Postreleny narod...

1 view

Frank

Vcera tady v jednom obchode na stavebniny ( Home Depot pro mistni nasinec)
postrelil policajt jednoho manika co ukradl par hrebiku.
To ze policajti v USA jsou "uber leute" to je jina otazka.
To ze v Johannesburgu te za 1$ podrezou - to je taky neco jineho..
Ale dovedete si predstavit kolik by bylo postrelenych lidi v Cesku kdyby
kazdy kdo neco ukradne dostal ranu. Mozna ze nekteri by jiz byli jako
reseto.
Frank

Ross Hedvicek

In article <4TvW4.74$N75....@dfiatx1-snr1.gtei.net> "Frank" <bu...@gte.net> writes:
>From: "Frank" <bu...@gte.net>
>Subject: Postreleny narod...
>Date: Tue, 23 May 2000 13:40:16 GMT

Ja jsem pro. Treba se ten blbej narod vystrili navzajem. A pak to vsechno
zhrnout buldozerama a vyasfaltovat tam parkoviste pro obchodni dum Skala v
Budapesti...

Rosta

*************
Vy bando snobu pisici lamanou anglictinou!
Pokud jste ochotni psat cesky nebo slovensky -
tak se prihlaste na CS-CLUB. Staci poslat email
na adresu <cs-...@blackops.org> a ono
vas to samo prihlasi.
*************

Frank

> [...]
> zhrnout buldozerama a vyasfaltovat tam parkoviste pro obchodni dum Skala v

To ma neco do sebe Rosto. Ale porad nejak nemuzu spolknout jak tady
policajti zachazi s lidmy - jako s dobytkem. Kazdy z tech primitivu ma dve
bouchacky u pasu, chodi jako nafouknuta krava a mysli si ze jim patri svet.
Frank
Policajty v Cesku jsem nikdy nemel rad - jednak to byli komousi, potom
primitivove a taky si mysleli ze jim svet patri. Ale aspon se chovali
"celkem" slusne.

Jack Stone

Ross Hedvicek <ro...@scanlon.im1.net> wrote in message

> [...]
> zhrnout buldozerama a vyasfaltovat tam parkoviste pro obchodni dum Skala v

Jenom aby se nevystrlileli Floridaci driv :-) Ve state kde rental cars maj
pro jistotu obycejny poznavaci znacky aby carjackers nepoznali turisty by to
bylo docela mozny.
--

Jack Stone

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
"Lepsi pivo v zaludku nezli voda na plicich."
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
"It's better to have beer in the stomach than water in the lungs."

J. Cimrman

Jack Stone

Frank <bu...@gte.net> wrote

> [...]
> policajti zachazi s lidmy - jako s dobytkem. Kazdy z tech primitivu ma dve
> bouchacky u pasu, chodi jako nafouknuta krava a mysli si ze jim patri

Co bys cekal v policejnim state ?

> Policajty v Cesku jsem nikdy nemel rad - jednak to byli komousi, potom
> primitivove a taky si mysleli ze jim svet patri. Ale aspon se chovali
> "celkem" slusne.

Chovali nechovali, co policajt to blb. A tady specielne. Videl sem dobrej
bumper sticker.
"Bad cop, no donut" :-)

Ross Hedvicek

In article <8gemdr$lmt$1...@bob.news.rcn.net> "Jack Stone" <stlj...@my-dejaNOSPAM.com> writes:
> [...]

>pro jistotu obycejny poznavaci znacky aby carjackers nepoznali turisty by to

Nezavid...

Jack Stone

Ross Hedvicek <ro...@scanlon.im1.net> wrote in message

Nejni treba, mame tady svoje carjackers :-)