Pare slow o Arnoldzie Buzdyganie

Piotr "4ntym4t3ri4" Sikorski

CURRICULUM VITAE

Imię i Nazwisko : Arnold Buzdygan

Adres: ul. Rzeczna 13/2

51-348 Wrocław

Telefony : (0-71) 344-59-59 ; 344-31-33

e-mail: bi...@astec.pl

Data urodzenia : 09. 09.1968 r.

Stan cywilny : kawaler, służba wojskowa uregulowana;

Stan zdrowia: b. dobry, bez nałogów;

Znajomość języków obcych:

angielski - podstawowa

niemiecki - umożliwiająca rozmowę na
poziomie towarzyskim

hiszpański - dobra w mowie i
piśmie

Wykształcenie: wyższe niepełne.

od lutego1997 do dziś Prezes zarządu spółki akcyjnej ASTEC S.A. -
zajmującej się

leasingiem i produkcją fotorealistycznych animacji i efektów filmowych.

1990 do lipca 1999 r. Prowadzenie własnej firmy - dwuosobowej spółki
cywilnej dającej

pracę 14 osobom i specjalizującej się w branżach:

n komputerowej - instalacja sieci komputerowych oraz programowanie

n reklamowej - agencja prowadząca pełną obsługę reklamową.

1989-1992 r. Politechnika Wrocławska: Wydział Elektroniki -
Automatyka i Robotyka.

1988 r. Matura i dyplom techniczny ze specjalności :

"Technik mechanik urządzeń hydraulicznych
i pneumatycznych".

1983 - 1988 r. Technikum Lotniczych Zakładów Naukowych we
Wrocławiu.

Umiejętności: Zarządzanie zespołami ludzkimi;

Znajomość prawa gospodarczego i podatkowego;

Znajomość zasad księgowości i organizacji przedsiębiorstwa;

Umiejętność wydajnego zarządzania finansami;

B. dobra znajomość zagadnień marketingowych i reklamowych;

Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji z klientami;

Praktyczna umiejętność prowadzenia projektów informatycznych;

B. dobra znajomość komputerów PC, osprzętu i wielu programów

m.in. z pakietu Office, graficznych , programistycznych;

Dobra znajomość systemów Microsoftu: Windows 95, dobra

Windows NT 4.0, wdrażanie w Windows 2000.

Zdobyte nagrody i wyróżnienia:

1997r. Wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie
"Kierunki rozwoju Polski

do 2000 r." zorganizowanym przez Coopers & Lybrand oraz Rzeczpospolitą;

1996r. Wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie
"Kierunki rozwoju Polski

do 2000 r." zorganizowanym przez Coopers & Lybrand oraz Rzeczpospolitą;

1996 r. II nagroda w ogólnopolskim konkursie "Jak
najlepiej zainwestować

7 000 USD" organizowanym przez Chivas Regal i Bussinesmen'a;

Hobby: Szachy, informatyka, film i animacja
komputerowa, koszykówka, windserfing.

Poniżej zamieściłem parę informacji o sobie, które powinny przybliżyć
Państwu moją osobę:

Należę do osób bardzo aktywnych, twórczych i lubiących nieszablonowe sposoby
działalności i choć w obecnej chwili prowadzę dwie firmy to ustabilizowany
już sposób ich organizacji po prostu mnie nuży. Jest też, w pewien sposób,
dla nich niebezpieczny, gdyż zawsze mnie korci, aby coś zmienić, ulepszyć
lub poprawić. Dlatego też ciągle poszukuję nowych wyzwań organizacyjnych i
jeżeli mielibyście Państwo jakąś propozycję na miarę wyzwania to chętnie
podjąłbym się jej realizacji.

