Rau Victor Yang....

unkown

Victor,

Koj tsis nrog ZEB lawv mus saib lostsuas teb los? Cas tsis pom koj
nyob ntawm no!!

http://www.youtube.com/watch?v=AgDO37Eu4Yo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=UPjD55Rwsf4&feature=relmfu

~cm

Xavzoo

unkown,

Cwj, tso tej yeebyaj kiab koj mus ncig Pajtawglag thiab Kuamtsawb rau
peb saib thiab ma...Cas yuav ua tau tej yam tsis tso tau siab rau koj
ualuaj li ne..Lub niag npe cuav xwb los tseem yuav pauv lawm thiab,
cas yuav ntshai As cas Tseemyeej tshev koj ualuaj na..

Nrhav kuas tau quaspuj es coj moog cog lug rau tej me toj roobzeb paab
fwj yus lub neej txijnkawm txhaj le ruaj ov..haha..

X Z

unkown

On Aug 24, 5:40 am, Xavzoo <koj...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Nrhav kuas tau quaspuj es coj moog cog lug rau tej me toj roobzeb paab
> fwj yus lub neej txijnkawm txhaj le ruaj ov..haha..

XZ,

Kuv tus phaw nyuj ces yeej tuaj noj cov niag zaub Mekas cog tau muaj
ntau xyoo, noj noj los tsis qab li lawm. Txij li 20 xyoo los no, kuv
tus phaw nyuj yeej mus rau sab Asia mus noj cov Zaub mos ntau rau qhov
txhia chaws. tiaj nrag, tooj roob hauv pes los yeej muaj kuv tus phaw
nyuj cov hneev pawg lug. Thaib, philippine, S. korea, Japan, Blog,
thiab suav mas muaj zaub mos ntau yam noj thiab qab kawg, yog ib tug
phaw nyuj twg tau mus noj lawm ,ces yuav tsis kam los noj zaub Mekas
no lawm.

Duab los muaj ntau, tsis xav tso tawm nawb, hnub twg koj thiab kuv sib
ntsib kuv mam li muab rau koj saib personally. Yog kuv yuav muab tso
tawm rau hauv no, ces tsam ho ceeb thiab muaj xwm txheej loj los rau
ntau tsev neeg Hmoob, cov neeg tsis tij lim ces yuav baj siab mus rau
sab Asia. Hmoob 18 xyeem council yuav tu plaub tsis txog ntawm kev sib
fab yig tsis txawj tag laiv.

Kaj tsij baj hnub twg dej ntws nce toj lawm ces, wb mam li mus dov
cav. Peb Hmoob nyob rau toj roob hauv pes thiaj li tau taws rauv.
Yog dov cav rau dej tshoob nqe hav xwb ces, yuav nkim peb Hmoob cov
dag zog xwb, vim tias peb dov cav rau Mab Sua yuav xwb, Hmoob tsis
tau.

-cm

Vaj Ncuab

Cwj;

Ua cas koj tseem muaj muaj siab rau kuv tus kwv Zeb lawv tej haujlwm Nplogteb na? Tamsim no Cua tuv tab tom ntaus Vajtswv Cim lawv nyhav heev nyob roob Phwv Npiab. Sab Moos Cab los luag ntaus tuaj, sab Moos Oos los luag ntaus tuaj, sab Phwv Laj los luag ntaus tuaj, sab Looj Ceeb Pha Khao los luag ntaus tuaj. Nyob rau sab Phwv Los Pheej, Naj Poob Thab, Ntoos Ntab los luag ntaus nyhav heev es koj tseem pws tsaug zog thiab los?

Kuv nyuag kwv Zeb lawv tej haujlwm nyiaj txiag ces nchuav tag mus yuav nyuj sib nraus Nplogteb, nyuj Lak 20 los muaj, nyuj Moos Cab los muaj, nyuj Phongsavanh los muaj. Ib tug nyuj $100 yuav zaub plus $50 ntiav neeg tu. Koj tus Tub Nyiaj Huas Vwj tseem yog tus Huanab xaim lav thiab mas luag ua neej ntxov siab kawg.

Ntiajteb neeg tsuas xav tuaj ua si USA xwb es koj tseem xav rov mus tim Nplog? Koj cov nqi Visa $50 txaus them Nplog ib tug tubrog mus tua Cob Fab koj puas paub? Cov phoojywg Saub Vaj Kuam, Yaj Tuam Thoj, Xyooj Xeeb lawv twb ncaim tag lawm.

Vajncuab 5

unkown

Tub Vajncuab

Wow...muaj tiag li. Yog li Zeb lawv kuj lom zem kawg thiab laiv. Puas yog muab ib co nyuj rau Xeem thiab koj dab laug bliaj yaj yug thiab? Ua li no es Zeb thiaj tau mus saib lawv mas. Tos tias koj dab laug Tswv tsis ua suab sab li yog muaj kev kub ntxov li no nev.

Cas yuav ntshai blog ua luaj li maj? Kuv saib thaum hluas koj twb yog ib tug kho heev nev, niam no, laus es nkees lawm los cas, tso zis twb tsis kam tig ncaj rau saib tim lawm..he he he..

Blog yuav tau kawm lawv lessons los ntawm suav los. Suav twb tau nrog Hmoob sib tua ua ntu zus tau muaj 5000 tawm xyoo, tua Hmoob twb tsis tu noob li es, thaum kawg suav thiaj li tsis thab Hmoob lawm. Tsam no blog thiab nyaj laj ho sawv los tua Hmoob kom tu noob no, ces saib blog yuav ua mus txog qhov twg os. Blog twb tsis paub hais tias cov ntses dim lawm yog cov loj. Yog blog paub txog kam ntiaj teb, ces kawg ua li suav es tso Hmoob nyob Hmoob, txob thab Hmoob lawm xwb. Blog txawm yuav tua Hmoob niam Hmoob txiv, Hmoob poj Hmoob yawm tuag tag lawm los Hmoob cov tub ki hlob tuaj yeej yuav nrog blog sib tua dua xwb. Txhob nyuaj siab nawb.

Txhob ntshai thiab, kav tsij coj nyaj nej mus ua si rau tej niag chaw ua thaum hluas nej tau nrog Hmoob coob leej ntau tus mus zov thiab tos hma ntsuab kev saib puas zoo li qub lawm. Tsis tag li ntawm, tseem tshuav kwvtij neej tsa coob nyob rau sab tid laiv.

~cm

TseemYeej

XavZoo awd,

On Friday, August 24, 2012 5:40:38 AM UTC-7, Xavzoo wrote:
> [...]
> ualuaj li ne..Lub niag npe cuav xwb los tseem yuav pauv lawm thiab,
> cas yuav ntshai As cas Tseemyeej tshev koj ualuaj na..
Uacas koj yuav ciasiab ualuaj rau niag CwjSoQuav ntawd naj. Kuv twb piav txog qho thaum i nyob Merced, nws ntxias nws tus phoojywg Hmoob Lauj mus rau cov black tigers tswm ne. Chivthawj mas nws ua cuag li nws mas nim 12 tsav txuj ov, tabsis, thaum luag nam zog los ntaus cuag ntaus aub lawm ces yawm CwjSoQuav ciali tso tes plau lawm tsis saib qab li lawm ne, tus phoojywg ciali mag pab black tigers phob ua nws ntuav ntshav dhev xwb nes.

