Katastrofa lotnicza pod Szczynem [[2886]]

2 wyświetlenia

Natalia Wittelsbach

nieprzeczytany,
10 kwi 2011, 10:43:4710.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Z przykrością informuję wszystkich Obywateli i
Mieszkańców Księstwa o fatalnej katastrofie samolotu
conducatorskiego w okolicach Szczyna! Więcej informacji
poniżej:

http://www.cipronex.boo.pl/tron/tron.php?tron=106

Łączmy się w bólu i nadziei! :(

--
Natalia Wittelsbach
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26221#p26221.

kielbasa-krakowski

nieprzeczytany,
10 kwi 2011, 17:39:5210.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
youtube:7nv9e2k8

http://www.youtube.com/watch?v=BJ8rphAIRAo

/youtube:7nv9e2k8

--
kielbasa-krakowski
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26227#p26227.

Natalia Wittelsbach

nieprzeczytany,
10 kwi 2011, 17:45:0610.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Jestem wielce niepocieszona, że v-hr. Kiełbasa-Krakowski
zachował się w ten sposób... Proszę zważać na czyjeś
uczucia :(

--
Natalia Wittelsbach
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26228#p26228.

SheviQ

nieprzeczytany,
10 kwi 2011, 19:19:3410.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
To z pewnością ogromna strata dla całego Narodu, łączę
się w bólu z najbliższą rodziną zmarłych i z kotem.
Myślę, że najwyższa pora postawić krzyż i zgromadzić
armię do jego obrony.

--
SheviQ
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26229#p26229.

Natalia Wittelsbach

nieprzeczytany,
10 kwi 2011, 19:43:3510.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Jest Pan jedynym człowiekiem w KS, który zrozumiał mój
ból! Niestety, ponieważ osoby zmarłe nie były wyznania
rotryjskiego, nie możemy postawić krzyża, ale postawimy
wieniec ze zboża, jaki znajduje się w Zielnyborze:

img:37n5jqci

http://img694.imageshack.us/img694/1241/cepelia.png

/img:37n5jqci

Oczekuję też, że w każdym mieście i wsi zostanie
wzniesiony pomnik na cześć ... mojego najdroższego
męża... i synka...

--
Natalia Wittelsbach
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26230#p26230.

Silent Man

nieprzeczytany,
10 kwi 2011, 22:18:3610.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
O, poprawiłaś mi humor. :-)

--
Silent Man
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26231#p26231.

Michal_Feliks

nieprzeczytany,
11 kwi 2011, 19:06:3311.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Mimo problemów zdrowotnych i ogólnego zgnuśnienia
związanego z przebywaniem na zasłużonej emeryturze
niezwłocznie udaję się na miejsce katastrofy. Zamierzam
tam kogoś uściskać.

--
Michal_Feliks
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26247#p26247.

ry5i3kszczur

nieprzeczytany,
13 kwi 2011, 04:11:1713.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Poniżej poziomu........
Żarty żartami, ale umiar też należy mieć.......
Już nie ważne kto zginął, i tak dalej....... katastrofa
to katastrofa i robić sobie z niej jaja po prostu nie
wypada......
Tyle tytułem komentarza......

--
ry5i3kszczur
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26259#p26259.

Michal_Feliks

nieprzeczytany,
13 kwi 2011, 09:12:5513.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Pani Natalia nie robi sobie jaj z katastrofy, tylko o niej
informuje! Jaja robi sobie Kiełbasa-Krakowski!

--
Michal_Feliks
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26271#p26271.

laging

nieprzeczytany,
13 kwi 2011, 10:40:3513.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Informacje czy takie prześmiewcze pisanie o katastrofie w
obliczu wydarzeń z 10.04 jest conajmniej nie na miejscu -
poprostu nie smaczne.
Nie zależnie od opcji politycznej i opinii na temat L.
Kaczyńskiego zgineło wtedy 96 osób również mój rektor
UKSW, którego miałem okazje poznać było to wspaniały
człowiek. Członkowie załogi, obsługa pokładowa,
członkowie Rodzin Ofiar Katyńskich......

