Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor

DACIA LAN

Asa au ajuns informatiile strategice in paza locotenentului Pacepa (de fapt,
Pacipa, numele sau de nastere, dintr-o familie de evrei slovaci). Atunci s-a
produs prima dovada a tradarii lui Pacepa. Tanarul locotenent major s-a dus la
consilierul sovietic Saharovski - care-l si impusese in structurile Securitatii
(in pofida obiectiilor serioase ale celor de la Cadre) - si i-a zis: “Uite,
dom’le, ce face Dej, va trage pe sfoara, a acoperit puturile de petrol din
raionul Titu, pe celelalte le-a betonat si a pus tufisuri peste ele, uite aici
hartile”.
Saharovshi il cheama la el pe Draghici, care era ministru de Interne, si ii
zice: “Pentru asta meriti sa te impusc”. Bineinteles, Draghici a intrat la
banuieli ca-l toarna cineva din sistem si, dupa ce a discutat cu generalul
Bordea, care era sef de raion pe atunci, si-a consolidat banuielile. Numai
Pacepa putea fi tradatorul. Bordea i-a si marturisit lui Draghici: “De asta
nu ma pot atinge, ca e pionul rusilor”. De fapt, avea sa se afle mai tarziu
ca Pacepa avea sa tina legatura cu Saharovski multa vreme dupa ce rusul plecase
din Romania, pentru a ocupa fotoliul de sef al spionajului moscovit. Cei mai
vechi din contraspionaj tin minte ca Pacepa il tot trimitea la Moscova pe
generalul Iosif, mult timp dupa ‘68, numai ei doi stiau de ce.
Asa kaghebist, cum il banuiau unii colegi, Pacepa a inceput sa mearga in
Germania, sa-si creeze agentura, sa dea rezultate.
http://www.gardianul.ro/parerea_ta.php

RRadescu

daci...@aol.com (DACIA LAN) writes:

>Asa au ajuns informatiile strategice in paza locotenentului Pacepa (de fapt,
>Pacipa, numele sau de nastere, dintr-o familie de evrei slovaci)

Ai vazut ce destepti sint evreii? Fratele tau nu a fost in stare sa ajunga
decit tablagiu. Iar tu cred ca ai facut armata ca porcar ca esti prea prost
pentru serviciu militar.

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: rrad...@aol.com (RRadescu)
>Date: 2/2/04 11:22 PM Eastern Standard Time

Mai bine sarac si ccurat, decat ca Pacipa si alti jidani teroristi si criminali
ai umanitatii.

Basil

nu mai dacio ! dom `rradescu nu a spus ca esti sarac si nici ca esti curat,
ci ti-a spus omu`adevaru-n fata, adica ca ai fost porcar si mai esti si
prost pe deasupra ! ce drac`nu-ntelegi ?
Basil.

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

DACIA LAN

> [...]

>ci ti-a spus omu`adevaru-n fata, adica ca ai fost porcar si mai esti si
>prost pe deasupra ! ce drac`nu-ntelegi ?

Bre jidane, voi jidanii ati fost niste porci toata viata, de aceia nu mancati
carne de porc ca ei sunt fratii vostri, iar de prost bubui tu. Tu nu vezi ca
esti plin de bube in cap si pe obraz ca jidanii leprosi, de aceia te si numasti
Bube1! Si inca ceva bre Basil, ma cac in gura ta,rradescu,coren si la toti
jidanii de pe SCR. Toti sunteti niste lepre jidansti.

Raspopitul

DACIA LAN wrote:

> [...]
> Bube1! Si inca ceva bre Basil, ma cac in gura ta,rradescu,coren si la toti
> jidanii de pe SCR. Toti sunteti niste lepre jidansti.

Dragule, domnu Bube nu este evreu. S-ar putea sa fie mai roman decat tine.

Cristian Croitoru

"DACIA LAN" :

> Bre jidane, voi jidanii ati fost niste porci toata viata, de aceia nu
> mancati
> carne de porc ca ei sunt fratii vostri...

Si musulmanii la fel?

Basil

asta a fost cum am invatzat la armata : punct ochit-punct lovit !
perfect ! (se poate perfectiunea imbunatati ?).
sanatate !
Basil.