Moje doświadczenie zawodowe:

Pomijając praktyczną znajomość procesów i technologii produkcyjnych,
wyniesioną ze szkoły średniej i wyższej, całą moją obecną wiedzę zdobyłem
samodzielnie podczas prowadzenia przez 8 lat firmy. Ponieważ mój
wspólnik zajmuje się bezpośrednim zdobywaniem klientów, do moich obowiązków
należy dbanie o poprawne funkcjonowanie firmy czyli: prowadzenie
księgowości, rekrutację i szkolenia, opieka nad sprzętem i oprogramowaniem,
produkcja i sprzedaż oprogramowania, opracowywanie strategii marketingowych,
reklamowych i organizacyjnych (dla nas i klientów) oraz prowadzenie klientów
i rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Specyfika naszej
działalności, polegająca przeważnie na pracy na rzecz innych, daje mi
wspaniałą możliwość obserwowania organizacji, kultury i sposobów działania
różnych firm od ich wnętrza i porównywania osiąganych przez nie efektów.
Umożliwiło mi to zdobycie dodatkowej bezcennej porcji doświadczeń i wiedzy.

Preferowany styl pracy:

Uważam, że jedynym sensem istnienia przedsiębiorstwa są jego klienci, gdyż
tylko oni przynoszą firmie pieniądze. Dlatego też toleruję kontrolowany
bałagan wewnętrzny pod warunkiem, że jest on o tyle korzystny dla klienta,
że sprawy wewnętrzne nie odciągają pracownika od pracy na rzecz naszych
klientów.

Jestem zwolennikiem familijnej atmosfery w pracy, płaskiej hierarchii,
luźnego czasu pracy. Pracownicy mają do nas natychmiastowy i bezpośredni
dostęp (poza zastrzeżonymi godzinami "tylko dla mnie", podczas których
rozwiązuję jakiś problem).

Absolutnie wymagam i uczę dzielenia się wiedzą pomiędzy wszystkimi
pracownikami. Osoba, która zazdrośnie strzeże swojej wiedzy nie pracuje u
mnie długo.

Pozwalam popełniać ludziom błędy jeśli wynikły one ze złych kalkulacji, ale
piętnuję ewidentną głupotę, brak wyobraźni, rozrzutność, złą organizację
czasu. Zmuszam ludzi do ciągłego oszczędzania na wszystkim na czym można (i
nie można) oszczędzić. Jestem przyzwyczajony (i wymagam tego od
współpracowników), że jeśli jest taka konieczność, to pracuje się 25 godzin
na dobę przez 8 dni w tygodniu. Oczywiście sytuacje takie nie mogą
występować chronicznie.

Zależy mi, aby posiadali oni swoje zdanie i nie bali się go wyjawiać. W
mojej firmie nawet najdziwniejszy z pozoru pomysł nie zostanie wyśmiany.
Jednak jeśli ktoś uważa, że ktoś się myli (nawet i przede wszystkim gdy
dotyczy to mnie) to ma obowiązek to powiedzieć.

Uważam, że dobrym menedżerem nie jest ten kto wszystko wie najlepiej, ale
ten kto potrafi wybrać osobę z odpowiednią wiedzą i pomóc jej w realizacji
wspólnego celu.

Pozytywne cechy osobiste.

Jestem niezmordowany w dążeniu do osiągnięcia założonych celów. Nie
zniechęcają mnie żadne przeszkody. Jeśli jakieś się pojawiają zaraz obmyślam
sposoby ich ominięcia. Bardzo rzadko przyznaję, że coś jest nie do
zrobienia. Bacznie obserwuję i wsłuchuję się w to co mówią inni. Staram się
konfrontować oceny i pomysły. Analizuję je i jeśli uważam, że ktoś może mieć
rację to mu ją przyznaję.

Uważam się za osobę szczęśliwą i zadowoloną z życia. Jestem bardzo
tolerancyjny, życzliwy, otwarty, towarzyski i wesoły. Uwielbiam gry i
zawody, w które przeważnie w pełni się angażuję. Nie dla zwycięstwa, ale dla
zabawy i dreszczyku emocji jakie one wywołują.

Jeśli trzeba oczyścić atmosferę to potrafię wywołać konflikt a potem go
spacyfikować. Lubię pomagać innym. Nigdy się nie obrażam i potrafię przyjąć
każdą krytykę.

Decyzje podejmuję błyskawicznie (jeśli nie wymagają czasu na zebranie
dostępnych danych).