Bardzo niefortunna aluzja do bądź co bądź wielkiej
tragedi bardzo dużej ilości osób.

--
laging
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26278#p26278.

Andrzej Swarzewski

nieprzeczytany,
13 kwi 2011, 12:58:0313.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Straszna v-katastrofa! Gdy tylko się dowiedziałem
natychmiast dojechałem na v-miejsce katastrofy. Odczuwam tu
parodiowanie "Katastrofy Pod Smoleńskiem", co
pozostawię bez komentarza, albo lepiej nie - jest to
niesmaczne. Jednak swój WIRTUALNY żywot zakończyły trzy
ważne i aktywne osoby. Gdy myślę o v-tragicznej śmierci
od razu nasuwa mi się na myśl śmierć Króla Wolności
Roberta Wielkiego, od czasu jego śmierci Wolność
praktycznie przestała istnieć. Myślę, że jest to
ogromny cios dla Ciprofloksji, która może niedługo
odczuć brak tych osób.

--
Andrzej Swarzewski
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26292#p26292.

Michal_Feliks

nieprzeczytany,
13 kwi 2011, 16:57:5113.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Ja nie wiem, kto to jest Lech Kaczynski, czy to jakis
polityk z Surmenii? Znalem Hergemona. To kontrowersyjna
postac, jednak niezaleznie od opcji politycznej i stosunku
do jego osoby zginelo pod Szczynem bardzo wiele osob. Nie
rozumiem oburzenia wywolanego informacja ze strony wdowy.
Nalezy sie jej teraz szacunek i wsparcie.

--
Michal_Feliks
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26294#p26294.

Alojzy Pupka

nieprzeczytany,
13 kwi 2011, 18:37:1613.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
świecki Michaś:

> Ja nie wiem, kto to jest Lech Kaczynski, czy to jakis
> polityk z Surmenii? Znalem Hergemona.

Towarzyszu mandragorze, proszę nie dziwić się
przytaczaniu jakichś dziwnych nazwisk przez nowych
mieszkańców. Takie czasy, że nikt im już nie tłumaczy
cóż to za choróbsko realioza, co to za zwierzę v-świat
i dlaczego nie należy porządku realnego z wirtualnym zbyt
dosłownie mieszać. Trudno im to za złe mieć :(

--
Alojzy Pupka
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26296#p26296.

kielbasa-krakowski

nieprzeczytany,
14 kwi 2011, 04:55:3214.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Michal_Feliks:
> Jaja robi sobie Kiełbasa-Krakowski!

Nie robie se jaj tylko informuje o moim stosunku do tej
informacji.

--
kielbasa-krakowski
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26299#p26299.

Andrzej Swarzewski

nieprzeczytany,
14 kwi 2011, 11:13:5014.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Gdy tylko dowiedziałem się o v-katastrofie natychmiast
przybyłem do Szczyna. Arcyksiążę Wojciech Hergemon i
jego v-syn Yaraeh świecili przykładem aktywności i
indywidualizmu. Nie zrażali się, gdy ich nowoczesne i
niespotykane pomysły stawały się obiektem żartów.
Jednak w tej katastrofie v-zginął również były
Książę Sarmacji, przez jakiś czas osoba która była na
szczycie Sarmackich rządów. Yaraeh był człowiekiem
honorowym, ale o niespotykanym poczuciu humoru.
Arcyksiążę Hergemon zostawił v-żonę - Natalię von
Lichtenstein-Hergemon. Proszę wszystkich o uszanowanie
żałoby Pani Natalii i mojej. Zarówno JKW Daniel Łukasz
jak i Wojciech Hergemon i Yaraeh, byli osobami powszechnie
znanymi i szanowanymi, jednak nie przez wszystkich. Jak
większość osób która chce zrobić coś dobrego,
wprowadzić jakiś przełom, byli obrażani. Teraz, gdy nie
ma już ich w wirtualnym świecie, chyba nawet najwięksi
ich wrogowie powinni przyznać, że byli wielkimi patriotami
i osobami inteligentnymi i gotowymi do pracy. A kto tego nie
przyzna nawet po ich śmierci JEST ZDRAJCĄ I NIEGODNYM, BY
ZWAĆ SIĘ SARMATĄ!
Pani Natalio! Jesteśmy z Panią!

