Discursul rostit de Mihai Popa,Comandant al Miscarii Legionare din Romania

DACIA LAN

DISCURSUL ROSTIT DE MIHAI POPA, COMANDANT AL MISCARII LEGIONARE
DIN ROMANIA,
LA 8 NOIEMBRIE 2000, LA CLUBUL CFR (RAPA GALBENA) DIN IASI.

Onorata asistenta,
Camarazi !

Ziua de astazi are o semnificatie aparte in constiinta tuturor celor cu drag
de Neam si Tara. Pe langa faptul ca reprezinta o sfanta sarbatoare
crestineasca, care, in constiinta romanilor, reprezinta lupta dintre BINE si
RAU, dintre SANCTITATE si DIAVOL, cu BINELE invingand in lupta, mai are si o
importanta de care noi, tanara generatie ce am imbracat camasile verzi, suntem
mandri. Acum 60 de ani, acest minunat oras primea titlul atat de onorat de
"ORAS LEGIONAR".
Probabil ca, in contextul politicii jucate intre doua deplasari in
strainatate, sau intre doua intruniri cu sindicatele, cu muncitorii care stiu
deja unde vor pune stampila de vot, reaparitia Miscarii Legionare suna cel
putin straniu. In mod cert, multi politicieni, ca si oameni de rand, se
intreaba ce mai cautam noi acum, in arena politica. Este cunoscuta deja
perceptia maselor vizavi de noi si de idealurile noastre. Auzim suficient de
des sintagma "legionarii acestia descreierati" sau "legionarii fanatici" sau
"criminalii"! Este ca si cum nu au fost deajuns liniile intai de pe frontul
rusesc, din vremea lui Antonescu, unde multi dintre camarazii si simpatizantii
nostri au fost tarati, pentru simpla vina de a fi fost romani cu dragoste de
Neam; este ca si cum nu ar fi fost deajuns beciurile de la Aiud sau Gherla,
unde multi legionari au sfarsit asa cum sfarsesc cainii luati de pe strada de
hingheri; si, tot ca si cum nu ar fi fost deajuns, cei cincizeci de ani de
CIUMA ROSIE care a prostit si indobitocit Romania si ne-au aruncat la gunoiul
istoriei.
Comunistii au facut din Miscarea Legionara un fel de " bau-bau" al istoriei.
Au folosit pretextul de "legionar" pentru a-i defini pe toti aceia care le
erau impotriva. Au fost vremuri cand, pe strada, era suficient sa arati cu
degetul spre cineva pe care nu-l agreai, si sa strigi in gura mare ca este
legionar, pentru ca omul sa sfarseasca in inchisoare sau la Canal.
Reaparitia noastra acum si aici nu este, onorata asistenta, absolut deloc
intamplatoare. Situatia Tarii o impune! Cand, dupa zece ani de la o prezumptiva
disparitie a comunismului in Romania, inca se mai moare de foame, cand lumea
inca nu si-a recapatat demntatea si credinta in DumneZEU, cand inca nu mai
exista onoare si cuvant, atunci inseamna ca este un lucru deosebit de grav.
Uitati-va la noi: suntem tineri si avem curaj! Avem curajul de a spune ca
salvarea Tarii vine prin noi ! Si sa mai facem o subliniere: a nu se confunda
curajul pe care il avem cu inconstienta sau lipsa unei minti adecvate... NU !
Suntem perfecti constienti si de ceea ce facem, si de ceea ce spunem, si de
ceea ce dorim !
Pentru ca la situatii de criza, se impune masuri radicale ! Va rog sa
retineti: o masura radicala nu implica, neaparat, o arma in mana sau un
asasinat politic. Noi nu dorim asa ceva! Si este gresit a se intelege ca noi
umblam cu pistolul la brau, ca amenintam si vrem sa ucidem...! Din contra:
dorinta noastra este sa reviguram acest Neam oprimat si secatuit prin Credinta!
Printr-o Credinta curata in DumneZEU si in Arhangheli!
Prin munca mai vrem sa sadim in constiinta fiecarui roman simtul onoarei si al
cinstei! Pentru ca numai asa putem rezista!
Sloganul nostru, "LEGIUNEA SALVEAZA NATIUNEA" nu este o simpla vorba.
Intrebati-va bunicii si tatii: pe scena istoriei cine au rezistat --
nationalistii, care au dat sacrificiul suprem, sau lasii, care s-au aliat cu
lichelele si acaparatorii ?!
Noi suntem nationalisti ! O recunoastem fara ezitare. Acum, in Romania, si
altii se declara, sus si tare, tot nationalisti. Dar nu fac nimic in acest
sens. Si este normal sa fie asa, pentru ca, intre adevar si minciuna diferenta
este de un deget...Cum este posibil ? Foarte simplu: un deget este distanta
dintre urechea care aude minciuna, si ochiul care vede adevarul...!
Va multumesc !

Mihai Popa

Comandant al Miscarii Legionare din Romania

Magicianul

dacialan wrote:

(citind un alt oligofren:

> [...]
>
>Onorata asistenta,
>Camarazi !
>
> Ziua de astazi are o semnificatie aparte in constiinta tuturor celor cu

In curind vor apara pe pietile interne ingrasaminte agricole cu marca Dacialan.

