JAK IZRAELSKI general mscil sie na Polakach nad Auschwitz

108 baxış
İlk oxunmamış mesaja keçin

brat_olin

oxunmamış,
16 fev 2012, 07:58:0616.02.12
kimə
http://www.rp.pl/artykul/159563,812965.html

Jak izraelski generał mścił się na Polakach nad Auschwitz
Piotr Zychowicz

"Musieliśmy słuchać Polaków przez 800 lat. Teraz już się ich słuchać
nie musimy". Te słowa izraelskiego generała świadczą, że nie szanuje
on sojusznika i nie zna historii

Izraelskie lotnictwo ma nowego dowódcę. Został nim Amir Eszel.
Niezwykle utalentowany i popularny wśród kadry oficerskiej generał. W
mediach natychmiast ukazało się wiele artykułów, w których zadano
pytanie, czy to ten człowiek poprowadzi izraelskie lotnictwo do
najbardziej ambitnej misji w jego historii: zniszczenia instalacji
nuklearnych Teheranu.

Przy okazji, zupełnie nieoczekiwanie, dostało się Polsce. Izraelskie
gazety przypomniały słynny przelot nad byłym niemieckim obozem zagłady
Auschwitz, który miał miejsce w 2003 roku. Eszel pilotował wówczas
jeden z trzech izraelskich myśliwców F-15, które przy okazji pobytu na
pokazie lotniczym w Radomiu przeleciały kilkaset metrów nad byłym
obozem.

Wydarzenie to odbiło się szerokim echem, a Eszel został uznany za
bohatera. Teraz, przy okazji nowej nominacji, ujawnił prasie kulisy
tamtego lotu. Według niego Polacy zgodzili się na niego, ale pod
warunkiem że odbędzie się powyżej poziomu chmur. Eszel - jak mówi dziś
z dumą - świadomie nie posłuchał gospodarzy i przeleciał z rykiem
silników niemal nad samymi barakami.

- Powiedziałem wówczas pozostałym pilotom: musieliśmy słuchać Polaków
przez 800 lat. Teraz już się ich słuchać nie musimy - wspominał nowy
dowódca lotnictwa. Słowa te zostały przyjęte przez dziennikarzy z
aprobatą. Charakterystyczny jest komentarz, jaki opublikował znany
amerykański publicysta Jeffrey Goldberg.

"Nad Auschwitz Eszel dokonał symbolicznej zemsty na Polakach, którzy
upokarzali Żydów w trakcie stuleci, które doprowadziły do Holokaustu -
napisał Goldberg w tekście, który został opublikowany w wielu gazetach
USA i Kanady. - Jego ówczesny dowódca uznał, że ten przelot był
najlepszym dowodem, że syjonistyczne przekonanie, iż Żydzi mogą liczyć
tylko na siebie, jest prawdziwe".

Zarówno wypowiedź gen. Eszela, jak i towarzyszące mu komentarze, są
zaskakujące. Polskę łączą bowiem z Izraelem wyjątkowo bliskie relacje,
także w sferze bezpieczeństwa. Sami Izraelczycy lubią nam powtarzać,
że jesteśmy ich "koniem trojańskim w UE". To, że zignorowało się wolę
zaprzyjaźnionego państwa na jego wlasnym terytorium, nie powinno być
więc powodem do dumy i pochwał. Raczej do nagany.

Zasmucające jest również to, że wysoki oficer izraelskiej armii tak
słabo zna dzieje swojego własnego narodu. Choć rzeczywiście pod koniec
lat 30. w Polsce zaczęło się robić duszno, to 800 lat historii Żydów
na terenie Rzeczypospolitej nie było wcale pasmem udręk. Wprost
przeciwnie - była to historia zgodnego współżycia między obydwoma
narodami.

To Polska udzieliła Żydom azylu, gdy w średniowiecznej Europie zaczęły
narastać nastroje pogromowe. To Polska stała się miejscem, w którym
kwitło żydowskie życie kulturalne, religijne, gospodarcze i
polityczne. To w Polsce urodzili się założyciele Izraela. Wstyd, że
generał Eszel - który jest synem ocalałych z Zagłady - o tym nie wie.

Jeżeli rzeczywiście Eszel niedługo wyśle swoje samoloty nad Iran i
rozpoczną się bombardowania tego kraju, izraelscy dyplomaci będą
robili wszystko, aby pozyskać dla tej wojny poparcie na świecie. Na
pewno zawitają wówczas również do Warszawy. Wypowiedzi takie jak gen.
Eszela nie ułatwią im zadania.

--
Smart questions to stupid answers

Adam Tomaszewski

oxunmamış,
16 fev 2012, 15:05:4116.02.12
kimə
podly, chamski , arogancki, terrorystyczny narod, zgraja zlodzieli i
oszustow, przytulek dla kryminalistow wszelkiej masci!