"Cristian Croitoru" <c_cro...@hotmail.com> schrieb im Newsbeitrag

Gica Schpritzburgh

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Mai bine sarac si ccurat, decat ca Pacipa si alti jidani teroristi si
>criminali
>ai umanitatii.

ca ylici, aaa?!

gica

the world is safer without soddom. (?!)

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: Raspopitul nos...@muie.org
>Date: 2/3/04 11:34 AM Eastern Standard Time

Ei da... si Petre Roman se da mai roman decat romanii, de aceia si-a luat si
numele Roman, asa si Bube acesta are impresia ca daca s-a taiat la sula este
mai ceva decat romanii. Duceti-va ba dracului de jidani si jidaniti imputiti.

? "Raspopitul" <nos...@muie.org> ?????? ??? ??????

Pai ce bre, curlacu' e Roman?:-)

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

coren

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote

> [...]
si
> numele Roman, asa si Bube acesta are impresia ca daca s-a taiat la sula

Boule, Petre Roman nu-i jidan . E o corcitura . Ma-sa nu e evreica.

>Duceti-va ba dracului de jidani si jidaniti imputiti.

Sa ne-o sugi !

DACIA LAN

> [...]

>asta a fost cum am invatzat la armata : punct ochit-punct lovit !
>perfect ! (se poate perfectiunea imbunatati ?).

Tu esti beat de atata tuica cat bei, de aceia cred ca nici nu te poti tine pe
picioare nu mai cu seama sa pui un automat la ochii si lovesti punctul. Cred ca
tu te impusti singur, apoi rudele tale dau vina pe nazisti ca Coren = #1Prost.

Gica Schpritzburgh

>From: "coren"

>Boule, Petre Roman nu-i jidan . E o corcitura . Ma-sa nu e evreica.

bre corene, dupe reglementarili marilor rabini cam 99 la suta suntetzi
corcituri.
mai ales ashtiea da furatzi prin romaniea. shtii si mata cat da dragutz sa
purta ovreicutzili cu baietzii da baietzi.

cat da petrica, poate ca nici tac'su ca spanioloaicili ierea tare lacome.

Ο "coren" <cor...@bezeqint.net> έγραψε στο μήνυμα

> "DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote

> si
> este

> Boule, Petre Roman nu-i jidan . E o corcitura . Ma-sa nu e evreica.

corene, te am intrebat si alta data dar nu mi-ai raspuns, ce dracu te ai
bulangit si tu?
Ce se considera ba unu carui strabuniaca era Evreica, s-a casatorit cu un
Crestin, au facut o fata. Ea e considerata Evreica?
Mai departe: fata s-a casatorit tot cu un Crestin si a facut si ea la rindul
ei o fata. E fata aceea Evreica?
Fata asta s-a casatorit tot cu un Crestin si a facut un baiat.
Ala e considerat Evreu au ba?

Intrebarea *nu* e la misto!

--
> [...]

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

APROB!

Ο "Gica Schpritzburgh" <gica...@aol.comBUNBESTI> έγραψε στο μήνυμα

> bre corene, dupe reglementarili marilor rabini cam 99 la suta suntetzi
> corcituri.

Si? Cine nu e corcitura in ziua de azi?!

> mai ales ashtiea da furatzi prin romaniea. shtii si mata cat da dragutz sa
> purta ovreicutzili cu baietzii da baietzi.

Stiam una Anca care a plecat de una nebuna in Israel prin 1980...
Fata dragutza, buna rau la pat.
Ta-su era acolo dar nu se prea ocupa de a bulangiul, nici n-o vroia acolo cu
el... A lasat-o sa se descurce singura saraca...
Ea din cite imi amintesc nu era considerata Evreica (cu toate ca a avut
mutra 100% de Evreica), fiindca maica-sa nu era Evreica.
Fata buna, blondutza dar cu cur mare, Dumnezeu s-o aibe in paza, fata
simtita si de treaba, naiva care credea ca toata lumea e buna.
Mi-o amintesc cu mare drag.

coren

"gogu" <gola...@NOSPAMyahoo.com> wrote

> Ce se considera ba unu carui strabuniaca era Evreica, s-a casatorit cu un
> Crestin, au facut o fata. Ea e considerata Evreica?