Zaj dabneeg no Hmoob Merced paub tas tus los moj!

TseemYeej.

unkown

Tub Paj tsab,

hib hib hib....

what I have said is lasting inpression!!! Ua rau Tub Paj tsab pw los tsis tsaug zog tau muaj ntaw xyoo los lawm. Keep guessing!!!!

Xavzoo

TseemYeej,

Kuv ciasiab rau txhua tus tub Hmoob, ib leeg zoo siv lawm ib tsav num,
ibleeg muaj ib yam zoo txuj, koj txhob txhawj ma Cwj zoo siv rau qhov
Cwj txawj thiab paub hos, txog caij siv mam siv kom tim num tim neeg
xwb mas. Yuav tau ua siab ntev sib zam thiab os nawb.

Tso dag rau Cwj xwb vim tsis tuaj lub npe Cwjmem es ho tuaj lub
(unkown), thaum Cwj tsis tuaj lawm los peb tsis muaj lus npaim
qaubncaug txhua thiab, ntawm koj ntawm kuv los tib yam los mas.

unkown,

Koj los meej pem thiab nawd..Luag tej tsodag xwb los tsis txhob lam
tawm fws laiv, peb yeej yuav nyob uake hauv zos SCH no thiab yeej yuav
nyob tom zos Hmoob, peb fim yuav sib paub zoo, koj yog leejtwg, kuv
yog leejtwg, phem thiab zoo. Peb tseem yuav plhis ua ib cov Hmoob zoo
tshaj ntxiv mus, yuav tau sib qhia thiab sib koom siab.

Muaj txuj los yijmeem nthuav tuaj pub rau peb pom ntxiv txhob nros
nawd..

X Z

unkown

On Monday, August 27, 2012 5:42:34 AM UTC-7, Xavzoo wrote:

> [...]
>
> tshaj ntxiv mus, yuav tau sib qhia thiab sib koom siab.

> Muaj txuj los yijmeem nthuav tuaj pub rau peb pom ntxiv txhob nros

XZ,

Txhob nyuaj siab kiag txog lwm tus. Tej nyuag nov ces yog miv miv xwb os.

Kuv tseem tos rawv saib thaum twg dej ntws nce toj ces, kuv yuav nrog koj mus dov cav xwb. Muaj dab tsi ho piav qhia thiab txhob ua ib leeg, thiaj ua los rau yus noj ib leeg kheej,tsis qab laiv, he he he!!!

~cm

TseemYeej

XavZoo,

> [...]
> Cwj txawj thiab paub hos, txog caij siv mam siv kom tim num tim neeg
> xwb mas. Yuav tau ua siab ntev sib zam thiab os nawb.
Kuv yeej totaub tau tias ntsuag tuaj tsis lov ntsuag noj ces yuav tau tos kom ntsuag ciaj xyoob mos mam txiav los hiab vab, yog tos dhau ntawv lawm ces kawg txiav los xov lajkab lawm xwb, vim tias, xyoob laus tsiv rauv ne. Niag CwjSoQuav, laus dhau caij hwv lawm, muaj zoo txwj los tsis tsim nuj, ua yam tsis tsheej yam li lawm, pojniaj los plam tsis nrog luag muaj, ib sij mag ib tom nkuaj. Tsam no ces zoo li tej dev vwm txog twg kaug twg li lawm xwb ne. Koj rov mus saib nws tej ntawv sau cia hauv SCH no maj, leejtwg hais dabtsi los txhaum nws tag li, nws tib leeg thiaj hais yog xwb, luag tso quav nruab nqhuab los txhaum nws, luag tso quav nquab deg los txhaum nws, tabsis, yog nws ua li luag ua ntawd no ces tsis txhaum li ne.

Lino kuv lolus tias: "Cai neej rau neej, cai dab rau dab" mas yeej forever TRUE nawb.

TseemYeej.

unkown

On Aug 27, 9:41 am, TseemYeej <tseemy...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Lino kuv lolus tias: "Cai neej rau neej, cai dab rau dab" mas yeej forever TRUE nawb.

TubLis Paj tsab,

Hib hib hib...What I have dug out on you and your brothers have been
profoundly affected you...What they did will haunted you to the last
of your breath. If you cannot sleep, there lost of sleeping aid
medications. If that can't help, there is always an
alternative...Opium, ha ha ha ha !!!!

TseemYeej

CwjSoQuav,

On Monday, August 27, 2012 10:00:02 AM UTC-7, unkown wrote:
> TubLis Paj tsab,
> Hib hib hib...What I have dug out on you and your brothers have been
> profoundly affected you...What they did will haunted you to the last
> of your breath.
Your Hib hib hib..hib...Opium, ha ha ha ha !!!! is telling me that you are in deep mental crisis. As the matter of facts, you never knew me in person and I never knew you in person as well. Ironically, you took "hear and say" as a reason to hate my family and try to boycott us at all cost. You were in the US military, you know the LAW, we remain innocent till proven guilty, therefore, you are victim of bad propaganda. Physically you are in the U.S, but mentally you are still living in LongCheng era. Wake up, this is IT era.

Anyway bear in mind that you are just an inoffensive bad mouth, big talk no action. If I really feel danger, just a phone call and you are done. I know who you are, but I choose not to, because you can't even solve your own mental crisis, why would I give you a coup de grace.

TseemYeej aka Tub PajTsab.

unkown

Hib hib hib...tub paj tsab,

Hin heup will haunt you for the rest of your life!!!! If you can't
find any sleeping pill that help your depression, simple just take
opium, will help you for awhile, ha ha ha ha ....

TseemYeej

CwjSoQuav,

You may not want to read my following statement, but someone else will, it is consciously written by me and it is good for everyone to read.

On Tuesday, August 28, 2012 11:16:57 AM UTC-7, unkown wrote:
> Hib hib hib...tub paj tsab,
> Hin heup will haunt you for the rest of your life!!!!
It is TRUE, Hinh Heup haunts me and my family all this long, and after all this long propaganda storm, nothing can stop us, many of us, the PajTsab, have became millionaires, from North to South, from East to West, and internationally, from the US all the way to Laos and I am one of them. Hinh Heup is a major challenge between RIGHTEOUSNESS & EVIL-MIND for us. Li ntawd, peb thiaj rau-au siab ua peb lub neej by LIVING in TODAY LIFE. Finally Hinh Heup is a the turning point of our LIFE. We never look at it as a GUILT, but a stimulus.

Qhov reason kuv pheej thab kom koj thiab nej cov neeg ILL-EVILS tham txog Hinh Heup ces tsuas yog kuv xav paub tias tseem tshuav cov RUAM noj NKHAWB li koj coob los tsawg xwb. Lub tswvyim no yog muab los ntawm zaj dabneeg NujLoob rho plaub haub rau niamntab niammuv mus ev kas los sev tseem tshuav tsov zov hauv qab ntoos coob los tsawg.

In reciprocal, you and your DEV TOM DAB, taking the old propaganda as life and death situation, trying to revive LongCheng Era, you guys kept barking all the way till now. As the results of 37 years of propaganda, many of you guys got jailed or killed, corruptions all over the place. After the death of your master, nothing have been won excepted law suits among yourselves, betrayals are common. The propaganda has failed big time.