--
Andrzej Swarzewski
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26312#p26312.

ry5i3kszczur

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 04:46:4315.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Andrzej Swarzewski:

> A kto tego nie przyzna nawet po ich śmierci JEST ZDRAJCĄ I
> NIEGODNYM, BY ZWAĆ SIĘ SARMATĄ!
> Pani Natalio! Jesteśmy z Panią!

A z Pana taki patriota, że każdy inny może się wcale nie
odzywać... Co Pan takiego zrobił dla Sarmacji, że teraz
takie słowa rzuca?! Przychodzi, jak dzieje się coś
kontrowersyjnego i rzuca swoje dziecinne przemyślenia...
Jak już kiedyś Panu pisałem, zastanów się Pan lepiej,
co Pan piszesz...

Alojzy Pupka:

> [...]
> i dlaczego nie należy porządku realnego z wirtualnym zbyt
> dosłownie mieszać. Trudno im to za złe mieć :(

Odcinam się jak się da w v-świecie od świata realnego,
ale pewnych rzeczy po prostu nie wypada robić. I zapewne
wiele wiele wiele osób ma odczucia podobne do moich, że
takich rzeczy, w obliczu takiej tragedii, robić nie
należy, no ale jak ktoś jest perfidnym ignorantem i nie
interesuje go nic innego... (ale jak zawsze, jak znajdzie
się jedna osoba, czy też garstka, chcąca wychylić się i
przedstawić swoje poglądy, inne od całej reszty, to jest
wyśmiewana i uważana za takich, co to się odciąć nie
potrafią....). Co innego, gdyby P. Natalia napisała o tym
w każdy inny dzień roku - OK, w porządku. Sam bym się
wczuł w klimat. Ale nie teraz. Rocznica tej tragedii, w
której nie zginęli tylko politycy, para prezydencka,
pomijając tutaj względy, czy danego polityka się lubiło,
czy też nie, zginęli

color=#FF0000:14xqst6j

PRZEDE WSZYSTKIM LUDZIE

/color:14xqst6j

. RODZINY INNYCH OSÓB. WYDAJE SIĘ WAM, ŻE DO ŚMIECHU
BYŁOBY TYM OSOBOM, GDYBY TAKIE RZECZY CZYTALI?!?! Nie
wydaje mi się... Jest to po prostu nie smaczne. Śmiem
tutaj twierdzić, że tego typu wydarzenia, to kolejny
gwóźdź do trumny Sarmacji. Pozostały tylko debilne
komentarze w większości, debilne pomysły, debilne debaty.
Ale i to się w końcu skończy.
Ech... opamiętajcie się trochę ludzie....
Ponad rok temu jakoś dołączyłem do Sarmacji, jestem w
sumie nowy, jakby nie było, ale ten rok temu było tutaj o
stokroć lepiej... Coś się działo, jakieś konstruktywne
rozmowy, pomysły, wydarzenia... a teraz? DNO... Niedługo
Sarmacja przekopie się przez swoją v-planetę...

--
ry5i3kszczur
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26316#p26316.

Yaraeh

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 06:26:5315.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Głos rozlegający się z łona tow. Mancalagi.

Znowu muszę się mieszać w sprawy żywych, ale tym razem
tow. Mancalaga posłała mnie tu także z pewną misją. Na
marginesie dodam, że beznadziejnie jest być martwym. Jak
chciałem się napić z żołnierzami GAL, to się okazało,
że moja ręka przenika przez butelkę.

laging:

> Informacje czy takie prześmiewcze pisanie o katastrofie w
> obliczu wydarzeń z 10.04 jest conajmniej nie na miejscu -
> poprostu nie smaczne.

