Ion Iliescu, Stefan Lupu, Andrew Stanley si Mossadul

DACIA LAN

Burlacule…. Mossadul nu te uite pe tine si nu te iearta.Sa fi sigur. Mai
tarziu sau mai devreme iti mananci placita.

Vlady Tzeapa

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 9/23/2004 9:00 PM Eastern Standard Time

>Burlacule…. Mossadul nu te uite pe tine si nu te iearta.Sa fi sigur. Mai
>tarziu sau mai devreme iti mananci placita.

Wrong screenname?

Lupulusa

>Subject: Ion Iliescu, Stefan Lupu, Andrew Stanley si Mossadul
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 9/23/2004 9:00 PM Eastern Daylight Time

>Burlacule…. Mossadul nu te uite pe tine si nu te iearta.Sa fi sigur. Mai
>tarziu sau mai devreme iti mananci placita.

adica ce vrea sa zica asta cu placinta? da care placinta?

in miracles we trust!

Message has been deleted

Rino

An Metet wrote:

> Am vorbit cu Stanley, ma nenorocitule tu ai fost servitorul lui Paizan. Ma
> boschetarule tu alergai sa-i aduci cafele lui Buhoiu. Acum nu-ti crapa
> obrazul de rusine sa te dai mare legionar, ma sluga bulgaroilor. Stefan
> Lupu macar a purtat sincer camasa verde pina l-au stricat masonii, dar
> tu, mai nemernicule urmasii Capitanului ar trebui sa te dea exemplu ca
> pe Iorga.

De fapt cine-s astia, Lupu si Stanley ?

Rino

PRO PNAC

>From: "Rino" ri...@acoloundevantulrostogoleste.norii

>De fapt cine-s astia, Lupu si Stanley ?

Pe Lupu nu-l stiu, dar Stanley sigur e un idiot. Burlacu, pe care nu l-am vazut
de aproape niciodata, are dreptate cind zice ca Stanley e un betiv sarit de pe
fix. Din gura lui Stanley am auzit cind se prezenta ca "austro-ungar". Hi hi
hi. Cu ani in urma am fost intr-o bodega romaneasca din New York si acolo,
printre tot felul de figuri comice, l-am remarcat pe "austro-ungar". Ha ha ha!

din Texas cu drag

>(PRO PNAC)

> Cu ani in urma am fost intr-o bodega romaneasca din New York si acolo,
>printre tot felul de figuri comice, l-am remarcat pe "austro-ungar". Ha ha
>ha!

asta ie ala inbracat in costum da padurar, d'a aterizat o vreme si prin tehaz?!

PACE SI VIN !

PRO PNAC

>From: gicara...@aol.comRODEO (din Texas cu drag)

>asta ie ala inbracat in costum da padurar, d'a aterizat o vreme si prin
>tehaz?!

"Austro-Ungarul" e unul cu o fata rosie si are un picior mai scurt; la piciorul
respectiv poarta un pantof cu o talpa mult mai groasa. Iti zic de handicapul
respectiv doar ca sa poti face comparatie cu individul de care zici tu. Sigur
traznaile din capul lui nu i se trag de la picior.

din Texas cu drag

>(Vlady Tzeapa)

>Wrong screenname?

aceieashi marie cu alta tickie.

PACE SI VIN !

din Texas cu drag

>(PRO PNAC)

>Iti zic de handicapul
>respectiv doar ca sa poti face comparatie cu individul de care zici tu. Sigur
>traznaile din capul lui nu i se trag de la picior.

atunci nu ie ala.
acu aproape doojda ani am cunoscut unu, undeva prin niu jerseu, da unbla
inbracat intr'un costum ca da padurar si zicea ca ie nobel din ardeal. sa dadea
da mare legionar. plecase din ny in tehaz, da unde venise inhaitat c'o
parashuta tecsicana, o shlanpata blonda.
ierea dus bine..
nu'mi amintesc numili lui.