> tanara generatie ce am imbracat camasile verzi,

Citeste, "observam cum creste iarba de la radacina in sus".

>. Este cunoscuta deja
>perceptia maselor vizavi de noi si de idealurile noastre.

Citeste "toti ni se caca in cap".

>Auzim suficient de
>des sintagma "legionarii acestia descreierati" sau "legionarii fanatici" sau
>"criminalii"!

Astea sint rapoarte medicale si legale.
Hai sictir descreieratule!

Joe Cur de Fier

>DISCURSUL ROSTIT DE MIHAI POPA, COMANDANT AL MISCARII LEGIONARE
>DIN ROMANIA,

Sa-mi spui daca se arde-n buci. La toti legionarii din Romania care lustruiesc
pula cu cerul gurii, le facem sponsorizare sa vina in Cuinz.

Ridic problema deseara, sintem ionvitati la Duduca in Manhatan la o pileleala
de premiat cea mai buna tuica. Propun comitet pentru ajutorarea miscarii
legionare.

DACIA LAN

>Subject: Re: Discursul rostit de Mihai Popa,Comandant al Miscarii Legionare
>din Romania
>From: cur...@aol.com (Joe Cur de Fier)
>Date: 1/6/01 5:09 PM Eastern Standard Time

Vezi ca noi suntem oameni pasnici, dar sa stii ca n'am uitat sa tragem cu
pistolul, asa ca ai grija sa nu-ti facem curul poligon de tragere.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Discursul rostit de Mihai Popa,Comandant al Miscarii Legionare
>din Romania
>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 1/6/01 4:15 PM Eastern Standard Time

Mai mancatorule de cacat, tu vorbesti despre ingrasamant cand toata lume stie
ca tu esti un gunoi organic ?! Nu peste mult timp soseste ceasul biruintei
noastre nationaliste si am sa te folosim gunoiule, dar nu inainte de a te
purifica prin cuptorul de la Auschwitz, pentru a distruge otrava, microbii si
virusul canceros din tine. Mai pui de diavol impelitat, suntem curiosi sa vedem
cum vei da de repede din piciorusele tale scurte si cracanate, cand va suna
semnalul mult asteptat.

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

>dar sa stii ca n'am uitat sa tragem cu
>pistolul, asa ca ai grija sa nu-ti facem curul poligon de tragere.

Vezi, cum o scoti si cum o'ntorci tot la cur ajungi. Este cineva pe'aici care
sa se indure si sa implineasca ultima dorinta viitorului ingrasamint agricol?
Parca nu stiu cine zicea mai de mult de vreo chestie cu o matura'n cur, sau
ceva.

Magicianul

dacialan wrote:

> Nu peste mult timp soseste ceasul biruintei

Vezi eu tot iti spun treaba asta si tu nu asculti. De testament n'ai nevoie ca
nu'i trebuie nimanui solutia aia cu care spalai tu vasele. Hai ca iti fac un
bine si'ti cumpar si niste luminari, ce zici?

>am sa te folosim gunoiule,

Hait nu te enerva ca iar iti arati prostia si incultura "am" (singular),
"folosim" (plural). Tu unde ai invatat sa scrii si sa citesti balega cu ochi,
pe tatuajul din pizda lu' ma'ta?

>de a te
>purifica prin cuptorul de la Auschwitz, pentru a distruge otrava, microbii si
>virusul canceros din tine.

Cunosti asta din proprie experienta? Ia zi'ne si noua de cite ori te'ai ars la
cuptor cind incercai sa fierbi zeama din pizda ma'ti? Si vezi ca nu ti'a
folosit la nimic, tot bolnav la cap ai ramas.

>suntem curiosi sa vedem
>cum vei da de repede din piciorusele tale scurte si cracanate, cand va suna
>semnalul mult asteptat.

Pai nu o sa fii tu curios prea multa vreme, ca dupa prima lovitura te duci
baaaaaaa. Hai, vrei sa faci o repetitie inainte de evenimentul respectiv? Ai
curaj?

Hahahahahahahahahahahaha

Lindicea

daci...@aol.com (DACIA LAN):

>Vezi ca noi suntem oameni pasnici,

Pula. Ia spune, cind ai dat limbi ultima oara? Eu cred ca esti nefutut si te
agita excesul de testosteron. Stiu ca esti lefter si-ti curg balele la
supermarket, ce sa mai vorbim sa cumperi un BJeu de la negrese. Fa si tu o
laba, ca-i mai sanatoasa in loc sa fi mascariciul screului.

Basil

Hei, hei, hei !!! Pai bine frate, voi beti si desemnati cea mai buna tzuica
si eu aflu deabia acuma ? Sa am pardon, dar nu-i corect ! Ma stie doar tot
scr-ul ca io-s tzuicar si voi nu ma chemati la proba ?
E uite acu' chiar ca-s ofticat !
Basil.

"Joe Cur de Fier" <cur...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

DACIA LAN

>Subject: Re: Discursul rostit de Mihai Popa,Comandant al Miscarii Legionare
> [...]

Razi tu razi Gheorghe prostu, dar am sa-ti punem sarma in bot ca sa nu mai dai
atata cu ratul. Eu inteleg ca tu sa mananci un cacat ca esti un porc, dar sa
spui ca-i si bun asta nu mai inteleg !