> find any sleeping pill that help your depression, simple just take
> opium, will help you for awhile, ha ha ha ha ....
Whatever you express will always reflect your bad BEHAVIOR..opium... opium... opium...if I have to do opium I will do it myself without your suggestion. Remember when you talked about my brother Yeej PajTsab, you were just telling us that you were not any different than him, his wives divorced him and so did your wife, she did that to you too, he couldn't do anything about it and so did you too, as the matter of facts, you were even jailed for it. So your statement was ridiculously laughable, huh?

The differences between you and him are that he, Yeej Pajtsab, had remarried before he died but you not. He has kids, now millionaires, to carry his name and you still have nothing.

Wake up boy and Have a real life!

Tub PajTsab.

unkown

He he he ...money, kids, remarried..still don't alter anything. Everything is temporary..Anything can be changed overnight..you witness you brother Yeej how his life was ended. He once told Hmong in Lao that as long as the mighty Mekong river still runs, Yeej Pajtsab was going to be rich forever. At the end, his two wives drove out/walked out and married someones else while he was alive, absolutely NOTHING he could do, died with a broken heart and penniless. Your Brother Lytec met his own fate with horrible suffering and ending, even today, you could not relocated his remain...what a sad sad Greedy man, that's how KARMA places justice on your siblings that involved the massacre on the bridge of Hinheup...Your fate may end the path as your brothers..When everything else fails, Opium still a better choice!!! ha ha ha...

TseemYeej

CwjSoQuav,

Again, you still show your IDIOTY.

On Wednesday, August 29, 2012 11:44:55 AM UTC-7, unkown wrote:
> He he he ...money, kids, remarried..still don't alter anything.
Apparently, it sounds like you don't really understand the meaning of KARMA, to begin with, it is not a CURSE, specially the curse from your ill people. The deep meaning of KARMA is that all human beings are living in the CYCLE of SUFFERING and REBIRTH (Sanskrit / Vatasongsane) no one escapes BIRTH, GROWTH, ILLS and DEATH (ໄດ້ຍົດເສີ່ມຍົດ ໄດ້ລາບເສີ່ມລາບ). Physically, we are born with ash we will die with ash, what remain are SOUL of GOODNESS and SOUL of wicked. When you pretend to know all you know nothing.

Vaj Ncuab

On Thursday, August 23, 2012 11:50:48 PM UTC-5, unkown wrote:
Uncle TseemYeej & Dablaug Cwjmem;

Neb nyob tib lub nkoj es ua cas neb pheej yuav sib cav ua tus dab tsi? Cwjmem txivhlob Tojxeem Xaiv Tuam Vwj thiab Cwjmem tijlaug Vwj Ntxawg thiab Leej Vwj txawm yog cag Hmoob Kong Le ntag. 1964 Kong Le los luam Col. Vaj Pov thiab tog Royal Lao Government nyob Ban Na Xaiv Tuam Vwj, Vwj Ntxawg, Vwj Leej, Lis Vaj, Lis Npawv lawv sib tuav tes mus ua Kong Le. 1966 Cwjmem txivhlob Tojxeem Xaiv Tuam Vwj thiaj raug ntes tuaj kaws Pha Khao thiab raug tua pov tseg. Cwjmem tijlaug Vwj Loob tsis tau ua tug Huana Naixaim nyob MR II ua ntej 1966 twb vim Gen. Vang Pao tsis ntseeg. Fall 1964 Ly Teck tseem kawm Junior nyob University of Bordeaux, Naikong Ly Pa Cha tseem ua haujlwm khov kho nyob hauv Hom kan Muang thiab Hom kan Khoueng Xiengkhouang. 1965 Ly Cher thiaj raug xaiv ua Phouthen Rasadone xuv thib 5. 1966 Ly Teck kawm tiav B.A. (License)in Law & Political Science from Bordeaux thiab los ua Maj. Gen. Vang Pao tus senior Political Advisor nyob Long Cheng.

Vim txoj kev tsis sib tos taub es Ly Teck thiaj nqi Long Cheng los rau Vientiane. 1970 Sadecd Tiao Souvanna Phouma the Prime Minister of Lao, Phaya Pheng Phogsavanh tus Pathan (President) Phak Phenkang & Minister of Interior & Phaya Soukan Vilaysan tus Secreatary of Phak Phenkang thiaj tsa Ly Teck ua tus Director of Administration, nyob hauv Ministry of Interior uas yog saib tag cov Chao Khoueng nyob Nplogteb. Tabsi Ly Teck tso quav nruab deg los txhaum, tso quav nruab nquab los txhaum, Hmoob tus xav li cas los muaj.

Cwjmem thiab TseemYeej yog neej yog tsav, yog phooj yog ywg, yog txiv yog tub. Yog luag tsis saib TseemYeej tsim nyog Cwjmem tseem yuav teb, yog luag hais tsis zoo raug Cwjmem tsimnyog TseemYeej tseem yuav thaiv. Tsis tsim nyog neb sib cav sib ceg thiab hais tej lus phem phem li zaum toj no lawm.

Kawg no; thov dablaug Cwjmem & Uncle TseemYeej neb tsum.

Vajncuab 5

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

nyeem koj cov lus zoo li koj paub txog ob tug hmoob no zoo tsawv lawm. koj pab piav kom meej zog txog ob tug no seb.

tus ib lytec: zoo li kuv hnov mas tus blog hu lis tec no mas tiag tiag lub npe yog lis teeb tabsis vim ntawd blog sau teeb no mas pib tus xablab es ua ntej thiab muaj tus maib thus rau sau toj ces bog ruam tsis paub nyeem blog cov ntawv thiaj hu teb..teb... ces cia li ua ==tev lawm xwb. zoo li hnov mas ib txhia hais tias tus lis tec no mas yog ib tug ntawm cov hmoob uas xav kom hmoob txhob khiav mus lwm teb chaws vim twb tshuav nws ib tug nom homoob li tub npis lis foom tseem nyob tsis txhob khiav raws gvp tawm teb chaws. tub bis lis foom mas yeej qw kom nyob txhob khiav raws li ib co piav ces lis tec txawm xav pab nws tus nom kwvtij kom hmoob nyob ces yuav kom hmoob nyob ces kawg tua nram ke kom hmoob ntshai hmoob rov wab. ces lis tev thiaj siv lub tswv8 ntawd. tej no mas hnov hmoob ua lus paj lus cua xwb tsis paub tseeb npaum li cas. hos ntawm tus bis lis foom mas zoo li yeej tshaj tawm tias gvp muaj txim nws thiaj khiav hos hmoob lwm tus tsis muaj txim kom txhob khiav. twb tshuav nws yog ib tug nom loj rau hmoob nws tseem nyob sawv daws yuav khiav ua tus dabtsi. zoo li hnov mas nws qw qw li ntawd tabsis tsis ntev tom qab gvp thiab hmoob coob coob twb dhau tas lawm ces blog liab ntes tub bis lis foom mus kaw thiab rau txim tuag kiag lawm thiab.

tus ob koj hais txog: yeej pajtsab. tus no mas kuv ho tsis tau hn ov li.. koj piav kom meej pub peb nyeem seb.

unkown

On Wednesday, August 29, 2012 3:34:59 PM UTC-7, Vaj Ncuab wrote:

> [...]

> Kawg no; thov dablaug Cwjmem & Uncle TseemYeej neb tsum.

Txhob nyuaj siab tub Vajntsuab...tej no yog ib qho miv miv xwb, tab sis koj kom tsum los kuv yeej yuav li koj hais, tsis muaj dab tsi kiag los.