PACE SI VIN !

PRO PNAC

>From: gicara...@aol.comRODEO (din Texas cu drag)

>atunci nu ie ala.

Credeai ca numai unul e sarit de pe fix?

> [...]
>inbracat intr'un costum ca da padurar si zicea ca ie nobel din ardeal. sa

Acum ce sa zic, pe Stanley nu l-am auzit sa se dea legionar. Nici nu-l bagam in
seama daca nu l-as fi auzit cum se lauda in fata unora ca el e
"austro-ungar":-) Se mai lauda ca stie o poloneza dornica de pula si era gata
sa dea telefonul aleia oricui platea nu stiu cit. Mai zicea ca ar fi fost
student la medicina veterinara in Bronx. Poate vindea bilete la Zoo:-) Iti dai
seama ce adunatura era in bodega aia? Ha ha ha!

>ierea dus bine..
>nu'mi amintesc numili lui.

Nici eu nu mi-as fi amintit de numel Stanley, daca Dr. Burlacu nu amintea de el
aici. In bodega aia asa-l strigau cunoscutii, dar credeam ca e doar o porecla.

DACIA LAN

>Subject: Re: Ion Iliescu, Stefan Lupu, Andrew Stanley si Mossadul
>From: pro...@aol.com (PRO PNAC)
>Date: 9/24/04 6:09 PM Eastern Daylight Time

>Acum ce sa zic, pe Stanley nu l-am auzit sa se dea legionar.

Oare cum s-o fi impacand "Capitanul" Stefan Lupu cu Andrew Stanley, cand
acesta-i spune ca-i grof si conte austro-ungar, iar romanii si mai cu seama
legionarii, dusmanii de moarte ai idanilor si bozgorilor sunt romani imputiti
care trebuie ucisi ? Sau de beti ce sunt, abea li se impletuceste limba in gura
si nu se intelege ce hamaiesc si guita ?!

>Se mai lauda ca stie o poloneza dornica de pula si era gata
>sa dea telefonul aleia oricui platea nu stiu cit.

Vrabia malai viseaza.

DACIA LAN

>Subject: Re: Ion Iliescu, Stefan Lupu, Andrew Stanley si Mossadul
>From: lupu...@aol.com (Lupulusa)
>Date: 9/24/04 6:48 AM Eastern Daylight Time

N'am inteles nici eu ce vrea sa spuna prin "iti mananci placinta". De fapt nu
degeaba se numesc boanghene ca nu intelegi ce spun aceste hoarde
mongolo-huno-tataro-kazare.

Donkey Dick

> [...]

>Lupu macar a purtat sincer camasa verde pina l-au stricat masonii, dar
>tu, mai nemernicule urmasii Capitanului ar trebui sa te dea exemplu ca

Dati paraii si-l facem noi.

DACIA LAN

>Subject: Re: Ion Iliescu, Stefan Lupu, Andrew Stanley si Mossadul
>From: cur...@aol.com (Donkey Dick)
>Date: 9/25/04 10:35 AM Eastern Daylight Time
Parai este vorba lui Lupu, te cam dai de gol jupane.

DACIA LAN

> [...]

>Lupu macar a purtat sincer camasa verde pina l-au stricat masonii, dar
>tu, mai nemernicule urmasii Capitanului ar trebui sa te dea exemplu ca

Mai borfasule, tu vorbesti de unul singur.

Haushoffer

>daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Mai borfasule, tu vorbesti de unul singur.

Slugoiule nu fi obraznic cu domnul Metet ca-ti fut dumnezeii ma-tii.

DACIA LAN

>Subject: Re: Ion Iliescu, Stefan Lupu, Andrew Stanley si Mossadul
>From: haush...@aol.com (Haushoffer)
>Date: 9/25/04 10:43 PM Eastern Daylight Time

S-o injuri pe ma'ta, pentru ca te-a cacat pe lumea aceasta un parazit.