AS,88

DACIA LAN

> [...]
>Date: 1/6/01 8:51 PM Eastern Standard Time

>ai grija sa nu-ti facem curul poligon de tragere.
>
>Vezi, cum o scoti si cum o'ntorci tot la cur ajungi.

Bai scamatorule,era vorba despreun oarecare Joe Cur de Fier sau cureanu, dar
daca stau bine si ma gandesc cred ca acela esti tu bosorogule, pentru ca fata
ta arata ca un cur, de aceia ai sarit in sus de sapte metri, cand ti-ai dat
seama ca urmeaza sa fie ciuruit.

>Este cineva pe'aici care
>sa se indure si sa implineasca ultima dorinta viitorului ingrasamint agricol?

Mai sula moarta, pai daca te dai ca le rezolvi pe toate asa hocus-pocus, de ce
te rogi de altii sa-mi faca rau ? De ce n'ai curajul si vin-o tu handicapatule
si lasule in fata mea, ca tare imi va face placerea sa-ti indrept cateva oase,
ca te-ai cocosat si sclerozat rau de tot.

>Parca nu stiu cine zicea mai de mult de vreo chestie cu o matura'n cur, sau
>ceva.

Mai mancatorule de cacat, vezi sa nu te gaseasca cineva intepenit pe cacastoare
cu un semn in frunte, asa cum au fost gasiti si alti netrebnici ca tine. Nu
uita ca viitorul depinde de noi si te putem strivi la orice ora de noapte ori
de zi ca pe un vierme, asa ca du-te si fati rugaciunea sa-ti ierte DumneZEU
pacatele, ca stii tu ce aduce ceasul nu aduce anul si s-ar putea sa te ia prin
surprindere.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Discursul rostit de Mihai Popa,Comandant al Miscarii Legionare
>din Romania
>From: lind...@aol.com (Lindicea)
>Date: 1/6/01 9:14 PM Eastern Standard Time

Mai ce nume mai ai si tu ! Cu acest nume crezi tu ca-i faci praf pe membrii si
simpatizantii Miscarii Legionare ? Te inseli spurcaciune ! Si nu uita ca noi te
doboram cu un singur scuipat intre ochi.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Discursul rostit de Mihai Popa,Comandant al Miscarii Legionare
>din Romania
>From: "Basil" Ba...@t-online.de
>Date: 1/7/01 4:03 AM Eastern Standard Time

Basil=Joe Cur de Fier=Magicianul=Lindicea= Vagablonda= Golanul=L.V.O.Tomberg si
adjunctul sau in prostitutie intelectuala,(numele acestuia il vom divulga cand
ii va fi lumea mai draga).

AS,88

Ο "Magicianul" <magic...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
> cuptor cind incercai sa fierbi zeama din pizda ma'ti? Si vezi ca nu ti'a
> folosit la nimic, tot bolnav la cap ai ramas.

Prin 1988 m-am gasit in Polonia (Lublin) pt o luna si jumatate pt un proiect
de rastaurare de monumente istorice in scara mare (cartiere intregi). Am
vizitat cam toata Polonia si am "vizitat" si Auschwitz... Trista
experientza. Cred ca oligofrenul de Daciaidioata ar fi trebui sa viziteze
locul si pt o clipa sa-i imagineze in locul Evreilor pe Romanii... Atunci
poate pricepe despre ce vorbeste cu asa de mare usurintza...
Trist...

Magicianul

dacialan wrote:

> Si nu uita ca noi te
>doboram cu un singur scuipat intre ochi.

Asa'i la infectii bronhiale, flegma te maninca. In alta ordine de idei am
inceput sa fac pariu cu niste amici. Eu zic ca or sa iasa vreo 20 g de cenusa
din tine, ei zic ca vreo 40. Ce crezi tu?

Magicianul

dacialan wrote:

>,(numele acestuia il vom divulga cand
>ii va fi lumea mai draga).

Adica in timp ce o sa se pise pe cenusa ta imputita? Hai ca n'ai de asteptat
prea mult, de asta sa fi sigur!

Magicianul

dacialan wrote:

>Mai sula moarta, pai daca te dai ca le rezolvi pe toate asa hocus-pocus, de
>ce
>te rogi de altii sa-mi faca rau ?

Tu esti sub impresia ca trebuie sa ma rog? Hahahaha, mare imbecil esti tigane!

> De ce n'ai curajul si vin-o tu

vin-o? Agramatule, vrei sa zici "vino". Insa eu zic ca poetul ala roman,
"du'te, du'te si s'a dus". Nici o grija, n'ai nevoie de valize acolo unde te
duci.

>Mai mancatorule de cacat, vezi sa nu te gaseasca cineva intepenit pe
>cacastoare
>cu un semn in frunte,

Eu nu sint Charles Manson, desi mi'a trecut la un moment dat prin cap sa'mi
tatuez o zvastica intre ochi. Si atunci m'am hotarit sa ti'o tatuez tie,ca tot
habar n'ai sa te fardezi ca lumea, de aia nu'ti mai vin poponarii la futut.

>viitorul depinde de noi

Adica de temperatura cuptorului? O sa fie focul tocmai bun nu'ti fa tu griji.