TseemYeej

VajNcuab awd,

Tham txoj Cwjsoquav xwb mas kuv pos ib sab di qho quav teb xwb los yeej lawm, vim nws RUAM noj NKHAWB heev, tav no nws nyuam qhuav tuaj LoojCeeb txog Hinh Heup xwb ne. Qhov kuv pheej sau teb nws no mas yog kuv sau rau cov SCH readers kom pom neeg lub tswv8 tshiab seb peb Hmoob puas yuav mus taus ib ruam tom ntej ntxiv.

Koj kuv peb yeej paub lawm tias tus propaganda uas pheej muab quav pleev rau luag lwm tus ev no yeej tsis work lawm las sav. Tej teebmeem Hinh Heup no tsuas yog hais rau cov noj nkhawb li CwjSoQuav lawv tsev neeg xwb lawv thiaj ntseeg nav. Tsawg lwm los siv tib lub tswv8 xeb-b no xwb ne, li ntawd es xyuamphaj tsawg lwm rau UN txog Hmoob CobFab los thiaj thiaj pheej raug rejected tas li ne. Lub tswv8 Hmoob DejDawb los yeej ncau los ntawm tib lub no thiab xwb.

Hais txog tej txiaj ntsim pabteb pabchaw ces, tso paus tsis ntshai tsw, kuv tsevneeg yeej ua CwjSoQuav tsev neeg ntej lawm deb heev li koj nyuam qhuav piav los saud. Lawv qib siab tshaj ces nyuam qhuav txog qib TOJXEEM xwb ne, hos peb twb dhau ntawd lawm ntau npaug deb. Hais txog fab nyiaj txiag mas haj yam nawb.

Yog yus raws tsis tau luag lawm, tsis tias, ua tib zoo thov seb luag puas kam pab tswv8 hos, tab haj, tsawm luag xwb ntshe noj tsis tag paub. Ham tsis poob kuv lolus "Cai neej rau neej cais dab rau dab" les es. Neeg khib neeg ces kawg liam ub liam no li peb pom no ntag tiag.

Tej no tsis yog yuav hais ua kev khavtheeb, tsuas hais kom sawv daws xyaum tig hloov ua txoj zoo seb Hmoob lub Society puas yuav vammeej mus ib theem lawm yav tom ntej xwb.

TseemYeej.

unkown

On Wednesday, August 29, 2012 4:22:17 PM UTC-7, idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู wrote:
[...]

Idonotknow,

Tus Lytec no yog Teeb Pajtsab ua yog tus Tub Lis Paj tsab no tij laug uas koj hais ntawm ntag, cheem cheem tsis tau Hmoob kom txhob kiav lawv Gen. VP qab, cheem los Hmoob tsis mloog, ces nws sawv kiag ntawm ntug choj, tus dej Naj Liv, sab Vientiane kom tub rog blog thiab Pubthawj tua Hmoob saum tu choj Naj Liv, nyob rau lub Zos Hinheup, Xeev Vientiane rau thaum summer 1975 ntag. Hmong tau tuag coob thiab rau mob coob kawg. Tom qab ntawm Hmoob thiaj li nce mus rau pem roob mus ua Cobfab lawm. Tsis li, mas Hmoob VP ces tawm tag rho hauv blog teb tuaj rau sab thaib teb lawm, Niaj hnub no yeej tsis muaj Hmoob Cobfab li lawm os. Koj tsis paub no ces koj nug kwvtij Hmoob Xeev, leej twg los paub tag. Hmoob muab ua kwv txhiaj hais, ua dab neeg hais, sau rau phau ntsawv Hmong history.

Thaum lub 9 hli, xyoo 1975 ntawm, Lytec (lis Teeb) thiab nws 3 tug kwvtij kiav tuaj rau yeej thoj nam Nongkhai, li 5:00 PM Hmoob paub, Hmoob nqa qws, riam, tau, txuas coob kawg vij kiag nws lub tsheb, nam qees yuav muab Lytec peg, kuv pom kiag thaib zoo saib kawg, ces cov tub ceev xwm thiaj thov thov Hmoob hais tias yog lawv muaj cai dab tsi, los thov kom tos kaj ntug tso, Thaib mam li tso los nrog Hmoob hais, ces Thaib txawm coj mus kawv rau hauv thaib lub office lawm. Tsis tau pom kev xwb ces thaib twb muab xa mus pov tom ntug naj khoom lawm mus rau blog, blog muab Lis tec xa mus kawm rau Viengxai, mus lwm ploj qab ntai, niaj hnub no twb tsis muaj leej twg paub hais tias Lytec cov txa nas muab kwv rau qhov twg lawm.

Mekas BANNED (tsis pub) Tub Paj tsab tuaj rau Mekas (cai dab mus rau Canada) tsis pub nrog neej tuaj nyob rau Meskas no..Tom qab no, nws mam lis los rau California los raws nws niam yau lawv.

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

koj tias koj pom hmoob vij zog lis tec lub tsheb. yog nqa riam taus thiab txuas coob li koj haisa mas lis tec ham tsis mub nkag tsis tau rau nws khiag li ntag mas.

unkown

On Wednesday, August 29, 2012 5:30:38 PM UTC-7, idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝา

> koj tias koj pom hmoob vij zog lis tec lub tsheb. yog nqa riam taus thiab txuas coob li koj haisa mas lis tec ham tsis mub nkag tsis tau rau nws khiag li ntag mas.

Kuv nyob ntawm kiag ntag hos. Li thaum yav yuav tsaus ntuj 5:00 ntawm, nyob rau hauv thaib lub khaib thabham, uas ua tos Hmoob, nyob rau Nongkhais, ces hnov Hmoob qw zom zaws tias Teeb Lis Paj tsab ua tua Hmoob nyob rau Hinheup tuaj rau hauv no lawm lau, no ces kuv txawm tawm plaws mus saib no, pom Hmoob sib txiv qev, tus nqa riam, tau, qw, txuas, tau los yog tsis nqa dab tsi los muaj, vij vog Teeb Pajtsab lub tsheb, tab sis muaj 4-5 tug Thai security guards los thaiv nws lub tsheb, thiab thov Hmoob tas zog kom Hmoob txhob ntau Lis Teeb lawv. Thaib hais tias yog Hmoob yuav ua dab tsi no los tos kom txog sawv ntxov tso, thaib yuav coj Lis Teeb lawv mus kaw rau Thaib lub office hmo ntawm lawm. Ces tag kis, tsis tau kaj ntug ces thaib muab xa Lis Tec mus cob raug blog, blog coj mus kawm rau Viengxais lawm. Tej zaum Lis tec muab nyiaj ntau ntau rau cov security guards ntawm lawv thiaj muab xa rov mus rau blog lawm. Xav hais tias yuav dim no, tab sis Lytec mus lawm ploj qab ntais, ntshai blog muab tua tuag, twb tsis faus, nas kwv ib yag txha rau ib qho lawm.