A jakie wydarzenia miały miejsce tego dnia, oprócz
oczywiście atastrofy w Szczynie oraz wynalezienia agrafki,
162 lata temu?

laging:

> [...]
> UKSW, którego miałem okazje poznać było to wspaniały
> człowiek. Członkowie załogi, obsługa pokładowa,
> członkowie Rodzin Ofiar Katyńskich......

Niezależnie piszemy łącznie, a nie rozłącznie. Rodziny
ofiar katyńskich piszemy małymi literami. Ale moje pytanie
brzmi, gdzie jest Katyń? Nie słyszałem nigdy o takiej
miejscowości. Przypominam także, że v-hr. Kaczyński nie
żyje już od kilku lat. I na imię miał Jakub, a więc
inicjałem jest J. a nie L.

laging:

> Bardzo niefortunna aluzja do bądź co bądź wielkiej
> tragedi bardzo dużej ilości osób.

Jaka aluzja? Ludzie, o czym wy piszecie?!

ry5i3kszczur:

> [...]
> przedstawić swoje poglądy, inne od całej reszty, to jest
> wyśmiewana i uważana za takich, co to się odciąć nie

Uważacie, że moja śmierć była czymś niesmacznym? To
sam umrzyj i spróbuj się napić. To wcale nie jest
śmieszne. Nie masz szacunku dla osoby zmarłej.

ry5i3kszczur:

> [...]
> tylko politycy, para prezydencka, pomijając tutaj względy,
> czy danego polityka się lubiło, czy też nie, zginęli

ry5i3kszczur:
> PRZEDE WSZYSTKIM LUDZIE
ry5i3kszczur:
> /color:1yrb10kl
ry5i3kszczur:
> .

Razem ze mną zginął także mój ojciec. O ile pamiętam,
to w chwili śmierci byłem Conducatorem. A mój ojciec nie
był moim partnerem. Chyba nas z kimś mylisz.

ry5i3kszczur:

> [...]
> Pozostały tylko debilne komentarze w większości, debilne
> pomysły, debilne debaty. Ale i to się w końcu skończy.

A myślisz, że jak się czuje wdowa, która pochowała
męża i jego syna? Jak się czuje twoja narzeczona, która
straciła jedynego syna? Obrażasz ich żałobę,
wyśmiewając się z mojej tragicznej i przedwczesnej
śmierci. Jak oni muszą się czuć, czytając twoje
wypociny ociekające wytworem twojej wątroby? Tego nie
wziąłeś pod uwagę?

ry5i3kszczur:

> [...]
> rozmowy, pomysły, wydarzenia... a teraz? DNO... Niedługo
> Sarmacja przekopie się przez swoją v-planetę...

Ignorant. Nie wiem skąd idiotyczny pomysł, jakoby Pollin,
bo tak nazywa się nasza planeta, był okrągły.
Ciprofloksjański uczony wandejskiego pochodzenia, tj. Koper
Nikolajew został prawie spalony na stosie przez
skarlandzką inkwizycję, za obalenie twierdzenia, że
Pollin jest okrągły. Zaś żyjący w starożytności
Ciprofloksjanin Eratoster z Cyceny dzięki swojemu
eksperymentowi udowodnił, że Pollin jest płaski.

Mam także wiadomość od tow. Mancalagi, która odwiedzi
nas niedługo:

ry5i3kszczur:

--
Yaraeh
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26317#p26317.

laging

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 06:47:2115.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
laging:
> [...]
> poprostu nie smaczne.

A jakie wydarzenia miały miejsce tego dnia, oprócz
oczywiście atastrofy w Szczynie oraz wynalezienia agrafki,

Jeśli nie wiesz to gratuluje.

laging:
> [...]

miejscowości. Przypominam także, że v-hr. Kaczyński nie
żyje już od kilku lat. I na imię miał Jakub, a więc

Można się czepiać szczegółów, ale po co. Jeśli nie
słyszałeś o takiej miejscowości to zachęcam to
zapoznania się
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_katy%C5%84ska

laging:
> Bardzo niefortunna aluzja do bądź co bądź wielkiej
> tragedi bardzo dużej ilości osób.

Jaka aluzja? Ludzie, o czym wy piszecie?!

