28.2.2012 22:11, Jeff kirjoitti:
> Vieläkö olisi jostain ladattavissa vanhin Win7 64bit -käyttiksessä
> toimiva Zoombrowser Ex sekä ajurit Canon Powershot Pro 1 kameraa varten?
>
> Latasin uuteen koneeseeni Canonin sivulta version 6.7.2, mutta se oli
> liian monipuolinen, koneelle asentui vaikka mitä ohjelmia, joita en
> tarvitse. En kuitenkaan löytänyt siitä asetusta, jossa voisin määritellä
> polun kamerasta ladattaville kuville.
>
>
Sehän löytyy siitä ikkunasta, joka avautuu, kun kuvia aletaan siirtää.
Se ikkuna josta pääsee valitsemaan siirrettävät kuvat. Siitä löytyy myös
asetukset tai jotain vastaavaa, josta valitaan polku siirrettäville kuville.