>pacatele, ca stii tu ce aduce ceasul nu aduce anul si s-ar putea sa te ia
>prin
>surprindere.

Surprins o sa fiu daca pierd pariul ala cu amicul meu. Hai, fi si tu baiat de
treaba (mare) si spune'mi daca crezi ca or sa iasa mai mult de 20 g de cenusa
din tine?

Magicianul

dacialan wrote:

>dar am sa-ti punem sarma

REPET desi esti un caz pierdut:

"am" singular
"punem" plural

Agramat troglodit ce esti, stiu ca'mi pierd vremea cu tine, ca esti prea idiot
ca sa'ntelegi. Poate daca nu se futea ma'ta cu magaru' in timp ce'i ieseai tu
din pizda ai mai fi avut vreo sansa, dar asa...

>asta nu mai inteleg !

Intrebarea mai interesanta este daca tu poti intelege ceva, orice, nu de alta
dar iti lipseste materia cenusie necesara acestui proces intelectual, evident
atipic tie.

DACIA LAN

> [...]

>dar iti lipseste materia cenusie necesara acestui proces intelectual, evident

Inteleg foarte bine ca esti un cacat cu ochi, care-ti petreci viata intre
cracii lui hoasca, care are circa 100 de ani, iar in timpul liber postezi tot
felul de prostii si tampenii pe SCR, ca sa vada lumea cat de marlan si golan
esti.

AS,88

DACIA LAN

> [...]

>de rastaurare de monumente istorice in scara mare (cartiere intregi).

Minti ca de obicei golanule, tu te-ai dus in Polonia sa restaurezi monumentele
comuniste inclusiv al jidanului Lenin.

> [...]
>locul si pt o clipa sa-i imagineze in locul Evreilor pe Romanii... Atunci
>poate pricepe despre ce vorbeste cu asa de mare usurintza...

Ba pupa cur al jidanilor, vezi ca s-ar putea ca in viitorul apropiat , poarta
de la Auschwitz sa se deschida nu numai pentru jidanii care au faurit
comunismul, dar si pentru greci, tigani, bozgori si alte elemente declasate si
homosexuale ca tine. Esti un parazit al umanitatii si trebuie sa-ti dam cu
flitul, altfel tu nu intelegi de vorba buna sa nu mai deranjezi lumea.

AS,88

DACIA LAN

> [...]

>treaba (mare) si spune'mi daca crezi ca or sa iasa mai mult de 20 g de cenusa

Bai Orashelule, stai ascuns in casa sub poalele hoastei si o faci pe-a
viteazu... Du-te ba in aia a ma-ti de marlan si toparlan ce esti ! O faci tu
acum pe-a grozavul ,dar si cand ne cazi in mana, te-ai cacat pe tine.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Discursul rostit de Mihai Popa,Comandant al Miscarii Legionare
>din Romania
>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 1/7/01 3:34 PM Eastern Standard Time

Vad ca nu te astamperi si te varcolesti ca un limbric. Eu cred ca tu vrei
neaparat sa privim peste multimea neagra adunata. Si nu uita ca aproape nimeni
nu te v-a boci ci se vor bucura cu totii ca au scapat de o asa pramatie ca
tine, inclusiv Muti, Padilla si restul...stii tu la cine mai ma refer.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Discursul rostit de Mihai Popa,Comandant al Miscarii Legionare
>din Romania
>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 1/7/01 3:32 PM Eastern Standard Time

Mai nemernicule, nu mai fa atatea bale la gura pe SCR. Hai vino, daca esti asa
viteaz sa ne intalnim si atunci lamurim noi toate problemele, cu pisatul, cu
cenusa si restul, adica si cu... Pac-Pac !

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

>lamurim noi toate problemele, cu pisatul, cu
>cenusa si restul, adica si cu... Pac-Pac !

Cine'i Pac-Pac, cateaua ta in calduri? Nu de alta dar ai folosit majuscule, cum
se cuvine pentru un nume propriu, agramatule!

Magicianul

dacialan wrote:

>Eu cred ca tu vrei
>neaparat sa privim peste multimea neagra adunata.

Poti si fara ochelari? Misto treaba. Auzi, cite furnici poti tu sa numeri in
multimea asta neagra adunata, evident sa'ti mute cenusa dintr'un loc in altul?

>nu te v-a boci

Inca odata si de la inceput, pentru a suta oara: v-a = va, ai inteles macar
acum analfabetule? Fac pariu insa ca o sa faci la fel in continuare, ca esti
prost facut gramada.

Magicianul

dacialan wrote:

>Minti ca de obicei golanule, tu te-ai dus in Polonia sa restaurezi
>monumentele
>comuniste inclusiv

Exact, si are nevoie de niste beton amestecat cu cenusa de legionar. Ce zici,
ne faci rost de vreo 20 de grame? Hai bre fi baiat de comitet ca am facut si eu
un pariu si zau nu vreau sa'l pierd. Facem 20 de grame din tine sau nu?

Magicianul

dacialan wrote:

>dar si cand ne cazi in mana, te-ai cacat pe tine.

Hai ca prea ma tentezi tu cu invitatia asta. Insa prefer sa ma cac in
continuare in gura ta si'n pizda nevestei tale, OK? Ce sa faci, m'am obisnuit
cu limba ta in curul meu.

