POjebusy się wyżywią

Przemysław W

Posłowie dostali 500 zł podwyżki

Jak dostać podwyżkę w czasach kryzysu i drożyzny? Wystarczy zostać...
posłem. Parlamentarzyści otrzymali właśnie po 500 zł podwyżki na
prowadzenie swoich biur poselskich.

Dobre życie to poselskie życie - chciałoby się rzec patrząc na puchnące
portfele wybrańców z Wiejskiej. Kiedy w Polsce hula kryzys, ludzi
zwalnia się z pracy, a w sklepach drożyzna, politykom przyznaje się
podwyżki.

Od 1 lipca posłowie mogą cieszyć się podwyżką miesięcznego ryczałtu na
funkcjonowanie biura poselskiego. Każdy z nich dostanie o 500 zł więcej,
czyli w sumie 12 150zł - pisze "Super Express". Nie trzeba chyba mówić,
że drugie tyle to pensja parlamentarzysty - żyć nie umierać.

http://www.fakt.pl/Poslowie-dostali-podwyzki-Poslowie-dostana-wiecej,artykuly,166891,1.html

Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jsst7k$b9$2...@dont-email.me...
> [...]
> czyli w sumie 12 150zł - pisze "Super Express". Nie trzeba chyba mówić, że
> drugie tyle to pensja parlamentarzysty - żyć nie umierać.

A czy wiesz na jakiej podstawie dostali te podwyżki. Przypuszczam, że jest w
tej materii ustawa. Kto ją uchwalił i dlaczego nie została zmieniona, jeśli
jest niesprawiedliwa?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogd...@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Ha, ha, ha...kto ją ustalił? Mafia!!!
Spróbuj nakazać mafii ją zmienić...

boukun

zizytup

Bogdan Idzikowski pisze:
Nie potrafisz tego sam znaleźć, przeczytać i zrozumieć? Siejesz tutaj tą
swoją propagandę i sądzisz, że ludzie uwierzą w te wasze kłamstwa.

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/posowie-daja-sobie-podwyzke_183426.html

Przemysław W

zizytup:
Idzikowski jest tutaj od klaskania w rączki, fakty go nie interesują,
liczy się zagłuszanie poprzez wydzieranie mordy od wczesnego ranka
do później nocy.

Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jsv9ut$nn7$1...@dont-email.me...
Publikacja: 05.05.2011 13:00 - to do linku powyżej. Bez komentarza.

Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytania. No to powtórzę:
A czy wiesz na jakiej podstawie dostali te podwyżki? Przypuszczam, że jest w
tej materii ustawa. Kto ją uchwalił i dlaczego nie została zmieniona, jeśli
jest niesprawiedliwa?

I bez inwektyw, mimo, że jest to wasza druga natura!

Przemysław W

Budżet na rok 2012: Posłowie DAJĄ SOBIE PODWYŻKĘ!

Jeszcze więcej na biura poselskie, rekordowo dużo na przeloty po kraju,
najwyższa w historii pula na wynajęcie posłom mieszkań w Warszawie.
"Super Express" dotarł do projektu budżetu Sejmu na 2012 rok. Jedno jest
pewne: politycy z Wiejskiej na sobie oszczędzać nie zamierzają!

Teoretycznie budżet państwa na 2012 rok ma być wyjątkowo oszczędny.
Premier zapewniał, że oszczędności mają być wprowadzone wszędzie tam,
gdzie się da! Ale to fikcja! Dowód? Projekt budżetu Sejmu na rok 2012.
Na poselskie przywileje znów pójdzie więcej pieniędzy! Już po raz trzeci
w tej kadencji zaplanowano podwyżkę na prowadzenie parlamentarnych biur.
Od 1 stycznia posłowie na ten cel mają dostawać o 500 zł więcej, czyli
12150 zł miesięcznie.

Za aż 6,8 mln zł w 2012 roku mają być sfinansowane loty posłów po kraju.
To rekord! Kolejnym rekordem jest kwota 6,8 mln zł na opłacenie mieszkań
parlamentarzystów w Warszawie. Bo posłowie, mimo iż pracują na
posiedzeniach w stolicy tylko kilka dni w miesiącu, to mogą wynająć
mieszkanie, za które Sejm zwraca im do 2200 złotych miesięcznie. I wielu
polityków chętnie z tego korzysta.

W sumie budżet Sejmu na 2012 rok ma wynieść aż 412 mln zł.

- Posłowie po raz kolejny pokazali, że jeśli chodzi o wydawanie
publicznych pieniędzy, to nie mają żadnych oporów i hamulców. To jest
żenujące - podsumowuje ekonomista Ryszard Bugaj (67 l.).

Patrz też: Budżet 2011: Przeciętny Polak będzie miał 18 tys. zł długu

Ile wydadzą posłowie

- pieniądze na prowadzenie biur: 67,8 mln zł

- opłacenie posłom mieszkań w Warszawie: 6,8 mln zł

- zakup służbowych samochodów: 1 mln zł

- podróże PKP: 2,2 mln zł

- diety poselskie: 13,6 mln zł

- pensje poselskie: 58 mln zł

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/posowie-daja-sobie-podwyzke_183426.html

Przemysław M.