Da . Daca mama e evreica, copiii sunt evrei.

> Mai departe: fata s-a casatorit tot cu un Crestin si a facut si ea la
rindul ei o fata. E fata aceea Evreica?

Da.

> Fata asta s-a casatorit tot cu un Crestin si a facut un baiat.
> Ala e considerat Evreu au ba?

Da .

In cazul lui Petre Roman, tatal e evreu, iar mama nu.
Deci Petre nu e evreu.

coren

"Gica Schpritzburgh" <gica...@aol.comBUNBESTI> wrote >

> mai ales ashtiea da furatzi prin romaniea. shtii si mata cat da dragutz sa
purta ovreicutzili cu baietzii da baietzi.

Nu , dar sambata asta ma duc sa iau niste poze de la bordelu "Bucuresti" din
Tel Aviv, poate-ti recunosti nurorile si surorile tale pe-acolo.

Ο "coren" <cor...@bezeqint.net> έγραψε στο μήνυμα

Ma cac in capul lui bre, eu de altu' ma interesez ;-)

Dar acuma ca m-ai lamurit, ia zi-mi si mie cum vine treaba asta.
Dupa 3 generatii si cu casatorii cu nu-Evreii, singele baiatului e mai
putzin de 10% Evreiesc, deci el cum e considerat Evreu?
Sau e mai mult o chestie de traditie si nu de DNA?

coren

> [...]

> putzin de 10% Evreiesc, deci el cum e considerat Evreu?
> Sau e mai mult o chestie de traditie si nu de DNA?

Daca eram asa de destept ca sa-ti raspund, ma faceam rabin.
In orice caz, cazuri cum ai descris sunt rare, in general evreii
se casatoresc intre ei, iar nici un rabin ortodox nu va oficia cununie
mixta . Nu numai atat : rabinatul ortodox nu recunoaste rabinatul
reformist, care are 3 milioane de adepti.
A'propo, nunte civile israeliene se oficiaza in general in Cipru.

> "gogu" <gola...@NOSPAMyahoo.com> wrote

> Daca eram asa de destept ca sa-ti raspund, ma faceam rabin.

:-) Bine ca nu te ai facut:-)
Am o alergie pt cei care poarta "tunica"...
Majoritatea nu-si onoreaza oficiul, rar sint unii care sint adevarati
Sfinti...
Din pacate...
Eu sint Crestin Ortodocs dar pacatul meu il marturisesc: nu ii inghit pe
popii ("gradatii"...) care ne vorbesc de bunatate, cinste, onoare,
umilintza, dar ei sint cei mai mari hotzi, impertinenti, etc... In schimb am
mare respect pt popii din popor, popii aia care dau totul pt aproapele lor
si incearca sa traisca urmarind poruncile lui Hristos... Cazuri rare dar din
cauza asta stralucesc printre popii pacatosi.
Dar poate totusi are dreptate mama, care zice sa ii las in pace ca ei vor fi
judecati de catre Hristos, nu de catre mine! Dar cum sa-ti spun, nu-mi prea
vine...

> In orice caz, cazuri cum ai descris sunt rare,

Ete na ;-)
Poate in Israel.
Nu l-ai vazut pe "Fiedler on the roof" :-)

> in general evreii
> se casatoresc intre ei,

Asta era adevarat acum multi ani dar tot existau exceptii.
Depindea si de mediul: daca era in mediul rural, era intr-adevar mai rar.
Dar in orasele, nu era chiar asa.
Si astazi cum nimen nu mai tine mult cont de religie, sint mai multe
cazuri...
Unu din prietenii mei care e Evreu get-beget (adica de mama si de tata) s-a
casatorit cu o prietena de a mea ... Crestina!
Eu am o gagica ... Evreica care moare sa divortzez si s-o iau de nevasta
;-)))
Etc...

> iar nici un rabin ortodox nu va oficia cununie
> mixta .

Si cine are nevoie de el?!
Dar faptul ramine ca copilul Evreiceii e un Evreu, si nici un rabin nu poate
schimba asta!

> Nu numai atat : rabinatul ortodox nu recunoaste rabinatul
> reformist, care are 3 milioane de adepti.

