Neloselle kiitokset hyvistä brittisarjoista

Sirpa Heinonen

Nelonen (TV1:n lisäksi) huolehtii miltei yksin Suomen
brittisarjatarjonnasta. Toivottavasti
nelonen esittää jatkossakin yhtä monipuolisia ja
laadukkaita brittisarjoja.
T: Sippe

--
Tämä viesti lähetettiin Fourtalk.net-palvelusta (http://fourtalk.net).

Juha Kalanen

Sirpa Heinonen wrote:

> Nelonen (TV1:n lisäksi) huolehtii miltei yksin Suomen
> brittisarjatarjonnasta. Toivottavasti
> nelonen esittää jatkossakin yhtä monipuolisia ja
> laadukkaita brittisarjoja.

Meinaakko että nelosen porukka osaa täältä etsiä noita kehuja?
Jos palautetta haluat heikäläisille laittaa niin se onnistunee
parhaiten allaolevan osoitteen kautta:

<URL:http://www.nelonen.fi/info/index.phtml?osasto=palaute>

> --
> Tämä viesti lähetettiin Fourtalk.net-palvelusta (http://fourtalk.net).

Ja sen huomaa...... jälleen kerran...

-JuhaK
--
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ www
Email: juha.k...@sonera.com + Phone: 040 5611 567 + (o o)

PS. Tätä viestiä EI lähetetty Fourtalk.net-palvelusta
(http://fourtalk.net).

Kalle Rantanen

"Sirpa Heinonen" <smhe...@mappi.helsinki.fi> wrote in message

> Nelonen (TV1:n lisäksi) huolehtii miltei yksin Suomen
> brittisarjatarjonnasta. Toivottavasti
> nelonen esittää jatkossakin yhtä monipuolisia ja
> laadukkaita brittisarjoja.

Tällä ryhmällä ei ole mitään tekemistä Nelosen kanssa. Palautteen voi
lähettää Nelosen omalle keskustelualueelle.

--
Kalle Rantanen <kalle.r...@sci.fi>
<http://www.sci.fi/~tomcat14/>

Pasi Pikkupeura

Juha Kalanen <juha.k...@sonera.com> kirjoitti:

>Meinaakko että nelosen porukka osaa täältä etsiä noita kehuja?

Todennäköisesti joku kyllä, kun tuollaisen palvelunkin ovat ottaneet.
Viestihän oli ihan asiallinen. Yllättävä positiivisuus taisi vain
aiheuttaa lukijassa kummia väristyksiä?

Ja meinaatko jotta Ylen porukka kuuntelee tämän palstan ruikutuksia,
kun Bror-Erik on niin hirveän kökkö. Tai kun Xena onkin loistava ja
Filesit rulettaa ja Roswellin plikka on aivan liian sexy tai HTV:n
verkossa pyörii jpeg-palikoita tai mistä satelliitista näkyy Canal
Digital ja miksi siinä on häiriö just nyt, hä, vastatkaa.

Kohta käynnistyy taas kollektiivinen parku, kun formulakausi alkaa,
ja iltapäivän Pätkikset siirtyvät tunnilla kohti nukkumaanmenoaikaa.
Maikkari, perhana.

>Ja sen huomaa...... jälleen kerran...

Katotaanpa. Pistetään nimi korvan taa. Erehdyt kerrankin antamaan
palautetta jostain kanavasta, niin vähänkö tulee negaa. Ihan silleen
kunnolla ja lapin miehen väsymättömällä tarmolla. Kerta on näin.

Mikko P Vuorinen

In <a5j3r5$kjo$6...@tron.sci.fi> "Kalle Rantanen" <kalle.r...@sci.fi> writes:

>Tällä ryhmällä ei ole mitään tekemistä Nelosen kanssa. Palautteen voi
>lähettää Nelosen omalle keskustelualueelle.

No mutta eihän tuon välttämättä tarvitse palautetta olla. Kai sitä saa
mielipiteensä pulauttaa tälläkin foorumilla. Fourtalkin morkkaaminen on jo
erittäin passé, antakaa olla.

--
)))) (((( + Mikko Vuorinen + mvuo...@cc.helsinki.fi
)) OO `oo'((( + Dilbon@IRC&ifMUD + http://www.helsinki.fi/~mvuorine/

Juha Kalanen

Pasi Pikkupeura wrote:

> Katotaanpa. Pistetään nimi korvan taa. Erehdyt kerrankin antamaan
> palautetta jostain kanavasta, niin vähänkö tulee negaa. Ihan silleen
> kunnolla ja lapin miehen väsymättömällä tarmolla. Kerta on näin.

Kah kehveliä, herne nenässä ja syvällä.

Ihan mielenkiinnosta.. Mistä sää ton lapin miehen keksit?

Pasi Pikkupeura

"Juha Kalanen" <juha.k...@sonera.com> kirjoitti:

> Kah kehveliä, herne nenässä ja syvällä.

No, vähänkö oli ja pikkusenko ahisti ... ;)

> Ihan mielenkiinnosta.. Mistä sää ton lapin miehen keksit?

Eihän tämä Lappia vielä ole, mutta Rovaniemellä kuitenkin. Asun.