Lubię ryzyko, ale nigdy nie stawiam wszystkiego na jedną kartę- zawsze
staram się asekurować, wymyślając alternatywne drogi rozwiązania problemu.

Mam doskonałą pamięć, lubię dużo czytać i jestem nienasycony jeśli chodzi o
zdobywanie informacji i umiejętności z dziedzin, które mnie interesują.

Negatywne cechy osobiste wg moich współpracowników:

Oszczędność, stawianie wysokich wymagań intelektualnych, dawanie zbyt
odpowiedzialnych zadań, ingerencja w sprawy pozazawodowe (przymuszanie do
zmian cech charakteru).

lusiek

zakochalem sie...
-
Pozdrawiam

lusiek
============================
lus...@valhalla.com.pl
[zapasowy] lus...@polbox.com
UIN: 8508599
============================

Astec SA

Piotr \"4ntym4t3ri4\" Sikorski wrote:
[..]

A żeś się tak podniecił moją osobą, że nawet nie pomyślałeś,
że wystarczyło podać link do strony i ludzie nie musieliby ściągać
tych kilobajty czy chcą czy nie chą :(((

Ostrzegam Cię też, że jeśli jeszcze raz przetworzysz moje dane osobowe
to wyciągnę wobec Ciebie wszelkie przewidziane prawem konsekwencje.

Zdrówka
Arek

--
500 złotych nagrody na http://www.eteria.net
Wpisz szukane słowo i popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli

lusiek

>Ostrzegam Cię też, że jeśli jeszcze raz przetworzysz moje dane osobowe
>to wyciągnę wobec Ciebie wszelkie przewidziane prawem konsekwencje.

nie wyciagniesz, przeczytaj moj wczesniejszy post na temat twych
zludzen prawnych...

[...]

Użytkownik Astec SA <bi...@astec.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3A3D3C1F...@astec.pl...

SZ@M@N

co za pacan, ty sie chyba ze szkołami pomyliłes, powinieneś iść na prawo a
nie do drucików

--
SZAMAN69 :-)))

Belin

Astec SA napisał(a) w wiadomości: <3A3D3C1F...@astec.pl>...
>(...) ludzie nie musieliby sciagac
>tych kilobajty (...)
-----------

I ty "obronca" poprawnosci jezykowej takie cos pierdolnales? :-))))

>Ostrzegam Cię też, że je?li jeszcze raz przetworzysz moje dane osobowe
>to wyci?gnę wobec Ciebie wszelkie przewidziane prawem konsekwencje.

Nie pierdol tylko pokaz jakiekolwiek wezwanie - bo sadze, ze jezeli nawet
rozmawiales o tym z adwokatem to chyba najwyzej z tym w butelce ;-))))

>500 złotych nagrody na http://www.eteria.net

A za ten spam to wypierdalaj w kosmos :-) - czekam na okazje podrozy do
Wrocka :-)))

d E X T E R

> Ostrzegam Cię też, że jeśli jeszcze raz przetworzysz moje dane osobowe
> to wyciągnę wobec Ciebie wszelkie przewidziane prawem konsekwencje.
>
> Zdrówka
> Arek

alez nadety baranie , przeciez on nic nie przetworzyl twoich danych tylko je
skopiowal w poscie, jak by je przetworzyl to wygladalo by to tak:

CURRICULUM VITAE

Imię i Nazwisko : Arnold Buzdygan (czyli arek mlotek)

Adres: ul. Rzeczna 13/2

51-348 Wrocław (a mam wielu super
znajomych we wroclawiu)

Telefony : (0-71) 344-59-59 ; 344-31-33 (jak znajde
komorke to dorzuce)

e-mail: bi...@astec.pl (biuro- duze biurko)

Data urodzenia : 09. 09.1968 r.

