RP nakazując ofiarom kanalii jej przeproszenie! Wstyd mi, że żyję w kraju, gdzie kanalie pełnią najwyższe państwowe urzędy, wstyd mi, że kanalie znajdują obrońców, pośród najwyższych władz III RP!  Michał Boni jest ministrem w rządzie Tuska, poszedł na współpracę z SB, by ci nie powiadomili jego zony o jego romansie. Nie ma gwarancji, czy Michał Boni nie ma nowego romansu, o którym wiedzą wrogie nam wywiady. Nie ma gwarancji, czy już nie jest agentem obcego wywiadu. W takim państwie, w którym rządzą kapusie, kanalie i kryminaliści, Stefan Niesiołowski może być i jest bohaterem. Obrzydliwa to sprawa, obrzydliwa postawa jego obrońców, którzy nie mają na tyle rozumu, by ocenić jego zachowanie w III RP, gdy swoje ofiary ciągał po sądach. Nie ma słów by znaleźć właściwą nazwę na takie zachowanie, by znaleźć właściwe określenie takiej kanalii!

Z up. Tygodnika Szerszeń  Jan Pluszkiewicz wroclaw,

Od:           Jana Tutková, riaditeľka Centra pre bioetickú reformu (CBR)
Tel:           +421-0-69201 3223
Email:
in...@pravonazivot.sk
Web:        www.stopgenocide.sk

   Kráľovské kolégium psychiatrov vo Veľkej Británii varovalo, že umelý potrat môže viesť k mentálnym ochoreniam. Odporučilo, aby umelý potrat nebol povolený bez toho, aby ženy boli varované pred rizikom, že umelý potrat ohrozuje mentálne, duševné zdravie.(1) Podobne 25-ročná štúdia na Novom Zélande zistila, že u mladých žien „ktoré podstúpili umelý potrat sa zvýšila miera následných psychických problémov, vrátane depresií, strachu, samovražedného správania a porúch v stravovaní".(2)

   Obhájcovia potratov často tvrdia, že pôrod dieťaťa je nebezpečnejší ako potrat. Medzinárodná štúdia v roku 2004, ktorá zahŕňala výskumníkov z Francúzska, Fínska, USA (z Amerických centier pre kontrolu chorôb) ukázala opak.(3) Smrť po potrate bola 3-násobne vyššia vo Fínsku a 2-násobne vyššia v Kalifornii než smrť po pôrode. Navyše ženy, ktoré boli na potrate, mali 6-krát väčšiu pravdepodobnosť stať sa obeťou smrti násilím ako tie, ktoré dieťa porodili.

   Tieto výsledky len potvrdili staršiu štúdiu na vzorke vyše 9 000 žien, realizovanú Fínskym národným výskumným a rozvojovým centrom pre zdravie a sociálne veci, ktorá bola zverejnená v roku 1996 v Britskom medicínskom žurnále.(4) Tá poukázala na 7-násobne vyššiu mieru samovrážd u žien, ktoré podstúpili potrat v priebehu posledných 12-mesiacov na rozdiel od tých, ktoré porodili. V tom istom období tie ženy, ktoré podstúpili umelý potrat, boli 4-krát častejšie obeťou násilného činu so smrteľnými následkami ako tie, ktoré neboli tehotné.

   Podobné analýzy sú potrebné aj u nás. To však predpokladá, že úmrtné listy, ktoré sú v kompetencii Ministerstva vnútra SR, budú uvádzať históriu tehotenstiev, resp. potratov u žien.

   Jana Tutková, riaditeľka CBR, upozorňuje, že napriek tomu, že množstvo štúdií potvrdzuje postaborčný syndróm, tieto fakty sú ženám zahmlievané a odopierané potratármi a advokátmi potratov. „Podľa Ústavy SR ženy majú právo dostať tieto informácie, špeciálne ženy, ktoré neočakávane počali dieťa. Štát dnes na žiadosť zabije v žene dieťa, ale nezaujíma ho jej osud. Parlament toto potvrdil, keď odmietol čo i len prerokovať zákon o informovanosti žien pred potratom. Ako dlho budú ešte medicínske fakty ignorované?" pýta sa Jana Tutková.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(1) viď Royal College of Psychiatrists, "Position Statement on Women's Mental Health in Relation to Induced Abortion." 14 Mar. 2008, http://www.rcpsych.ac.uk/members/currentissues/mentalhealthandabortion.aspx  .
(2) viď Fergusson, D.M., et al., "Abortion in young women and subsequent mental health," 47 (1) J. Child Psychol. & Psychiatry 16-24 (Jan. 2006), abstract: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16405636?dopt=Abstract
(3) viď Gissler M., et al. "Pregnancy-associated mortality after birth, spontaneous abortion or induced abortion in Finland, 1987-2000," 190 Am  J.  Ob. Gyn. 422-27 (2004), abstract: http://www.ajog.org/article/S0002-9378(03)01136-0/abstract?refuid=S0002-9378(04)00813-0&refissn=0002-9378, Gissler, Mika, et al., "Methods for identifying pregnancy-associated deaths: population-based data from Finland 1987–2000," 5 Nov. 2004, abstract: http://www3.interscience.wiley.com/journal/118774825/abstract; Reardon D.C., et al., (2004) "Deaths associated with abortion compared to childbirth: a review of new and old data and the medical and legal implications," 20(2) J. Contemporary Health L.& Policy 279‐327 http://www.afterabortion.org/research/DeathsAssocWithAbortionJCHLP.pdf
(4) preklad na: http://web.pravonazivot.sk/umrtia-zien/

14:06, kultur , Jana Tutková (CBR)

Polnisches Kulturzentrum e.V. in Frankfurt am Main

Wnoszę o wyciągnięcie konsekwencji w stosunku do osób, które dopuściły się naruszenia prawa w związku z napadem i najściem o charakterze pogromu antypolskiego dokonanego 5 lipca 2008 r. w Tomaszowie Mazowieckim oraz zatajaniem popełnionych przestępstw, w tym przestępstwa odmówienia przez policjantów wezwania pomocy lekarskiej do ofiary napadu i przez to sprowadzenia na nią groźby utraty zdrowia a nawet życia.

Z szacunkiem
Stefan Kosiewski

Do wiadomości:
-         Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji
-         Minister Sprawiedliwości
-         Minister Spraw Zagranicznych
-         Kancelaria Prezydenta RP

Communities United Against Police BrutalityTM is a Twin-Cities based organization that was created to deal with police brutality on an ongoing basis. We work on the day-to-day abuses as well as taking on the more extreme cases. Our overriding goal is to create a climate of resistance to abuse of authority by police organizations and to empower local people with a structure that can take on police brutality and actually bring it to an end. We provide support for survivors of police brutality and families of victims so they can reclaim their dignity and join the struggle to end police brutality.

W greckich miastach nadal dochodzi do starć między policją a młodzieżą, protestującą po śmierci 15-latka zabitego przez policjanta podczas sobotnich zamieszek.
Dodano:
2008/12/08
Ocena:
Ocena Ocena Ocena Ocena Ocena

http://elefanta.pl/bookmark.action?bookmarkId=10309636

 sowa

poniedziałek, 08 grudnia 2008
Rabbi Arthur Waskow: Eid Mubarak & its Blessed Teaching: Don't Kill Your Children, Feed the Poor!