Uslovi koriscenja vasih radova

Milos Rancic

to sociolin...@googlegroups.com
Svako od vas moze uneti svoj rad na Vikipediju na dva nacina: (1) Tako
sto sam(a) unese kao registrovan(a) korsnik(ica) ili (2) tako sto meni
da radove da ih unesem.

U drugom slucaju je neophodno da mi uz email koji mi saljete
eksplicitno kazete da shvatate uslove Licence za slobodnu
dokumentaciju GNU-a i da prihvatate da vas rad bude unet pod tim
uslovima na Vikipediju.

Licenca Vikipedije, Licenca za slobodnu dokumentaciju GNU-a, ukratko
kaze da se vas rad moze slobodno koristiti (umnozavati, menjati i sl.)
u nekomecrijalne i komercijalne svrhe sve dok se navodi ko je
ucestvovao u radu na clanku (u konkretnom slucaju svako od vas
pojedinacno je neko ko je napisao te clanke) i sve dok licenca
koriscenja ostaje nepromenjena.

Zvanicnu verziju licence mozete videti na sajtu GNU-a
(http://www.gnu.org/licenses/fdl.html), a nezvanicni prevod na srpski
mozete videti na adresi:
http://sr.wikipedia.org/wiki/Vikipedija:Tekst_GNU-ove_licence_za_slobodnu_dokumentaciju

Marija B

to sociolin...@googlegroups.com

Marija Blashkovic. Termini: dialect atlas, interview,
l.variation.
Mene jedino zanima da li ja te radove mogu ukljuchiti
u cv? ukoliko je odgovor da, prihvatam.

Never miss a thing. Make Yahoo your home page.
http://www.yahoo.com/r/hs

Milos Rancic

to sociolin...@googlegroups.com
Naravno da ih mozes ukljuciti u CV. Stavise, na samim clancima na
Vikipediji ce pisati da si ti autor prve verzije clanka.