Stan cywilny : kawaler (bo nikt go nie chce), służba
wojskowa uregulowana (tam tez go nie chcieli);

Stan zdrowia: b. dobry, bez nałogów;

Znajomość języków obcych: (swietnie pisze od rzeczy)

angielski - podstawowa ("pisze sie seks a
nie sex")

niemiecki - umożliwiająca rozmowę na

poziomie towarzyskim (niestety taka mozliwosc wyklucza brak kultury i
megalomania)

hiszpański - dobra w mowie i
piśmie

Wykształcenie: wyższe niepełne. (poszedlem do szkoly ale nic nie
kumalem)

od lutego1997 do dziś Prezes zarządu spółki akcyjnej ASTEC S.A. (firma
jednoosobowa ktora sam zalozylem i sie mianowalem prezesem) -
zajmującej się

leasingiem i produkcją fotorealistycznych animacji i efektów filmowych.

i tak dalej i tak dalej...................................

ale ze on tego nie przetworzyl wiec nie mozesz miec do niego pretensji

zreszta sam ciagle podajesz tego linka i czy on tez poda linka czy odrazu to
wrzuci do postu, na jedno wychodzi

BUCHACHACHACHACHACHACHACHACHACHACHA mowi sie szesc a nie six
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MGB

Hi!

"d E X T E R" <ptu...@cormay.pl> napisales(as):

>Imię i Nazwisko : Arnold Buzdygan (czyli arek mlotek)

Raczej maczuga.

>Stan cywilny : kawaler (bo nikt go nie chce), służba
>wojskowa uregulowana (tam tez go nie chcieli);

Dla obu przypadow: bo tam nie biora pedałów ;)

>Stan zdrowia: b. dobry, bez nałogów;

A uciskanei ?

--
Pozdrawiam !!!
MGB

se...@interia.pl

No to teraz dostaniesz prosbe od Arka o skorygowanie danych i o usuniecia
nieprawdziwych.....
Pozdr
Sesu

MGB

Hi!

Astec SA <bi...@astec.pl> napisales(as):

>A żeś się tak podniecił moją osobą, że nawet nie pomyślałeś,
>że wystarczyło podać link do strony i ludzie nie musieliby ściągać
>tych kilobajty czy chcą czy nie chą :(((

Popieram.

>Ostrzegam Cię też, że jeśli jeszcze raz przetworzysz moje dane osobowe
>to wyciągnę wobec Ciebie wszelkie przewidziane prawem konsekwencje.

ROTFL... sluchajcie, moze on sie zacial ???

d E X T E R

zawiesil sie.

Piotr "4ntym4t3ri4" Sikorski

Użytkownik MGB <m...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s8gq3tcj3fglhc0es...@4ax.com...

> Hi!

> Popieram.

Przepraszam to sie wiecej nie powtorzy.Zrobie jakas skrocona wersje i
umieszcze sobie w sygnaturce :-)

> ROTFL... sluchajcie, moze on sie zacial ???

Chehehe... Mozliwe :-)

MySZ

> A za ten spam to wypierdalaj w kosmos :-) - czekam na okazje podrozy do
> Wrocka :-)))

jak my wszyscy, belinie, jak my wszyscy...

--
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
MySZ 40590025 * Spammers Club

driada

MySZ :

> jak my wszyscy, belinie, jak my wszyscy...
zorganizujmy wycieczke pss!!!! ale becie fajnieeeeeeee!
--

Duza Dziewczynka driada, jedno z pomniejszych bostw
Gdyby ludzie mieli latac, otrzymaliby do pomocy smoki.

MySZ

> zorganizujmy wycieczke pss!!!! ale becie fajnieeeeeeee!
> --
> Duza Dziewczynka driada, jedno z pomniejszych bostw

do wrocka? cz... mozew o tym nie na grupie, bo arek sie wystraszy :)))

driada

MySZ :

> do wrocka? cz... mozew o tym nie na grupie, bo arek sie wystraszy :)))
uhmm.no w sumie... przepraszam.... <dri-ze-skruszona-minka>
--
driada, Duza Dziewczynka
Miszcz /Arnold B./ oswiadczyl:

MySZ

> uhmm.no w sumie... przepraszam.... <dri-ze-skruszona-minka>
> --
> driada, Duza Dziewczynka

niech bedzie, ze masz wybaczone :))

Artur

> From: Astec SA [mailto:bi...@astec.pl]
> Posted At: Sunday, December 17, 2000 11:20 PM
> Posted To: seks
> Conversation: Pare slow o Arnoldzie Buzdyganie
> Subject: Re: Pare slow o A. B.
>

> Ostrzegam Cię też, że jeśli jeszcze raz przetworzysz moje dane osobowe
> to wyciągnę wobec Ciebie wszelkie przewidziane prawem konsekwencje.