Yog Hmoob txhob rawm maj es tos kom Lytec tawm kiag hauv nws lub tsheb los no ces, ntshe Hmoob muab peg tuag lawm, thiab yuav muab cab ncig zos li cov Libyans cab Qaddafy ntag. Tua Hmoob neeg tuag lawm tsheej pab, Hmoob mas chim tas tas li nawb, niaj Hnub no, koj mus ntsib lawv cov uas raug tua rau saum tus choj naj liv, los yog tsev neeg ua muaj cov raug tua tuag ntawm mas lawv tseem hais tias khuv xim kawg, cas Lytec txhob rawm tuag ces cia rau lawv xyuas no laiv. Koj tsis paub no, koj mus piav qhia los nug Hmoob ces Hmoob yeej qhia koj mas.

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

tej yam zoo li no kuv tsuas xav kom nyias uas nyias ris. thaum mag txim kom txhob yog nws pojniam thiab cov menyuam xwb ces kuv yuav kaj siab zog lawm.

kwvtijhmoob

phooj ywg cwjmem-- zam lub txheej, los cuam tshuam neb me ntsis. hais
txog hmoob raug tua nyob him hawj mas yeej hnov neeg tham tham thiab
kuj tau twm me ntsis nyob rau tej history book lawm thiab tab sis kuj
tsis tau hnov ib tug twg hais kiag hais tias nws yog tus pom thiab
ntsia ntsoov no. ho hais txog qhov hmoob vij yuav muab yawg hlob lis
tev ntau nram noom qhais los kuj hnov hnov neeg tham lawm thiab, tab
sis kuj tsis tau hnov ib tug twg hais tias nws yog tus pom kiag. hnub
no yog thawj zaug kuv hnov koj hais tias koj yog ib tug pom (eye
witness) kiag no. yog li ces qhov no yeej muaj tseeb lawm tiag no los
mas yom tos koj pheej nrog tseem yeej sib cam ua ntuv zus los, los koj
yeej pom kiag ntawm qhov muag lawm.

hais txog qhov ban los kuj hnov neeg tham tham tias mekas tsis pub
(banned) pab tsab lis tsev neeg tuaj rau teb chaws mekas no es lawv
tsev neeg thiaj tuaj rau canada lawm no. puas muaj leej twg paub qhov
tseeb txog tias yog vim li cas mekas thiaj banned lawv tsev neeg tsis
pub tuaj rau teb chaws mekas no.

los cuam tshuam nej me ntsis thiab ho nug ntau zog los zam lub txheej
vim kuj xav paub qhov tseeb thiab xwb.

souay...@yahoo.com

On Thursday, August 30, 2012 8:05:27 AM UTC-5, kwvtijhmoob wrote:
> phooj ywg cwjmem-- zam lub txheej, los cuam tshuam neb me ntsis. hais txog hmoob raug tua nyob him hawj mas yeej hnov neeg tham tham thiab kuj tau twm me ntsis nyob rau tej history book lawm thiab tab sis kuj tsis tau hnov ib tug twg hais kiag hais tias nws yog tus pom thiab ntsia ntsoov no. ho hais txog qhov hmoob vij yuav muab yawg hlob lis tev ntau nram noom qhais los kuj hnov hnov neeg tham lawm thiab, tab sis kuj tsis tau hnov ib tug twg hais tias nws yog tus pom kiag. hnub no yog thawj zaug kuv hnov koj hais tias koj yog ib tug pom (eye witness) kiag no. yog li ces qhov no yeej muaj tseeb lawm tiag no los mas yom tos koj pheej nrog tseem yeej sib cam ua ntuv zus los, los koj yeej pom kiag ntawm qhov muag lawm. hais txog qhov ban los kuj hnov neeg tham tham tias mekas tsis pub (banned) pab tsab lis tsev neeg tuaj rau teb chaws mekas no es lawv tsev neeg thiaj tuaj rau canada lawm no. puas muaj leej twg paub qhov tseeb txog tias yog vim li cas mekas thiaj banned lawv tsev neeg tsis pub tuaj rau teb chaws mekas no. los cuam tshuam nej me ntsis thiab ho nug ntau zog los zam lub txheej vim kuj xav paub qhov tseeb thiab xwb.

Kwvtij, nyob tsis tau nyob zoo ua zoo tsam koj tau ib ceg nrog tw nawb! tso dag nrog koj ua si xwb.... Meskas tsis tau (Banned)tsev neeg pajtsab lis. Tsev neeg Pajtsab Lis tuaj rau teb chaw no coob kawg tsuas yog Tseemyeej thiab nws tijlaug Lis Nab nkawv thiaj li tuaj mus rau Canada xwb. Kuv tus no twb tau ua phoojywg nrog tsev Pajtsab cov tub cov ntxhais coob tus nyob MN, Cal, North Dakota thiab lwm qhov. Lawv yeej tuaj teb chaw no puag thaum early 80s li sawv daws. Muaj tej yam uas Cwj sau hauv no tsis muaj tseeb xws li Cwj hais txog Tseemyeej tus tijlaug Twvyeej...Cwj sau hais tais he death with a broken heart thiab nws ob tug pojniam khiav mus yuav txiv hais tsis tau. Tsis muaj tseeb. Twvyeej ob tug pojniam thiab Twvyeej yeej sib nrauj raws Hmoob dev pua cai tag nkawv mam li mus yuav txiv. Sib nrauj tag peb tus ntxhais uas yog Tswqab niam nrog peb cov neejtsa nyob hauv no tau li 5-6 xyoo mam li khiav mus North Caro, mam yuav tus txiv Hmoob li no lawm. Tom qab sib nrauj tag Twvyeej mam li rov tuaj yuav peb hlob Pajtsu tus ntxhais. Nkawv yeej ua neej sib hlub tabsis tsis muaj hmoo tus mob tsis tso Twvyeej thiaj tau tso lub ntiaj teb tseg. Hais txog Lis Tek, tuaj rau NongKhai yeej muaj tiag. Kuv pom kiag ntawm kuv ob lub qhov muag. Lis Tek thiab Tsav Ntxawg Lis uas yog Lis Toj txiv, nkawv tuaj xyuas Hmoob. Nkawv yeej muaj ntaub muaj ntawv tuaj nkag xum. Nkawv tuaj nyob tau li 30minutes xwb ces rov qab lawm. Lub sijhawm ntawd Muas Huas yog huamnab xum. Yog xav paub mus nug Muas Huas nyob tom St. Paul.
Suav

DownUnder

Did I see the word "turning point"???

Nay...no no.. I must be dreaming!!!!

TseemYeej

All,

Cwjsoquav cov lus tham tseg rau hauv SCH nov mas contradict tag li. Chiv thawj nws tham li noob PajTsab yog nws li YEEB-NCUAB, tsam no, nws ho rov thim lus tias Noob PajTsab yog nws li PHOOJ-YWG all over the country. Hom neeg li no, yog hom neeg noj mov hauv tsu, tso quav hauv yias, ntseeg tsis tau. Thaum nws nyob Atwater, CA, nws niaj hnub caij bus tuaj zov qhauv, li tej niag suav ruas tuag tshaib, nram kuv niam lawv tsev nyob Merced, tsam no nws ho rov taw tuam ntuj. Nws cov statements yog muaj tseeb ces qhia tau tias nwg yog neeg lojleeb taugnyeg kastaum mus noj luag, noob PajTsab, tag ces tuam luag rooj mov kom nchuav, hos yog tsis tseeb ces qhia tau tias nws yog neeg luab sab xwb.

