Uusi demo- ja myyntiprotaali SoundChilds on avattu 1.8.

1 view

MfLI

SoundChilds demo- ja myyntiportaali on avattu 1.8.
Rekisteröitymällä BACKSTAGELLE voitte pistää online 2 kpl omia demojanne,
myös
suuremman määrän uploadaaminen ja myyminen on mahdollista (maksullinen).

Huomatkaa erityisesti, että täällä saatte itse päättää voiko kuuntelija
ladata
itselleen biisinne Lo-Fi version.

Muistakaa esittelijäkoodi (Referrer ID): sc_services
Jos harkitsette omien biisien myyntiä online se maksaa alkaen USD 5 (6kk)
mutta LAUNCH alennuskamppiksella voitte saada -50%
Lisätietoja
http://www.soundchilds.net/intro/LAUNCH/sc_services.php?ref=sc_services

Nämä vaatii LOUD LOUNGE Forumille rekisteröitymistä - mutta myös siellä
lähtötaso on ilmainen.

RAP-BATTLE - jäsenet voivat haastaa toisiaan
http://www.soundchilds.net/loud_lounge/forumdisplay.php?f=126

Spray DA LOUD WALL - tagiseinä
http://www.soundchilds.net/loud_lounge/loud_wall.php

ARCADE - 48 FLASH peliä haastesysteemillä
http://www.soundchilds.net/loud_lounge/arcade.php?

www.SoundChilds.net
-Mika

Peksi

Onpas harvinaisen sekava saitti sekä sisällöltään että graafiikaltaan...
Tuli äitiä ikävä kun yritin rekisteröityä :(

- Peksi
http://www.brokenbliss.com

DeeAa

"Peksi" <pekka....@EIROSKIAdnainternet.net> wrote in message

> Onpas harvinaisen sekava saitti sekä sisällöltään että graafiikaltaan...
> Tuli äitiä ikävä kun yritin rekisteröityä :(

Minä mietin että mitä tuo nimi tarkoittaa. Childs? Vietnamissa vaikutti
senniminen kenraali kyllä.
Olisiko ollut tarkoituksena joko laittaa children tai sitten childs'

MfLI

Tarkoituksella sisällytetty typo. Children olisi tietty kieliopillisesti se
oikea.

-Mika

"DeeAa" <de...@poist.mun.tast.kaik.dnainternet.net> wrote in message

MfLI

Mielelläni autan jos voin, jos haluat rekisteröityä, niin onnistuu
helpoimmin täältä:
http://www.soundchilds.net/amember/signup.php
Muista suosittelijakoodi (Referrer ID:) sc_services
Jos haluat ottaa maksullisen palvelun käytä alennuskoodia (Discount Code):
E706

-Mika

Peksi

No joo innokas bändini musan puffaaja kun olen niin kävin sitten
rekisteröitymässä ja jopa luomassa itselleni Paypal-accountin.
Rekisteröityessä ja profiileja luodessa sekamelska sen kuin jatkui,
kysyttiin hirveä määrä tietoa, joista ei millään tahtonut selvitä, että
miksi tätä tietoa kysytään ja missä se sitten näkyy. Ja joissakin
kohdissa pyydettiin copy pasteta itse linkkejä Soundchildsin sisällä
oleviin palveluihin, joista linkeistä minulla ei ole mitään käsitystä
mistä ne löytyvät. Välillä puffattiin, että ilmaista on ja välillä oli
hintalappuja siellä täällä.

Lopullisesti loppui kunto kesken kun biisi uploadissa ei hyväksytty 160
kbs mp3 -tiedostoja vaan pitäisi itse väsätä max 128 kbs ja min 24 kbs
tiedostot, jotta ne kelpaavat palveluun mukaan. Hieman ristiriitaiselta
tuntui se, että taas kuvatiedostoissa ei tullut mitään herjaa kuvan
koosta tai laadusta...

No joo, täytyy ehkä vielä koittaa punnertaa toisen kerran homma läjään,
josko sitten joskus tuo palvelu tuottais jotain mielenterveyden
menettämisen korvaukseksi ;)

- Peksi
http://www.brokenbliss.com

Markus Lehto

Peksi wrote:
> No joo, täytyy ehkä vielä koittaa punnertaa toisen kerran homma läjään,
> josko sitten joskus tuo palvelu tuottais jotain mielenterveyden
> menettämisen korvaukseksi ;)

Ei kannata. Jos palvelu ei ole ns. "kutsuva", eli helposti lähestyttävä,
siihen ei juuri parane aikaa tuhlata. Niitä kyllä maailmassa riittää.
Itse olen havainnut hyväksi paikaksi Levyviraston,
http://www.levyvirasto.net/

--
-Markus Lehto

MfLI

Ilmaisdemojen tiedostokokoa on rajoitettu 128 kbps:aan. Syynä on, että
muuten tiedostokoot kasvavat helposti todella suuriksi ja kaistaa palaa.
Tässä lisätietoa:
http://www.soundchilds.net/amember/account_quotas/backstage.htm

Kaikista eri tuotteista löytyy tiedot
http://www.soundchilds.net/amember/account_quotas/introduction.htm