Jakieś nowe zasady w komunikacyjnym OC?

0 wyświetleń

Maruda

nieprzeczytany,
15 gru 2010, 10:55:1015.12.2010
do
Czołem.
Zadzwoniła dziś do mnie akwizytorka z Avivy w sprawie OC, przepytała o
to-i-owo i utknęliśmy na pytaniu:
- Czy pojazdem będzie kierowała osoba w wieku <26 lat?
- W tej chwili nie przewiduję, ale nie mogę zadeklarować, że taka osoba
nie będzie pojazdem nigdy dysponowała.
- No bo ja muszę wpisać nazwisko takiej osoby, bo możemy w takim
przypadku odmówić wypłaty odszkodowania

No i tym zakończyliśmy rozmowę, bo skoro pani "musi", a ja "nie mogę" -
to dalej się nie da.

Niech mnie ktoś łaskawie oświeci:
- co się w tym zakresie zmieniło?
- gdzie to zostało zapisane?
- czy dotyczy to wszystkich umów OC właściciela/ubezpieczyciela pojazdu,
czy jest to tylko fanaberia Avivy?

--
Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

lakis

nieprzeczytany,
26 gru 2010, 04:10:1326.12.2010
do

Odnośnie ubezpieczenia OC bez względu na firmę to istnieje taka
zasada, że skoro Państwo ustaliło warunki ubezpieczenia i obowiązek
dla firm, że nie wolno odmówić ubezpieczenia to jeżeli nie chcą
jakiejś marki czy konkretnego modelu mogą to robić tylko za
pośrednictwem taryf i z tego korzystają czyli mogą wprowadzać różne
zwyżki taryf dla wieku kierowcy pojemności silnika itp. \czyli muszą
coś wymyślić zeby odmówić nie odmawiając. Więc takie pytanie jakie
otrzymałeś to była taka "odmowa przez niedmawianie" W Avivie Cię nie
lubią.

Nowe wiadomości: 0