DACIA LAN

>Subject: Re: Discursul rostit de Mihai Popa,Comandant al Miscarii Legionare
> [...]

Ba Orashele, daca te mananca atat de tare sub limba, hai sa ne intalnim pe
undeva, dar cat mai curand, ca apoi am alte treburi de rezolvat, mult mai
importante. Astept sa-mi comunici data si locul si nu uita sa vi inarmat, ca
altfel n'am cu cine sa stau de vorba asa cum trebuie. Niste prieteni de ai mei
te tot cauta de un timp de vreme sa te faca ingeras, dar vad ca dai bir cu
fugitii si dispari ca magarul in ceata cand vine vorba sa dai ochii fata in
fata cu cine trebuie si stai ascuns in camera de la spitalul Sinai, sub fusta
hoastei. Si mai visai sa fi Sef de Stat si Comandant Suprem al Armatei Romane
la Cotroceni ?!? Du-te bai cacatule in ma-ta ca puti a prost si a hoit !

AS,88

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

>iar in timpul liber postezi tot
>felul de prostii si tampenii pe SCR, ca sa vada lumea cat de marlan si golan
>esti.

Mda, insa totusi este mai bine decit sa postez tot felul de prostii si timpenii
ca ale tale care put rau de tot a...cenusa. Adica vreo 20 de grame zic eu.
Cuptorul se incinge si te'asteapta si tu tot dai cu balivernele pe'aici. Hai,
la copt cu tine, ca altfel vai de curul agriculturii romanesti!

DACIA LAN

> [...]

>Auzi, cite furnici poti tu sa numeri in
>multimea asta neagra adunata, evident sa'ti mute cenusa dintr'un loc in

Vezi daca esti un porc, dai cu ratul pe la musuroiul de furnici. Am spus eu
bine, tie iti trebuie neaparat sarma in bot ca sa nu mai rami si mananci cacat,
apoi sa spui ca-i bun si sa te lauzi cu gura cascata pana la urchi ce mare
ispava ai facut tu.

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

>nu uita sa vi inarmat,

Agramatule, "vii" cu doi "i", tembel ce esti. Eu n'am nevoie de arme ca baietii
mei te vor lua usurel la brat si te vor pune la cocit si pirjolit. OK? Inteleg
ca ai devenit cam nerabdator, insa mai ai putintel ragaz ca nu mai dureaza
mult. Si inca ceva: O sa fie facuta ca o surpriza, doar nu'ti inchipui ca iti
voi comunica data si locul, baaaaaaaaaaaaa capiatule!

>ca
>altfel n'am cu cine sa stau de vorba asa cum trebuie

Stim, nu e nevoie sa'ti versi amarul din nou. Ai incercat sa te dai cu capul de
zid? Si nu ti'a folosit la nimic? Ce'ar fi sa te intinzi pe sosea in fata unui
camion? Cine stie, poate o sa ti se rezolve problemele mai rapid asa.

Magicianul

dacialan wrote:

>u gura cascata pana la urchi

URCHI? Iar o iei pe tiganeste? Observ insa ca ai inceput sa te scremi sa scrii
fara greseli de ortografie (chit ca nu'ti reuseste treaba ca'ti lipsesc mult
prea multi ani de scoala elementara). Vezi ce influenta buna am eu asupra ta?
Hahahaha!

Auzi, crezi ca din slanina ta o sa'mi pot lubrica motorul de la masina? Ca sa
nu zici ca ti'ai irosit si tu viata!

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Legionare

> Minti ca de obicei golanule, tu te-ai dus in Polonia sa restaurezi
monumentele
> comuniste inclusiv al jidanului Lenin.

He he he:-) ARHIMINCINOSU zice ca eu mint:-) Haide ba mistocarule, ai
inceput sa fii minoton bre:-) Schimba placa:-) Nu mai ai haz ca inainte, ai
devenit plictisitor!

> [...]
> de la Auschwitz sa se deschida nu numai pentru jidanii care au faurit
> comunismul, dar si pentru greci, tigani, bozgori si alte elemente

LOL De unde stii ca sint homosexual bai popnachis? Nu te am futut bine si de
asta te plingi? Io am nevasta si astept deja un copil! Asa ca mai bine vezi
cum stai tu cu curu:-)
Ai grija totusi sa nu redeschida acolo unde zici nu pt noi ci pt cei de
natia ta:-)

> Esti un parazit al umanitatii si trebuie sa-ti dam cu
> flitul, altfel tu nu intelegi de vorba buna sa nu mai deranjezi lumea.

Dute bai in pizda matii de MASCARICI idiot:-)
N-auzi bre ca toata lumea s-a prins cine esti si fac misto de tine?
Felul tau cum scrii, prostiile pe care le debitezi aici conduc direct la o
singura persoana:-)
Asa ca sugi pula in continuare daca crezi ca devii mai interesant daca
continui aceasta mascarada si 5M:-)
Marsh idiotule!

> AS,88

asshole de 88 de ori vrei sa zici:-)

DACIA LAN

> [...]

>Eu n'am nevoie de arme ca baietii
>mei te vor lua usurel la brat si te vor pune la cocit si pirjolit. OK?