Jaka aluzja? Bez komentarza...............

--
laging
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26318#p26318.

laging

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 06:54:2415.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
laging:

> Rodziny ofiar katyńskich piszemy małymi literami.

Rodziny Ofiar Katyńskich to nazwa organizacji i piszemy z
DUŻYCH liter. Tak jak Federacja Rodzin Katyńskich czy
Rodziny Katyńskie.

--
laging
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26319#p26319.

ry5i3kszczur

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 07:15:2615.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Yaraeh:

> Uważacie, że moja śmierć była czymś niesmacznym? To
> sam umrzyj i spróbuj się napić. To wcale nie jest
> śmieszne. Nie masz szacunku dla osoby zmarłej.

A umarłeś? Gratuluje powrotu do żywych....

laging:

Nie radzę wdawać się w dyskusje, chyba że chce Pan być
wrogiem publicznym numer jeden, albo którymś z kolei. Mnie
to już rybka, bo zbyt wiele razy pisałem takie rzeczy, z
którymi większość się nie zgadzała.
Niestety, nie chce zniechęcać, ale w Sarmacji to jest tak,
że jak ktoś ma swoje zdanie inne od większości, to jest
spychany na margines. Bo przecież tutaj wolno wszystko...

--
ry5i3kszczur
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26320#p26320.

Yaraeh

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 07:58:2715.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
laging:

laging:

Yaraeh :

laging:

> Jeśli nie wiesz to gratuluje.

To chciałbym się dowiedzieć. Błądzić jest rzeczą
ludzką. Ale skoro nie chcę trwać w niewiedzy, którą mi
sugerujesz, to w dobrym tonie byłoby mi zaprezentować
informacje, które mnie z tej niewiedzy wyprowadzą.

laging:

laging:

Yaraeh :

laging:

> Można się czepiać szczegółów, ale po co. Jeśli nie
> słyszałeś o takiej miejscowości to zachęcam to
> zapoznania się
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_katy%C5%84ska

Przeczytałem wstępniak tego artykułu. Nie znam takich
państw jak Niemcy czy ZSRR. Wiem, że na tych nowych
ziemiach na południu, gdzie jest Francja, Polondia i Nordia
jest także Rzeczpospolita Obojga Narodów. To o to chodzi?

laging:

laging:

Yaraeh :

laging:
> Jaka aluzja? Bez komentarza...............

Ci nowi Sarmaci to chyba jakąś balkon, albo półotwartą
galerię założyli, z tymi swoimi porozumiewawczymi
uściskami dłoni, mrugnięciami i sposobem jedzenia kanapek
ze smalcem i ogórkiem.

laging:

laging:

> Rodziny Ofiar Katyńskich to nazwa organizacji i piszemy z
> DUŻYCH liter. Tak jak Federacja Rodzin Katyńskich czy
> Rodziny Katyńskie.

Sprawdzałem w rejestrze organizacji sarmackich i nie
znalazłem takiego stowarzyszenia. W Czynie Administracyjnym
w Biednej Republice Ciprofloksji też nie ma takiej
organizacji. Gdzie zatem jest ona zarejestrowana?

Yaraeh:

ry5i3kszczur:

> A umarłeś? Gratuluje powrotu do żywych....

Niestety, ale nadal jestem martwy. Smutne to.

laging:

ry5i3kszczur:

> Nie radzę wdawać się w dyskusje, chyba że chce Pan być
> wrogiem publicznym numer jeden, albo którymś z kolei. Mnie
> to już rybka, bo zbyt wiele razy pisałem takie rzeczy, z
> którymi większość się nie zgadzała.

Nie lubie, gdy ktoś dokonuje projekcji swoich cech na moją
osobę. W szczególności nie lubię uprzedzania faktów.

ry5i3kszczur:

> Niestety, nie chce zniechęcać, ale w Sarmacji to jest tak,
> że jak ktoś ma swoje zdanie inne od większości, to jest
> spychany na margines. Bo przecież tutaj wolno wszystko...

