Pentru Luceafarul

DACIA LAN

Huuuuuuuuuuuuuuuu cacaciosue de Luceafarul,am primit reclamatii ca faci smenuri
pe aici,
baaaaaaaaaaaaaaaa pisate-as in gat iar ai scos capul din curulSATANEI? Te lasa
satana dracului sa-ti faci de cap pe aici in loc sa te puna la munca ?
Baaaaaaaaaaaa saracule iti ghioraie matele de foame si tu faci spume la gura si
clabuci la cur, la munca potaie, parazitule fututi ceara si anafura dumnezeilor
judeo-crestini si paduchiosi la care le suci cariciul sculamentos.
Muieeeeeeeeeeee la
tot neamul tau retardat de jidani, baaaaa boschetarule, baaaaaaa sugipulistule

Baaaaaaa diliule megaloman, nici daca vei traii cu limba in curul lui Isus
Cristos
si cu nasul in lindic la Maica Domnului, Moldova si Romania nu va fi a voastra
a jidanilor.
Ar trebui Zamolxis sati rupa oasele si sa-ti despice limba cu suriul ca la
sarpe, baaaaaaaaa otrava dracului bagasi-ar sfintii crestini si odinii pulele
sifilitice in plamanii tai tuberculosi, huuuuuuuu pisate-as in cur homalaule,
rade-o de aici ca-ti pun si eu blestem si aia a lui Zamolxis si zeita Bendis, o
sa fie floare la ureche. Basca ca te mai prind prin AMERICA si-ti
rupa copitle, huuuuuuuuuuu patrupedule.GLONTUL PATRIEI ESTE LEACUL TAU.

coren

DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote

> Huuuuuuuuuuuuuuuu cacaciosue de Luceafarul,am primit reclamatii ca faci
>smenuri pe aici,

In afara de faptul ca esti un sarlatan cu diploma falsa, mai plagiezi
operele
de arta ale maestrilor secerelei .Le copiezi si schimbi personajele.
Am sa ma adresez domnului director Spataru pentru a lua masuri de a
proteja aceste opere de arta, care fac parte sin tezaurul secerelei.
Si sti ca Spataru nu te prea inghite, ca te dai drept moldovean, si faci
moldovenii de ras, in timp ce tu esti o corcitura nedefinita .
HUUUUUUUUUUUO !

=======================================
moldovean e doar cine spun eu ca e moldovean.
12/03/2004. . spataru, presedintele scr

Ce are fratilor asta si a turbat in halul asta?
Ce-i ai facut cristache?
Stati in taclale in privat si nu ne spuneti noua, aaa ?
Rusine baaaaa!:-)

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Raspopitul

DACIA LAN wrote:

>Huuuuuuuuuuuuuuuu cacaciosue de Luceafarul,a

Bre, noi nu prea avem tangente. Santem ca frana si viteza, nici o legatura. Tu
doctore traiesti in puscaria limitata a propriei tale imaginatii, mobilata cu
fantomele trecutului. Tu auzi ce-ti spune lumea buna de pe secerea, dar nu
intelegi nimic. Capabil doar sa scoti pula, ca maimuca cu curul rosu.
Huuuuuuuuu, mai ia o banana.