Fanatici, in pizda mamelor...

> A'propo, nunte civile israeliene se oficiaza in general in Cipru.

Pai vezi?
Cine nu poate lua o Crestina sau un Crestin, merge acolo si ... iaca:-)

Hai Israel am.

Gica Schpritzburgh

>From: "coren"

>Nu , dar sambata asta ma duc sa iau niste poze de la bordelu "Bucuresti" din
>Tel Aviv, poate-ti recunosti nurorile si surorile tale pe-acolo.

surori n'am si nurori am numa una pan'acu, da potzi pune pozili matali da
famelie ca nu'i bai.
da nu cunva te-ai suparat? aaaaaaa?!
procentu da 99 la suta l'am loat dala rrageasca. poate ca ie cam ieksagerat si
in care caz ai tot dreptu sa te superi. da nooj'la suta tot suntetzi corcitzi.
da ashtiea corcitzii, mai ie ceva da capu vostru, ca cu perciunatzii atzi fi
aratat totzi ca zlatarii si atzi mai fi fost si tanpitzi din incrucishari cu
verishoare.

coren

> [...]

fi
> aratat totzi ca zlatarii si atzi mai fi fost si tanpitzi din incrucishari

Cati necorciti de-ai tai au luat nobelu pentru fizica ? literatura ?
In general , evreii care se casatoresc cu alte religii, ies in general
din comunitate. O evreica casatorita cu un crestin, are copiii evrei,
dar in cele mai multe cazuri, tatal ii educa ca crestini.
Incearca sa devi evreu sau musulman . Una-doua si esti.
Incearca sa devii evreu . E o procedura care dureaza ani de zile.
Asa ca, la evrei nu-s multi corciti, sau convertiti.

coren

Gica Schpritzburgh

>From: "coren"

>Cati necorciti de-ai tai au luat nobelu pentru fizica ? literatura ?

ai beut apa dupe fredone. catzi a loat premiu din izdraiel, catzi a invatzat in
izdraiel or la yashiva si catzi nobeli pentru literatura a scris in hebraieca?!

>Incearca sa devi evreu sau musulman . Una-doua si esti.
>Incearca sa devii evreu . E o procedura care dureaza ani de zile.

ce vrei sa zici? reciteshte. ia-o ushurel ca dai in galbinare. zau.
si ie pacat. perde tzara un soldat.

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "coren" cor...@bezeqint.net
>Date: 2/3/04 7:50 PM Eastern Standard Time

>Petre Roman nu-i jidan .

Mincinosule !

>E o corcitura .

Ca si tine, jidan si tigan.

>Ma-sa nu e evreica.

Dar nici romanca nu-i .

>Sa ne-o sugi !

Asta faci tu la romani, de aceia te invarti printre ei sa le-o sugi.

> "Gica Schpritzburgh" <gica...@aol.comBUNBESTI> wrote
> fi
> cu
> >

> Cati necorciti de-ai tai au luat nobelu pentru fizica ? literatura ?

?
Ce are asta de a face cu discutia voastra?!

> In general , evreii care se casatoresc cu alte religii, ies in general
> din comunitate.

Uite, asta e norocul si blestemul vostru corene!
"comunitatea", "gheto-ul" adica, par-ca e ceva de care pina si astazi au
nevoie Evreii!
Parerea mea e ca orice popor ramine "inchis" in gheto-urile are de
pierdut...

> O evreica casatorita cu un crestin, are copiii evrei,
> dar in cele mai multe cazuri, tatal ii educa ca crestini.

Si?
Cunoscc Crestine casatorite cu Evreii si care traiesc astazi in Israel si
copii sint educati ca Israelieni/Evrei!
Nu dpdv religios, etc dar dpdv de obiceiuri, simpatii, etc.

> Incearca sa devi evreu sau musulman . Una-doua si esti.

Hmmm ... nu stiu despre Muslumanii dar pt Crestinii nu e chiar asa de usor
cum iti imaginezi... Mai ales astazi cu prabusirea frontierelor intre Est si
Vest...
Totusi trebuie sa recunosc ca depinde si de tara...

> Incearca sa devii evreu . E o procedura care dureaza ani de zile.