Przyszlo mi na mysl cos co teoretycznie bys sobie mogl wyciagnac, jednak
przypominam sobie jak w pewnej polemice z Naną stalo sie jasnym, iz...
tego tez juz nie mozesz sobie wyciagnac. Smutny masz zywot :-)
A.

Artur

> From: Piotr "4ntym4t3ri4" Sikorski [mailto:anty...@box43.gnet.pl]
> Posted At: Sunday, December 17, 2000 11:42 PM
> Posted To: seks
> Conversation: Pare slow o Arnoldzie Buzdyganie
> Subject: Re: Pare slow o A. B.

... a zwrociles uwage jak zrecznie Buzdeusz zmienil Subject? Cale
szczescie, ze Conversation pozostalo bez zmian.
A.
PS. Pozwolilem sobie przywrocic pierwotne brzmienie... :-)

sabazios

"Piotr "4ntym4t3ri4" Sikorski" <anty...@box43.gnet.pl> wrote in message
> CURRICULUM VITAE
(...)

heh, czytałem to już z 5 razy, ale nadal mnie śmieszy. Zdrówko :-))))))
Sabazios | IL PSS | ICQ 41326943
saba...@plsocseks.net | http://sabazios.plsocseks.net

sabazios

"driada" <dri...@friko5.onet.pl> wrote in message

> MySZ :
> zorganizujmy wycieczke pss!!!! ale becie fajnieeeeeeee!

no, ja już o tym mówiłem parę razy... mam skrzyknąć ludzi na początku
następnego roku? ale to będzie wymagać ścisłej współpracy :-))))

sabazios

"Astec SA" <bi...@astec.pl> wrote in message

> Ostrzegam Cię też, że jeśli jeszcze raz przetworzysz moje dane osobowe
> to wyciągnę wobec Ciebie wszelkie przewidziane prawem konsekwencje.

wiecie co? zaczyna mi się wydawać, że Arnold po prostu sobie jaja robi, ale
nadal nie mogę zrozumieć, czemu przy okazji prezentuje siebie jako totalnego
idiotę, a swoją firmę jako kompletny burdel (bez urazy dla burdeli, które
uważam za wybitnie użyteczne instytucje) :-)))

sabazios

"MGB" <m...@poczta.onet.pl> wrote in message

> Dla obu przypadow: bo tam nie biora pedałów ;)

nie zgadzam się, podobno są dwie jednostki, gdzie przyjmują gejów. Chociaż
nie wiem na pewno :-)))

sabazios

"d E X T E R" <ptu...@cormay.pl> wrote in message
> zawiesil sie.

może reset pomoże? ;-))))))

Art

Arnoldzie czy wyslales juz zamowione do Swinoujscia "Swojaki" ?
Widze ze zaczynasz TDA przedwczesnie , umawialismy sie ze
ruszysz z tym po swietach najdalej zaraz po nowym roku.

Art

Krzysztof

From: Sabazios On Behalf Of sabazios
Posted At: Monday, December 18, 2000 10:15 PM
Subject: Re: Pare slow o A. B.

> zawiesil sie.

może reset pomoże? ;-))))))

Tyyy! Uwazaj! On to potraktuje jako "grozbe karalna" :-)))

K&A

PS. Akurat pijemy razem :-)))

Krzysztof

From: driada [mailto:dri...@friko5.onet.pl]
Posted At: Monday, December 18, 2000 11:54 PM

Subject: Re: No zesz kuwa! (bylo: Pare slow o Arnoldzie Buzdyganie)

MySZ :
> do wrocka? cz... mozew o tym nie na grupie, bo arek sie wystraszy :)))
uhmm.no w sumie... przepraszam.... <dri-ze-skruszona-minka>