Gdzie tak napisałem? Dlaczego wciskasz mi słowa, których
nie napisałem?

--
Yaraeh
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26322#p26322.

Alojzy Pupka

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 08:13:2715.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
ob. Jakubowski:
> (...) chyba że chce Pan być wrogiem publicznym numer jeden
> (...)

Ledwo dwa dni temu zwolnił tow. Radziecki stołek (było:
http://img146.imageshack.us/img146/3487/ptr.png jest:
http://sarmacja.org/strona,mieszkaniec,A3163), a już tłumy
walą drzwiamy i oknamy, w jednej ręce emel, a w drugiej
siwi dzierżąc. Niesłychane rzeczy...

--
Alojzy Pupka
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26323#p26323.

Natalia Wittelsbach

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 08:30:1715.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Andrzej Swarzewski:

> [...]

> kontrowersyjnego i rzuca swoje dziecinne przemyślenia...
> Jak już kiedyś Panu pisałem, zastanów się Pan lepiej,

Po pierwsze prosiłabym o nie wyżywanie się na kocie,
który jako jeden z nielicznych okazał nam zrozumienie w
tych trudnych chwilach. Myślę, że postawa Pana
Swarzewskiego powinna być dla wszystkich przykładem. Coraz
mniej jest przecież w Sarmacji uprzejmości i grzeczności.
Aby poprawić ten stan rzeczy założyliśmy nawet z... moim
świętej pamięci synkiem ;( stosowny wątek na

url=http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=170&t=2878:wsoj4yzc

forum, ale jak widać problem pozostaje. Natomiast ciągłe
wytykanie sobie, kto co zrobił dla Sarmacji w obecnej
sytuacji też nie jest najlepsze. Zwłaszcza, że Pan
Swarzewski jest dumnym Teutończykiem i pracuje dla
Zielnyboru.

--
Natalia Wittelsbach
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26327#p26327.

Silent Man

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 09:07:3015.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Wspominałem już kiedyś o tym, jak bardzo odzwierciedlamy
zachowania społeczeństwa Polskiego?

--
Silent Man
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26328#p26328.

ry5i3kszczur

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 09:45:3415.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Natalia Wittelsbach:
> brak dystansu.

Przede wszystkim szacunku, którego Pani brakuje.

--
ry5i3kszczur
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26335#p26335.

Natalia Wittelsbach

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 11:03:3315.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Proszę Państwa!
Doszły do mnie koszmarne plotki... plotki, które uderzyły
w moje serce. Poczułam się zdruzgotana, niezrozumiana!
Oświadczam więc wszystkim osobom, które takie podejrzenia
wysnuły, że NIE! Nie brałam udziału w żadnym spisku i
nie spowodowałam katastrofy szczyńskiej, aby zostać
wdową, ponieważ w KS nie można brać rozwodów. I
wszyscy, którzy takie teorie snuja powinni się wstydzić,
ponieważ szargają dobre imię zmarłych i godzą w moje
uczucia.

--
Natalia Wittelsbach
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26338#p26338.

Andrzej Swarzewski

nieprzeczytany,
15 kwi 2011, 11:14:3915.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
A kto takie rzeczy mówił? Jak to Pani mogłaby spowodować
katastrofę w której zginął Pani mąż i syn??? Gdyby
ktoś zrobić tak straszną rzecz powinien być wyrzucony z
Sarmacji za podwójne zabójstwo!

--
Andrzej Swarzewski
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26339#p26339.

PTR

nieprzeczytany,
17 kwi 2011, 15:01:3917.04.2011
do sarm...@googlegroups.com

--
PTR
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26381#p26381.

Michal_Feliks

nieprzeczytany,
17 kwi 2011, 18:21:4217.04.2011
do sarm...@googlegroups.com
Obawiam sie, ze Pan Baron Jakubowski jest z tych, co "w
objeciach scholandzkiego Cara Polnocy" ;)

--
Michal_Feliks
Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Polityka i społeczeństwo w wątku Katastrofa lotnicza pod Szczynem pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=115&t=2886&p=26382#p26382.

Odpowiedz wszystkim