Adevarat, in caz in care *nu* esti Evreu din right, din nastere!
Cind e vorba de convertiti, da.

> Asa ca, la evrei nu-s multi corciti, sau convertiti.

Am impresia ca gresesti corene!
Depinde pt unde vorbesti!
Pt Israel, se prea poate dar ia gindeste pt Europa de Est...
Evreii de pe aici in majoritatea lor nu sint Semitii dar convertiti.
Uita-te la "pretenarul" tau fredy-cacatul-ambulant, are el mutra de
Evreu?:-))) Ala e Rusnac get-beget bre:-)
Asa ca...

Dar eu tot nu inteleg ce-i cu aceste discutii adevarat inutile!
Ce conteaza cit de greu devii Evreu sau cit la suta sint corciti Evreii sau
Crestinii?!
Nu sintem toti fii unui Dumnezeu?
Sau sintem rasisti si zicem ca natia aia e mai doamne doamne ca natia
cealalta?...
Pace bre, pace, toate natiile sint egale in ochii Dumnezeului!

coren

> [...]

invatzat in
> izdraiel or la yashiva si catzi nobeli pentru literatura a scris in

In ebraica, Shay Agnon . In Ydish , Bashevici Zingher.

> ce vrei sa zici? reciteshte. ia-o ushurel ca dai in galbinare. zau.
> si ie pacat. perde tzara un soldat.

Am recitit. E ushor sa devii crestin sau musulman.

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 2/3/04 8:15 PM Eastern Standard Time

>Si? Cine nu e corcitura in ziua de azi?!

Ba daca tu esti o corcitura de jidan si tigan, crezi ca toata lume e o corcita
ca tine ???

DACIA LAN

> [...]
>Date: 2/3/04 8:09 PM Eastern Standard Time

>Nu , dar sambata asta ma duc sa iau niste poze de la bordelu "Bucuresti" din

Nu uita sa iei autobuzul si sa te asezi langa o palestinieaca cu ceva sub
poale.

DACIA LAN

> [...]
>Date: 2/3/04 8:10 PM Eastern Standard Time

>corene, te am intrebat si alta data dar nu mi-ai raspuns, ce dracu te ai

Pai ai uitat ca se fute in cur cu Petre Roman.

coren

"gogu" <gola...@NOSPAMyahoo.com> wrote > > "Gica Schpritzburgh"
<gica...@aol.comBUNBESTI> wrote

> incrucishari cu verishoare.

> Ce are asta de a face cu discutia voastra?!

Citeste ce-a scris, si vezi ca are legatura.

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "coren" cor...@bezeqint.net
>Date: 2/3/04 8:13 PM Eastern Standard Time

>Da . Daca mama e evreica, copiii sunt evrei.

Pai si cu tine cum ramane ca ma'ta era de la satra, iar ta'tu din ghetou ?

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Hihihi:-)))
Iar esti ofticata fa?:-)))
Ai uitat cum au fututo Rusnacii pe coana ma-ta si ai iesit tu printro
basina?

Da-te in pula lui gica, corcitura de tzigan cu cal ;-)))

MUIE cu cacat jidanco!

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Nu fa, dar am uitat ca tu te futzi in cur cu negrul de la coltz:-)))

MUIE cu cacat jidanco!

PS
Cind il dai pe coren in judecata?:-))) LOL LOL LOL

DACIA LAN

> [...]
>Date: 2/3/04 8:30 PM Eastern Standard Time

>Daca eram asa de destept ca sa-ti raspund, ma faceam rabin.

>rabinatul ortodox nu recunoaste rabinatul

Dar tu cu care sinagoga a satanei esti sau tu esti ateu, care nu crezi in
prostiile tale ?

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 2/3/04 7:44 PM Eastern Standard Time

>Pai ce bre, curlacu' e Roman?:-)

Nu stiu cine-i curlacu, dar CONSTANTIN BURLACU ESTE UN URMAS AL GETO-DACILOR.

coren

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote

> Pai si cu tine cum ramane ca ma'ta era de la satra, iar ta'tu din ghetou ?