Dlaczego jakos jest nam (przypominam... dalej pijemy razem) to sobie
ciezko wyobrazic? :-)
K&A

Krzysztof

From: j_news On Behalf Of Art
Posted At: Monday, December 18, 2000 11:28 PM
Posted To: seks
Conversation: Pare slow o Arnoldzie Buzdyganie

ROTFL...
A zawarles to w warunkach umowy? :-)))

K&A

PS. Dalej pijemy razem... :-)
PS2. ... Krzysiek podpowiada: "jak zwykle zreszta ostatnio" :-)

driada

moj kofany Wujek Sabazios :

> no, ja już o tym mówiłem parę razy... mam skrzyknąć ludzi na początku
> następnego roku? ale to będzie wymagać ścisłej współpracy :-))))

wujek, tsepa becie zorganizowac impreze we wrocku, polaczona z Odwiedzinami
u Arnolda, i z Pamiatkowymi Zdjeciami, z Rozdawaniem przez niego Autografow,
i z Zaprezentowaniem nam Bajek 3D i z cala masa innych atrakcji.... wiem, ze
sobie poradzisz i to ladnie zorganizujesz :))

driada

Dwaj Wujkowie driadki powiedzieli:

>Dlaczego jakos jest nam (przypominam... dalej pijemy razem) to sobie
> ciezko wyobrazic? :-)
> K&A

pojecia nie mam, Wujkowie.... przeciez wiecie ze jestem Bardzo Grzeczna
Dziewczynka!

driada

MySZ :

> niech bedzie, ze masz wybaczone :))
od razu lepiej :)

Piotr "4ntym4t3ri4" Sikorski

Użytkownik Artur <ar...@jasien.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:526020446DB6D4119BB...@jplwant003.jasien.gda.pl...

Jasne ze tak... Chyba nie lubi jak sie go przetwarza ;-)

> A.
> PS. Pozwolilem sobie przywrocic pierwotne brzmienie... :-)

I bardzo dobrze...

Unoficiall Arnold Buzdygan Fan CLub
__
/||\ www.man.poznan.pl/~ritter/Html/buzdygan.html
/||||\
\||||/ alt.fan.arnold.buzdygan
\||/
Wkrotce oficjalny site fan-clubu po adresem www.arnold.buzdygan.net!!!!

sabazios

" MySZ" <poc...@mysz.prv.pl> wrote in message

> do wrocka? cz... mozew o tym nie na grupie, bo arek sie wystraszy :)))

zamknie firmę i wyjedzie? super, gadajmy dalej :-))))

sabazios

> zawiesil sie.

może reset pomoże? ;-))))))

Tyyy! Uwazaj! On to potraktuje jako "grozbe karalna" :-)))

on chyba nawet nie wie, co to znaczy :-)))))
(i reset i groĽba karalna) :-)))))

K&A

PS. Akurat pijemy razem :-)))

Wiem, czytam o tym od kilkunastu minut ;-))))))

sabazios

> [...]
ze
> sobie poradzisz i to ladnie zorganizujesz :))

hheh,. nie zapominajmy o jakże przełomowej nocy u Arnolda w firmie... na
pewno się jakieś krzesełka znajdą, można przekimać, a może nawet seks
pouprawiać.. z uciskaniem i tym podobnymi atrakcjami, oczywiście :-)))))))

driada

sabazios :

> hheh,. nie zapominajmy o jakże przełomowej nocy u Arnolda w firmie... na
> pewno się jakieś krzesełka znajdą, można przekimać, a może nawet seks
> pouprawiać.. z uciskaniem i tym podobnymi atrakcjami, oczywiście :-)))))))

nie wiem czy to uciskanie bedzie w stane wszystkich usatysfakcjonowac....

sabazios

> sabazios :
>
> nie wiem czy to uciskanie bedzie w stane wszystkich usatysfakcjonowac....

No, uciskać będzie Arnold, my tylko popatrzymy ;-)))))

driada

wujek sabazios :

> No, uciskać będzie Arnold, my tylko popatrzymy ;-)))))
aha..... ja poprosze miejsce w 1 rzedzie!