Nws cem kuv tijlaug Yeej PajTsab tsw quav dhi, tsam no nws ho rov los hais tias tej lus nws hais ntawd tsis tseeb. Tsam no. nws txawm siv xia zoj tias TswQab niam(Niam KabYeeb)yog lawm nws ntxhais, yog li no ua cas, nws ho muaj siab mus yuav Yaj Nuam(Niam KabYeeb tus nus)tus ntxhais los ua pojniam. Qhia tau tias, qhov muag ntsawd 2 ceg lawm, nws tsis leem cai, noj mov saum tsu, tso quav hauv yias tiag.

Tib yam li rauv PajNtaub yog pib yuam kev thawj koob lawm ces, thaum xaus yeej tsis pom qab xaus qabkoob. Luag neeg paubtab, hais lo twg lo ntawd "Txiv neej yawg, tso zis tua qau rawv, hais lus tom hniav nkawg". Cov neeg hais lus li nws, yuav tsum cav rau category "Cai neej rau neej, cai dab rau dab", kom ntsej tsis hnov muag tsis pom.

Nws cov lus "Noob PajTsab muaj nyob thoob Meskas" prove tau tias, despite all the curse and ban, Noob PajTsab tuag 1 tug lawm los tseem sawv 10 tug tuaj, txawj tshaj qub, ntse tshaj qub thiab muaj tshaj qub.

I am proud to be one of the Noob PajTsab.

TseemYeej.

unkown

On Thursday, August 30, 2012 6:05:27 AM UTC-7, kwvtijhmoob wrote:
> [...]
>
> witness) kiag no. yog li ces qhov no yeej muaj tseeb lawm tiag no los
>
> mas yom tos koj pheej nrog tseem yeej sib cam ua ntuv zus los, los koj

Muaj tub tug Yawg Hmoob Lis, uas yog cov Yawg neej tsa tam sim no nyob rau yav qaum teb. Nws yog ib tug neeg laus lawm (mid 70's -80') uas tau ua tub rog nrog Fabkis, nws yeej paub tsev neeg Pajtsab no zoo heev, thaum Pajtsab nyob tsis tau hauv nyab laj teb los txog kiag rau thaum Lytec tua Hmoob ua hla tus choj Hinheup ntawm.

Thaum tua ntawm, nws nyob li 2 dag ntawm Lytec thiab nws cov thabham blog thiab pubthawj ntaj. Tus yawg no saib ntsoov, pom kiag ntag uas Lytec cheem cheem, thaiv Hmoob tsis pub Hmoob hla kom dhau tus choj anj Liv, cheem tsis tau ces txawm tua ntag. Thaum tua kiag lawm ces tus Yawg no thiab nws tsev neeg pw kiag rau saum tus choj, Lytec lawv tua neeg tuag coob kawg, cov poob dej los muaj, cov tuag saum tus choj muaj coob, cov raug mob los coob kawg. Tom qab ntawm cov suab pom ntsiag lawm, lawv mam mus saib lawv cov neeg, lawv ib tug niam ntxawm nqa ib tug menyuam ntawm tus niam lub xwb ntiag, tus menyuam tuag kiag, lub mos txwv tshab plaw raus tus niam lub mis, tus niam tsis tuag, lawv mam kwv tus niam rov qab los tuag thiab muab faus nyob rau Nas Xus lawm. Hos lawm cov ces nias kwv nias cov neeg los, cov los tuag ib yag kev los muaj, cov kwv lawv cov neeg mus faus los muaj. Hmoob thiaj li rov los nce toj roob hauv pe, los ua cobfab, nrog blog sib ntau sib tua txogn niaj hnub no. Yog Lytec tsis tua Hmoob nyob rau Hinheup ces, Hmoob VP yeej tawm tag lostsuas teb tuaj lawm ntag, yuav tsis muaj cobfab los nyob txog niaj hnub no.

Neeg yeej paub coob nawb, tab sis Hmoob tseem siv dev bua cai, saib neej saib tsav hlob, tsis kam tham tawm xwb...Hmoob thiaj muab ua paj huam haiv, kwvtxhiaj hais, sau rau hauv history books.

unkown

On Thursday, August 30, 2012 8:16:34 AM UTC-7, DownUnder wrote:
> Did I see the word "turning point"???
>

> Nay...no no.. I must be dreaming!!!!

Hinheup massacre was written in history books, kwvtxhiaj, pajhuam, dab neeg, and the Hinheup massacre witnesses are all over in the US. The damage was already done, what we need is to educate our Hmong people not to repeat the same mistake that the greedy man, Lytec, carried out the killing to in hope that one day he was going to the top ruler of the country, but ended up in horrible death.

Hmoob tseem saib neej saib tsav ua qhov hlob, nias tseem thuav tiab bog nias neej nias tsav quav...that's why we are all encourage corruption!!!! Most of people that participate in this forum know, too scare to condemn it, that's why no one dare to speak out, he he he!!!

TseemYeej

Cwjsoquav awd,

On Thursday, August 30, 2012 9:46:22 AM UTC-7, unkown wrote:
> [...]
> nrog Fabkis, nws yeej paub tsev neeg Pajtsab no zoo heev, thaum Pajtsab nyob >tsis tau hauv nyab laj teb los txog kiag rau thaum Lytec tua Hmoob ua hla tus >choj Hinheup ntawm.
Yog yuav sau kom luag tej ntseeg mas yuav tsum sau kom yam puav tseeb es mam puabciab ntxiv mas thiaj muaj ceem paub, koj tus yawg Hmoob Lis ntawd txawm siv mus pom PaTsab nyob NYABLAJTEB thaum twg lawm naj? Raws kuv paub mas peb tsis yog cov Hmoob los NYABLAJTEB los nav. Ntshe koj tus yawg piav thaum hnub qub tseem los dev cajqaum pob yom?

> Thaum tua ntawm, nws nyob li 2 dag ntawm Lytec thiab nws cov
> thabham blog thiab pubthawj ntaj.
Raws li VajNcuab5 hais ses Lyteck ua tus Director of Administration, nyob hauv Ministry of Interior no laiv. Koj tsis lam nug Victor saib lub Ministry ua hauj lwm fab Civilian los puas ua rau fab military ne? Lyteck puas muaj cai xaaj tau tub rog qhov maj?

Yog tso koj ua witness no ntshe court yuav luag twj ywm li lawv luag kuv tus npawg NUAM ua mus testified nyob WI Vs LisTuam LisFoom ntag laud. Thaum judge nug tseeb-b seb nws puas pom kiag no ces nws cia li teb tug xiam-m ntse tias yog lawv ntiav nws $3k tuaj nws thiaj tuaj xwb, nws tus kheej yeej tsis pom, hnov lawv hais ces chim siab lam hais xwb no ne. Koj tus Cwjsoquav ko pom Lyteck tuaj tim Nongkhai es mag Hmoob cem xwb ces koj txawm siv assume tias nws guilty lawm no lov?

Kuv tus ol fliend docktawm PovThoj neb mas ntse sib xws ntag laud, to neb sib khaub ua luaj naj.Nws mas niaj hnub qws lom vab-b tias nws yog tus doctawm uas hlub Hmoob tshaj no, tabsis, nws tsawg tus pojniam los yog ntselwj tag li. Nws hais tias nws tsis yaim Nplog qhoquav tabsis ho muaj npe mus lav Medal no laiv.