Juha Kalanen

Pasi Pikkupeura wrote:

> No, vähänkö oli ja pikkusenko ahisti ... ;)

Heh, no kohta on perjantai ja melkein viikoloppu sitten pääsee
purkamaan paineita. :)

> Eihän tämä Lappia vielä ole, mutta Rovaniemellä kuitenkin. Asun.

Ahaaa! Viittasit siis lapin miehellä itseesi, minä luulin että
tarkoitit minua (olisikin mennyt arvaus palttiarallaa 600 km
liian ylös), seison korjattuna.

TLK

"Juha Kalanen"

> tarkoitit minua (olisikin mennyt arvaus palttiarallaa 600 km

Ihan pakko nipottaa. Se ei ole "palttiarallaa". Se on "pauttiarallaa".
Kummelin heput (jotka tämän sanan toivat julkisuuteen) vääntelivät
teinien(?) keskuudessa suosittua "about"-sanan suomiversiota "öpaut" tai
"apaut" --> pauttiarallaa.

-T

Tom Pylkkänen

> "Juha Kalanen"

> -T

M'tään Kummelit sitä julkisuuteen tuoneet tai sitten muistini pätkii
pahemman kerran. Mutta kysytään yleisöltä kun 50/50 on jo käytetty ja
follarit .kieleen.

--
tompy, 241.2 on your FM-dial

Juha Kalanen

Minä olen kyllä käyttänyt tuota palttiarallaata jo kauan ennen kuin
kummelista oli kenelläkään edes märkiä unia. Kaippa se riippuu millä
murrealueella on sattunut syntymään/kasvamaan.

Jussi Paju

In sfnet.viestinta.tv, Juha Kalanen <juha.k...@sonera.com> wrote:

> Minä olen kyllä käyttänyt tuota palttiarallaata jo kauan ennen kuin
> kummelista oli kenelläkään edes märkiä unia. Kaippa se riippuu millä
> murrealueella on sattunut syntymään/kasvamaan.

Myös Porin seudulta lähtöisin olevilla tuttavillani sanavarastoon on
kuulunut nimenomaan palttiarallaa jo kauan ennen Kummeleita.

--
Jussi

:: Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
:: I can't hear you. I have a banana in my ear.

Pasi Pikkupeura

Juha Kalanen <juha.k...@sonera.com> kirjoitti:

>Minä olen kyllä käyttänyt tuota palttiarallaata jo kauan ennen
>kuin kummelista oli kenelläkään edes märkiä unia.

Juu, sama täällä. Ihan lapsuudessa opittua perussanastoa tuo
palttiarallaa. Kummeli ei sitä ainakaan keksinyt.

http://sivut.koti.soon.fi/navistre/kuvat/kummeli.jpg

TLK

"Juha Kalanen" wrote

> Minä olen kyllä käyttänyt tuota palttiarallaata jo kauan ennen kuin
> kummelista oli kenelläkään edes märkiä unia. Kaippa se riippuu millä
> murrealueella on sattunut syntymään/kasvamaan.

Hmm... mielenkiintoista. Käytät sitä siis tarkoituksessa "noin"?
Minkähänlainen etymologia palttiarallaa-sanalla mahtaa olla? Mistä sanasta
se on väännös?

-T

jr

On Tue, 5 Mar 2002, TLK wrote:

> Hmm... mielenkiintoista. Käytät sitä siis tarkoituksessa "noin"?
> Minkähänlainen etymologia palttiarallaa-sanalla mahtaa olla? Mistä sanasta
> se on väännös?

Älä viitsi haukkua fourtalk-käyttäjiä jos et itse viitsi seurata
keskustelua edes muutaman päivän taaksepäin. About-apaut-pauttiarallaa.

-vai putosinko taas kerran suoraan trollin ansaan? Olenkohan hieman tyhmä?

jr

TLK

"jr" wrote

Olet. Jos tarkemmin luet koko threadin (tai ainakin yllälainatut pätkät)
niin huomaat mistä on kyse. Kiinnitä huomiota sanan pa*ttiarallaa kolmanteen
kirjaimeen jokaisessa viestissä.

-T

ps. jos luet oiiiikein tarkasti niin saatat jopa huomata kuka tuota
(ilmeisesti väärää) about-apaut-pauttiarallaa -etymologiaa ehdotteli :-)

Jouni Karhu

Ehkäpä samoja peruja kuin "ylenpalttinen"? "Paltti" lienee joskus
tarkoittanut jotakin :)

// JJ

jr

On Tue, 5 Mar 2002, TLK wrote:

> [...]

> ps. jos luet oiiiikein tarkasti niin saatat jopa huomata kuka tuota
> (ilmeisesti väärää) about-apaut-pauttiarallaa -etymologiaa ehdotteli :-)

No ei se kyllä mitenkään väärä oo. Ihan selvänä pidän että tyhmät
porilaiset sun muut (joku palttiarallaa oli kai sieltäpäin) on vääntäny
pauttiarallan palttiarallaks.

jr

Ville Latva

Lähes koko ikäni olen Kaakkois-Suomessa asunut ja Porissa en ole tainnut
ikinä edes käydä, ja pienestä saakka olen tuota palttiarallaa-sanaa
kuullut ja nähnyt käytettävän. Kuten joku jo mainitsikin sanan
ylenpalttinen, sekin sitten mielestäsi lienee ylenpauttinen?

VL