S-a dus si Rantissi, comandantul Hamasului .

coren

Dupa ala damblagitu.

--
=======================================
moldovean e doar cine spun eu ca e moldovean.
12/03/2004. . spataru, presedintele scr

Ester

"coren" cor...@bezeqint.net wrote:

>Dupa ala damblagitu.

Burlacu baga de seama, se va stringe latul si la gitul tau.

SCRistotallyfuctup

corleone,
faceti ba pace cu beduinii ca se anunta timpuri grele!

europenii se pisa pe voi din considerente de istorie
recenta iar americanii au inceput sa sovaie...
perciunatii vostri sint de tot cacatul si va reprezinta
prin atitudini si mai de cacat in toata Nord America.
ai avut si tu soarta si Gojgaru...
din Romania lu Dej in Israelu lu Sharon.
ai grija sa ai traista pregatita si in caz de ceva inapoi
in P-ta Matake la facut kei de yale - oha...

Rabbi Schtrudell (antisemitu)
"coren" <cor...@bezeqint.net> wrote in message

Suceveanu

>From: "SCRistotallyfuctup" scrch...@yahoo.com
>Date: 4/17/2004 5:11 PM Eastern Standard Time
>

>ai grija sa ai traista pregatita si in caz de ceva inapoi
>in P-ta Matake la facut kei de yale - oha...

El isi pune fustita si iese in P-ta Matache cu gaoaza la produs.

Gica Schpritzburgh

>From: "coren"

S-a dus si Rantissi, comandantul Hamasului .

gaseshte iei altu.

dr.ing. gica

speciealist in proteze orele.

Gica Schpritzburgh

>(Suceveanu)

>El isi pune fustita si iese in P-ta Matache cu gaoaza la produs.

coren ie din obor.

DACIA LAN

>Subject: S-a dus si Rantissi, comandantul Hamasului .
>From: "coren" cor...@bezeqint.net
>Date: 4/17/04 5:26 PM Eastern Daylight Time
>
>Dupa ala damblagitu.

URMEAZA SHARON SI RESTUL!

DACIA LAN

>Subject: Re: S-a dus si Rantissi, comandantul Hamasului .
>From: este...@aol.com (Ester)
>Date: 4/17/04 5:06 PM Eastern Daylight Time

>Burlacu baga de seama, se va stringe latul si la gitul tau.

SA MA PUPI IN CUR ESTER!

DACIA LAN

>Subject: Re: S-a dus si Rantissi, comandantul Hamasului .
>From: gica...@aol.comIQ450 (Gica Schpritzburgh)
>Date: 4/17/04 10:09 PM Eastern Daylight Time

>coren ie din obor.
>
>dr.ing. gica

Coren e din pula calului.

coren

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote

> SA MA PUPI IN CUR ESTER!

Cum ti-am zis, Burlacule : elicopteru si racheta . glontul patriei.

DACIA LAN

>Subject: Re: S-a dus si Rantissi, comandantul Hamasului .
>From: "coren" cor...@bezeqint.net
>Date: 4/18/04 1:06 AM Eastern Daylight Time

BA VA INGROAPA ARABII DE VII, ASA CA DEGEABA MAI FACI BALE SI SPUME LA GURA
POTAIE TURBATA.

DACIA LAN

>Subject: Re: S-a dus si Rantissi, comandantul Hamasului .
>From: este...@aol.com (Ester)
>Date: 4/17/04 5:06 PM Eastern Daylight Time

>Burlacu baga de seama, se va stringe latul si la gitul tau.

Ce vorbesti a badie ? Si daca te fac eu ingeras ce mai ai de zis ?!

DACIA LAN

>Subject: Re: S-a dus si Rantissi, comandantul Hamasului .
>From: "coren" cor...@bezeqint.net
>Date: 4/18/04 1:06 AM Eastern Daylight Time

TERORISTILOR VETI FI STRIVITI CA PE VIERMI!