Auzi la ei, tiganii s-au dat drept moldoveni.

1 view

DACIA LAN

http://www.evenimentulzilei.ro/topstory/?news_id=146361
Nici “legenda moldovenilor” nu-i mai insala pe politistii spanioli. Acestia
au aflat ca romanii suspecti de comiterea unui delict se dadeau drept moldoveni
deoarece Republica Moldova n-are ambasada la Madrid, iar verificarile erau
anevoioase. Cercetarile “la singe” ale autoritatilor spaniole au umplut
charterele cu destinatia Bucuresti, golind Spania de infractori.

Basil

ne-am facut de mirul lumii ! ar trebui sa le multzumim tziganilor pentru
asta !
nu sunt rasist, fascist etc, dar in ceea ce priveste tziganii, de oriunde ar
fi ei, din orice tara, ar trebui niste legi si masuri mult mai aspre,
drastice, care sa-i linisteasca definitiv, caci altfel va fi din ce in ce
mai rau cu ei ! politicienii care inca nu si-au dat seama de faptul ca
expansiunea tziganeasca in europa a inceput, sunt orbi !
Basil.

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Guru

>daci...@aol.com (DACIA LAN)

>http://www.evenimentulzilei.ro/topstory/?news_id=146361
>Nici “legenda moldovenilor” nu-i mai insala pe politistii spanioli.
Acestia

Care-i diferenta ma boule? N-ai auzit ca piranda era de linga Bacau?

DACIA LAN

>Subject: Re: Auzi la ei, tiganii s-au dat drept moldoveni.
>From: shri...@aol.com (Guru)
>Date: 2/19/04 5:10 AM Eastern Standard Time

Ba boule incaltat, daca piranda era de langa Bacau sau nu nu inseamna ca era
moldoveanca, ci tiganca, care-si trage originea din Neapal.

Basil

asa dacie cum esti, dar aici ai adus-o bine !
bravo !

coren

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote

> Ba boule incaltat, daca piranda era de langa Bacau sau nu nu inseamna ca
era
> moldoveanca, ci tiganca, care-si trage originea din Neapal.

Ba, Costica , tu insuti esti un tigan borat !

DACIA LAN

>Subject: Rade ciob de oala sparta . Re: Auzi la ei, tiganii s-au dat drept
>moldoveni.
>From: "coren" cor...@bezeqint.net
>Date: 2/19/04 1:02 PM Eastern Standard Time

Ba judeo-tiganule borat, eu sunt moldovean get-beget din neam in neam, de aceia
crapi de necaz corcitura.

MamaMuie

>From: "Basil" Bu...@T-Online.de

>asa dacie cum esti, dar aici ai adus-o bine !
>bravo !
>Basil.

Bai Buba gagiule sa-mi dai limbi cu camaradu Burlacu. Sa aveti parte de ciclu
meu si de dric la poarta nasoilor. Sa muriti in fata bisericii ba, si sa va
nasca nevestele pe gura.
Ba Bube bubonicule, ma cac pe fata ta de alcolist si sa servesti muie la tava.
Crezi ca noi avem nevoie de aprobarea voastra?

DACIA LAN

>Subject: Re: Auzi la ei, tiganii s-au dat drept moldoveni.
>From: mama...@aol.com (MamaMuie)
>Date: 2/19/04 8:18 PM Eastern Standard Time

>mamamuie

Te cauta Echipa Mortii si Glontul Patriei !

Gica Schpritzburgh

>(MamaMuie)

>Bai Buba gagiule sa-mi dai limbi cu camaradu Burlacu. Sa aveti parte de ciclu
>meu si de dric la poarta nasoilor.

adica mamaie, adio tziklu la mata. aaaa?!
da dintzi mai-ai?

gica

ie azi mai bine ca ieri?

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

LOL
Pe tine te cauta pula lui Barosanu', am auzit:-)))

MUIE tie jidanco!

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

DACIA LAN

> [...]

>Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

>LOL
>Pe tine te cauta pula lui Barosanu', am auzit:-)))

Tu esti surd bai prosule, deci nu auzi bine. Daca e sa-l zdrobesc pe acest
Barosanu, daca int-radevar exista o pot face cum strivesti un scuipat. Pentru
mine acest Barosanu e un cacat raschetat pe care-l pot face sa pluteasca la
orice ora de zi si de noapte. Asa ca spune-i lui mata povesti de acestea cu
Barosanu.

>MUIE tie jidanco!
>
>--
Adica lui ma'ta!

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

> Tu esti surd bai prosule, deci nu auzi bine. Daca e sa-l zdrobesc pe acest
> Barosanu, daca int-radevar exista o pot face cum strivesti un scuipat.

Faci o pula ca de obicei!
Ala te toaca in bucatele in 3 secunde faaaa PROASTO:-)

> Pentru
> mine acest Barosanu e un cacat raschetat pe care-l pot face sa pluteasca
la
> orice ora de zi si de noapte.

Pai hai viteazo sa te vad:-)
Il faci asa cum m-ai facut si pe mine cind ai promis ca ma omori?:-)))
BUHAHAHAHAHAHA!

> Asa ca spune-i lui mata povesti de acestea cu
> Barosanu.

Mai bine ii spun lui coana ma-ta cind o fut asa un pic in curuletz, avind
vreo 3 prezervative pe pula ca sa nu iau vreo sifilis de la ea:-)))

> Adica lui ma'ta!

Nu fa, a lui curva aia de coana ma-ta:-)))

MUIE tie JIDANCA IMPUTZITA!

DACIA LAN

>Subject: Re: Auzi la ei, tiganii s-au dat drept moldoveni.
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 2/21/04 6:13 AM Eastern Standard Time

>la
>

>Pai hai viteazo sa te vad:-)

Barosanul acesta exista doar in imaginatia unor miniti bolnave asa cum tu in
mintea ta bolnava te dai drept grec.

Ouatu

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Barosanul acesta exista doar in imaginatia unor miniti bolnave asa cum tu in
>mintea ta bolnava te dai drept grec.

Daca ti se arata Barosanu si faci cunostinta cu el o sa-ti para rau dar va fi
prea tirziu. O sa faca tapet din pielea ta, ca are casa mare cu camera de
vinatoare cu fel de fel de lighioane impaiate in ea.

DACIA LAN

>Subject: Re: Auzi la ei, tiganii s-au dat drept moldoveni.
>From: ou...@aol.com (Ouatu)
>Date: 2/22/04 12:14 PM Eastern Standard Time

BAROSANUL ACESTA ESTE DOAR O SPERIETOARE DE CIORI. APOI CHIAR DACA AR FI SA
EXISTE SI UN ASA DOBITOC, NU CRED C-AR SCOATE CAPUL IN ACEASTA TARA UNDE NU
REZISTA MULT MARII SEFI AI MAFIEI,DAR NU UN HOT DE BUZUNARE DIN SATRA VOASTRA
TIGANEASCA. IN PRMUL RAND L-AR LICHIDA MAFIA CA N'ARE NEVOIE CA CINEVA SA LE
TULBURE APELE, APOI FBI-UL L-AR SALTA IN MAI PUTIN DE 2 ORE.

Tchas

"Ouatu" <ou...@aol.com> wrote in message

Putem sa vizitam menshanu?

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Hihihi:-)))
Eu mis grec fa JIDANCA imputzita, tu de ce nu recunosti ca esti o TIRFA
jidanca?...
Vezi ca te cauta Barosnau' ;-)

MUIE tie fa, stricato!
Sugi pula la sculamentosi.

PS
Veta iti trimite salutari, a zis ca nu poate veni acasa in seara asta.
Multa treaba pe la bordel si nu are timp:-) Sa-i trimiti niste alifie, ca o
doare tare gaoaza ;-) Stii de care, a zis de aia pe care o folosesti mereu
tu ca sa-ti tratezi gaozul ;-)