Dnia Mon, 02 Jul 2012 14:36:18 -0500, Przemysław W napisał(a):

> Posłowie dostali 500 zł podwyżki

Rozumiem, że PiS z obrzydzeniem głosował przeciw i całą podwyżkę przeznaczy
na sierocińce. Ewentualnie da w łapę Rydzykowi czy innemu klesze by
pomodlił się za sukces wyborczy.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze
stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw".

http://tiny.pl/hlh7b

Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jsvat8$nn7$4...@dont-email.me...

> Budżet na rok 2012: Posłowie DAJĄ SOBIE PODWYŻKĘ!
> http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/posowie-daja-sobie-podwyzke_183426.html

Już mówiłem: odgrzewane kotlety: Publikacja: 05.05.2011 13:00

Artykuł ma ponad rok.

Przemysław W

> [...]
> wiadomości news:jsvat8$nn7$4...@dont-email.me...

> Już mówiłem: odgrzewane kotlety: Publikacja: 05.05.2011 13:00

Masz dziadku, poczytaj sobie i nie zawracaj dupy:

Ustawa budżetowa na rok 2012 z dnia 2 marca 2012 r. - podpisana przez
Prezydenta RP 7 marca 2012 r. (Dz. U. z 15 marca 2012r. poz. 273)

http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=5&dzial=32&id=240664&typ=news

Grzegorz Z.

Dnia Tue, 03 Jul 2012 14:19:23 -0500, Przemysław W napisał(a):

> Bogdan Idzikowski:

podwyzke_183426.html

> Masz dziadku, poczytaj sobie i nie zawracaj dupy:

Ale to faktycznie artykuł sprzed POnad roku.

Przemysław W

Grzegorz Z.:
No i? Miał być z tego roku, bo nikt wam nie powiedział kiedy
powstają w Polsce projekty ustawy budżetowej?

Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jsvgjt$rd$1...@dont-email.me...
> [...]
>
> Ustawa budżetowa na rok 2012 z dnia 2 marca 2012 r. - podpisana przez
> Prezydenta RP 7 marca 2012 r. (Dz. U. z 15 marca 2012r. poz. 273)

Ślepy młodzieńcze, przeczytaj to, co zalinkowałeś i nie zawracaj dupy:
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/posowie-daja-sobie-podwyzke_183426.html
Publikacja: 05.05.2011
Posłużyłeś się publikacją która powstała ponad rok temu.
Jeśli nie możesz znaleźć nic ciekawego, to poszukaj coś o cielęciu z dwiema
głowami itp.

Przemysław W

> [...]
> wiadomości news:jsvgjt$rd$1...@dont-email.me...

> Ślepy młodzieńcze, przeczytaj to, co zalinkowałeś i nie zawracaj dupy:

Dziadku, przeczytaj to co jest tam napisane, zaczynając od
"Budżet na rok 2012" i nie zawracaj dupy, jeżeli nie wiesz
co czytasz i czego to dotyczy.

Grzegorz Z.

Dnia Tue, 03 Jul 2012 14:37:07 -0500, Przemysław W napisał(a):

> Dziadku, przeczytaj to co jest tam napisane, zaczynając od "Budżet na
> rok 2012" i nie zawracaj dupy, jeżeli nie wiesz co czytasz i czego to
> dotyczy.

Jesteś gorszy od mkarwana, bo nawet on potrafi się czasem przyznać do
błędu.

Przemysław W

Grzegorz Z.:
Potrafisz ten błąd wykazać czy Idzikowski musi ci w tym pomóc?

RP przed pisem@...pl Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <star...@lazyjones.org> napisał w wiadomości
Że też taki kretyn musiał się podszyć pode mnie. Nie mógł ktoś inny......

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta
Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.

Grzegorz Z.

> Że też taki kretyn musiał się podszyć pode mnie. Nie mógł ktoś
> inny......

:))))))))))

Lorn

W dniu 2012-07-03 21:54, Przemysław W pisze:
> Użytkownik "Grzegorz Z." <star...@lazyjones.org> napisał w wiadomości

> Że też taki kretyn musiał się podszyć pode mnie. Nie mógł ktoś inny......

LoL PiS`iarskie szeregi pełne są kretynów... Nie licz na inteligenta
podszywańca... ;-p

pluton

> Posłowie dostali 500 zł podwyżki
>
> Jak dostać podwyżkę w czasach kryzysu i drożyzny? Wystarczy zostać...
> posłem. Parlamentarzyści otrzymali właśnie po 500 zł podwyżki na
> prowadzenie swoich biur poselskich.

Kwaczyński jak tylko zostaie ppapiezem to zaraz uchyli te niesprawiedliwe
ustawy.
Na razie mocno protestuje.

Nullification