> Neeg yeej paub coob nawb, tab sis Hmoob tseem siv dev bua cai, saib neej saib > tsav hlob, tsis kam tham tawm xwb...Hmoob thiaj muab ua paj huam haiv,
> kwvtxhiaj hais, sau rau hauv history books.
Hmmm.. tsis kam tham tawm tab sis hov coj mus sau ua paj huam, kwv txhiaj thiab history book no txhais li cav? Nim no neeg Hmoob tsis ruam lawm, Hmoob qhov muag pib pom kev tseeb zuj zus lawm laiv.

Smart people should find good reason to understand that we, prisoners of conscience and refugees, were victims of the COLD WAR. Why promoting hatred among us?

TseemYeej.

phwvn...@yahoo.com

Uncle Tseem Yeej,

Tus sau rau Kwvtij tias tej Cwjmem hais txog koj tij laug Yeej Paj Tsab tsis muaj tseeb. Tsis yog Cwjmem sau yog kuv tus uncle Dr Suav sau sub nawb.
Lub niag Google no muaj tsis VWM li peb cov tuaj hauv no lawm thiab.....yog li koj rov mus twm dua saib puas yog li kuv hais.

Sib ntsib dua.

souay...@yahoo.com

On Thursday, August 30, 2012 1:36:13 PM UTC-5, (unknown) wrote:
> Uncle Tseem Yeej, Tus sau rau Kwvtij tias tej Cwjmem hais txog koj tij laug Yeej Paj Tsab tsis muaj tseeb. Tsis yog Cwjmem sau yog kuv tus uncle Dr Suav sau sub nawb. Lub niag Google no muaj tsis VWM li peb cov tuaj hauv no lawm thiab.....yog li koj rov mus twm dua saib puas yog li kuv hais. Sib ntsib dua.

Phwv, tus sau ntawv teb Kwvtij mas yog kuv. Tsis yog Cwj os... Kuv sau mas kuv tsuas qhia rau Kwvtij kom txhob lam tau lam mloog neeg hais vim kuv paub Twvyeej zoo tsis muaj tseeb li Cwj sau.
Dr. Suav

unkown

Dr. Suav,

Koj twb tau cheem wb ib zaug lawm. Kuv yeej "promise" rau koj hais tias cia kuv tsum no. Zaum no yog Tub Pajtsab pw tsis tsaug zog(insomnia)tau muaj ntau xyoo lawm, tsim tsis nto rov pib tuaj hais dua. Kuv thiaj li tau teb, hais qhov muaj, qhov tseeb tawm rau sawvdaws yog los ntsuam xyuas. Kuv yuav tsis piav ntxiv lawm. Yog leej twg nug kuv, ces kuv mam li teb rau hauv no rau tus ntawm.

Kuv yuav tsis peb koj cov lus nram qab no lawm.

Tub Vajncuab 5 los cheem, koj los cheem, ces cia tseg li no. Cia history mam "judge itself" Nyob zoo.

cwjmem

TseemYeej

All,

Let me admit tias kuv yeej pom signed nram qab tias "Suav"no, tabsis, vim niag CwjSovQuav yeej ib txwm TxuasQuav thiab ces kwv thiaj tsis xav tias yog Dr.Suav no. Yav tag los, tej zaum nws twb tsis yog George los nws lam lees tias nws yog George ntag no thiab ne. Nws lees lus tag rau VajNcuab tias nws tsum kiag lawm, tabsis, nws rov tshwm nplujnpliv tuaj thiab. Txawm licas lo nws yeej tau noj Noob PajTsab mov lawm tsis tsim nyog nws yuav cem ualuaj.

Dr. Suav,

Koj yeej paub kuv tijlaug TwvYeej tsev neeg zoo-oo, tus phem tus zoo muaj tag. Hais lus phem npaum CwjSoQuav, yog kuv xav ua kom phim, just a phone call rau hlob TwvYeej cov tub xwb, haujlwm yeej tiav log, tabsis, kuv tsis yog hom neeg ntawd. Tham txog hlob TwvYeej mas, txawm nws ua tij tso peb sawvdaws lawm los nws tus niam kawg no tseem yog peb dab, yog nws hla ib rog lawm thiaj tag, according to Hmong culture. Peb tuaj txog pem ko nws tseem tuaj tos peb mus noj mo tim nws tsev. Hos 2 tug niam nrauj lawm los tseem tshuav tub tshuav kiv, nkawd tseem fwm peb li nkawd cov kwv. Nkawd tseem xaj lus rau cov kwvtij Hmoob tuaj ncig tsham kwvtij hauv Sacramento no tias kom nco ntsoo los say "HI" rau peb cov ua kwv, peb tseem yog nkawd kwv nkawd tij, nkawd txawm ua neej tshiab lawm los nkawd tseem yog Niam TwvYeej li qub.

Anyway, cia kom muaj cov ruam tua tsov tshum tag zog li niag dev vwm Cwjsoquav no thiab es thiaj muaj cov paub qhov tseeb, from different angle, li nej tawm tuaj so sawvdaws tej qhov muag kom pom tseeb tuaj.

TseemYeej.

Yaj Tshaj Koob

OB tug Nyuj XEEV kHUAM PUAV LEEJ NRAU ZOO KAWG NKAUS...

Kub sim Kub sim, NRAUS TIAG NRAU TIAG yeej yog zoo saib kawg lawm, tus laub zog los muaj, tus nrau kub los muaj, pom kais qho me ntsis txia ntshav txev xwb tsi ua cas.

Hais txog tej xwm txheej li tau hais los no mas kuv hnov qhov ncauj ua zog xwb kuv tsi pom ntawm qhov muag, ntawm kuv tus kheej mas kuv pom li no tias lub caij ntawd yog nplog liab coj nyablaj tuaj caum tog nplog dawb thiab cov Hmoob uas tuaj tog nplog dawb tawm, nplog liab tuaj tswv kav rau lub caij peb khiav tawm teb chaws, mas qhov Hmoob raug tua Heem Hawj ntawd tab txawm yog Hmoob tua los yeej yog nplog tua Hmoob, yog nplog tua los yeej yog nplog liab tua Hmoob vim tus tseem fwv yog nplog liab.

Txhua yam Hmoob raug tua Heem Hawj puav leej yog nplog liab yog tus tua Hmoob tag nrho. Qhov no yog ib lub txaim taws uas peb yuav tau tawm tsam tus nplog liab kom txav chaw rau peb Hmoob zaum, kom Hmoob muaj ib thaj av coj los tuav Hmoob kev cai dab qhuas thiab khaws Hmoob tej lus cia kom txhob ploj mus.

YTK

unkown

ha ha ha ,,,yawg tshaj, koj hais txaus luag kawg laiv. Koj puas tau
mus saib Hmoob Suav tso twm sib nraus, thiab nees sib tog nyob rau lub
xeev Kiaj Tsawb (Ghuizou)? Nrau nrau/ los sib tog sib tog ces cov
neeg ntshai ces ib pab nqa hlua mus khi ib tug taw rub...Li no, tam
sim no muaj cov los khi taw rub kom tsum, qhov no los yog qhov zoo
thiab!!!