Ba, tu arati ca un roman ?
Tata lu' Barosanu' a tivit-o pe pocita de ma-ta !Esti frate vitreg cu el.
Vezi poza http://www.romclub.4t.com/bb.jpg

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Curlacu' e o pula minuscula ambulanta, e o corcitura jidan cu tzigan :-)))

MUIE tie fa!

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 2/3/04 9:22 PM Eastern Standard Time

>Nu fa, dar am uitat ca tu te futzi in cur cu negrul de la coltz:-)))

Fa sa-i spui lui ma'ta care te-a lepadat pe lumea aceasta sa tampit si prost.

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 2/3/04 9:20 PM Eastern Standard Time

Tie numai Glontul Patriei poate sa-ti fie de leac.

coren

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote

> Nu stiu cine-i curlacu, dar CONSTANTIN BURLACU ESTE UN URMAS AL
GETO-DACILOR.

Inca putin, te vei lauda ca esti "homo sapiens" !

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Nu FA!
FA iti spun tie si lui curva aia de ma-ta care te a baligat pe lumea asta
intro cocina de porci:-)
Proasta si analfabeta dracului!

MUIE cu cacat jidanco!

Gica Schpritzburgh

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>CONSTANTIN BURLACU ESTE UN URMAS AL GETO-DACILOR.

fara'ndoieala !

Ο "coren" <cor...@bezeqint.net> έγραψε στο μήνυμα

Nu homo-sapiens, dar HOMO e sigur ;-)

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

> Tie numai Glontul Patriei poate sa-ti fie de leac.

Iar tie numai PULA patriei poate sa-ti fie de leac!
Numai ca mi-e teama c-o sa-ti placa, asa ca-l tremit pe coren sa-ti bage o
tzeava de Merkava in cur:-)
Poate te saturi dupa aia, nebunatico ;-)

MUIE cu cacat faaa!

PS
Cum era cind te futea calu?:-)))

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "coren" cor...@bezeqint.net
>Date: 2/3/04 8:58 PM Eastern Standard Time
>

>Asa ca, la evrei nu-s multi corciti, sau convertiti.

Jidanii sunt in proportie de 90% Kazari, adica o rasa turcica care s-a
convertit la judaism, din care a facut parte si ta'tu.

> fara'ndoieala !

LOL:-))))
Geto-dac jidan bre, ce, n-ai mai vazut? ;-)

listu

"coren" <cor...@bezeqint.net> wrote in message
deocamdata se bucura sa evolueze in Homo neanderthalis, pe cale de
disparitzie...

MOAB

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

catre tiganul din Gretzia:

>Fa sa-i spui lui ma'ta care te-a lepadat pe lumea aceasta sa tampit si prost.

Bine zis doctore. Daca ai nevoie de ceva material ca sa-l dai pe tiganul Gogu
in judecata pune baza in mine.

http://www.strategypage.com/gallery/default.asp?target=moab.htm

ElOrator

MOAB wrote:

(catre Dacia)

>prost.
>
>Bine zis doctore. Daca ai nevoie de ceva material ca sa-l dai pe tiganul Gogu
>in judecata pune baza in mine.

Hop si io. Doctorul poate sa mi se adreseze cu incredere.

El Orator

listu

"ElOrator" <elor...@aol.com> wrote in message

pare sa fie inceputul unei colaborari desavirshite!

Basil

are si palosh ?...
Basil.

Basil

io m-am taiat la pula, pe mine m-a dezvirginat marinela, cu care am tras o
noapte de futai ce tu nici nu visezi ! da `ca sa nu ramai fara recompensa, o
sa te futem si pe tine ; te vom deflora, daca mai esti fecioara ! daca nu ,
tot nu scapi ! nu uita : sa te fereasca Dumnezeu de doua lucruri pe lumea
asta , de gura femeii si de pula ostasului roman ! asa ca... sti ce urmeaza,
nu ?

> [...]
este
> mai ceva decat romanii. Duceti-va ba dracului de jidani si jidaniti

Basil

da `pe tine ce te intereseaza cit si ce beau io ? si mai afla domnule nazist
si fascist ca io am fo lunetist la oaste si-tzi pot nimerii coaielee
unu`dupa altu`cu numai doua focuri! chiar cind sunt beat ! atunci char mai
bine ! daca doresti ! insa pentru matale, care esti un factor destul de
instabil si labil, cer gaja in avans ! sau ai crezut cumva ca-ti pulverizez
coaiele pe gratis ? ha ! asta s-o crezi tu ! nu ! da `stai bre c-am uitat sa
te-ntreb : tu ai coaie ?

