Rzepa podrzuciła PiS kukułcze jajo, a ci się taplają dalej we własnym gównie

Jusuf

Jakim trzeba być tępakiem, żeby dać się nabrać na prowokacje Rzeczpospolitej
i ciągnąć ten wątek dalej. Przecież dla każdego przeciętnie inteligentnego
człowieka jest oczywistym, że żeby prowokacja chciała choć w części uchodzić
za wiarygodne doniesienie, to musi się je tak skonstruować, żeby nie budziło
większego podejrzenia manipulacji.

I tak mamy w przypadku wczorajszego doniesienia Rzepy. Najpierw
"Rzeczpospolita" podała we wtorek, że w szczątkach Tupolewa znaleziono ślady
trotylu i nitrogliceryny. PiSowskie psy gończe zostały naszczute i
spuszczone ze smyczy i natychmiast rzuciły się na żer. Potem, szef Wojskowej
Prokuratury Okręgowej w Warszawie płk. Ireneusza Szeląg, zdementował
doniesienia "Rz" i zapewniał, że Prokuratura Wojskowa nie wykryła na wraku
rządowego Tupolewa w Smoleńsku śladów trotylu i nitrogliceryny. Dodał
zarazem, że dopiero ekspertyzy laboratoryjne dadzą ostateczną odpowiedź ws.
materiałów wybuchowych.
Po południu - po konferencji prasowej szefa Wojskowej Prokuratury Okręgowej
w Warszawie płk. Ireneusza Szeląga, który zdementował doniesienia "Rz" -
gazeta oświadczyła, że się pomyliła, pisząc o trotylu i nitroglicerynie.
Dodając zaraz przy tym, że "to mogły być te składniki, ale nie musiały" i
zaznaczając, że "jednak nie można wykluczyć materiałów wybuchowych".
Następnie, Cezary Gmyz, autor tekstu w "Rzeczpospolitej", mówi w rozmowie z
portalem Niezalezna.pl, że podtrzymuje tezy swojego głośnego artykułu.

- Fakty opisane przeze mnie potwierdziły cztery niezależne źródła.
Publikację tekstu poprzedziło spotkanie redaktora naczelnego mojej
gazety z prokuratorem generalnym Andrzejem Seremetem.

I mamy w ten sposób misternie przygotowaną prowokację SB, dzięki której
pisowskie psy zostały spuszczone ze smyczy.

Zdrowy na umyśle człowiek nabrałby wiatru w nozdrza, ale prymitywy z PiS są
wodzeni za nos równo, czego mamy przykład tutaj
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Adam-Hofman-mamy-swoje-zrodla-ktore-potwierdzaja-doniesienia-Rzeczpospolitej,wid,15054642,wiadomosc.html

i taplają się w tym swoim gównie. Temat zastępczy dla motłochu jak się
patrzy.

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

Trybun

W dniu 2012-10-31 11:08, Jusuf pisze:

> i taplają się w tym swoim gównie.

A może to nie o PiS chodziło a o Polaków? Może gdy Polacy ekscytują się
tym artykułem - kolesie od okrągłego stołu szykują im kolejne świństwo?

Jusuf

"Trybun" <r...@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag
PiS, to także Polacy, to też to oszołmstwo, które tu od wczoraj daje pokaz
swojego bezmózgowia.

Yogi

Dnia Wed, 31 Oct 2012 11:08:16 +0100, Jusuf napisaďż˝(a):

> Zdrowy na umy�le cz�owiek nabra�by wiatru w nozdrza

Ty nie jeste� zdrowy, od kiedy dosta�e� wyrok w s�dzie, masz w g�owie
rewolucjďż˝. Patrz boczek jak siďż˝ nabiera wiatru:
https://www.youtube.com/watch?v=QjBhZvaq334&feature=player_embedded

Jusuf

"Yogi" <Yo...@bubu.com> schrieb im Newsbeitrag

> Ty nie jesteś zdrowy, od kiedy dostałeś wyrok w sądzie, masz w głowie
> rewolucję. Patrz boczek jak się nabiera wiatru:
> https://www.youtube.com/watch?v=QjBhZvaq334&feature=player_embedded

Co mi tu serwujesz reżimowych kabotynów? Za kim tu płakać?

Yogi

Dnia Wed, 31 Oct 2012 16:16:11 +0100, Jusuf napisał(a):

> "Yogi" <Yo...@bubu.com> schrieb im Newsbeitrag

> Co mi tu serwujesz reżimowych kabotynów? Za kim tu płakać?

Kaszankę potrafisz sam zrobić? To zrób, opier... z kilo i nie płacz jak ten
żydowski Icek po zdechłej kozie.