Ma F*** in baietii tai,ai lui Virgil Magureanu Astolos si ai lui Ioan Mihai
Pacepa Grimberg.

>insa mai ai putintel ragaz ca nu mai dureaza
>mult.

Hai te astept, comunica-mi cat mai urgent data si locul, nu de altceva dar sa
nu mi-o ia altcineva inainte.

>Ce'ar fi sa te intinzi pe sosea in fata unui
>camion? Cine stie, poate o sa ti se rezolve problemele mai rapid asa.

Ai grija de tine,sa nu treci pe rosu sau in sens invers cum a trecut seful tau
de la
CNR si sa te duci dupa el, ca tot iti duce dorul si are nevoie de un Secretar
General ca tine.

"M" de la magar ?

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

>comunica-mi cat mai urgent data si locul, nu de altceva dar sa
>nu mi-o ia altcineva inainte.

Ba oligofren timpit, nu ti'am spus deja ca o sa fie o surpriza, deci nu o sa'ti
spun nici data, nici locul. Ai inteles, sau o sa ma mai intrebi din nou?

See you soon!

C.M.T.

Cred ca faci o greseala!
Dintr-un porc de marimea asta rezulta
cca. 126,66667 gr. cenusa.
CMT

Magicianul schrieb in Nachricht
<20010107191555...@ng-md1.aol.com>...

Fredy

măslinutză scrise:

> Prin 1988 m-am gasit in Polonia (Lublin) pt o luna si jumatate pt un
> proiect
> de rastaurare de monumente istorice in scara mare (cartiere intregi).

Nu găsiseră specialist mai bun ca tine, si la douăzecisiceva de ani...

> am "vizitat" si Auschwitz... Trista experientza.

> Cred ca oligofrenul de Daciaidioata ar fi trebui sa viziteze
> locul si pt o clipa sa-i imagineze in locul Evreilor pe Romanii.

Tu desigur că nu ti i-ai imaginat pe gretzili, că altfel nu-i tot dădeai ci
'jidan' si 'semit', idiotule!

Fredy

măslinutză poponaru wrote:

> De unde stii ca sint homosexual bai popnachis? Nu te am futut bine si de
> asta te plingi? Io am nevasta si astept deja un copil!

Ai vecini buni care însfârsit s-au milostivit de mustăcioasa si păroasa de
nevastă-ta

Ο "Magicianul" <magic...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

:-))))))))))))
LOL LOL LOL

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Pai cum ba LASHULE, cum pizda matii ba CHICKEN, cum iti permiti bai
FRICOSULE, dupa ce mi-ai dat mie intilnire si ai promis solemn ca vii sa ma
omori si nu te ai facut vazut de CACACIOS ce esti, acuma dai intilnire si cu
omu asta? Nu-ti ajunge cit te ai facut de RAHAT bai CHICKEN pina acum cu
mine? Numai vorbe mari, bla bla bla si cind sa treaca la fapte dragul nostru
CLOWN LASH o intoarce ca la Puloiesti:-)
Haide bre ca esti un LASH SCIRBOS si vrei sa treci si drept legionar pe
deasupra:-)
Hai sictir CHICKEN:-)
Vezi ca data de 18 Ianuarie 2001 se apropie:-)
Sa te vad dupa asta unde te vei ascunde de RUSINE:-)
Marsh CHICKEN:-)
Cot cot cot codac:-))))

> AS,88

asshole de 88 de ori:-)

> Basil=Joe Cur de Fier=Magicianul=Lindicea= Vagablonda= Golanul

Sugi pula LASHULE:-)))
Sa te futa ciini:-)
te iubesc MASCARICIULE:-)

? "Fredy" <a...@jps.net> ?????? ??? ?????? news:3A5A41D1...@jps.net...

> măslinutză scrise:

> Nu găsiseră specialist mai bun ca tine, si la douăzecisiceva de ani...

??? Ce zici ba PROSTALAULE? Eu atunci aveam in jur de 30 de ani... In rest
era un preogram de schimb intre 2 institutzii, una greceasca si una
Poloneza! Dar de unde sa stii tu de asa ceva NECIOPLITULE!
In rest eu sint bun la meseria mea, nu ca tine doctor nuclear scientist
neimplinit ce te declari:-) LOL LOL

> Tu desigur că nu ti i-ai imaginat pe gretzili, că altfel nu-i tot dădeai
ci
> 'jidan' si 'semit', idiotule!

Poti sa latri cind vrei, dar lumea stie ca eu nu sint anti-semit:-) Cele mai
sus le folosesc NUMAI ca sa te descriu pe tine, CRIMINAL FASCIST ce esti!
Nici pe departe pt ceilalti Evreii!
ANTI-SEMIT, FASCIST, NAZIST, RASIST esti numai TU nene!
Pofta buna mincatorule de cacat!

? "Fredy" <a...@jps.net> ?????? ??? ?????? news:3A5A486F...@jps.net...

> Ai vecini buni care însfârsit s-au milostivit de mustãcioasa si pãroasa de
> nevastã-ta

1) De mult asteptam (eram sigur ca ai sa raspunzi cu asa ceva:-)) un
asemenea raspuns ca sa te fut in ghit:-) Acuma mi-ai dat ocazia!
2) Numai unu care pretinde ca NU e RASIST si anti- ceva, ar raspunde in
felul asta! LOL ANIMALULE!
Si dupa te ai deranjat cind Oliver ti-l-a futut pe fiu tau... Vezi ce LEPRA
esti NAZISTULE?
Hai sictir!