Adam Tomaszewski

oxunmamış,
16 fev 2012, 15:08:5116.02.12
kimə
On Feb 16, 7:58 am, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
tylko idoci popra samobojcze zapaly durni z Izraela!

brat_olin

oxunmamış,
16 fev 2012, 16:32:0216.02.12
kimə
To nie jest prawda. Syjonisci to nie caly Izrael,
powiedzialbym, ze mniej niz 50%.

u2

oxunmamış,
16 fev 2012, 16:32:3616.02.12
kimə
W dniu 2012-02-16 13:58, brat_olin pisze:
> [...]
> USA i Kanady. - Jego ówczesny dowódca uznał, że ten przelot był
> najlepszym dowodem, że syjonistyczne przekonanie, iż Żydzi mogą liczyć

Ho ho ho, nie dziwie sie juz wscieklym atakom dj- kontyngentu na Polske
i Polakow na sciepie :)

u2

oxunmamış,
16 fev 2012, 16:33:5316.02.12
kimə
W dniu 2012-02-16 22:32, brat_olin pisze:
> To nie jest prawda. Syjonisci to nie caly Izrael,
> powiedzialbym, ze mniej niz 50%.

Ale na sciepie sa w zdecydowanej wiekszosci :)

u2

oxunmamış,
16 fev 2012, 16:35:2016.02.12
kimə
W dniu 2012-02-16 22:32, u2 pisze:
> Ho ho ho, nie dziwie sie juz wscieklym atakom dj- kontyngentu na Polske
> i Polakow na sciepie :)

T.zn. d-kontyngetowi zalezy na wybieleniu swoich mocodawcow czyli
szwabow, a j-kontyngentowi zalezy na wyludzeniu +60 mld od czeciej
peloskiej :)

Adam Tomaszewski

oxunmamış,
16 fev 2012, 16:51:1516.02.12
kimə
mysle ze duzo wiecej anizeli 50 %, wie pan ilu przeciwnych jest
wynajmowanu mieszkan Arabom?, wyobraza sobie pan gdyby zydom odmowiono
wynajmu w Nowym Jorku? wasner z sharonem z ozorami ziemie by
zamiatali:)

Basia

oxunmamış,
16 fev 2012, 17:33:1616.02.12
kimə
Glupi artykul, i niesamowicie butny nadety ton pismaka.

Po pierwsze miec Zydowi za zle ze na trzy grosze
sie nie posluchal i znizyl pulap lotu nad miejscem
takim jak Oswiecimiem, jest zwyklym absurdem.

Ze sie tym przechwalal?

Piloci mysliwcow sa strasznie macio, i selekcjonowani
do brania ryzyka, ...maja tez czesto sklonnosci do
przechwalek, sa z natury hojrakami, maskujacymi strach
i zwalczajacymi hojractwem obawe przed ryzykiem,

...szkoda ze nie pochwalil sie wynikami osiagniec
seksualnych podczas wizyty w Polsce, wtedy moze
wzbudzilby usmieszki poblazania, ale kto wie, w
takim Dzikowie to pewnie z miejsca za siekiery by
lapali.

Po za tym, w Izraelu potrzebuja odrobinke animuszu,
i to wszystko pewnie temu sluzylo. Big deal, nie
ma o co sie pienic,

...a juz tym bardziej robic z siebie ostatniego debila
piszac ze Zydzi by sie bronic na Bliskim Wschodzie beda
musieli zabiegac o poparcie Polakow.

Ekspansja kredytu to potrafi jednak ludziom w glowach
przewrocic. To bardzo ciekawy fenomen, i warto
obserwowac.

Grecja bankrutuje a w Polsce chodza nadymani jak nigdy
przedtem. Warto zaznaczyc ze Grecki przed rozpoczeciem
kryzysu byl na poziomie dzisiejszego polskiego. Dlug
dramatycznie sie powiekszyl sie w oststnich dwu latach
kiedy stopy procentowe zaczely galopowac Grekom w gore,
i musieli na coraz wiekszy procent pozyczac. Gdy Grecy
zaczynali nie byli bardziej zadluzeni nizeli Polacy.

Warto pismakom to rozumiec, i nie zapominac, na wypadek
gdyby w niedalekiej przyszlosci zaistniala potrzeba zapukania
z prosba do drzwi jakiego Rotszylda, czy innego.

Basia

Jozef Figa

oxunmamış,
16 fev 2012, 18:40:4916.02.12
kimə
On Feb 16, 6:58 am, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> robili wszystko, aby pozyskać dla tej wojny poparcie na świecie. Na
> pewno zawitają wówczas również do Warszawy. Wypowiedzi takie jak gen.

