SwRachelle, un jidan nebun, bun de legat si agatat in carlig.

DACIA LAN

Fara alte comentarii !

gogu

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα
news:20031207204812...@mb-m15.aol.com...

> Fara alte comentarii !

SwRachelle si ester-pula e jidanul slinos freddy-hara-ben zona.

Tu esti Ines!

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

DACIA LAN

>Subject: Re: SwRachelle, un jidan nebun, bun de legat si agatat in carlig.
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 12/8/03 4:57 PM Eastern Standard Time

>Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

>SwRachelle si ester-pula e jidanul slinos freddy-hara-ben zona.
>
>Tu esti Ines!
>

>--
>http://www.romclub.4t.com/rabin.html

BA DACA TU N'AI FI UNA SI ACEIASI PERSOANA CU ACESTIA, NU TE-AR FUTE PE TINE
GRIJA LOR.

gogu

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

Nu ma fute grija lor mamaitza, dar ma fute grija sa te FUT pe tine, jidanca
borita de Ines!
Intelesesi acusi vaco sau sa ti-o fac mai marunt?:-)))

MUIE de la toti Romani, jidanco!

DACIA LAN

> [...]

>borita de Ines!
>Intelesesi acusi vaco sau sa ti-o fac mai marunt?:-)))

Vezi sa nu te FUTA pe tine GLONTUL PATRIEI.

gogu

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Mai intii te fute pe tine negrul de la coltz si doar dupa aia poate :-)))

MUIE de la toti Romani faaaa jidanco faaaa!

porcu

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

> Fara alte comentarii !

rachelle e femeie, dobitocule ! sa-i sugi pizda !

DACIA LAN

>Subject: Re: SwRachelle, un jidan nebun, bun de legat si agatat in carlig.
>From: "porcu" po...@iname.com
>Date: 12/9/03 11:45 AM Eastern Standard Time

>rachelle e femeie, dobitocule ! sa-i sugi pizda !

Asta s-o faci tu ca tot esti un sugator de pule si de pizde.