Jorj

Grecule, asta-i om batrin! Ptiu, spurcatule, auzi la el "fut in ghit"! In
ghit se scrie unit si se pune virgule inainte: fut, inghit. Asa, prostovane!

Archivist4

>From: Fredy a...@jps.net
>Date: 01/08/2001 3:08 PM Pacific Standard Time

Bai Fredishor "la multi ani".
Sunt sigur ca stai prin "Farfax"area.
Pe timpuri stiam ca prin zona ta este o brutarie ale unor evrei, foarte
ortodoxi, care faceau un cozonac foarte bun.Ei aveau magazinul inchis
sambatele. Stii cumva numele si adresa magazinului. Era prin jurul lui Farfax
si a 3-a cred , pe la "Farmers Market",dupa cate-mi amintesc.

saty...@my-deja.com

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote:
> [...]

La care Magi replica:

asteptat prea mult, de asta sa fi sigur!

Iar daciaLan contracareaza cu:

> [...]
esti asa viteaz sa ne intalnim si atunci lamurim noi toate problemele,
cu pisatul, cu cenusa si restul, adica si cu... Pac-Pac !

Domnule DaciaLan,

Regret ca trebuie sa v-o spun dar nu prea va cunoasteti prietenii-cum-
asociatii de ieri / dusmanii de astazi. S-a spus, de altfel,ca cel mai
periculos dusman de azi este cel mai bun prieten de ieri.Domnul la care
faceti dvs referinta este, in fapt, o ...doamna " : sper sa nu comit un
act de ireverenta fata de acest apelativ pe care il uzam, toti, cu prea
multa nonsalanta daca nu chiar neglijenta, uneori. Nostima Cuconita es-
te cunoscuta sub numele de Lolita, " La Fanciula del...Sud" cum atat de
plastic s-a exprimat zilele trecute un hatru, iubitor de opera...
Nu v-o spun cu nicio intentie malevolenta ci doar in dorinta de a va
asista in reglarea tirului care, la ora aceasta, este indreptat spre o
tinta alta decat cea reala.

A la prochaine,

Satty

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fredy

Archivist4 wrote:

> Bai Fredishor "la multi ani".

Si tie

> Sunt sigur ca stai prin "Farfax"area.

Nu. Stau dupã aeroport.

> Pe timpuri stiam ca prin zona ta este o brutarie ale unor evrei, foarte
> ortodoxi, care faceau un cozonac foarte bun.Ei aveau magazinul inchis
> sambatele. Stii cumva numele si adresa magazinului.

Acuma e o brutãrie f. bunã 'Diamond' pe Fairfax lângã Beverley.

Magicianul

satyrikon wrote:

>Regret ca trebuie sa v-o spun dar nu prea va cunoasteti prietenii-cum-
>asociatii de ieri / dusmanii de astazi.

Ba Truby, esti un mare dobitoc. Din pacate asta nu este o noutate pentru
nimeni, decit poate pentru tine.

>S-a spus, de altfel,ca cel mai
>periculos dusman de azi este cel mai bun prieten de ieri.

Te referi la trupa de paiate Steve V./Elena K/Rodica M/Alexandru Soare, zis
Curgol?
Sinteti niste neghiobi in ghiarele aterosclerozei, nimic mai mult. O gasca de
fosti securisti deveniti/legionari sau adepti ai oricarei adunari politice
dispusa sa se mindreasca cu asemenea specimene.

>dorinta de a va
>asista in reglarea tirului

Hahahaha!. Aici ti'e buba bade. Reglarea tirului ii zici tu? Parca se zice si
impotenta la chestia asta. Ai incercat niste Viagra?

Nu are rost sa mentionez ca toti gresiti, nu? La urma urmei nu are nici o
importanta, tu o sa continui sa vinzi bilete la Tarom, nea Curgol o sa incerce
in zadar sa invete cum se spala vasele ca lumea, Moasha o sa'si arunce in
continuare poalele in cap, iar Rodica o sa delireze despre asa zisele ei
milioane si miliarde.

Sint extrem de amuzat, nu spun nu, de jocul asta macabru de a "ghici" cine sub
ce sn scrie. Poate ma amuza tocmai pentru ca INCA nu v'ati prins. Mai
incercati, este binecunoscuta predispozitia voastra de a va da cu capul de
pereti.

Hai sictir bosorog ramolit ce esti!!!!!!!!!!

DOMNITZA

>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 1/9/01 4:10 PM Eastern Standard Time

>Hai sictir bosorog ramolit ce esti!!!!!!!!!!

hahahahahah!

ie'te cine 'face' ramolit pe trubadur al nost': -LUCIan nebunul nostru -

... cu toate ca ti'ai scremut creierii din rasputeri sa o imiti pe saraca
lolita esti in CONfundabil, CHERi!

moasha, ur KC obsession

ps: baaa, ti'ai uitat la madame D/str romulus, 3 'falnice si ba~rzoiete
"argumente" ... au ras de tine: manuela doctoritza, nepotul babei securistu'
si nina aia pe care deja intrebuintasesi sculele .. CICA, tu, marele farsor te
pregateai sa pui in scena la Co(tro)ceni povestea ... lu' Creanga!!!!!!!

pps: ametzitule, lasa'te de automuie si injuraturi si zeci de sn_uri ca in
afara de hoaska_muti nici dracu nu mai da un 'crivatz' pe tine, baaa!

hai sa ma lol_aiesc si io, llllllllllllooooooolllll

Archivist4

> [...]