W sumie: Faceta nie obchodza umowy, ustalenia, gwarancje i obietnice.
Nie jest zbyt rozgarniety. Ale z racji zajmowanego stanowiska
dysponuje bronia jadrowa.

Basia

oxunmamış,
16 fev 2012, 18:55:1116.02.12
kimə
Zapomnialam zapytac czy sa nad Oswiecimiem
albo Majdankiem sa organizowane jakies niskopulapowe
turystyczne loty, jak np. loty helikopterowe nad tama
Hoover'a w Newadzie, czy nad Grand Canyonem.

To tutaj wielki biznes, na pewno niejeden turysta
w pospiechu i nie tylko, chcial by zobaczyc i dobrze
zaplacil za Majdanek czy Oswiecim z lotu ptaka,

...pozniej oczywiscie ladowanuie i odwiedziny z bliska.

Dla podreperowania kasy Panstwo moglo by takie samo
organizowac, ...pismaki zostac zagonieni do reklamy,
a nie oddawaniu sie proznemu krytykanctwu.

Basia

Adam Tomaszewski

oxunmamış,
16 fev 2012, 22:59:4316.02.12
kimə
ten " geniusz" bez dyndadelka miedzy nogami , diabla wyswieci w
imiemie wielkiego Izraela!

Basia

oxunmamış,
17 fev 2012, 02:50:4817.02.12
kimə
On Feb 16, 7:59 pm, Adam Tomaszewski <atomaszew...@sbcglobal.net>
wrote:
Bez przesady panie Tomaszewski, nie sadzi pan ze
artykul jest nieco przesadzony?

Zyd zobaczyl Oswiecim i w przyplywie emocji podczas
lotu mysliwcem, bodajze, krew od przeciazenia tez
do glowy mogla uderzyc, (decyzja pod wplywem przeciazenia)
zadecydowal pokazac Polakom wala...

...pozniej mogl nawet swojej decyzji zalowac, bo w sumie
glupia, ale co mial powiedziec ze zle decyzje w locie podejmuje,
zgrywal wiec hojraka.

No i z tego robic propagande?

No niech pan powie sam!

Pan nigdy z tego co sobie przypominam na podstawie takich
blahostek swojej krytyki Izraela nie robil.

Jezeli juz to nalezalo by krytykowac ze pochopny
emocjonalny czlowiek moze byc obecnie na czele
izraelskiego lotnictwa, i stanowi to niebezpieczenstwo.
Taka krytyka moze miec podstawy.

Po za tym pan pisze od siebie, i z USA, a w Polsce doszlo
do przesady, ...badz tez ludzi sie urabia umyslnie i dla
pozniejszej potrzeby, niewiem. Wywiady rozne wydaja sie
tam aktywizowac w ostatnich latach, siac ferment.

Basia

u2

oxunmamış,
17 fev 2012, 04:12:0117.02.12
kimə
W dniu 2012-02-16 22:51, Adam Tomaszewski pisze:
> [...]
> wynajmowanu mieszkan Arabom?, wyobraza sobie pan gdyby zydom odmowiono
> wynajmu w Nowym Jorku? wasner z sharonem z ozorami ziemie by

To szczurony na manhatanku zyjom ? :)

u2

oxunmamış,
17 fev 2012, 04:13:1217.02.12
kimə
W dniu 2012-02-17 00:40, Jozef Figa pisze:
> W sumie: Faceta nie obchodza umowy, ustalenia, gwarancje i obietnice.
> Nie jest zbyt rozgarniety. Ale z racji zajmowanego stanowiska
> dysponuje bronia jadrowa.

Tak, ale tylko pomiedzy swoim kroczem :)

Alexander Sharon

oxunmamış,
17 fev 2012, 05:41:0217.02.12
kimə
Zgadza sie.

Pozostale 50% sa sluchaczami Radia Maryja.

Jerzy Ulicki-Rek

oxunmamış,
21 fev 2012, 23:08:1821.02.12
kimə
" Wstyd, że
generał Eszel - który jest synem ocalałych z Zagłady - o tym nie wie."

Zaglady?
Jakiej zaglady?

Mit holokaustyczny i jego zadanie
http://www.polskawalczaca.com/viewtopic.php?f=1&t=3

Holokaust
http://prawda2.info/viewtopic.php?t=1282

Arogancja zydowska jest bezgraniczna.

Jerzy Ulicki-Rek

Jerzy Ulicki-Rek

oxunmamış,
21 fev 2012, 23:10:4121.02.12
kimə

Zaproponowalem kiedys obecnej komendanturze obozu aby zorganizowali
"Noc z duchami" dla turystow w tym shcronie przeciwlotniczym ,ktory
pokazuja naiwnym jako "komora gazowa" .Nie odpowiedzieli:)
jerzy Ulicki-Rek

0 yeni mesaj