co ci biedni geje wam zrobili, hm?

6 wyświetleń

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 10:01:5716.07.2010
do

mkarwan

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 10:08:5116.07.2010
do

Uzytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:1at4s783rtwgm$.x0k5mznmczdv.dlg@40tude.net...
> http://wiadomosci.onet.pl/2198469,11,plakatowa_wojna_przed_parada_gejow_w_stolicy,item.html

Krytyczny jestes wobec gejów w kosciele i jednoczesnie wspierasz gejów
To schizofrenia.

D.J.MC Donald Musk

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 10:09:2616.07.2010
do
On 16 Lip, 16:01, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> http://wiadomosci.onet.pl/2198469,11,plakatowa_wojna_przed_parada_gej...

> --
> Nasz bog to my i nasze idee.

cyt
Organizatorzy akcji chcą przypomnieć uczestnikom EuroPride, jak
naprawdę brzmiało to zdanie. - Naszym celem nie jest pokonanie
działaczy i lobbystów, nie jest nim także poniżenie lub uciszenie
propagandzistów homoseksualnych, naszym celem jako chrześcijan powinno
być ich nawrócenie - pisze na swoim blogu Terlikowski.

- Mam wrażenie, że to, co ci ludzie robią, to jakaś forma katolickiej
krucjaty, zmuszenia nas do przyjęcia ich zasad i wiary - komentuje w
internetowym wydaniu "Rzeczpospolitej" Marta Abramowicz, prezes
Kampanii Przeciw Homofobii, organizacji skupiającej środowiska
homoseksualne.
--------------koniec cytaty----------------------------
oni chca "porozmawiac"
geje nie chca rozmawiac tylko zakrzyczec, zabebnic, zatrabic....

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 10:09:5516.07.2010
do
Dnia Fri, 16 Jul 2010 16:08:51 +0200, mkarwan napisał(a):

> Uzytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
>>

> Krytyczny jestes wobec gejów w kosciele

Linka poproszę.

mkarwan

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 10:16:5916.07.2010
do

Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Linka poproszę.

Oooo! Pojawiły ci sie kłopoty z pamięcią.
Ciekawa ta twoja pamięć, nie pamiętasz tego co dla ciebie nie wygodne.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 10:30:4916.07.2010
do
Dnia Fri, 16 Jul 2010 16:16:59 +0200, mkarwan napisał(a):

> Użytkownik "Grzegorz Z." <blog...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Oooo! Pojawiły ci sie kłopoty z pamięcią.

Linka poproszę.

--

Bogdan Idzikowski

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 11:23:4316.07.2010
do

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rym...@gmail.com> napisał w wiadomości

-------------------------------------

Co cie tak geje podniecają. Masz jakieś skłonności?

DJ MC Donald Musk

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 11:25:0916.07.2010
do
On 16 Lip, 17:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
> Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:e512f979-8825-4d37...@d8g2000yqf.googlegroups.com...

jutro dzien geja - temat jak kazdy...

Bogdan Idzikowski

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 11:36:2916.07.2010
do

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <ira...@gmail.com> napisał w wiadomości

> Co cie tak geje podniecają. Masz jakieś skłonności?

jutro dzien geja - temat jak kazdy...

No i co? Niech se podemonstrują. Mają takie samo prawo jak wszyscy inni.
Przy okazji dostaną parę kamieni od homofobów, przepraszam, od "Prawdziwych
Polaków" i na tym się skończy.

Kopernik też była gejem? Czy kobietą?

u2

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 11:41:3016.07.2010
do
W dniu 2010-07-16 16:30, Grzegorz Z. pisze:

> Linka poproszę.

Mogę tobie podać linkę, abyś się w końcu powiesił :)

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 12:00:4816.07.2010
do

Nie każdy jest twojej matce podobny.

u2

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 12:08:3816.07.2010
do
W dniu 2010-07-16 18:00, Grzegorz Z. pisze:

> Nie każdy jest twojej matce podobny.

Sądzisz innych po sobie.

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 12:22:0616.07.2010
do

Izotiocyjanian allilu

!' he®sk

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 13:01:4316.07.2010
do
On Fri, 16 Jul 2010 16:01:57 +0200, "Grzegorz Z."
<blog...@gazeta.pl> wrote:

> http://wiadomosci.onet.pl/2198469,11,plakatowa_wojna_przed_parada_gejow_w_stolicy,item.html

nam nic, a tobie? rozwiercili ci rure wydechowa ?

--

HeSk

kocha...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 15:10:0116.07.2010
do
Odpowiem jak Józwa Butrym kompanii Kmicicowej:

"At! co gadać! poszli precz!"

Grzegorz Z.

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 15:15:4916.07.2010
do
Dnia Fri, 16 Jul 2010 21:10:01 +0200, kocha...@poczta.onet.pl napisał(a):

> Odpowiem jak Józwa Butrym kompanii Kmicicowej:
>
> "At! co gadać! poszli precz!"

I co? Nie ma być w Polskim społeczeństwie w ogóle miejsca dla gejów?

I nie zmieniaj Józku tematów nie swoich wątków.

Bogdan Idzikowski

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 15:18:4416.07.2010

> I co? Nie ma być w Polskim społeczeństwie w ogóle miejsca dla gejów?
>
> I nie zmieniaj Józku tematów nie swoich wątków.

Tak czy siak nie da się ukryć, że w Polsce jest od 2 milionów do 3,5 miliona
homoseksualistów.

DJ MC Donald Musk

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 15:24:1616.07.2010
do
On 16 Lip, 21:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

> Tak czy siak nie da się ukryć, że w Polsce jest od 2 milionów do 3,5 miliona
> homoseksualistów.

gdzie? to w wiezieniach mamy az tylu?
- no oni popieraja PO...
-jasna sprawa...

Bogdan Idzikowski

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 15:53:2216.07.2010
do

Coś ci się nie podoba?

ab.666

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 21:18:1116.07.2010
do
Ciekawe, co by sie dzialo, jakby geje zrobili kontr-manifestacje przeciwko
pochodom w boze cialo?
Ale cóz.... geje maja kulture osobista i w przeciwienstwie do chamów
katolików nie wpieprzaja sie w cudze pochody.

ab.

mkarwan

nieprzeczytany,
16 lip 2010, 21:22:3616.07.2010