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

ua cas yuav hais tau txaus ntshai ua luaj li os to lis tev ho nyob kiag saum choj thaiv thaiv tsis pub hmoob dhau mus thaum kawg xaj kom tub rog blog thiab daum tua kiag hmoob los ua xeeb ntxwv tom qab tseem heev kawg li thiab. yuav kom hu ib phone xwb ces lawv mam xyuas kom num tiav kiag no mas txaus ntshai heev li tiag.
tiam heev xws tiam thiab laud nej na

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

cas yuav hais tso nyuj/twm sib nrau nees sib tog thiab qaib sib ncaws ne. yam no yog muaj av ces peb yuav tau tawm cai txwv tsis pub muaj lawm. yog txiaj mus noj zaub sib ntsib sib nrau/tom/ncaws mas lawv ua lawv. tabsis yuav kom neeg yuam txiaj sib nraus sib tog sib ncaws mas muab quab yuam loj dhau rau tsiaj lawm pob. yog tso neeg sib ntau sib ncaws no mas kuj khws zog vim neeg paub lus zoo na. cov yuav tso sib ntau sib ncaws los yuav tsum yog loj hlob paub tab lawm li 20++ mam pub ua t ej hom ntawd. cov yuav los sib ntau sib ncaws yuav tau muaj inspector los tshawb soj ntsuam saib seb puas yog nyias pom yeem nyias ua nyias uas tsis yog muaj neeg quab yuam kom ib tug yuav tsum mus ntau.

unkown

On Thursday, August 30, 2012 3:03:47 PM UTC-7, idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู wrote:

> ua cas yuav hais tau txaus ntshai ua luaj li os to lis tev ho nyob kiag saum choj thaiv thaiv tsis pub hmoob dhau mus thaum kawg xaj kom tub rog blog thiab daum tua kiag hmoob los ua xeeb ntxwv tom qab tseem heev kawg li thiab. yuav kom hu ib phone xwb ces lawv mam xyuas kom num tiav kiag no mas txaus ntshai heev li tiag.

> [...]

he he he...kov tsis tau leej twg lawm os. Nyob rau Mekas no, yog tub ceev xwm txom tau tub sab, tub sab yuav tsum mus hais "prove innocent", yog tub sab tseem ua heev heev thiab ces, kawg mag hlob ntxiv.

Yej no Hmoob hais tias DEV BUA CAI no, tseem yuav mus yaum kwv yaum tij tuaj baj sib peg ntag rau tom tsev hais plaub...Hmoob tej dev bua cai, outdate lawm os, he he he he...

vangt...@gmail.com

Who is this guy, Cwj So Quav? Is he a real Hmong man or a jerk? He never demonstrated his credential and yet he claims to be related to T-28 Pilot Vue Long. Give me a break! Vue Long never had this ugly character. This guy has tarnished Vue Long's reputation. Can someone tell us who this retarded Cwj So Quav is? He seems to be the worst and stupid Hmong in the U.S. My friend Pao Vue and Pha Vue would never admit that they have a Vue member as stupid as this Cwj So Quav. Can the Vue kick this stupid and retarded guy to shut his mouth as he has been an embarrassment and insult to the Vues, my uncle and aunt's clan.

TL

kwvtijhmoob

dr, suav aw-- hnub i kuv tuaj mentioned me ntsis txog lo lus "caiv
plawv" xwb kuv twb tau ib khob niag kua nceb iab iab haus tsam no
tseem qaug qaug twb tsis tau huam, zaum no kuv yuav tsis kam tuaj ceg
nrog tw lawm. saib mas zoo li tsam no hluav taws yuav la toj lawm ces
cia kuv qiv kauv ntxais xwb yuav zoo dua haj..haj..haj...

unkown

TL,

I am someone the mysterious man, an unknown, just be cool OK. just
smile, ha ha ha ha !!!! Just let you know that some where that, we
Vue will bow to NO ONE who round it up their own friends and relatives
to like LONG CHENG era and still COJ DEV BUA CAI..Judge from your
action is you just make you look a plain fool. Pao and Pha could be
my newphews, so just save your embarrassment. Once Pao and Pha know
it, they may not respect you anymore, just smile!!!!!

TseemYeej

Yawg Hlob idonotknow awd,

Yog koj tus "idin'tknow" ntawm ko txiv ho lam nyob lam raug hom neeg phem luab sab li Cwjsoquav cem lus phem-m rau no koj puas ua twjywj ntsais muag dujdoom taus thiab maj?

> [...]
> saum choj thaiv thaiv tsis pub hmoob dhau mus thaum kawg xaj kom tub rog > blog thiab daum tua kiag hmoob los ua xeeb ntxwv tom qab tseem heev kawg
Koj hnov Cwjsoquav tham tias nws pom kiag Hmoob cem Lyteck nyob NongKhai xwb es koj txawm siv ntseeg tias Lyteck nyob kiag saum choj tua Hmoob lawm lov? Cwjsoquav tsis tau hais tias nws pom Lyteck sawv saum choj Hinh Heup no laiv. Hinh Heup nyob Laos, hos Nongkhai yog nyob Thailand naj. Nyias muaj myias ciam liaj ciam av, nyias muaj nyias fuabtais kav laiv yawg.

> li thiab. yuav kom hu ib phone xwb ces lawv mam xyuas kom num tiav kiag
> no mas txaus ntshai heev li tiag.
Hais txog TwvYeej mas nws tsuas yog Lyteck 1 tug tijlaug xwb, nws tsis tau nrog Lyteck ua kasmoos laiv. Li ntawd no puas FAIR rau nws cem TvYeej maj? Li Dr. Suav hais, TwvYeej muaj tub muaj kiv puv teb puv chaws, yog lawv hnov Cwjsoquav tej lus iab liam no-no lawv puav yuav ntsawv siab?

> tiam heev xws tiam thiab laud nej na
Paj NtshuaNplaim twb muaj pos, ua cas leej tib neeg thiaj tsis muaj siab muaj ntsws maj? MlomTooj MlomHlau tsis twb muaj neeg hawm ne, ua cas yus niam yus txiv yus thiaj tsis fwm? Koj yuav kom luag tej cem yus tus neeg txheeb neeg zes es yus txawm ciali nyob twjywj no lov.

Hais lus tuaj nruab nrab mentsis nawb yawg hlob "idon'tknow" nawb.

TseemYeej.

toulia vang

Damn! You look smart but your style is retarded and barbarian; and you
will find more opposition to your style; your style reduces your
credibility, credntial, and substance. I hope you are not one of those
dirty Hmong guys who are or had been powermonger, corruptive, and
cheated many vulnerable Hmong. Many of them got indicted, arrested,
rejected, repudiated, ans some even had gone to "ev ntsev". Smart mind
but dirty style and shame on you to choose this route. I don't care of
your education, if you corrupt and practice polygamy, I bet you are
done period. No one respects you and your degree is a garbage.

unkown

On Friday, August 31, 2012 4:23:26 PM UTC-7, toulia vang wrote:

> [...]
>
> your education, if you corrupt and practice polygamy, I bet you are
>
> done period. No one respects you and your degree is a garbage.

I am the one and only one that will have the gut to dig out your dirty trash for other to see. I hope you don't have any, and worth digging it, if you are not corrupted, you have nothing to worry about it.. he he he he..

By the way, in case you don't have any clue, One of the Vue Long's daughter lives in Fresno, she works for the Fresno unified school district and her husband is a Fresno police officer (Yang). The other three daughters live in Merced. If Vauv Nyaj Bis Vaaj knows, he will be really pissed at you. I hope your don't further humiliate yourself and be a fool OK!!! Just don't mention to Pao and Pha in Fresno, they will disrespect you...just leave the way you are found, alright...smile...