Pake Trasnea

>"coren"

>Cati necorciti de-ai tai au luat nobelu pentru fizica ? literatura ?

Care nenorociti, neamule? Te referi la romani, sau la crestini in general?

Ca daca te referi la crestini, iei plasa, ca cei mai multi crestini au luat
Nobelu, chiar daca-l bagi in categoria cealalta si pe Arafat, ca e semit d'al
vostru.

Pake Trasnea

>"coren"

>"Gica Schpritzburgh" <gica...@aol.comBUNBESTI> wrote

>invatzat in
>hebraieca?!
>>
>In ebraica, Shay Agnon . In Ydish , Bashevici Zingher.

Bravo nene, vad ca le ai cu cultura. Ia insira-i acu si pe laureatii din
limbile crestine.

Pake Trasnea

> "gogu"

>?
>Ce are asta de a face cu discutia voastra?!

Se potriveste ca nuca'n perete, ca oricum ai da-o toata lumea pierde.

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "Basil" Bu...@T-Online.de
>Date: 2/4/04 1:01 PM Eastern Standard Time

>sa te futem si pe tine

Vezi sa nu-ti fac curul poligon de tragere!

DACIA LAN

> [...]

>coaiele pe gratis ? ha ! asta s-o crezi tu ! nu ! da `stai bre c-am uitat sa

Eu nu vreau sa privesc peste multmea neagra adunata, dar daca insisti in
prostia ta o pot face gratuit.

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 2/3/04 9:29 PM Eastern Standard Time

>Nu FA!

Cred ca numai atunci cand iti voi da un pumn de-al meu in cap, de te voi baga
in pamant vei intelege ca sunt barbat.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Ete pula barbat, FA!
Tu esti cirlic de rufe, nu babat!
Poate darbat-a vrei sa zici Zoe draghe ;-)))

MUIE tie, sifilitico!

Basil

la trageri am fost, sunt si voi fi specialist ! mai ales dup-o tzuica-doua
!...
Basil.

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

pai daca am baut si m-ai provocat, io ce era sa spun ? ha shefu `?

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: "Basil" Bu...@T-Online.de
>Date: 2/5/04 2:53 PM Eastern Standard Time

>pai daca am baut si m-ai provocat, io ce era sa spun ? ha shefu `?

Stai in banca ta, ca rabdarea noastra are limita.

Basil

ok am sa stau in banca mea ! da `tre `sa-mi treaca si mie timpu `cumva, nu,
si fara tzuica, umblu amok ! dai o tzuica au ba ? ia sa te vad acu `!!!

Cristian Croitoru

"Basil" :

> la trageri am fost, sunt si voi fi specialist !
..motanul de coada?

Basil

nu nene croitoru, la tras tzuici, ce nici acuma nu ma stii ?

Rabbi Leustean

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote in message news:<20040203212500...@mb-m28.aol.com>...

> Nu stiu cine-i curlacu, dar CONSTANTIN BURLACU ESTE UN URMAS AL GETO-DACILOR.

In primul rind te bag in pizda ma-tii. Curlacu esti tu. Ne stergem la
cur cu tine si cu limba ta si a lui Veta si a copiilor tai.

In al doilea rind, de ce te iei de Gogu si de Pacepa? Vezi ca o
patesti ca Pacepa va controla Romania. Guvernul il va plati cu 3
milioane de dolari despagubiri.

In al treilea rind afla ca avem noi ac de cojocul tau. Sint foarte
multi romani care muncesc in Israel. Citeva sute vor fi antrenati ca
agenti ZOG. Daca te prinde iti trage glontul lui Zamolxes in capatina.

DACIA LAN

>Subject: Re: Jidanul slovac Pacepa (Pacipa) pionul rusilor
>From: rabbil...@yahoo.com (Rabbi Leustean)
>Date: 2/6/04 10:18 PM Eastern Standard Time