ҚMДБ - апталық хабарлар (30 қыркүйек, 2011)

rasulullahkz

to rasulu...@googlegroups.com

Қазақстан мұсылмандары діни басқармасы
30.09.2011 12:57
Жаңалықтар
Еуропадағы қауіпсіздік және ынтымақтастық ұйымының демократиялық институттар мен адам құқықтары бойынша кеңсесі  кеше  Қазақстан парламентінің сенатында мақұлданған «Діни қызмет және діни ұйымдар туралы»  туралы заң жобасын  қатаң сынға алды.   Ал, Қазақстан Республикасы діни [...] Толығырақ
Қазақстан мұсылмандары діни басқармасы халқымызға ынтымақ пен бірлікті, ислам құндылықтарын үнемі насихаттап, жат пиғылды секталар мен ағымдармен өз құзіреті мен мүмкіншілігі шеңберінде күресіп келеді. Алайда 1992 жылы 15 қаңтарда қабылданған «Діни наным-сенім бостандығы мен діни бірлестіктер [...] Толығырақ
Ішкі істер министрлігінің мәліметінше, қазіргі таңда қазақстандық әрбір екінші отбасы бір темір атты ерттеп мініп отыр екен. Оның ішінде Алматыда көлік көп, қалада үстіміздегі жылғы есеп бойынша, 12 мың 821 көлік тіркелген болса, ең төменгі мөлшер Ақмола облысында - 866 автокөлік тіркелген. Жалпы, [...] Толығырақ
Нью-Йоркте үлкен жиын өттi. Әлемнiң барлық мемлекеттерiнiң назарын аударған БҰҰ Бас Ассамблеясының 66-шы сессиясына Қазақстан Президентi Нұрсұлтан Назарбаев та қатысып, өзектi мәселелер бойынша пiкiр бiлдiрдi. Ал БҰҰ аясында талқылауға түскен өткiр мәселелер баршылық: Палестина тәуелсiз мемлекетiнiң [...] Толығырақ
ҚР Парламентінің Сенаты "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасының  заңын қабылдады.   ҚР Дін істері агенттігінің төрағасы Қайрат Лама Шарифтің атап өтуінше, заң жобасының алдына үш негізгі міндет қойылған. Олар: адам құқықтарын қорғау, діни бірлестіктердің [...] Толығырақ
Соңғы мақалалар
Қоғамдық ұйымдар Қазақстан Республикасының «Діни қызмет пен діни бірлестіктер туралы» заң жобасының 7-бабына разы емес. Осы орайда, (27 қыркүйек күні) Астана қаласындағы Ұлттық баспасөз клубында «Әділет» демократиялық партиясының төрағасы Мақсұт Нәрікбаев, «Ел бірлігі» қоғамдық [...] Толығырақ
Жаратушы Иеміз Өзінің нығметтеріне, ырзық-несібесіне қанағат етіп жүретін шүкіршіл құлдарын жақсы көреді. Өйткені Жаратқанның берген ырзығына шүкірлік ету иманның ажырамас бөлігі болып табылады. Сондай-ақ, Алла тағала Өзіне күпірлік қылмауға, шүкірлік етуге бұйырған. Бұл жөнінде «Бақара» [...] Толығырақ

[...]
Тарих беттеріне көз жүгіртсек, ара ұясындағы  таңғажайып құрылыс жобасы адамдарды әрқашан қызықтырып, таңдандырып келген. Алтыбұрыштарды қатар-қатар дұрыс қою арқылы салынған бұл ұяның есептелуі тамаша. Қабырғаларының орташа қалыңдығы - 0,1 мм. Ауытқу өте аз, ең көп дегенде 0,02 мм ғана ауытқу болуы [...] Толығырақ
Таңдаулы сұрақтар
Жауап: Ша­ри­ғатта әу­рет саналатын мү­ше­лер­дің на­маз­да не­ме­се на­маз­дан тыс жерлер­де жа­бы­луы – па­рыз. Ер­лер­дің әу­рет жер­ле­рі: тізе мен кін­діктің арасы. Бұ­ған Пай­ғам­ба­ры­мыз­дың (с.ғ.с.): عَوْرَةُ الرَّجُلِ مَا دُونَ سُرَّتِهِ [...] Толығырақ
Сұрақ: Қажылыққа баруға мүмкіндігі бола тұра кешіктірсе күнә ма? (Асан)   Жауап: Имам Әбу Ханифаның көзқарасы бойынша, қажылық жасауға мүмкіндік туған мезетте оны орындау керек. Өйткені бұл құлшылық жылдың кез келген уақытында емес, белгілі бір кезеңде орындалуымен ерекшеленеді. Оның үстіне жыл [...] Толығырақ
Қажылық ғибадаты төменде көрсетілген адамдарға парыз. 1)    Мұсылман болу. Қажылықты өтеу мұсылман еместерге парыз емес. Қажылыққа барып Ислам дінін қабылдаған жағдайда, шамасы жетсе, қайтадан қажылыққа баруы шарт. Сондай-ақ мұсылман адам қажылық жасап, кейін исламнан шығып, қайта [...] Толығырақ
Таңдаулы мақалалар
Адам - жұмбақ әлем. Ықылым заман өтсе де, адамзат әлемді таңырқатумен келеді. Өйткені бұл белгілі жайт. Қазір жер бетінде адамнан асқан ақылды, айлакер, данышпан тіршілік иесі жоқ. Дәлелдеуді қажет етпейтін бұл аксиоманы біз еріксіз мойындай­мыз. Бірақ адамның тылсым табиғатын түсініп болдық па? [...] Толығырақ
«Халықтарды бір бірінен бөлетін теңіздер емес, тілдердің бөлектігі де емес, араздық қана» деген даналық сөз бар. Достық жоқ жерде араздық белең алатыны белгілі. Адамзат тарихы мәдениеттер мен өркениеттер арасындағы айырмашылықтардың көбiне жанжал мен зорлық-зомбылықты ақтау үшiн себеп [...] Толығырақ
ҒИБРАТНАМА
Ислам тарихында даналығымен, тапқырлығымен көзге түскен ғұлама ғалым-дар аз болған жоқ. Солардың бірі – имам Ағзам Әбу Ханифа. Аталмыш имам жөнінде, оның Ислам әлеміне қалдырған мұралары хақында көптеген еңбектер жазылып, жарық көргені де белгілі. Әбу Ханифаның еңбектерін жан-жақты зерттеп, [...] Толығырақ
Бір күні профессор дәрісін «Мазасыздықты қалай жеңуге болады?» деген тақырыпқа арнайды. Шәкірттеріне  түсінікті болу үшін бір стаканға су құйып: – Қалай ойлайсыңдар, мынаның  салмағы қанша?– деп сұрады. Студенттер жамырай  өз ойларын айта бастады.    Профессор  олардың [...] Толығырақ

Бұл Қазақстан Мұсылмандары Діни Басқармасынан жолданатын хат.
rasulu...@gmail.com арқылы жіберіледі.