> Nu v-o spun cu nicio intentie malevolenta ci doar in dorinta de a va
>asista in reglarea tirului care, la ora aceasta, este indreptat spre o

Tovarase Theo hai las-o moarta de randul acesta. Ce se mai intampla pe la
muzeu? Vad ca nu prea mai ai cu ce s-a te tot legi de romani,de ortodoxi
samd?!!!!!!! Vezi ca-n ultimul timp situatie economica este cam nasoala si
foarte multe corporatii inghid usile.M-a gandesc daca-ti pierzi "painea"cine
-ti va mai citii cartiile in care-i tot critici pe romani?!

Archivist4

>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 01/09/2001 1:10 PM Pacific Standard Time

>Ba Truby, esti un mare dobitoc. Din pacate asta nu este o noutate pentru
>nimeni, decit poate pentru tine.

Fa Lolito,dar ce idioata poti fii.In primul rand Satyrikon este tovarasul Theo
si nu Truby.
De ce oare te superi cu atata lume?! Sper ca lipsa de sex sa nu te afecteze
chiar asa de mult c-ai tot inceput sa injcurci borcanele.

Magicianul

Imbecilist4 wrote:

>cine
>-ti va mai citii cartiile in care-i tot critici pe romani?!

Tu in nici un caz pentru ca pentru asta trebuie sa stii sa citesti.

mihai_d...@my-deja.com

In article <93d97r$7a1$1...@usenet.otenet.gr>,
"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote:

> Nu te am futut bine si de asta te plingi?
> Io am nevasta si astept deja un copil! Asa ca mai bine vezi
> cum stai tu cu curu:-)

Bai Gretzili,
Prietenul la nevoie se cunoaste.
Fiindca stai prost cu sexul pina naste sotia ta,
ca sa nu te mai plingi aici pe forumul nostru cultural,
uite, eu prietenul tau iti recomand cu multa caldura
pe tine, pe prietena mea din Saloniki, domnisoara Manuela.

Pina una alta, ea o sa-ti satisfaca serviciile, si
poti sa te lipsesti de Ass88.

Nu uita,
prietinul la nevoie se cunoaste,

al tau cu drag,

MMdeChiva

mihai_d...@my-deja.com

In article <93dmhq$dlh$5...@usenet.otenet.gr>,

"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote:
> Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> te iubesc MASCARICIULE:-)

Ptiu spurcaciune! Iubesti Ass88?

MMdeC

Jorj

<mihai_d...@my-deja.com> wrote in message

> Ptiu spurcaciune! Iubesti Ass88?
>
> MMdeC

L-a luat gura pe dinainte. Uite asa iese Gogu din closet.

Fredy

Jorj wrote:

> L-a luat gura pe dinainte. Uite asa iese Gogu din closet.

marea majoritate a grecilor sunt AC-DC

Magicianul

ahs wrote:

>marea majoritate a grecilor sunt AC-DC

Mai potoleste'te odata cu grecii astia ca devii penibil. Tie ti'ar place sa ti
se spuna ca marea majoritate a evreilor sint zgirciti? (incerc sa fiu
politicos)

Fredy

Magicianul wrote:

> Mai potoleste'te odata cu grecii astia ca devii penibil. Tie ti'ar place sa ti
> se spuna ca marea majoritate a evreilor sint zgirciti?

Marea majoritate a românilor neevrei sunt risipitori

> (incerc sa fiu politicos)

Si ce-ai face dacã n-ai fi?

Archivist4

>From: Fredy a...@jps.net
>Date: 01/10/2001 8:18 PM Pacific Standard Time

>marea majoritate a grecilor sunt AC-DC

De unde esti asa de bine informat ,bai Don Alfredo. Te pomenesti ca ti-a
proptit-o vreun gregotei "pe la spate" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jorj

Gogu e trifazic.

"Jorj" labagiu secereului<ni...@email.bre> wrote in message
> Gogu e trifazic.

Si tu esti schilod.Mascariciule.

Ο "Fredy" <a...@jps.net> έγραψε στο μήνυμα news:3A5D33FE...@jps.net...

> marea majoritate a grecilor sunt AC-DC

LOL
Ca cintareatza aia trans din Israel care a luat premiu acum citi va ani:-)))
Te faci singur de ris bai BOULE!
In rest, tu esti ala care ma faci pe mine rasist:-) LOL

PS
Mai asteapta un pic noutati moshule; de data asta ai trecut limita... Baga
in minte ce-ti spun...

Ο "Jorj" <ni...@email.bre> έγραψε στο μήνυμα

A vorbit si mascariciul, alter ego a tovarashului...

Ο <mihai_d...@my-deja.com> έγραψε στο μήνυμα

> Ptiu spurcaciune! Iubesti Ass88?

La fel ca si pe tine idiot spurcat ce esti.